AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #181 Del Skrevet 3. september 2017 Man bør jo spandere ordentlig mat som gjestene blir mette av. Noe med kjøtt, fisk eller fugl. Anonymkode: 3f8f4...103 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 3. september 2017 #182 Del Skrevet 3. september 2017 Svært få blir mett av kun 1 skål med suppe uten noe brød til. Temmelig sært at gjestene kun fikk en skål med suppe og ikke fikk lov til å forsyne seg 2 ganger. Jeg vil i hvert fall at mine gjester skal bli mette. Digger du som var i selskap med lite mat og dere to bestilte pizza! 👍 Hadde gjort det samme selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2017 #183 Del Skrevet 3. september 2017 26 minutter siden, Husholdning1 skrev: Hun forventet jo å få ubegrenset med mat, det sto jo ikke der. Hvor skrev Citronella det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2017 #184 Del Skrevet 3. september 2017 4 minutter siden, LeilaS skrev: Svært få blir mett av kun 1 skål med suppe uten noe brød til. Temmelig sært at gjestene kun fikk en skål med suppe og ikke fikk lov til å forsyne seg 2 ganger. Jeg vil i hvert fall at mine gjester skal bli mette. Digger du som var i selskap med lite mat og dere to bestilte pizza! 👍 Hadde gjort det samme selv. Var meg og venninna mi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #185 Del Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, O.G. skrev: Hvor skrev Citronella det? Ikke direkte uttrykket, men det ligger jo implisitt i det første innlegget at hun forventet mer enn hva som ble servert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2017 #186 Del Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, Husholdning1 skrev: Ikke direkte uttrykket, men det ligger jo implisitt i det første innlegget at hun forventet mer enn hva som ble servert. Og det med rette siden ønskelisten hørtes ut som noe de skulle komme til bankett for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #187 Del Skrevet 3. september 2017 (endret) 1 minutt siden, O.G. skrev: Og det med rette siden ønskelisten hørtes ut som noe de skulle komme til bankett for. Nei, på ingen måte med rette. Gjestene fikk jo det som ble lovet. Å forvente noe som ikke er lovet er frekt. Endret 3. september 2017 av Husholdning1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2017 #188 Del Skrevet 3. september 2017 12 minutter siden, Husholdning1 skrev: Nei, på ingen måte med rette. Gjestene fikk jo det som ble lovet. Å forvente noe som ikke er lovet er frekt. Hva fikk de som lovet?` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiamiNice Skrevet 3. september 2017 #189 Del Skrevet 3. september 2017 Skammelig, rett og slett skammelig. En skål suppe og en ispinne?😂😂 Har lest mye rart her inne, men dette tok kaka. Måtte jeg aldri stifte bekjentskap med slike grådige mennesker. 🙏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #190 Del Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, O.G. skrev: Hva fikk de som lovet?` Middag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. september 2017 #191 Del Skrevet 3. september 2017 20 minutter siden, O.G. skrev: Var meg og venninna mi det. Genialt var det! Hvis jeg noen gang er i den situasjonen, så kommer jeg til å gjøre det samme. Heldigvis har jeg venner og familie som har vett til å servere god mat som man kan spise seg mett på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2017 #192 Del Skrevet 3. september 2017 3 minutter siden, Husholdning1 skrev: Middag. Sært at du en voksen mann synes grønnsakssuppe uten noe tilbehør er middag. Akkurat nå, The Kitten skrev: Genialt var det! Hvis jeg noen gang er i den situasjonen, så kommer jeg til å gjøre det samme. Heldigvis har jeg venner og familie som har vett til å servere god mat som man kan spise seg mett på da. Takk. Vi var så sultne at vi skalv på hendene. Var ingenting annet å gjøre enn å drite i hva bursdagsbarnet måtte mene om det og bare bestille pizzaene og få de levert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. september 2017 #193 Del Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, O.G. skrev: Sært at du en voksen mann synes grønnsakssuppe uten noe tilbehør er middag. Takk. Vi var så sultne at vi skalv på hendene. Var ingenting annet å gjøre enn å drite i hva bursdagsbarnet måtte mene om det og bare bestille pizzaene og få de levert. Sa bursdagsbarnet noe om det i ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #194 Del Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Sært at du en voksen mann synes grønnsakssuppe uten noe tilbehør er middag. Takk. Vi var så sultne at vi skalv på hendene. Var ingenting annet å gjøre enn å drite i hva bursdagsbarnet måtte mene om det og bare bestille pizzaene og få de levert. Skulle kjønn og alder endret på hva som er middag? Hvorfor skulle det i såfall gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. september 2017 #195 Del Skrevet 3. september 2017 2 minutter siden, Husholdning1 skrev: Skulle kjønn og alder endret på hva som er middag? Hvorfor skulle det i såfall gjort det? Menn er større og trenger mer mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #196 Del Skrevet 3. september 2017 1 time siden, Husholdning1 skrev: Nei. Oppsøk mange finere restauranter, og oppdag at "mett" nærmest ikke finnes i dres ordforråd. Og da kan du vel finne en fin restaurant som har suppe uten tilbehør på menyen for hovedretter? (Altså: hovedretter = middag) Anonymkode: 395ae...7f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #197 Del Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og da kan du vel finne en fin restaurant som har suppe uten tilbehør på menyen for hovedretter? (Altså: hovedretter = middag) Anonymkode: 395ae...7f9 Det kan jeg helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #198 Del Skrevet 3. september 2017 7 minutter siden, Maleficenta skrev: Menn er større og trenger mer mat. Det besvarer jo ikke spørsmålet. Hvorfor skulle kjønn og alder gjøre suppemiddag til ikke å bli suppemiddag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 3. september 2017 #199 Del Skrevet 3. september 2017 Ønskeliste er vanlig i bryllup og konfirmasjon, ikke 40 års lag, med mindre de var kongelige da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 3. september 2017 #200 Del Skrevet 3. september 2017 Jeg er enig i at dette var skrale greier men jeg reagerer på at flere ser ut til å mene at gjestene kan forvente å få både dessert og kaker etter maten. Er dette tilfelle? I såfall har kanskje jeg også stilt meg selv i et dårlig lys etter min forrige fest, da jeg bestilte inn tapas og hadde brus til alle (alkohol måtte medtages), og serverte kaker og kaffe senere på kvelden. Burde det ha vært dessert også? Jeg hadde forøvrig ikke ønskeliste, selv om flere gjester ba om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå