AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Del Skrevet 2. september 2017 Greit at enkelte følelser kan komme ut i fylla, men blir dere lei den personen som griner på hver fest? Får litt den "jeg vil ha alles oppmerksomhet" følelsen? Anonymkode: 4e3e0...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 2. september 2017 #2 Del Skrevet 2. september 2017 Hvis de griner på dansk, er det jo bare festlig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. september 2017 #3 Del Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Greit at enkelte følelser kan komme ut i fylla, men blir dere lei den personen som griner på hver fest? Får litt den "jeg vil ha alles oppmerksomhet" følelsen? Anonymkode: 4e3e0...745 Det ligger nok noe i det. Fordelen med fylla er at da kan man gjøre alle de tingene man har aller aller mest lyst til. Det er jo derfor man drikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 2. september 2017 #4 Del Skrevet 2. september 2017 Ja, det er slitsomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Del Skrevet 2. september 2017 Ja. Slike mennesker er irriterende. Glad jeg ikke har noen sånne personer i min krets. Anonymkode: 83672...cba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 2. september 2017 #6 Del Skrevet 2. september 2017 De er irriterende ja, men bare når de drikker. Jeg er også overbevist om at mange ikke gråter fordi de er fulle og har mistet hemninger, men fordi de har drukket nok til at de kan skape litt drama for å få oppmerksomhet. Og etter 17-18 årsalderen blir det ofte rimelig gjennomskuelig og patetisk. Om noen gråter over noe som har skjedd den kvelden eller en krangel eller noe så er det noe annet. Enn de som plutselig skal renske sjela. Og trenger alles trøst og oppmerksomhet. Da server jeg brus neste gang de er på besøk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persephone Skrevet 2. september 2017 #7 Del Skrevet 2. september 2017 Dette er en av grunnene til at jeg droppa en av mine tidligere nære venninner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #8 Del Skrevet 2. september 2017 Ja, jeg skriver om de som skal fortelle livshistorien sin. Og voldtekten for flere år siden, eller mobbingen og det gjerne gjentar seg flere ganger. Anonymkode: 4e3e0...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 2. september 2017 #9 Del Skrevet 2. september 2017 Ja, jeg blir lei. Når jeg drikker alkohol i lystig lag er det jo nettopp for å ha det gøy - ikke for å sitte å kjenne på følelsene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 2. september 2017 #10 Del Skrevet 2. september 2017 Ja. Men det er heldigvis årevis siden grining på fest har vært en greie i min omgangskrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #11 Del Skrevet 2. september 2017 Nei, jeg har full forståelse for at negative følelser kan komme ut i fylla. Blir det derimot alltid grining vil jeg nok heller anbefale personen å få hjelp, eventuelt prøve å få personen på andre tanker med å ha det kjekt Dere andre i tråden virker litt kalde ut synes jeg. Anonymkode: 14985...129 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. september 2017 #12 Del Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har full forståelse for at negative følelser kan komme ut i fylla. Blir det derimot alltid grining vil jeg nok heller anbefale personen å få hjelp, eventuelt prøve å få personen på andre tanker med å ha det kjekt Dere andre i tråden virker litt kalde ut synes jeg. Anonymkode: 14985...129 Og jeg hadde spurt om motivet for å drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #13 Del Skrevet 2. september 2017 Sånne mennesker er slitsomme. Jeg vil ut å drikke fordi jeg skal ha det morsomt. Ikke sitte i en krok hele kvelden å trøste ei som griner fordi kjæresten så på et annet kvinnfolk når de var på shopping eller noe. Anonymkode: 39849...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #14 Del Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, waco skrev: Og jeg hadde spurt om motivet for å drikke. Det har du strengt tatt ingenting med Anonymkode: 14985...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. september 2017 #15 Del Skrevet 2. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har du strengt tatt ingenting med Anonymkode: 14985...129 Når en står og griner og trenger trøst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #16 Del Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, waco skrev: Når en står og griner og trenger trøst? Ja, da spør man ikke hvorfor man drikker eller gikk ut... Anonymkode: 14985...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 2. september 2017 #17 Del Skrevet 2. september 2017 Om det er en som alltid gjør det, da blir jeg lei. Men om det er noen hvor det ikke er normalen, så er det selvsagt noe annet, i mine øyne ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabakeren Skrevet 2. september 2017 #18 Del Skrevet 2. september 2017 22 minutes ago, Zoey said: Om noen gråter over noe som har skjedd den kvelden eller en krangel eller noe så er det noe annet. Enn de som plutselig skal renske sjela. Og trenger alles trøst og oppmerksomhet. Mange ganger så oppsøker de jo situasjonen de blir lei seg for. Hadde fest for en stund siden og da skule en dame absolutt komme fordi hun var interessert i en fyr som hadde avvist henne tidligere. Hun var vel betatt, mens han bare syntes hun var slitsom. Så kommer hun på festen og blir naturligvis avvist igjen, han prøver seg på en annen dame og hun ender med å grine. Klart det er vondt å se personen man liker flørte med noen andre. Men man har seg selv å takke når man kommer på en fest for å møte fyren man er betatt av, men som ikke vil ha deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. september 2017 #19 Del Skrevet 2. september 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, da spør man ikke hvorfor man drikker eller gikk ut... Anonymkode: 14985...129 Så når en person gjentatte ganger griner på fylla, så skal man ikke spørre hvorfor en liker å dra på fylla? Si meg, misliker du selvinnsikt? Hva er galt med å forklare hvorfor en liker å drikke for og grine da? Kanskje man rett og slett hjelper vedkommende til å sette ord på sine handlinger. For eksempel, la oss si at du er en person som ofte gråter når du drikker, - da er det helt greit for meg å spørre deg, - hvorfor gjør du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 2. september 2017 #20 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har full forståelse for at negative følelser kan komme ut i fylla. Blir det derimot alltid grining vil jeg nok heller anbefale personen å få hjelp, eventuelt prøve å få personen på andre tanker med å ha det kjekt Dere andre i tråden virker litt kalde ut synes jeg. Anonymkode: 14985...129 Nja. Jeg føler meg ikke kald fordi jeg ikke helt klarer å engasjere meg personlig i å trøste ei som griner fordi hun ikke klarer å gå i like høye hæler som "alle andre", ei som ubegrunnet mener at alle er sint på henne uten at noen har vært annet enn vennlige, ei som gråter fordi DJen ikke spiller yndlingsangen hennes på repeat, eller de som.. Ja, du tar poenget. Ei som kollapser I gråt fordi hun er sliten, eller opplever noe stygt, krangler med partneren sin eller gråter over bekymring for et mobbet barn eller w/e, de får like mye sympati av meg fulle som edru. Det er fylletrårer som ikke fyller noen som helst annen mening enn herreguuuuud kan noen gi meg en klem og so at de er glade i meg daaa fordi ingen synes jeg er pen daaa og ingen liksom er vennen min her. Fy faen dere er råtne, jeg kunne tatt taxi hjem akkurat nå og INGEN VILLE SAVNET MEG BUUUHUUU kan alle se på meg og trøste meg og gi meg oppmerksomhet helt til nach er over?!?! ...de ler jeg av. Eller fnyser av. I blant sukker jeg av. Og synes er irriterende. Det er mange sånne. Heldigvis færre til eldre jeg blir. Sjelden jeg fester med sånne nå, men jeg kjenner godt til et par som er notoriske. Endret 2. september 2017 av Zoey 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå