AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Meg igjen Skal operere på mandag og har på akrylnegler. Er informert om at piercing, sminke, neglelakk og alt slikt skal av. Spurte om jeg kunne ha på neglene og hun sa at det var greit, men usikker på om det virkelig er det, eller om hun bare svarte det i farta? Veldig redd for å komme dit og så sier de at det ikke går... Etter å ha ventet lenge på operasjonen. Har noen prøvd? Anonymkode: e33f6...2c6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Anestesien trenger tilgang til nelgler for å mple pksygenmetning, neglelakk ødelegger for det, og det gjør også akryl negler. Så jeg ville tatt dem av. Anonymkode: ca2ef...788
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anestesien trenger tilgang til nelgler for å mple pksygenmetning, neglelakk ødelegger for det, og det gjør også akryl negler. Så jeg ville tatt dem av. Anonymkode: ca2ef...788 Takk. Jeg sendte de mld igjen og spurte... jævlig kjipe penger å måtte ta de av Anonymkode: e33f6...2c6
Gjest moreno Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Jeg måtte ha av akrylnegler før narkose. Neglene måtte være "fri for alt", inkl lakk og falske negler.
boblevann Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 Du bør ta dem av. For det første fordi det samler seg SINNSYKT mye bakterier under slike negler og neglelakk. Det er virkelig ikke til å forestille seg, det er nasty 😂 For det andre trenger helsepersonell "rene" fingre for å måle oksygenmetningen i blodet - noe som er essensielt under en operasjon. Neglelakk og falske negler kan gi feilmålinger og føre til feilbehandling.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 4 minutter siden, moreno skrev: Jeg måtte ha av akrylnegler før narkose. Neglene måtte være "fri for alt", inkl lakk og falske negler. vet du hvordan man evnt kan ta de av sjøl? Anonymkode: e33f6...2c6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, boblevann skrev: Du bør ta dem av. For det første fordi det samler seg SINNSYKT mye bakterier under slike negler og neglelakk. Det er virkelig ikke til å forestille seg, det er nasty 😂 For det andre trenger helsepersonell "rene" fingre for å måle oksygenmetningen i blodet - noe som er essensielt under en operasjon. Neglelakk og falske negler kan gi feilmålinger og føre til feilbehandling. Åååå Anonymkode: e33f6...2c6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 De må av desverre - Sykehusansatt. Anonymkode: 73a14...da6
Gjest moreno Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: vet du hvordan man evnt kan ta de av sjøl? Anonymkode: e33f6...2c6 Jeg tok av mine hos hun som la dem, så dessverre men Google vet det kanskje lykke til med operasjon!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 Just now, AnonymBruker said: De må av desverre - Sykehusansatt. Anonymkode: 73a14...da6 whoops! *dessverre (typo) Anonymkode: 73a14...da6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: whoops! *dessverre (typo) Anonymkode: 73a14...da6 Trodde det- syntes da det var rart når hun sa jeg kunne ha de på Anonymkode: e33f6...2c6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trodde det- syntes da det var rart når hun sa jeg kunne ha de på Anonymkode: e33f6...2c6 Hun skrev "akrylnegler er ok" på mail, men usikker på om hun vet hva det er eller om hun misforsto Anonymkode: e33f6...2c6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 Jeg hadde på sånn gel-lakk når jeg ble operert. Da satte de bare måleren på tåa i stedet.. Anonymkode: 2be6a...eb6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #14 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde på sånn gel-lakk når jeg ble operert. Da satte de bare måleren på tåa i stedet.. Anonymkode: 2be6a...eb6 Blir overlykkelig hvis det går! Anonymkode: e33f6...2c6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #15 Skrevet 31. august 2017 8 minutter siden, moreno skrev: Jeg tok av mine hos hun som la dem, så dessverre men Google vet det kanskje lykke til med operasjon! Takk for det forresten - fryktelig spent Anonymkode: e33f6...2c6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 11 minutter siden, boblevann skrev: Du bør ta dem av. For det første fordi det samler seg SINNSYKT mye bakterier under slike negler og neglelakk. Det er virkelig ikke til å forestille seg, det er nasty 😂 For det andre trenger helsepersonell "rene" fingre for å måle oksygenmetningen i blodet - noe som er essensielt under en operasjon. Neglelakk og falske negler kan gi feilmålinger og føre til feilbehandling. Er helt vanlig lengde på de, har de pga jeg har bitt negler i flere år så føles helt fantastisk å endelig ha negler. Så de er ikke så sykt lange.. Anonymkode: e33f6...2c6
boblevann Skrevet 31. august 2017 #17 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er helt vanlig lengde på de, har de pga jeg har bitt negler i flere år så føles helt fantastisk å endelig ha negler. Så de er ikke så sykt lange.. Anonymkode: e33f6...2c6 Nei, men det legger seg masse bakterier mellom akrylneglene og de vanlige neglene dine. Jeg skjønner deg godt altså, men du bør ta de av. Dette med oksygenmetning er et apparat de fester på tuppen av fingeren din, som sender et lys igjennom fingeren for å måle metning. Derfor vil et ekstra lag med "negler" gi feil måling fordi maskinen bare tar høyde for ekte negler. Lyset lyser ikke like godt gjennom falske negler. Det er altså tykkelsen, ikke lengden som er problemet
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #18 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, boblevann skrev: Nei, men det legger seg masse bakterier mellom akrylneglene og de vanlige neglene dine. Jeg skjønner deg godt altså, men du bør ta de av. Dette med oksygenmetning er et apparat de fester på tuppen av fingeren din, som sender et lys igjennom fingeren for å måle metning. Derfor vil et ekstra lag med "negler" gi feil måling fordi maskinen bare tar høyde for ekte negler. Lyset lyser ikke like godt gjennom falske negler. Det er altså tykkelsen, ikke lengden som er problemet Tror du de nekter meg op hvis jeg ikke tar de av? Hvorfor kan man ikke sette i tåa? Tar de av om jeg må selvsagt, men vil ikke om jeg ikke må Anonymkode: e33f6...2c6
Hmmmmmm Skrevet 31. august 2017 #19 Skrevet 31. august 2017 Du får av akrylnegler med ren aceton. Hold neglene i passelig varm aceton i fem min, ikke ta opp neglene. Skrap så av det som har gått i oppløsning. Så gjør du det på nytt. Helt til alt er skrapt bort.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #20 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, Hmmmmmm skrev: Du får av akrylnegler med ren aceton. Hold neglene i passelig varm aceton i fem min, ikke ta opp neglene. Skrap så av det som har gått i oppløsning. Så gjør du det på nytt. Helt til alt er skrapt bort. hvor kjøper man ren aceton? Anonymkode: e33f6...2c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå