Gå til innhold

Provosert abort....igjen.....

Fremhevede innlegg

Skrevet
48 minutes ago, Blondie65 said:

Når du er så bestemt på at du ikke skal ha barn, hvorfor steriliserer du deg ikke?

Nei, jeg dømmer deg ikke - jeg er bare litt nysgjerrig.

Jeg har ikke råd, rett og slett. Skulle gjerne gjort det om egenandelen var lavere.

Jeg har hatt spiral to ganger. Den ene gangen holdt den på å gjennomhulle livmoren, så jeg fikk litt skrekken i noen år etter det. Men så ble jeg gravid igjen.. Etter det fikk jeg en ny spiral som jeg har nå.

Anonymkode: 95303...df1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke råd, rett og slett. Skulle gjerne gjort det om egenandelen var lavere.

Jeg har hatt spiral to ganger. Den ene gangen holdt den på å gjennomhulle livmoren, så jeg fikk litt skrekken i noen år etter det. Men så ble jeg gravid igjen.. Etter det fikk jeg en ny spiral som jeg har nå.

Jeg sparer til blant annet sterilisering, for å ha det sagt, men ofte går mye av sparingen til ting som tannlegeutgifter (jeg har bulimi, så det blir litt innimellom, selv med refusjon) og andre ting som nye vintersko o.l. Så bufferen blir aldri høy nok til at jeg kan ta en utgift på 6000,- uten å redusere den for mye. Jeg har et håp om å få råd til neste år.

Jeg lever på AAP og har lav inntekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...