AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #1 Del Skrevet 2. september 2017 La oss si at en mann på 50 som ser ut som han er i midten av 30-årene. Er det positivt eller negativt for dere kvinnfolk? Anonymkode: f2bf0...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. september 2017 #2 Del Skrevet 2. september 2017 Positivt for min del iallfall. Min blir gjettet på alt mellom 20-30, han er 35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #3 Del Skrevet 2. september 2017 Positivt hvis han er kjekk, nøytralt hvis han er uinteressant, negativt hvis det er pga. babyfjes og "runde" trekk. For øvrig kan jeg aldri i mitt liv huske å ha sett en mann på over 50 se ut som om han er i 30-årene, ei heller i Hollywood, så jeg lurer litt på realitetene rundt dette. Anonymkode: 68204...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #4 Del Skrevet 2. september 2017 Negativt for min del. Jeg vil se yngst ut i forholdet. Anonymkode: 12dcb...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #5 Del Skrevet 2. september 2017 Michael J. Fox i 50-årene. Anonymkode: a5735...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #6 Del Skrevet 2. september 2017 Jeg ble spurt hvor gammel jeg var når jeg skulle kjøpe billett på bussen. Svarte som sant var: 42 år. Gikk i typiske sommerferieklær, så var kanskje derfor. Usikker på om jeg skal tolke det positivt eller negativt, hehe.. Anonymkode: 27f0a...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #7 Del Skrevet 2. september 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Positivt hvis han er kjekk, nøytralt hvis han er uinteressant, negativt hvis det er pga. babyfjes og "runde" trekk. Anonymkode: 68204...5b4 Dette. Anonymkode: 985b3...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #8 Del Skrevet 2. september 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Positivt hvis han er kjekk, nøytralt hvis han er uinteressant, negativt hvis det er pga. babyfjes og "runde" trekk. For øvrig kan jeg aldri i mitt liv huske å ha sett en mann på over 50 se ut som om han er i 30-årene, ei heller i Hollywood, så jeg lurer litt på realitetene rundt dette. Anonymkode: 68204...5b4 Hva er runde og baby-trekk? Anonymkode: f2bf0...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #9 Del Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er runde og baby-trekk? Anonymkode: f2bf0...439 Anonymkode: a5735...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #10 Del Skrevet 2. september 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Michael J. Fox i 50-årene. Anonymkode: a5735...98e Synes ikke han så spesielt ung ut. Ser ut som en 50-åring.. Anonymkode: 5483a...838 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
schwifty Skrevet 2. september 2017 #11 Del Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke han så spesielt ung ut. Ser ut som en 50-åring.. Anonymkode: 5483a...838 Gi mannen slækk da, han har parkinsons sykdom. Ser bra ut til å måtte forholde seg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #12 Del Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, schwifty skrev: Gi mannen slækk da, han har parkinsons sykdom. Ser bra ut til å måtte forholde seg til det. Men det er vel ikke ille å se ut som en 50 åring når en er 50 ? Anonymkode: 6b83c...cf2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 2. september 2017 #13 Del Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, schwifty skrev: Gi mannen slækk da, han har parkinsons sykdom. Ser bra ut til å måtte forholde seg til det. Så kommer jo han tilbake fra fremtiden et sted, ikke godt å vite hvor gammel han egentlig er da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
schwifty Skrevet 2. september 2017 #14 Del Skrevet 2. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er vel ikke ille å se ut som en 50 åring når en er 50 ? Anonymkode: 6b83c...cf2 Men uten parkinsons så hadde han vel sett yngre ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 2. september 2017 #15 Del Skrevet 2. september 2017 6 minutter siden, schwifty skrev: Gi mannen slækk da, han har parkinsons sykdom. Ser bra ut til å måtte forholde seg til det. Unnskyld min uvitenhet, men går denne sykdommen utover utseendet på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
schwifty Skrevet 2. september 2017 #16 Del Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: Unnskyld min uvitenhet, men går denne sykdommen utover utseendet på noen måte? Sykdom sliter på helsa. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 2. september 2017 #17 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) 3 minutter siden, Arabella skrev: Unnskyld min uvitenhet, men går denne sykdommen utover utseendet på noen måte? Spasmer og ticks i ansiktet Endret 2. september 2017 av Apis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 2. september 2017 #18 Del Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, schwifty skrev: Sykdom sliter på helsa. Eller? Det sier seg vel selv, men det er vel ingen automatikk i at utseendet blir annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
schwifty Skrevet 2. september 2017 #19 Del Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, Arabella skrev: Det sier seg vel selv, men det er vel ingen automatikk i at utseendet blir annerledes? Sover jeg dårligere så ser jeg ut som en dass, å sove kronisk dårligt tar nok på utseendet. Pluss bekymringer, sorg ++ alt som kan følge å være rammet av sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 2. september 2017 #20 Del Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, schwifty skrev: Sover jeg dårligere så ser jeg ut som en dass, å sove kronisk dårligt tar nok på utseendet. Pluss bekymringer, sorg ++ alt som kan følge å være rammet av sykdom. Du forstod visst ikke hva jeg skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå