Maleficenta Skrevet 3. september 2017 #101 Del Skrevet 3. september 2017 6 minutter siden, Husholdning1 skrev: Dere valgte selv å møte. Når man selv velger å møte så må man stå til ansvar for sitt valg. Jeg er ikke rigid eller lite gjestmild, men jeg er heller ikke med i saken du omtaler. Nå visste de vel ikke på forhånd hvordan selskapet kom til å bli 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. september 2017 #102 Del Skrevet 3. september 2017 3 minutter siden, Husholdning1 skrev: Jo, det er middag. Jeg er den eneste som har folkeskikk nok til ikke å forvente å få tilbakebetalt gavene jeg gir. Det sier litt om hvor frekke de fleste er. Det er forrett. Og jo det er frekt å kreve gaver til over tusen kroner på en jævla bursdag 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #103 Del Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Det er forrett. Og jo det er frekt å kreve gaver til over tusen kroner på en jævla bursdag Hva gjør det til en forrett og ikke en middag? Nei, det er ikke frekt å ha dyre ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #104 Del Skrevet 3. september 2017 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Nå visste de vel ikke på forhånd hvordan selskapet kom til å bli Enda mindre grunn til å være skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 3. september 2017 #105 Del Skrevet 3. september 2017 3 minutter siden, O.G. skrev: Ble selv en gang invitert på førtiårsdag hvor maten var sodd. Jeg ble ikke mett og jeg og ei venninne bestilte og fikk brakt utover pizza til oss selv utover kvelden. Det vakte oppsikt, men det dreit vi i. Skjønner jeg godt! Jeg tror faktisk at jeg hadde gjort det samme som dere og bestilt mat levert på døren. Det kjipe vertskap hadde selvfølgelig ikke fått en smule engang 😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. september 2017 #106 Del Skrevet 3. september 2017 3 minutter siden, Husholdning1 skrev: Enda mindre grunn til å være skuffet. Når det står at det er middagsservering i invitasjonen så forventer man å bli mett. Jeg er iallefall sånn at er jeg invitert på noe hvor det serveres middag så passer jeg på at jeg er sulten på mat før jeg kommer. Og hvis middagen består av en eneste liten skål suppe og en pinneis da ville jeg slitt på den festen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #107 Del Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Når det står at det er middagsservering i invitasjonen så forventer man å bli mett. Jeg er iallefall sånn at er jeg invitert på noe hvor det serveres middag så passer jeg på at jeg er sulten på mat før jeg kommer. Og hvis middagen består av en eneste liten skål suppe og en pinneis da ville jeg slitt på den festen Du skaper altså et potensielt problem for deg selv og klager på andre etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2017 #108 Del Skrevet 3. september 2017 7 minutter siden, Bakepulver skrev: Skjønner jeg godt! Jeg tror faktisk at jeg hadde gjort det samme som dere og bestilt mat levert på døren. Det kjipe vertskap hadde selvfølgelig ikke fått en smule engang 😬 Du, vi var så sultne at vi ikke bau noen på mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. september 2017 #109 Del Skrevet 3. september 2017 7 minutter siden, Husholdning1 skrev: Du skaper altså et potensielt problem for deg selv og klager på andre etterpå. Så du mener at når man er lovet middag så bør man spise seg mett hjemme og forberede seg på at man får alt for lite å spise i selskapet? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 3. september 2017 #110 Del Skrevet 3. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da inviterer du ikke så mange da, hvis du ikke har råd til å gjøre kvalitet ut av det. Anonymkode: 72e5d...af4 Nemlig. Nesten gang får de heller la hver å invitere så himla mange hvis de ikke har råd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #111 Del Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: De ble lovet middag. Ikke smaksprøver De fikk middag Sitat Middagen var hjemmelaget grønnsakssuppe. Kjempegodt! Men hvem blir mett av det? Det var ikke brød, og kun en tallerkenservering til hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. september 2017 #112 Del Skrevet 3. september 2017 2 minutter siden, Husholdning1 skrev: De fikk middag De fikk en skål med suppe uten brød. En voksen person blir ikke mett av en liten skål suppe. Suppe er lunsj eller forrett. Ikke middag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 3. september 2017 #113 Del Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, Husholdning1 skrev: De fikk middag Nei! En porsjon suppe er ikke middag! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #114 Del Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: De fikk en skål med suppe uten brød. En voksen person blir ikke mett av en liten skål suppe. Suppe er lunsj eller forrett. Ikke middag Hva gjør at suppe ikke er middag? Du glemte å svare sist ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2017 #115 Del Skrevet 3. september 2017 @Citronella Har du vært i kontakt med disse folkene i ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #116 Del Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, Bakepulver skrev: Nei! En porsjon suppe er ikke middag! Jo, det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. september 2017 #117 Del Skrevet 3. september 2017 3 minutter siden, Husholdning1 skrev: Jo, det er det. Kanskje til hverdags på en dag man ikke er så sulten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 3. september 2017 #118 Del Skrevet 3. september 2017 (endret) 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Kanskje til hverdags på en dag man ikke er så sulten. Suppe er like mye middag 24.12 som 26.3 og 5.10. Uavhengig av hvor sulten man er. Endret 3. september 2017 av Husholdning1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 3. september 2017 #119 Del Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, Husholdning1 skrev: Jo, det er det. Du er den eneste som ikke forstår dette! Rart at ingen deler ditt syn på dette, eller hva? Dette dreier seg om sosiale koder oss voksne mennesker i mellom! De fleste ønsker at gjester skal få en god opplevelse i selskapet men det mener tydeligvis ikke du... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. september 2017 #120 Del Skrevet 3. september 2017 2 minutter siden, Husholdning1 skrev: Suppe er like mye middag 24.12 som 26.3 og 5.10. Men nå er det vanlig at man lager nok suppe til at man kan forsyne seg mer enn en gang... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå