Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeij!! Det er så kjekt å lese i boka mi at det er nåken som gler seg til eg kjem heim!! Det gjorde dagen min enda bedre!!! Og når den i utgangspunktet var ganske bra er jo det heilt fantastisk!!

På forelesningen i dag gjekk vi litt gjennom ka vi kunne få om på muntlig, og eg følte faktisk at eg forsto det som vi snakka om!!! :hoppe: Hurra!! Det var jo siste forelesning før eksamen så det vart masse praktisk snakk om eksamen og neste semester. For første gang på lenge har eg følt at eg er på vei til å bli klar for eksamen!! For ein herlig følelse! Men den tar vel slutt når eg får åpna bøkene igjen...

Får lest litt på toget i dag reknar eg med. Og så har eg snakka med sjefen, og har fått 3 nattevakter i mai! 8 rolige (forhåpentligvis) timer om natta der det ikkje går nåke på tv og ingen som er våken som eg kan snakke med. Så det "einaste" alternativet mitt blir å lese.

I tillegg har eg fått ei to dag-vakter så muligheten for at eg skal klare meg økonomisk i sommer ser veldig lys ut!! :hoppe:

Eg fekk og tilkbud om å jobbe 17. mai, men eg har takka nei foreløpig. Den dagen vil eg heller bruke på familien. Og så får eg kanskje brukt bunaden min igjen i år!! Det har eg ikkje gjort på nåken år. (den har krympa litt siden konfirmasjonen min liksom...)

No skrike pc'en etter batteri..... Og eg må heim og pakke. Om 6 timer går toget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi gleder oss til du kommer hjem :hoppe:

Sikkert litt greit å skjønne hva de snakket om...siden det tross alt var siste forelesning før eksamen..:ler2:

Så du har fuktighet i skapet der du har bunaden du og..:ler2:

Kos deg på toget :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal forhåpentligvis få brukt min bunad på søndag. I konfen til systo mi. Men det kjem an på kor mykje småtten egentlig viser av seg... ;)

Gler meg maaaasssseeee til å sjå deg igjen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og eg som likevel kunne vært på Staddaen!! :tristbla:

Alle ungene er vekke på liggebesøk i kveld... Tenk om eg hadde visst det nåken tima tidligare!!

Jaja.. Neste gang! ;)

Hittil i helga har eg kost meg sammen med dei tre eg er tante til. Eg og jentene har laga massevis av kort, nevøen min ser ikkje heilt ka som er så kjekt med det.... :ler:

I morgon skal vi kanskje på tivoli! Det kjem litt an på om vêret blir bra.

Eg kan ikkje sei eg har fått lest så masse då... Kanskje eg må bli heima i morgon og lese mens resten er ute av huset.. :sjenert:

Lurer på om eg skal få meg litt mat og ta ein tidlig kveld.. Kanskje få gjort nåke i morgon mens eg er aleine... Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke silvius :)

Så flotte kort systo fekk altså! Det var ditt verk det altså? ;)

Kor tid har du tid til meg no då? Saknar deg, veit du!

Kjempegla i deg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan berre ta kreditt for kortet fra meg, det andre har R og T laga ;)

Eg har tid på tirsdag... :) Då tenkte eg at eg sku reisa herfra. Er du ledig då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fleire som er blitt bitt av basillen ja ;)

Eg veit ikkje heilt kor tid på dagen.. Når det passer for deg :)

R skal til byn, eg veit ikkje kortid, men eg ventar med glede i byn til du er ferdig på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kortid har du tid da ~Capricorn~? Jobber du tidlig eller seint på tirsdag? Møte dere på skift denne gangen og ;)

Denne veka er eg ledig til og med onsdag. Hihi, føle meg nesten som ein skikkelig important person... Skal jo jobbe natt på torsdag og dag på lørdag og søndag. Åja, det må eg huske.. eg må sjekke om eg faktisk kjem meg på jobb dei dagane :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hihi, føle meg nesten som ein skikkelig important person...

Ja, du er jo det da :smilbla:

Snakkes på onsdag da :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en lang natt.... Er på jobb nå. Våken nattevakt. Formen er veldig fin for øyeblikket, men eg kan tenke meg at eg kjem til å bli trøtt om ikkje så lenge! Fekk berre sove i halvannen time i kveld!! :overrasket: Eg var liksom ikkje trøtt. Det er litt lite det når eg skal gå 9 timer på natt! Men det går vel på ett vis :) Eg har med meg masse aktiviteter, og så har eg jo nettet. Skal alltids klare å rote meg ut på ei eller annen side ;)

No har eg omsider komt meg til Sotra. Litt godt å kunne nesten-pakka-ut tinga mine. Litt enklare å spre tinga mine utover rommet heima enn å heile tida måtte passe på at eg har nåkenlunde kontroll når eg er på besøk hos andre. Er litt lei av å bu i koffert..

Etter helga hos søstera mi var eg ein kveld på besøk hos Linn3c. Det var så kjekt å sjå dei att! Var med på visning og greier. Gler meg til å sjå kor dei ender opp med å kjøpe hus til slutt!

I går traff eg ~capricorn~. Var kjempekoselig det og! Var veldig godt med pinnekjøtt!! ;)

I dag kom V heim litt før eg gjekk og la meg for å sove litt. Ho har jo fått mage jo!!!!!!! :babysmokk::hoppe:

I helga satt eg og R og fantaserte om koss inbydelsane, bordkorta og takkekorta i forbindelse med dåpen til babyen skal sjå ut. Vi reknar selvfølgelig med at vi får lov til å lage dei :sjarmor: V interesserer seg ikkje så masse for det enda.

Nei, kanskje eg skal prøve å lese litt pensum før eg blir altfor trøtt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike.. Begynner å bli skikkelig trøtt eg!! Kan ikkje akkurat sei at det hjalp å lesa........ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...