Linn3c Skrevet 26. november 2007 #1121 Del Skrevet 26. november 2007 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #1122 Del Skrevet 1. desember 2007 Nattevakt igjen. Skulle egentlig ha jobba ettermiddag fredag og lørdag, og formiddag søndag. Men no blir det natt til lørdag og natt til søndag istedenfor. Lika greit egentlig, for formen er ikkje heilt på topp. Då er det greit å kunna vera på jobb uten å måtta gjera så forferdelig mykje. I natt tenkte eg at eg skulle få gjort unna litt julekort :-D Her går det stort sett i jobb for tida. Og masse snufsing og hosting. Eg har jo fått meg ny jobb, trur ikkje eg har skrevet det her før. Eg søkte på 100% fast stilling som støttepedagog/pedagogisk leder. På intervjuet kom vi fram til at eg kunne kombinera støttepedagogen med førskolelærar. Men når eg fekk tilbud om jobben så var det 60% som støttepedagog, 16% som førskolelærar og 24% som assistent, med assistentlønn. Og siden dei søkte etter førskolelærar så kunne dei ikkje ansetta meg 100% fast, så eg fekk et vikariat fram til sommaren. Men det er egentlig heilt greit for meg, for då står eg fritt til å søka på skule til høsten igjen. Ved å ta 100% i barnehagen vil eg gå ned i lønn med ca 5000kr i måneden pga kvelds- og helgetillegg, og når eg då vart tilbudt 24% som assistent i tillegg ville eg tapa masse på å takka ja. Men eg kom fram til ei løysing med barnehagen og boligen eg er i no. Så eg tok 60% i barnehagen, som støttepedagog, og kjem til å ta masse ekstravakter i boligen/avlastningen i helgene. På den måten vil eg jo få maks ut av kvelds- og helgetilleggene og Og då hjelper det jo på å få to nattevakter denne helga istedenfor dei eg i utgangspunktet hadde Så no er det berre ei veke til eg skal starte i barnehagen! Eller, eg var på besøk der på tirsdag, og då klarte dei å hukke (hooke?? :klø meg. For ho som eg skal overta for skal ha permisjon to dager i neste veke så då skal eg inn for henne ein og ein halv dag. Eg skal vera på dei to avdelingane som har flest unger eg skal i kontakt med og bli litt kjent med ungane når dei er i heile gruppa. Egentlig skal eg ikkje begynne før 10. desember. Gleder meg :-D Men no er det på tide med mat kjenner eg. Har så liten matlyst for tida at eg får vel slå til når behovet og lysten først er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #1123 Del Skrevet 9. desember 2007 Første dag i ny jobb i måro!! Eg skal vera der i heile 3 timar! Grugleder meg veldig til det. Eg hadde ein og ein halv dag i barnehagen i forrige veke, så eg veit stort sett hvilke unger eg skal jobbe med. Har fått sett koss dei fungere sammen med dei andre ungane. Skal bli kjekt å sjå koss dei er når du har dei på tomannshånd. Gruer meg litt. Eg aner liksom ikkje koss det kjem til å bli. Kjem eg til å gå overens med ungane? Eller foreldra? Klarer eg det ansvaret som kjem til å ligga på meg? Veldig spent på koss dei andre støttepedagogane jobber. Hvilke oppgaver eg egentlig skal utføre. Eg trur eg skal få delta i nokre møter med foreldra ein dag og. Håper inderlig det, for eg aner ikkje koss eg skulle tatt fatt på noke sånt!! *** Denne helga har eg og mamma lånt ungane til søsR. I går var vi på kino, på MacDonalds og deretter på nissefest på det lokale storsenteret. Kjempekjekt! Eg har kjøpt meg det siste monopolspelet. Som går på dvd. Så det har vi selvfølgelig spelt et par ganger Og så har vi baka kakemenn og pepperkaker. Eg og mamma bakte forreste 4 sorter julekaker i løpet av et par dager tidligare i veko. Har mista litt oversikten, men trur det berre er ein sort igjen til vi har sju sorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 9. desember 2007 #1124 Del Skrevet 9. desember 2007 Så flinke å bake da Var koselig med besøk på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #1125 Del Skrevet 16. desember 2007 Takk det samme Capri! Kjekt å endelig få se kor du bur. No gjenstår berre huset til ein kompis, som flytta for snart 3 år siden Første veka i ny jobb er unnagjort!! Hadde egentlig store forventninger. Eg skulle suge til meg alle tips om ting som dei to eg skulle ha opplæring med gjorde sammen med ungene. Det begynte bra med mandagen da. Fikk være med på to grupper, og sett ka de gjorde. Tirsdag var eg på ei gruppe, deretter et IOP-møte med ei mor. Onsdag var heftig!!! Da hadde vi 3 eller 4 IOP-møter. Alle på ein time kvar!!!! Torsdag var det vel et møte til, og så satt eg vel og snakka med ho som skulle slutte og fekk masse tips. Fredag begynte med et møte, om et fysio-opplegg vi skal ha med ein av ungene. Men så var det heldigvis tid for ei gruppe igjen. Det har alt i alt vært ei vannvittig heftig veka. Med MASSE informasjon. Eg har lært masse om ungene som eg sikkert ikkje hadde fått med meg før det hadde gått ein måned eller to. Men eg kjenner jo ikkje ungene! Ja, eg har møtt alle som eg skal ha kontakt med, men eg føler ikkje at eg kjenner dei. Skal ha 3 dager i neste veke. Så då tenkte eg at eg skulle finne på et eller anna kjekt som gjer at eg får den kontakten med ungene som eg treng. Eg trur ikkje eg kjem til å legga så veldig vekt på opplæring eller trening dei dagane. Det er jo tross alt snart jul! Eg syns det er viktigare å bli kjent med ungane. Vi har eit halvt år på oss til å trene på ord og blyantgrep!! Eg har ikkje hatt overskudd til noke særlig meir denne veka. Temmelig sliten i dag kan du sei. Etter 5 dager i barnehagen (riktignok korte dager innimellom, men det føltes nesten som doble dager med alle møtene), fredag var eg først i barnehagen og deretter i boligen. Shopping lørdag formiddag og i boligen på ettermiddagen. Såg for meg ein rolig dag i dag. Men neida, mamma fant ut at vi skulle vaske badet. Fra golv til tak. Og spesielt under badekaret. Men eg fekk mamma til å lage 'lapper' til kaffien så då kan eg gå med på det meste I morgen har eg fri. Så då skal eg til bydn og gjera meg heilt totalt ferdig med julepresangane! Har ett glas igjen til søs, ikkje krise hvis eg ikkje får tak i, men eg har litt lyst til å gje henne 6 glas og ikkje berre 5. Det er så dumt antall syns eg.. Og så må eg på et trykkeri og få innbinding på ein kalender som eg og mamma har mekka sammen i dag. Vi tenkte at den kunne være til søs fra nevøen min. Med bilder av E gjennom heile 2007. Er litt stolt over resultatet ja. Ikkje så proft som det hadde blitt på ein fotobutikk, men vi har laga den heilt sjøl!! Det er det som teller!! Håper på at Linn3c har mulighet til å treffa meg og så eg får overlevert presangane deira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #1126 Del Skrevet 17. desember 2007 Sjekk denne lista da!!! Mamma - kokkekniv Pappa - bok Broderen og R - kakefat og gryteunderlag SøsR og Å - bestikk NieseT - bukse og spill NieseS - bukse og spill NevøK - bukse og genser og spill SøsV - glas NevøE - gravemaskin Onkel E - ullstillongs Venninne LT og mannen - hemmelig H - hemmelig Venninne K - skål/vase-ting OK - bok og spill S - leke og genser No kan jula berre komme!! Godt å vera ferdig, med tanke på at eg skal jobbe kvar dag fram til og med lille julaften... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. desember 2007 #1127 Del Skrevet 17. desember 2007 Så koseleg å treffa deg i dag, søta mi! Dumt at det blei litt avkorta av billåning og slikt, men me får prøva å få til eit treff over nyttår! Eventuelt i romjula, viss du er "up for it" Kva skal du nyttårshelga, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. desember 2007 #1128 Del Skrevet 23. desember 2007 Ha en riktig god jul snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. desember 2007 #1129 Del Skrevet 25. desember 2007 Gledeleg jul, vennen min! Tusen takk for gåvene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. januar 2008 #1130 Del Skrevet 1. januar 2008 Siden jeg ikke har orket å ta noen runde for å ønske noen god jul, så tar jeg meg en runde nå for å ønske deg et riktig godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1131 Del Skrevet 7. januar 2008 *kremt* God jul og godt nyttår til dere også... Når eg sitte heima på nettet og er innom KG så har det alltid skjedd så masse med alle andre at eg gidde ikkje sjekka mi eiga bok for å sjå om noken har vore innom... Ikkje får eg mail om det alltid heller. Men men, takk for at dåke har tatt turen innom iallefall! :-D Eg sitte ganske så aleina på jobb no. Skal egentlig skriva ein rapport, men så vart eg jo sittande her då... Burde egentlig komt meg i gang og heller vore litt sosial med brukarane. Men måtte berre klaga litt her og. No har eg klaga til alle mine kolleger trur eg. Både her og i barnehagen. Det er berre så synd at det er mi eiga feil. Litt for snill av og til trur eg. I dag har eg iallefall jobba dobbelt. Først i barnehagen 9-14 og så her på boligen 15-21.30. 11,5 timar til sammen. Sånn skal eg ha det neste mandag og. Og muligens mange mandager framover. I tillegg skal eg jobbe helga her, og vekene i barnehagen. Det vil sei at eg skal jobbe 13 vakter på 11 dager fra i dag og til torsdag i neste veke... Men som sagt det er mi eiga feil. Men eg er jo ung og "sprek" så eg klarer vel dette. Iallefall når det er så stille at eg kan sitte på nettet når eg er på jobb Og så har eg jo tre dagar fri etter denne perioden så det går vel på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 #1132 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Oisann! det var mye jobbing! Men du.. selv om du er ung og sprek, så er det vel ikke meningen at du skal slite deg helt ut mens du er ung..? Du må huske å få puste innimellom, og ta vare på deg selv. Jeg tror kanskje det viktigaste vi lærer oss er faktisk det å seie nei innimellom.. Det er ikke mange andre som sier nei for deg, og folk regner vel med at det går grei "bare for denne gangen".. som igjen kan bli mange ganger. Og det er ingen som tjener på at du blir utkjørt.. Håper det går bra med deg! Endret 7. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1133 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, eg veit Loevinna Men det har gått overraskende bra denne veka! Ingen antydninger til å vera sliten, bortsett fra i dag, men det kan nok ha noke med at eg måtte opp kl 6.45... Og det er jo minst 3 timer for tidlig! Tar meg nok ein lur når eg kjem heim ja. Fant forresten ut på fredag at eg ikkje skal jobbe dobbelt på mandag likevel. Eg sto oppført i boka med et spørsmålstegn. Då eg gjekk fra jobb på mandag hadde eg glømt heile greiene, for eg skulle jo sjå om det gjekk bra å jobbe dobbelt og så heller gje ein tilbakemelding til sjefen. Men ein av mine kolleger minna meg på det idet eg var på vei ut døra, så eg sa til henne at ho kunne stryka ut spørsmålstegnet. Men når eg kom på jobb på fredag så hadde dei strøket ut navnet mitt istedenfor. Eg fant ut at siden dei hadde ordna med at noken andre skulle jobbe den vakta så gjer eg ingenting med det. Tar meg heller fri den dagen Men no er nestemann komt på jobb, så eg trur eg stikk inn i fellesen og finn meg litt frokost og er litt sosial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 5. februar 2008 #1134 Del Skrevet 5. februar 2008 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1135 Del Skrevet 16. februar 2008 tilbake til Capri Huff da. Er visst ikkje så flink til å oppdatere her.. Den siste veka har eg hatt masse av tid og, men har berre vært så fryktelig lat!! Eg starta frihelga mi forrige helg med 39,5 i feber om fredagen… Kjempekjekt! Lørdagen var heilt merkelig. Slapp og uvel på formiddagen, vondt i hodet. Tok meg 2 paracet og vart mykje bedre. Men så vart eg så trøtt og slapp igjen. Eg skulle berre ein liten tur ned på rommet for å hente noke og datt øverst i trappa. Når eg tenker etter så kan eg ikkje huske om eg lukka igjen grinda øverst i trappa…. Fekk henta meg inn igjen etter å ha ramla 3-4-5 trappetrinn. Klarte å reisa meg opp mens mamma og søsV kjem styrtande til. Eg hørte lenge før V kom til at ho ropte ut at eg datt i trappa, men eg klarte ikkje sei noke. Mamma kom til og støtta meg ned resten av trappa mens eg var svimmel til tusen!! Når vi kom ned trappa besvimte eg visst… :dåne: Søs ringte til 113 og greier. Men eg kom meg opp ved egen maskin etter ei lita stund og fekk lagt meg i senga. Eg hørte kor bekymra søs var og ville sei at eg hadde det heilt fint men eg klarte nesten ikkje å sei noke med det første. Eg kom meg ganske kjapt igjen då. Og hadde det heilt fint. Men mamma ville ha meg inn på legevakten for å sjekke blodtrykk og blodprosent og greier. Så vi reiste inn der etter ei stund. Eg besvimte litt over 12 og fekk time på legevakten kvart på 4. Blodtrykket var heilt fint, blodsukkeret og. Blodprosenten veit eg ikkje noke om, men han fant antydninger til infeksjon i blodet. Så eg fekk meg ein penicillinkur for infeksjon i øvre luftveier og sjukemelding i ei veke. Det var veldig greit å få kvile seg nokre dager ekstra ja. Eg var ikkje så veldig sjuk egentlig, så hvis eg ikkje hadde hatt sjukemelding så hadde eg nok gått på jobb. Og utsatt det å bli frisk enda litt til. No har eg gått i 3 veker og vore småforkjøla. Fredag, i går, var eg klar for jobb igjen. Var på møte på torsdag forresten, men berre halvannen time. I går skulle eg altså vera i avlastningen. Troppa opp med godt mot og var veldig klar for mine tre arbeidsdager der. Ho som skulle vært på jobb på formiddagen var sjuk, så det var ingen der når eg kom. Verken voksne eller unger. Så eg gjekk og sulla litt. Leste litt rapporter og fant iallefall ut kortid ungen skulle komme. Egentlig skulle det vært 2 gutter der i helga, men han eine hadde meldt frafall så då tenkte eg at det berre var ein som kom då og såg veldig fram til å tilbringa helga med han. Etter ei stund fant eg ut at eg skulle sjekka jobb-mobilen. Og der låg det melding fra mor til han som skulle komma at han var blitt sjuk og kom ikkje denne helga. Så eg endte opp med å hjelpa dei på boligen som ligg vegg i vegg (der eg vanligvis jobber i helgene). Og det ser ut for at eg får fri i dag og i morgon. Egentlig var det veldig greit, for viss eg hadde jobba dei dagane eg skulle denne veka så skulle eg frå og med mandag ha jobba 18 dager i strekk…. Men no er eg altså nede i 11. Elles skjer det veldig lite for tida. Eg har mange eg skulle ha besøkt, men eg er så fryktelig råtten for tida. Gidd ingenting. No ser eg fram til ein slapp dag foran tv’n. Kanskje strikka ferdig drakta til min nye nevø. Som ikkje er født enda, men svigerinna mi har termin i dag så vi venter spent på oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #1136 Del Skrevet 22. februar 2008 Såå mykje greiare å oppdatere seg på KG når eg er på jobb! Det tar jo ikkje fleire timar jo Men no ser det ut for at vi skal få raskare linje heima og. BKK skal sette opp noke nytt, så om 4-6 mnd er eg nok meir å sjå på nettet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #1137 Del Skrevet 22. februar 2008 No skjer det saker og ting hos broderen og. Fekk melding av søs tidligere i dag om at kl 15 var det 10 min mellom riene Har ikkje hørt noke meir fra dei, så eg håper dei er veldig opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. februar 2008 #1138 Del Skrevet 22. februar 2008 Så spennande! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. februar 2008 #1139 Del Skrevet 22. februar 2008 Veldig spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. februar 2008 #1140 Del Skrevet 23. februar 2008 hmm.. ikke hyggelig å lese om at du har vært syk og besvimt og greier.. Du må ta vare på deg selv, og ikke presse deg til å jobbe mer enn du orker. Du hjelper ingen med å bli utslitt. Spennende saker på gang også her! Venter spent på neste oppdatering God helg forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå