Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Hmm... Det gjorde eg visst Linn3c.... Jaja. Eg er med på ein ny ost og kjeks-kveld!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg glømte å sei at ho som eg delte kjøkken med har flytta... :klø:

Når eg kom tilbake til hybelen på fredag var det merkelig tomt på kjøkkenet. Etter ei lita stund gjekk det opp for meg at ho faktisk hadde flytta.. Tømt alle skapene og teke navnet sitt vekk frå postkassa.. Hmm, eg hadde fått det for meg at ho sku bu der til høsten og eg.. Vi har jo ikkje snakka om det så eg var jo ikkje heilt sikker, men eg visste ingenting om at ho hadde planer om å flytta. Men men.

Så no er det litt tomt på kjøkkenet mitt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette liker eg;

Innsats: 4 kr

Premie: 660 kr

:-D Eg hadde 10 rette på tipping i går!!!!! :hoppe: + at eg vant 55 kr på lotto :-D

Hvis det berre kunne fortsette sånn...

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!

Gratulerar med premie i Tipping! :hoppe:

Synd at roomien din har flytta då, men du får vel snart ein ny, tenkjer eg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!! :bukke:

Eg vetsje heilt om det kjem nokon no så tett opptil sommeren (9 dager igjen no!!!!) Eg har litt meir tur på at det kjem nokon til høsten.

Sitte på skulen og les eg no!! :Nikke: Er så flink atte!! Men det skulle jo berre mangle då, siden første eksamen er på onsdag.... :forvirret: *grøss* Føle meg ikkje heilt klar for det akkurat..

I ettermiddag/kveld skal vi sitte en gjeng fra klassen hos I og snakke om pensumet. Håper det hjelper litt på å få system i alt oppi haudet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det visst vært liv i dag :smilbla:

Blir litt tomt når folk plutselig flytter da.. :sjenert:

Gratulerer med premie!

Greit å vinne så mye når innsatsen bare er 4 kr da :hoppe:

Det går nok veldig bra på eksamen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, bare hyggelig jento mi!! Et kort høre til ein sånn dag! :)

'Roomien' min flytta ikkje så langt. Ho bur i etasjen over no, rett over meg (eller rommet ved siden av, ekje heilt sikker på hvilket). Det ante meg at ho hadde gjort det, for eg har forstått det sånn at ho har ei venninne som bur der. :)

No sitt eg og venta på nokre jenter i klassen. Vi skal jobbe litt med pensum i dag. Vi satt sammen i gårkveld og eg syns det hjalp veldig å høre ka dei tenkte kom til å vera sentralt på eksamen.

Eg gjekk med vilje litt tidlig ned på skulen, for eg ville sjekka resultatet på oppgava vi skreiv før påske. Vi skal få resultatet i dag, men det var ikkje komt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, bra resultat. Men skal eg vera heilt ærlig hadde eg forventa litt bedre resultat.... :sjenert: Syns ikkje vi gjorde så mykje dårligare enn på forrige oppgave, som vi fekk A på... Men men, C er bra det! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ikkje heilt vore min dag...

Vart vekt av telefonen halv 10. Sto opp og gjekk til skulen, var det ca halv 11. Det er jo "søndag" i dag, men eg hadde eit håp om at skulen sku vera åpen likavel. Men det var jo selvfølgelig ikkje åpent!!! :frustrert:

Så eg gjekk heller til "Klokko" som eg har tilgang til heile døgnet alle dagar. Men der var det jo FULLT! Folk satt på gangen til og med!!!! Det var ikkje ein einaste stol som var ledig.

Så då tenkte eg at eg heller sku gå heim og lese (fekk lest ein god del :) ) og så heller komme tilbake i ettermiddag. Så etter middagen pakka eg sekken igjen og gjekk til "Klokko". Finne meg et bord og begynne å "pakka" ut. Trur du ikkje eg hadde klart å glømma ledningen til pc'en då!!!!!!! :frustrert: Er det mulig!?!?!?!?

Så eg trur eg gjer opp og går heim istadenfor. I morgon skal eg stå opp tidlig og finna meg ein plass på biblioteket! Skal pakka sekken i kveld sånn at eg er sikker på at eg får med meg alt!!

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg gjekk heim og rydda og vaska rommet istadenfor ;)

Godt med alt som er gjort!!!!

Og det var veldig kjekt å sette halvparten av årets pensum på hylla og arkivere notatene i permen!!!!! :sjarmor:

5 dager til eg kan legga vekk alt som har med skulen å gjera!!!! :hoppe:

Fekk melding fra sjefen på onsdag. Ho lurte på kor ho sku senda turnusplanen. Så det ser ut for at eg får sommarjobb i år og, sjøl om dei ikkje har svart på søknaden.

Eg har fått full veke fra 5. juni, så var det visst litt stille i 2 veker før hardkjøret tek til :) Masse jobb i sommer med andre ord! Gler meg litt egentlig. Kjekt å ha nåke å gjera på nåken timar for dagen for så berre å gå heim og slappe av og ikkje gjera nåkenting. Til forskjell fra no. Når eg må bruka heile dagen på å lesa....

Men eg håpar eg får litt fri og, sånn at eg kan reise rundt og besøke diverse venner :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig å rydde litt. Greit å gjere det mens du framleis har litt temperament i kroppen ;)

Så flott at du har fått jobb denne sommaren også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vel ikkje sagt nåke om koss det gjekk med eksamen på onsdag..

Mandag og tirsdag satt eg jo masse sammen med nåken fra klassen og snakka om ka vi kunne få på eksamen. Alle sammen var enige om at temaene "Samtaler med barn" og "Tidlig tilknytning" kom til å vera sentrale tema. Og det var jo godt for min del for dei andre temaene hadde eg ikkje lest så mykje på. Vi har ei veldig sentral bok som heiter "Dialektisk relasjonsforståelse", den er riktignok på pensumlista til emnet vi skal ha muntlig i, men begreper fra boka har gått igjen i mange forelesninger. Men det er ei fryktelig tung bok!!! Eg har ennå ikkje klart å komme gjennom boka (og muntlig er om 5 dager)!!

Ei anna bok som eg ikkje har lest så mykje i er ei som omhandler etikk. Det sto så knotete og vanskelig forklart i boka. Men eg har lest boka og kunne ikkje heilt forstå at vi skulle kunne skrive ei heil oppgave om det. I tillegg fekk vi ganske seint ett hefte om veiledning som eg ikkje hadde lest.

Så når alle meinte at vi kom til å få samtaler eller tidlig tilknytning var jo eg lykkelig. Så dei to dagane konsentrerte vi oss om dei temaene og kunne dei ganske godt.

Før eg gjekk på onsdag satt eg og pugga dei ulike stadiene i utviklingen av samspill og var veldig klar for eksamen.

Men når vi fekk utlevert eksamen måtte eg berre le litt!!!! :grine2: men det gjekk fort over til lettare frustrasjon :grine:

Vi fekk velga mellom ei av to av følgende oppgaver;

Oppgave 1 Etikk

"Drøft ut fra aktuell teori hvordan samarbeidets etikk kan være relevant for deg i ditt arbeid som spesialpedagog, der du skal være veileder, samarbeidspartner og kunnskapsformidler."

Oppgave 2 Innagerende atferd

"Velg ut sentrale begreper i dialektisk relasjonsteori og drøft dem i forhold til innagerende atferd."

Eg vurderte seriøst å trekka meg!!!!! :tristbla: Eg hadde så vidt skumlest om etikk og hadde ikkje lest om veiledning. Innagerende atferd kan eg ein del om, men sentrale begreper i dialektisk relasjonsteori!!! Eg har jo store problemer med å komme meg gjennom boka jo!!! :grine:

Men eg fant ut at eg sku gje det heile en sjanse og tenkte litt over oppgavene og skreiv stikkord og greier.

Eg kunne ett ord som er det mest sentrale begrepet fra dialektikken, og så skreiv eg to andre som eg håper er sentrale :forvirret:

I tillegg kunne eg skriva om koss eg sjøl hadde det på skulen hvis eg valgte oppgava om innagerende elever. Eg klarte å skriva 10 sider jo!!!! Hadde ein god følelse for det eg hadde skrevet når eksamen var over. Men om sensor godtar måten eg skreiv det på veit eg ikkje. Eg skreiv jo mest om empiri trur eg og "lite" faglig stoff.. Så no er det berre å vente på resultatet. Litt over 2 veker igjen så er det dommedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epler lagar høg lyd når ein et det!!! :frustrert: Særlig på eit bibliotek som i utgangspunktet var ganske stille og rolig!!

Og for ein måte å ete det på da!!! Det er ikkje snakk om å ta store bit og hellet tygge det litt i kjeften. Neida!! Her skal vi ta så små tygg som mulig for å laga mest mulig lyd! Og når bitane er så små må ein jo tygge av bitar ganske ofte og, gjerne heile tida!!! :sinnatagg:

Trur det er på tide at eg kjem meg heim og får i meg litt mat... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...