Gå til innhold

Mann som er (mye) yngre ut enn han er - Positivt eller negativt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, schwifty skrev:

Sover jeg dårligere så ser jeg ut som en dass, å sove kronisk dårligt tar nok på utseendet. Pluss bekymringer, sorg ++ alt som kan følge å være rammet av sykdom.

Bare for å avspore sånn helt toltalt: den mannen tar nok ikke bilde på en dårlig dag og uten lyssetting og styling.

Og selv har jeg vært sjuk i 30 år og ser ti år yngre ut enn jeg er (om jeg ikke gliser bredt fram mine skjønne smilerynker.)

Og igjen hvorfor er det slik at en ikke skulle se bra ut selv om en ser ut som en 50åring når en er 50 ? Er ikke det greit da ?

Nok avsporing herfra

Samma for meg om en partner ser eldre eller yngre ut enn han er om jeg finner hans ansiktstype attraktiv.

Anonymkode: 6b83c...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

22870144_BG1.jpg

Anonymkode: a5735...98e

Må klare deg uten dame han da? 

Anonymkode: f2bf0...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, schwifty skrev:

Da må du være tydeligere ;)

Jeg spør om du mener det er automatikk i at sykdom går utover utseendet, at folk for eksempel ville se mye eldre ut enn de er. Jeg har hatt min rikelige andel av sykdom, sorger og bekymringer, kroppen har arr etter operasjoner, men er ellers slank og attraktiv (ikke mine ord), ansiktet har bare noen få så å si usynlige linjer. Hjertet holder jeg i sjakk enn så lenge ved hjelp av "ørten" forskjellige medikamenter. Jeg blir tatt for å være mye yngre enn jeg er, til og med som en eldre søster til min datter (men den tok jeg med en klype salt :ler:).

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må klare deg uten dame han da? 

Anonymkode: f2bf0...439

Selv om noen på ett forum mener de ikke syns han er kjekk, tror jeg ikke det er helt krise og "klare seg uten dame"-stempel ;)

Anonymkode: 6b83c...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste 50år gamle menn ser dessverre ut som 50 år gamle menn. Alltids en fordel med en mann som ser yngre ut enn han er, men min erfaring er at menn over 35 har overdreven tro på egen ungdommelighet. Ofte ser de 10 år eldre ut enn 10 år yngre..

Anonymkode: 7b2bd...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...