Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2005 #901 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg blir GAAAAAL av å pakkeeeee!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2005 #902 Del Skrevet 17. juni 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. juni 2005 #903 Del Skrevet 18. juni 2005 eeeyhh, grattis med vel overstått og bestått:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. juni 2005 #904 Del Skrevet 18. juni 2005 Nå sitter jeg på knærne blant muterte hybelkaniner og sekker og esker og hey der står en plante, bak meg roper ørkenrottene fortvilet om hjelp og i et hjørne ligger hunden og slikker seg der dere vet for å få tiden til å gå. Flytting er jammen gøy, juhuuuu... Pappaen til typen og typen har kjørt frem og tilbake til leiligheten sikkert hundre ganger, jeg fikk malt strøk nummer 2 i dag, klippet klørne til hunden (slik at han ikke plager naboen under oss med tikk tikk tikk tikk på gulvet), spist en is, "tørket" meg i rompa med malingsfingre når jeg malte slik at jeg fikk et skikkelig "tatt på fersken"-merke over hele skalken (nytter ikke å lyve der, jess baby, jeg klødde i rompa), gått bananas på IKEA og kjøpt UGLY stoff til å lage gardiner av (sniglå, I need you and the symaskin!!) pluss en sort gulvmatte jeg ikke vet hvor jeg skal ha. Føler dagen er ganske så innholdsrik! Nå må jeg pakke videre, før "gutta" kommer og skal røske vekk pulten under my very hands!!!!! WHAT TO DOOO WHAT TO DOOO!!!! (ja, jeg er malings, dvs løsemiddel,-skadet. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 18. juni 2005 #905 Del Skrevet 18. juni 2005 Hvorfor i all verden kjøpte du stygt stoff til gardiner da? det er et stress å flytte,men tenkt så fint og bra det blir etterpå God lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2005 #906 Del Skrevet 18. juni 2005 Bli med? http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=136292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #907 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvordan går det med flyttingen? Savner innleggene dine jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2005 #908 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg også savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. juni 2005 #909 Del Skrevet 22. juni 2005 Hallooooooo!! Nå sitter jeg sofaen ... nå sitrer ...Nå sitter jeg i sofaen hos Sniglå og låner lappetoppen. Har jo ikke internet lengre, så det blir lite kvinneguiden eller noenting. Spesielt lite skrive-evner Er visst skadet etter maling av kjøkkenet ennå... Her i huset, hos Sniglå, er det skikkelig deppa stemning. Et skummelt virustroll, eller noen uheldige trykk på pc'en, har gjort at tonnevis av bilder bortevekk!!! :o Stakar... De som har (hadde) så utrolig mange kuule bilder.... ÅHÅH vet dere hva Sniglå sa nå!? Hun skulle si noe som hun hadde tenkt før i dag,så sa hun "Så tenkte jeg "hvis Nina kommer hjem nå.."eh, hehe, jeg mener, kommer nå..". Hun sa feeeil, hun sa "kommer hjem" til at jeg skulle hiiit, hihiiiiiiiiiiii, da er hun glad i meg daaaa Tok med et kort og en nyyyydelig hvit rose til henne i dag, bare fordi hun er så sjønn Sneglen min... De (snegle og sambo) skal kose seg med taco-kveld og sesongsutt av lost, så jeg fikk bli meeeeeed Mat mat mat mat maaaaat OG jeg skal kjøpe snoooooooooooooooooooop!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. juni 2005 #910 Del Skrevet 22. juni 2005 Høres ut som du har det bra. Men du må jo ha internett! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2005 #911 Del Skrevet 22. juni 2005 Endelig livstegn fra kaninen! Du må få internett fort som fy! Vi savner innleggene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. juni 2005 #912 Del Skrevet 22. juni 2005 Okay...her er karakterene mine.... *trommevirvler* PSYK101: Der fikk jeg C, som dere vet! Den skal jeg fiksepå! PSYK102: Strøyk! Var egentlig å forvente, var en hel oppgave jeg ikke svarte på, pluss at flervalgs-prøven var litt shaky... Stryker jeg på den, stryker jeg på alt. Så den skal vi fikse på!! OG så.... JEG FIKK AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Endelig noe som gjør at jeg føler at dette er det rette, at jeg får det til, at jeg ikke må være for hard mot meg selv, at det er depresjon og styr og stell som har ødelagt, og ikke meg eller hjernen min. At jeg KAN, jeg må bare være student også. Herregud, jeg leste jo ingenting!! Det er sikkert 1500 sider jeg ikke har lest!!! ÅÅÅÅH jeg er så HAPPYYYYYY!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. juni 2005 #913 Del Skrevet 22. juni 2005 Det var PSYK100 jeg fikk A på altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2005 #914 Del Skrevet 22. juni 2005 Gratulerer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. juni 2005 #915 Del Skrevet 22. juni 2005 Gratulerer! Se så flink du er! Jeg er imponert. Dine første eksamener på så lang tid og du får A! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #916 Del Skrevet 23. juni 2005 Gratulerer med flott resultat, Ninakanin En :blomst_opp: + en til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 23. juni 2005 #917 Del Skrevet 23. juni 2005 Gratulerer med A! Har dere kommet på plass i nyleiligheta nå da eller? Vi starter vårt flyttesjau nå i helga, men det store lasset går neste helg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. juni 2005 #918 Del Skrevet 23. juni 2005 Gratulerer med A-en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 23. juni 2005 #919 Del Skrevet 23. juni 2005 Grattis med A!!! men kan ikke du forte deg å få internet sånn at jeg har en dagbok å lese igjeeeeeeennn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. juni 2005 #920 Del Skrevet 24. juni 2005 Takk for fine grattis'eeeeer :bukke: Fyttigrisen og søren svarte kan noen VÆÆÆÆR så snill å lage SOOOOOL her!!??!?!?!!! DRITTvær!! Hele tiden!! Klikk klikk klikk... Haha, okay, se for dere: Utlending. Snakker snøvlete. Fort. Bergenserdialekt. Stammer. "E det grrr iderrr grrrrrrne?" :o Jeg bare... "ehm...hæ?" "E DET GRIII RIISJ GRRRENE!!!!" Jeg: "ehm..jeg beklager, men jeg får ikke tak i hva du sier..." Det han spurte om var om det var gris i de der greiene Det var snakk om pizzaen vår Åååh mine kjære kunder jeg elsker dere for det dere gir min hverdag av latter og morro... :dagensrose: I dag skal jeg vaske ut den gamle leilisen, kjedeliiig.. Men killbill'ene er så søte, de har blitt voksne i størrelsen, men er fremdeles søøøte småtasser Og de kommer villig opp i hånda, han ene er litt skvetten, men lillebror er det lett å løfte opp og tilogmed kose med nå!!! Shit, jeg glemte å flytte den ene klatredingsen vekk slik at de ikke kan komme seg ut.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg