Gå til innhold

Hvor selges Latex klær.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker både latex bukse, t-shirt og kult med catsuit

Noen steder som selger sånne klær?

Anonymkode: d015b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex-butikker

Anonymkode: b524d...6aa

Oki, men bare i sex butikker? Skal ikke ha dem til sex, men bruke de til vanlig. 

Anonymkode: d015b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oki, men bare i sex butikker? Skal ikke ha dem til sex, men bruke de til vanlig. 

Anonymkode: d015b...829

Øh... har du i det hele tatt prøvd eller hatt på deg latex-klær fra før? Det er som å gå pakket inn i tettsittende gummi. Det er ikke akkurat koseklær eller behagelig å ha på! Og du har tenkt å bruke de til vanlig? Har du ikke tenkt på at det må da bli fryktelig ubehagelig å gå med noe sånt en hel dag?

Anonymkode: e3603...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øh... har du i det hele tatt prøvd eller hatt på deg latex-klær fra før? Det er som å gå pakket inn i tettsittende gummi. Det er ikke akkurat koseklær eller behagelig å ha på! Og du har tenkt å bruke de til vanlig? Har du ikke tenkt på at det må da bli fryktelig ubehagelig å gå med noe sånt en hel dag?

Anonymkode: e3603...9dd

For ikke å snakke om at buksen kan være svært så vanskelig å dra opp etter at du har vært på toalettet. Spesielt hvis du har svettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Honey Dew skrev:

For ikke å snakke om at buksen kan være svært så vanskelig å dra opp etter at du har vært på toalettet. Spesielt hvis du har svettet.

riktignok lær, men likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øh... har du i det hele tatt prøvd eller hatt på deg latex-klær fra før? Det er som å gå pakket inn i tettsittende gummi. Det er ikke akkurat koseklær eller behagelig å ha på! Og du har tenkt å bruke de til vanlig? Har du ikke tenkt på at det må da bli fryktelig ubehagelig å gå med noe sånt en hel dag?

Anonymkode: e3603...9dd

Nei, jeg har ikke prøvd latex klær, men syns de stramme glinsende klæra er så kule. Har brukt lakk klær, men får ikke kjøpt de like trange.  Blir litt klam i lakk klær, men føler ikke det er noen problem i det hele tatt. Tror ikke det blir så ubehagelig jeg da.

Anonymkode: d015b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Honey Dew skrev:

For ikke å snakke om at buksen kan være svært så vanskelig å dra opp etter at du har vært på toalettet. Spesielt hvis du har svettet.

Hvor vanskelig kan det være? Går i trange jeans å ikke kjemepes å få på. Tror kanskje det blir mest pes å få oppover lår og leggene og anklene.  Når jeg har latex buksen på, skal jeg jo ikke ta de av i løpet av dagen.

Anonymkode: d015b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor vanskelig kan det være? Går i trange jeans å ikke kjemepes å få på. Tror kanskje det blir mest pes å få oppover lår og leggene og anklene.  Når jeg har latex buksen på, skal jeg jo ikke ta de av i løpet av dagen.

Anonymkode: d015b...829

Hvordan skal du klare å gå på toalettet da? Jeg snakker av egen erfaring. Kjøpte en bukse i skai engang. Det var 25 varmegrader ute og jeg svettet. Det var ikke enkelt å få på seg en slik bukse når svetten renner. Det kan jeg garantere deg.

Jeg vil bare advare deg om at du kan få litt panikk når du er på offentlig toalett og ikke klarer å dra opp buksen igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

For ikke å snakke om at buksen kan være svært så vanskelig å dra opp etter at du har vært på toalettet. Spesielt hvis du har 

Anonymkode: d015b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som har erfaring med å gå i latex bukse som kan bekrefte om det er umulig å gå i. Som sagt brukt lakk klær å funket bra, men de er ikke like trange på.

Anonymkode: d015b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjøpte latex bukse str xs i går. Får den i dag tror jeg.

Anonymkode: d015b...829

Utfordrer deg til å sitte i en badstue med buksa på! Eller til knærne og deretter dra den opp! 

Anonymkode: 28a25...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utfordrer deg til å sitte i en badstue med buksa på! Eller til knærne og deretter dra den opp! 

Anonymkode: 28a25...7cd

Jeg har vært å hentet latex buksen nå. Jeg ble rådet til å bruke talkum for å lettere få den på meg. På vei hjem nå, for å prøve den. Det blir spennende å se hvordan den passer.

Anonymkode: d015b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte latex bukse str xs i går. Får den i dag tror jeg.

Anonymkode: d015b...829

 

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært å hentet latex buksen nå. Jeg ble rådet til å bruke talkum for å lettere få den på meg. På vei hjem nå, for å prøve den. Det blir spennende å se hvordan den passer.

Anonymkode: d015b...829

Det var leveransehastighet det gitt! :daane:

Er det Posten som har nådd nye høyder?

Bilde når du har fått den på deg :)

Pics or it didn't happen.

Anonymkode: d9bdc...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det var leveransehastighet det gitt! :daane:

Er det Posten som har nådd nye høyder?

Bilde når du har fått den på deg :)

Pics or it didn't happen.

Anonymkode: d9bdc...3fe

Jeg valgte å kjøpe den på sex shop i Oslo i stede.

Latex buksen er svart glinsende å utrolig stram på. Jeg brukte over en halv time på å få den på meg. Jeg har hatt den på i flere timer nå å den er utrolig deilig på. Blir sef litt klam, men gjør ikkenoe det, faktisk deilig følelse.

 

Anonymkode: d015b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg valgte å kjøpe den på sex shop i Oslo i stede.

Latex buksen er svart glinsende å utrolig stram på. Jeg brukte over en halv time på å få den på meg. Jeg har hatt den på i flere timer nå å den er utrolig deilig på. Blir sef litt klam, men gjør ikkenoe det, faktisk deilig følelse.

 

Anonymkode: d015b...829

Pics or it din't happen.

Anonymkode: d9bdc...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pics or it din't happen.

Anonymkode: d9bdc...3fe

Oki litt usikker på å legge ut bilder av meg selv her.

Anonymkode: d015b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oki litt usikker på å legge ut bilder av meg selv her.

Anonymkode: d015b...829

Det er buksene dine jeg tenker på, ikke ansiktet ditt :ler:

 

Anonymkode: d9bdc...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...