silvius Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #401 Del Skrevet 26. mai 2006 Og så klagar ho på at ho høre musikken min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som eg bruke for å overdøva slafsinga hennas!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #402 Del Skrevet 26. mai 2006 Hurra!! Ferjestriken er over!! Då kan eg sitta på med broderen heim neste fredag! Hvis eg får lov av han vel å merke.... Då er det tre timar med tog til Stavanger og 5 timar med bil, og selskap derfra :-D Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. mai 2006 #403 Del Skrevet 27. mai 2006 Måtte bare innom her og fortelle kor innmari glad eg er i deg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #404 Del Skrevet 28. mai 2006 Åååååååå..... Tusen takk vennen!! Eg er veldig glad i deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #405 Del Skrevet 28. mai 2006 Tenk om eg hadde klart å vera lika flink å lesa gjennom heile året som eg er dei to siste vekene før eksamen!!! I går kom eg på skulen litt over 10 og satt på biblioteket til eg vart kasta ut når dei stengte kl 15. Deretter møtte eg 4 jenter fra klassen til kollokvie. Men vi vart kasta ut fra skulen litt over kl 16, så vi avtalte å møtast igjen i dag når skulen åpna, kl 10. Så no har vi vært her i 4 timer, gått gjennom to bøker og er dritleie!! Dei andre er spredd over alle haugar no. Nåken skulle sette seg på lesesalen mens andre skulle gå heim. Eg går snart heim eg og trur eg. Er så trøtt og sliten, må ha meg ein liten lur trur eg Det vart litt seint i går egentlig, og eg er ikkje vant med å stå opp kl 9 om søndagen!!! Det er jo heilt umenneskelig!! Men så føles det jo ikkje som om det er søndag då... Har litt mandagsfølelse egentlig, siden eg er på skulen og greier... Men så hadde eg fredagsfølelse i går, så det stemmer liksom ikkje heilt likavel. Dagane går heilt i surr for meg!!! Vi skal møtast i måro og, men ikkje før kl 15, så eg trur kanskje eg skal sova til eg våkna i måro... Vi har to bøker igjen å gå gjennom, men det er fort gjort. VI har to dager til før dei første av oss skal opp til muntlig. Eg skal heldigvis opp på onsdag. Kl 9.30, nr tre som skal inn. Gler meg til å bli ferdig med det!!! Så er det rett heim for å pakke og vaske hybelen før eg skal heim!! 2 måneder sommerferie!!! Det er jo heilt fantastisk!! eg skal jo sjølvsagt jobbe, men det blir ikkje det samme som å være på skulen og lese... Eg må snakke med broderen ein av dei nærmaste dagane. Høra om eg får lov å sitte på med han heim. For hvis eg skal det, og vi reiser på fredag, skal eg vera med to fra klassen ein tur i dyreparken på onsdag Det er gøy, eg liker meg i dyreparken... Men først på onsdag snakka ei venninne om å ha eit vorspiel hos henne, kanskje grille litt, og så gå ein tur på byn fo rå feire at vi er ferdig med eksamen!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #406 Del Skrevet 30. mai 2006 Då var det dags for siste innspurten til muntlig i måro.... Om 24 timar er det sommarferie!!!!! Eg begynner seriøst å få litt panikk no.. Føle ikkje at eg kan nåkenting!! Eg har til no hatt ein veldig "laid-back" innstilling til heile eksamenen... Men men, eg kan jo litt så det går vel greit. Og eg har jo heile denne dagen å lesa på! Kanskje eg bør setta i gang då... Hmm Eg får forresten sitta på med broderen på fredag!!! Så då blir det berre 3 timar på tog aleine før eg får selskap av broderen og svigerinna mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. mai 2006 #407 Del Skrevet 30. mai 2006 Men det kjem til å gå sååå fiiiiint! Det høyrtes no ut som at du hadde full kontroll då eg snakka med deg i går? Ja, eg trur det går heilt flott med deg. Og tenk, klokka ti i morgon har du ferie! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #408 Del Skrevet 30. mai 2006 20 timar igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. mai 2006 #409 Del Skrevet 30. mai 2006 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #410 Del Skrevet 31. mai 2006 C!!! Er ganske fornøyd med det ja!! Våkna i 7-tida i dag og kjente flaggermusene begynte å komme Klarte å sove litt til men etter kvart på 8 ga eg opp. Leste litt gjennom notatene og fant ut at eg kunne det meste. Tok ikkje sjansen på å ete frokost, magen var litt for urolig for det. Men sensorene er jo kjempesnille da! Ho eine er studieansvarlig for faget vårt så henne "kjenner" eg jo, og så var det ei dame til. Ho var veldig grei ho og. I dag klarte eg faktisk å sei litt sjøl. Eg fekk et tema og ble spurt generelt om det og hvis eg sto fast så spurte dei litt meir konkret. Det var jo veldig greit! Eg sleit litt med dei to siste temaene. Men det vi har hatt om i år er så fryktlig omfattende!! Dei hadde sett at eg hadde lest og kunne litt om dei fleste begrepa, men det at dei måtte dra kunnskapen ut av meg trakk meg nok litt ned... Men det at dei tok hensyn til personligheten min var jo berre kjempepositivt!!! Eg er godt fornøyd med C eg Når eg var ferdig gjekk eg til kantina og traff ei i klassen. Ho skulle inn ein time etter meg, altså ein halvtime etter eg traff ho. Og ho var heilt fortvila stakkar!!! Ho var kjemperedd og tårene hagla og greier!! Ho vurderte sterkt å trekke seg. Men eg prøvde så godt eg kunne å roe ho litt ned. Sa at sensorane jo ikkje er ute etter å ta oss, dei vil jo hjelpe oss hvis vi står fast. Så ho roa seg til slutt og tok eksamen. Fekk ein sterk C, så eg trur ho var litt glad for at ho gjennomførte det. Hadde visst vippa mot B, men så fekk ho et tema som ho ikkje kunne og då gjekk ho ned til C. Men no er det ferie!!!!! Eg og ho som var så fortvila skal til byen på shopping no Og så skal vi grille hos henne i kveld, og kanskje eg tur på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 31. mai 2006 #411 Del Skrevet 31. mai 2006 Kjempestolt av deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. mai 2006 #412 Del Skrevet 31. mai 2006 Eg er òg kjempestolt av deg! :-D Hurra for ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #413 Del Skrevet 14. juni 2006 Det er heilt fantastisk å ha ferie!!! Og no har eg endelig nåken daga fri og. Har berre lyst til å sitta stille og ikkje gjera nåke som helst. Skal vi sjå.. Ka har skjedd siden sist skal tru... Etter muntlig klarte vi å samle 5 jenter fra klassen og grilla hos ei av oss. Det var veldig kjekt! Vi klarte til og med å få med oss et par jenter som vi ikkje omgås så veldig masse i fritida. Det er heilt utrulig at vi har gått i samme klasse i 2 år og den dagen var første gang eg snakka med ho eine!! Dagen etter var vi 4 jenter som gjekk og trakka rundt i dyreparken. Det var nydelig vær den dagen! Ein fantastisk start på sommaren. Fredagen reiste eg jo heim. Satt på med broderen og svigerinna mi fra Stavanger. Det var jo pinsehelga så vi satt nåken tima i kø den dagen ja... Fra fredag til mandag var det fullt hus heime!! Alle søskena mine var heime, med ektefeller og barn!!! Det skjedde nåke heile tida! Seint i seng og tidlig opp, med masse aktiviteter heile dagen. Og mandagen begynte eg på jobb. Var heilt greit det, for det var ganske rolig. Eg hadde full veke fram til søndag. Var litt sliten då kan du sei. Det har gått slag i slag siden eg reiste ned til skulen 19. mai og fram til forrige søndag. Men no har ferien begynt!! Starta fint med ein heil dag sammen med ~Capricorn~. I går tok eg det rolig fram til eg skulle på Tupperware-party hos ei venninne kl 20. Var kjekt å komma litt ut blant folk egentlig. Og ikkje minst treffa AM igjen! Det er så sjelden eg ser henne. Ho bur ikkje så langt fra foreldrene mine, men det blir liksom ikkje "tid" til å treffe henne likevel. Ho har ein sønn på 3 år, og mannen er ute på båt i veker om gangen, så det er ikkje alltid det passar så godt for henne. Når det nærma seg tid for å gå lurte ho på om eg ikkje kunne overnatte. Så vi vart jo liggande og mimre til rundt 2 i natt. Det går alltid i den samme mimringa, et par somrar for rundt 10 år siden. Huska du Linn3c? Så i dag var det tidlig opp etter ei alt for kort natt. Sønnen har ein stygg hoste så han vekkte oss i 5-tida, og fra halv 6 var han lys våken..... Så no er det ikkje så lenge til leggetid. Tenkte berre eg måtte oppdatere her først. I morgen må eg vaske hus.... Blærk.. har ikkje lyst. Håper eg kjem på andre tankar i morgen. Framover no har eg lite planar. Neste vakt (for øyeblikket) er mandag om 2 veker. Eg må få til å treffa Linn3c snart og... Og i neste veke skal eg besøke ein kamerat. Han flytta i nytt hus for omtrent ett år siden, men eg har ennå ikkje sett huset.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. juni 2006 #414 Del Skrevet 15. juni 2006 Den sommaren, ja.. Trur vel det er av dei beste ferieminna mine også. Det var ein fin sommar det... Blir liksom aldri det same som då, misforstå meg rett, eg har heilt supre somrar no òg, men alt var liksom så bra då, vêret, stemninga, kjærleiken som blomstra overalt og endeleg var me også gamle nok til å vera med "gjengen" Kanskje mest pga AM, då menmen... Så kjekt at du har lyst å treffa meg også! No vart eg heilt sånn: Me skal "på landet" i helga, så viss du vil vera med til onkel, må du berre sei i frå. Liten avsporing: Me skal køyra Volvo! (Veit ikkje om brodern skal køyra sin bil, eller om han skal vera med dama, eller om han skal dit i det heile tatt forresten..) Men uansett om han skal vera med oss eller ikkje så er det aaaakkurat plass til silvius-skjønningen også! Mannen skal på kajakk-kurs på søndag, nede i vikjo. Far til V som arrangerar gratis demonstrasjon. Og det gler jo kjære seg til, han har snakka om det heile våren at han har lyst å prøva kajakk. Og med det fine vêret og bra temperatur, kan det jo hende at det blir badetemperatur til dess! (Om du har lyst til staden, men ikkje til onkel, skal eg nok ordna plass til deg i "herberget" (der me bur) i staden...) Meeeen i alle fall; Eg er klar når du er klar! Satsar på å få fornya sjukemeldinga mi i morgon, for eg er framleis låk, så i praksis vil det sei at eg ikkje skal på jobb att... Hehe.. Så då er eg klar for deg når det måtte vera!!! Gler meg maaaaassssseeee! *susse på silvius* :kys_2: Sjalom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 15. juni 2006 #415 Del Skrevet 15. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #416 Del Skrevet 19. juni 2006 Me skal "på landet" i helga, så viss du vil vera med til onkel, må du berre sei i frå. ← Greit å sjekke dagboka etter helga ja...... Men uansett, onkel er på sjukeheimen for tida så det hadde ikkje hatt nåke for seg å blitt med for å vera hos han iallefall..... Men mammo hadde planer om å reise ut der på lørdag for då er han muligens heime igjen. Så kjekt med så langt innlegg No prøver eg å registrera og lasta ned eit kart til GPS'en til pappa. Men det går jo så TREIGT!!!!!! Men så prøvde eg for 5. gang og då vart eg ferdig med ein gang.... Hmm På onsdag skal eg kjøpa meg Scoooooter!!!! Brum brum!!! Så no kan eg og snart råne!! Dei siste dagane har eg ikkje gjort nåke fornuftig.. Var på sjåpping på lørdag, men fant fint lite.. I går satt eg foran tv'en stort sett heile dagen trur eg.. I dag reiste eg til Sartor for å snakka med banken om pengar til scooteren. Kom inn der kl 13, og fekk time i måro kl 13.... Så då sprang eg til bussen berre for å oppdage at eg var ett mnutt for sein! Så då måtte eg vente i ein og ein halv time på neste buss. Men eg fekk tida til å gå fort ved å kikka på baby-kler Har litt lyst til å sjåppa til desse babyane som kjem om nokre månar, men eg prøver å venta ei lita stund til. Særlig til søstera mi siden vi ikkje veit ka kjønn det er. Men banken ja, no i kveld sa mamma at eg burde ringa og avlysa timen i banken... Eg måtte heller høra om eg kunne få eit lån hos pappa istedenfor Siden pappa skal på Haukeland på onsdag (han har gått henn og blitt forsøks-kanin :blunke: ) så skal eg og han sjåppe scooter!! Kanskje eg skal laga nåken kort i måro!? Det var lurt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #417 Del Skrevet 21. juni 2006 I dag har eg og pappa kjøpt scooter!!!! Peugeot Vivacity, sølvfarga Kunne henta den i morgen. Men eg ser ikkje heilt fram til å kjøra heile veien heim på den. Fra huset til jobb går heilt fint, men ikkje over 4 mil i ein omgang!!! Men pappa må jo inn igjen og betala når eg henter scooteren, og i dag nevnte han at han hadde jo mange kolleger med pick-up som vi kunne snakka fint med. Han sa det med ein veldig spøkefull tone så eg visste ikkje heilt ka eg skulle tru. Men når eg spurte om kortid eg måtte ta bussen for å møta han i byn/kortid han skulle henta meg heime, sa han at han sku sjå ka han fekk til på jobben..... Det er litt kjekt å vera minstemann av og til!! Eg får viljen min til veldig masse og blir dulla veldig med egentlig.... :-D Hihi. Eg får jo låna penger til scooteren, men søstera mi (som er 2 år eldre enn meg) fekk ikkje tilbudet når ho kjøpte bilen til mamma og pappa for ett år siden.... Ho måtte jo riktignok ut med dobbelt så masse som eg skal låna, men ho vart litt snurt når ho fekk vite at eg får låne pengane. Men det er godt mulig eg og hadde blitt det. Så no kryssar eg fingrane for at pappa klarer å fiksa henting av scooteren så eg slepp det... For ein "brele-unge" eg er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. juni 2006 #418 Del Skrevet 22. juni 2006 Heldiggrisen! :-D No blir du supertøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. juni 2006 #419 Del Skrevet 22. juni 2006 Det er litt kjekt å vera minstemann av og til!! Eg får viljen min til veldig masse og blir dulla veldig med egentlig.... :-D Hihi. Eg får jo låna penger til scooteren, men søstera mi (som er 2 år eldre enn meg) fekk ikkje tilbudet når ho kjøpte bilen til mamma og pappa for ett år siden.... Ho måtte jo riktignok ut med dobbelt så masse som eg skal låna, men ho vart litt snurt når ho fekk vite at eg får låne pengane. Men det er godt mulig eg og hadde blitt det. For ein "brele-unge" eg er!! ← Skikkelig ''brele-unge'' altså Tro meg; eg får nesten sjokk når eg høre kor mye søstrene mine får av mamma og pappa. De får betalt linser, busskort, skolebøker, skoleturer osv... Alt sånt som eg måtte betala sjøl.. Poenget er vel at de får sånne dyre ting, mens eg måtte batala frimerkene mine sjøl.. Nesten så eg mistenke at de får lappen og.. Og de riste på hodet når eg påstår at de e bortskjemt.. Ikkje greit å væra eldst.. Men så lære de jo ikkje å spara peng og holda styr på egen økonomi heller då.. Så eg veit ikkje kem som er vinnaren egentlig eg... Grattis med scooter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. juni 2006 #420 Del Skrevet 22. juni 2006 Kjipt å vera storesøster å sjå at småsøskena får alt oppi hendene, ja. Det kan eg skriva under på... Men utruleg greitt å vera den som får det også då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå