silvius Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #861 Del Skrevet 20. januar 2007 Det var nok ingen som kom innom i går for å gjera seg ferdig med brannalarmjobben nei. Kanskje eg kjem meg opp tidlig i neste veke og då... I dag har eg ikkje så veldig store planer egentlig. Skal sjå ein episode av 24 jaffal. Den nye sesongen som akkurat har starta i USA..... Hysj.. Sy litt. Sjå ein film kanskje. Burde så absolutt ha lest, men er ikkje så veldig motivert til det.. Driv og vasker klær da. Maskinene er sikkert ferdig, men nettopp i stad så åpna alle himlens sluser seg! Det værste har gitt seg no, men eg høre at det drypper litt fortsatt så eg venter sikkert litt til med å gå. Føler ikkje det heilt store presset på å få tømt maskinene sånn at nestemann kan vaske klær heller. Eg hadde sett for meg at eg måtte litt fram og tilbake idag, med tanke på at eg hadde 3 maskiner å vaske. Men når eg kom ned på vakseriet så var alle dei 8 vaskemaskinene ledige! Det var berre ein tørketrommel som var i bruk! Så då kapra eg liksågodt 3 maskiner med ein gang Steike! Plutselig vart det mykje lysare ute!! Trur eg må springa på vaskeriet mens eg har anledning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #862 Del Skrevet 21. januar 2007 Det snør!!!!! Berre pittelitt, kjempelett snø. Men det snør!! Så koselig å sjå ut vinduet! Ser ikkje ut for at det legg seg, bortsett fra på stolen som står på altanen. Og det er vel uansett ikkje nok til at det skal legge seg skikkelig. Eg vil ha sånn vinter som vi hadde i fjor!! Masse snø. Lenge. I år går det greit, for eg har ingen som helst planer om å flytte den dagen det snør mest i år... Prikken over i'en er jo at eg ser på skiskyting på tv. Litt vinterstemning no ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 21. januar 2007 #863 Del Skrevet 21. januar 2007 Åå, så heldig som har snø da.. Eg og vil ha snø...vil at det skal begynne å snø no...for no er det tørr asfalt, så da kan det jo legge seg og Men hvis det kommer noe, blir det vel regn tenker jeg. Jeg og ser på skiskyting. Gleder meg til mennene skal gå snart. Håper du her en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #864 Del Skrevet 21. januar 2007 Det var dessverre ikkje masse snø som kom ned.. Og det forsvant ganske fort og. Ligge litt igjen på stolen, ellers er det ingenting som tyder på at det har snødd. Men no er det faktisk minusgrader!! Det er -0,7 ute no! Tenk hvis eg kan våkne opp til et kvitt teppe i morgen!! Eg har ei veldig fin helg eg Capri! Men lurer egentlig på kor den vart av :klø: Føler eg ikkje har fått gjort noke fornuftig. Men det er jo ingen nyhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #865 Del Skrevet 22. januar 2007 Eg burde virkelig gjort noke for å få opp energinivået mitt altså! Hadde klokka på ring kl 8 i dag, men kom meg ikkje opp før litt over 9. Dusja, åt og satte meg for å lese. Men etter kvart som klokka nærma seg halv 12 vart eg berre trøttare og trøttare! Veldig irriterande. Kanskje eg skal ta med meg ein kopp kaffi på skulen... Det låg forresten et fint kvitt teppe ute i går før eg la meg. Det ligge der ennå, men sola skinner og temperaturen stiger gradvis så det spørs kor lenge den ligge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. januar 2007 #866 Del Skrevet 23. januar 2007 Eg burde virkelig gjort noke for å få opp energinivået mitt altså! Hadde klokka på ring kl 8 i dag, men kom meg ikkje opp før litt over 9. Dusja, åt og satte meg for å lese. Men etter kvart som klokka nærma seg halv 12 vart eg berre trøttare og trøttare! Veldig irriterande. Kanskje eg skal ta med meg ein kopp kaffi på skulen... Det låg forresten et fint kvitt teppe ute i går før eg la meg. Det ligge der ennå, men sola skinner og temperaturen stiger gradvis så det spørs kor lenge den ligge. ← Kjenner godt igjen det med lavt energinivå når klokka ringer.. Får håpe det blir bedre når tiden nærmer seg våren.. Savner du minusgradene?! Du kan få noen herifra! Da jeg begynte på jobb idag tidlig kl 8, så var det - 17,5 grad ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #867 Del Skrevet 23. januar 2007 Kjenner godt igjen det med lavt energinivå når klokka ringer.. Får håpe det blir bedre når tiden nærmer seg våren.. Savner du minusgradene?! Du kan få noen herifra! Da jeg begynte på jobb idag tidlig kl 8, så var det - 17,5 grad ute!! ← Så koselig at du stakk innom Loevinna! Har ikkje vært så flink til å sjå innom deg i det siste, men det skal vi få orden på! Trur energien min er dårligst når eg ikkje MÅ opp. I dag gjekk det heilt fint. Hadde forelesning kl 9 så då måtte eg jo opp. Dei andre dagane har eg ikkje forelesning før 12 så då er det litt verre å komme seg opp ja. -17,5 grader!!?? Dæven! Det hørtes kaldt ut det! Minusgradene har holdt seg her da, så det er fortsatt litt kvitt ute. Men eg syns egentlig det kunne komt litt meir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. januar 2007 #868 Del Skrevet 24. januar 2007 Ca -5 her om dagane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #869 Del Skrevet 24. januar 2007 I dag kan eg feira 25 års dåpsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2007 #870 Del Skrevet 24. januar 2007 I dag kan eg feira 25 års dåpsdag!! ← Du er begynt å bli gammel! Men gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. januar 2007 #871 Del Skrevet 24. januar 2007 Er det sant? Gratulerar så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #872 Del Skrevet 24. januar 2007 Du er begynt å bli gammel! Men gratulerer! ← Tusen takk! Eg føler meg litt gammel for tida. I morgen blir den eldste niesa mi tenåring!!! Ho har jo vært til stede "heile" livet mitt jo... Ja, eg veit at eg var 12 år når ho vart født, men det føles som heile livet Er det sant? Gratulerar så masse! ← Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #873 Del Skrevet 24. januar 2007 Det kom ein fyr innom her i stad. Han som er nettverksansvarlig her på bygget. Han meinte det var komt virus på pcen min (og det kan nok sikkert stemme det, maskina har vært veldig rar i dag!) Han ville at eg skulle restarte maskina. Sånn fra bunnen av ja. Men koss skal eg få til det då!? :klø: Det er jo alltid Linn3c-mannen som har vært elskværdig og gjort det for meg! Eg måtte gjere det innen ei veke sa han fyren. Og eg som ikkje skal heim før om ein måned... Jaja, eg finn vel ut av det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2007 #874 Del Skrevet 24. januar 2007 Tusen takk! Eg føler meg litt gammel for tida. I morgen blir den eldste niesa mi tenåring!!! Ho har jo vært til stede "heile" livet mitt jo... Ja, eg veit at eg var 12 år når ho vart født, men det føles som heile livet ← Om det er noen trøst så føler jeg meg tidvis ca 30-40 år gammal, og da er jeg faktisk yngre enn deg.. (men det har noe med folkene jeg jobber sammen med.. ) Så du må ikke ta mine ord mer enn de var, nemmelig en fleip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #875 Del Skrevet 24. januar 2007 Hihi, eg tok det ikkje så veldig tungt at du meiner eg har blitt gammel Loevinna... Det var bare det at det passa så bra til sånn som eg føler meg for øyeblikket Med tanke på kor gammel niesa mi blir. Men det går vel fort over. Vanligvis på skulen føler eg meg som ein drittunge. Men kanskje det er på tide å innsjå fakta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #876 Del Skrevet 25. januar 2007 Då har eg endelig fått bestilt meg harddisk. Dei ville ikkje godta kortet mitt i går kveld. Men eg trur kanskje det kan være fordi eg ikkje har brukt det kortet til å betale på nett før (egentlig et ganske nytt kort). Først trudde eg det kunne være noe med sikkerhetskoden, og oppdaterte den i nettbanken. Så det er vel store muligheter for at den ikkje var blitt aktivert. Men no er harddisken altså bestilt. Så kanskje det blir ein ordning på denne maskina igjen. Hvis eg klarer å få det til aleine då... Eg skal iallfall gjera eit forsøk. Hvis ikkje så har eg *hmm...* tre menn som eg kan spørre om hjelp! Gleder meg til å få god plass til alt eg vil ha på dataen igjen. Sleppe å slette ting med ein gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. januar 2007 #877 Del Skrevet 25. januar 2007 Så bra at du fikk bestilt harddisk då Så når du får den e det bare til å lime inn alt du vil ta vare på. Åssen du får sletta alt veit eg ikkje...men det gjør Mannen.. For ein gang klikka maskina hans litt..trodde han..for først gikk strømmen (de som holdt til nede tok våre sikringer..) og når vi fikk de til å slutte å rote med våre, så fikk han ikke til maskina igjen. For det er jo dumt å sjekke ledningene våre til internett og sånn. Det eneste han hadde trengt å gjøre var jo å da ut ledningene og sette de inn igjen..men neida, han gjorde noe i kontrollpanelet på dataen han..så da måtte broren min innsatallere alt for hen igjen.. For han hadde greid å slette alt han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #878 Del Skrevet 25. januar 2007 Desse brannalarm-folka.... Lurer på kortid dei skal bli ferdig med installeringa. I morgen er det 14 dager siden første gang dei var innom. Dei starta fredag 12., så kom dei innom igjen torsdag 18. og igjen i går. Men eg har enda ikkje fått lokk på røykvarslaren. Dei var innom igjen i går ja. Då fekk eg beskjed om at dei måtte bore hull i veggen inn til naboen. Betongvegg (eller ka hardt og kaldt steinmateriale den no er laga av). Det ville jo resultere i masse ulyder når dei holdt på. Og litt støv sa han. Han dekka til senga mi med plast. Kjempeflott det! Men ka med alt det andre støvet som la seg som eit teppe på pulten!? Som står ved motsatt vegg. Heile golvet er fullt av sånt ekkelt tørt støv. Det knaser godt når eg går på golvet i slippers. Heldigvis har eg slippers og ikkje berre ku-tøflane mine her. Føler veldig for å vaske no ja. Men er litt skeptisk til at dei ikkje er heilt ferdig. Tenk om eg må vaske ein gang til!? Jaja, no skal eg iallfall på skulen. Obligatorisk i dag. I motsetning til i går då vi starta timen med 15 stk og var berre 10 stk igjen i siste time... Eg satt jo igjen då. Hadde ikkje samvittighet til å gå, sjølv om eg hadde _veldig_ lyst. Dei to første timane var litt kjedelige kan du sei. Men i siste time hadde vi praktisk øvelse så då gjekk det greit. Modulen vi har no heiter jo Veiledning. Så på kvar forelesning har vi ein veiledningsøvelse. + at vi skal jo gjennomføre 4 veiledningsøvelser kvar på gruppa. Derfor måtte vi jo finna eit problem vi ville ta opp i øvelsane, når vi skal bli veileda. Mitt problem, som svirrer veldig masse rundt i hodet mitt for tida og som eg gjerne kunne tenke meg å finne ein løsning på blir; "Skal eg studere i Bergen eller Oslo til høsten?" Gleder meg til å blir veileda 4 ganger til på det! Kanskje eg klarer å bestemme meg snart då.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #879 Del Skrevet 25. januar 2007 Så bra at du fikk bestilt harddisk då Så når du får den e det bare til å lime inn alt du vil ta vare på. Åssen du får sletta alt veit eg ikkje...men det gjør Mannen.. For ein gang klikka maskina hans litt..trodde han..for først gikk strømmen (de som holdt til nede tok våre sikringer..) og når vi fikk de til å slutte å rote med våre, så fikk han ikke til maskina igjen. For det er jo dumt å sjekke ledningene våre til internett og sånn. Det eneste han hadde trengt å gjøre var jo å da ut ledningene og sette de inn igjen..men neida, han gjorde noe i kontrollpanelet på dataen han..så da måtte broren min innsatallere alt for hen igjen.. For han hadde greid å slette alt han.. ← Ånei så kjedelig!!! Å slette alt skal eg vel få til på et vis. Har ikkje heilt satt meg inn i det der ennå. Tar det som det kjem.... Nei, no MÅ eg gjere meg klar til å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. januar 2007 #880 Del Skrevet 25. januar 2007 Det er ei stund siden han greide det da. Men litt kjedelig da. Kjekt for meg da For da gikk jo heile lørdagskvelden og heile søndagen hans med spilling rett i vasken For brodern var på byn på lørdagen, og var ikke kjørbar før søndag kveld Syns du skal studere i Bergen eg... (...men vi fant vel ut at det var bedre i Oslo..og at det bare er for et år eller to..så uansett ka du velge så e det jo ikkje såå lenge til du komme tilbake til Bergen.. ) ....hmm...nei, det er nok bedre om du kommer til Bergen...ser for meg at du finne en gubbe i Oslo og aldri komme tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå