Gå til innhold

Hvilke kritierer har du for å legge til noen på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glemte å legge til i stad. Jeg kan også legge til folk jeg møter for første gang i fylla som jeg ikke bryr meg døyt om og tenker faen hva gjør jeg med den personen på vennelista etter noen uker. duvet, noen blir man jo bare kjempebestevenn med i fylla men det er en kortvarig der og da greie.

Anonymkode: 314e9...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg poster nesten aldri på Facebook, og det er veldig begrensa hva slags informasjon jeg deler om meg selv der. Jeg godtar forespørsler fra alle jeg har en slags relasjon til. Barndomsvenner, kolleger, folk jeg har møtt via hobbyer, studier, skolegang, slekt osv. Har vel rundt 300 venner, og det er jo ikke alle disse jeg har et nært forhold til. Alle var vel mer ukritiske til hvem de la til før, så de fleste av disse har jeg vært FB-venn med i +/- 10 år. 

Er det noen som poster noe særlig på Facebook lenger uansett, da? Jeg er strengere på Instagram og Snap enn på Facebook, for å si det sånn. Det er nemlig helst der jeg deler private ting, på Facebook poster jeg personlige ting kanskje tre ganger i året, samt en og annen link eller mening innimellom, omtrent like ofte.

Jeg tenker på vennelista mi på FB mer som et slags nettverk enn en venneliste. Noen er jeg glad i, noen har jeg jevnlig kontakt med på Messenger eller ellers i livet, men de fleste er perifere, som jeg enten kjente godt før, eller som kan være nyttige å ha i nettverket sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...