Gå til innhold

Petter og vendela, seriöst? Virker falskt.

Metzili

Anbefalte innlegg

Det er jo noe med det å sørge for å gjøre alt for å få maksimal uttelling kommersielt på sin nye forelskelse. De færreste ville tatt det valget, og når to karakterer fra realityTV-genren dukker opp som et usannsynlig par i sladderpressen og med egen reality-serie sånn omtrent samtidig, så reagerer jo folk.

Man selger ikke de dypeste følelsene og omveltningene i livet til høystbydende, sånn normalt sett, de færreste identifiserer seg med slike valg og prioriteringer. Så da er en svært nærliggende forklaring at denne greia ikke handler om følelser, men om business.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest emonialisa
2 minutter siden, wintergirl skrev:

De her inne må tåle spekulasjoner  (snur på det) Det er faktisk lov å mene noe annet, selv om det er negativt for andre.  Petter har fra før et annet program som heter Petter elsker Mari og nå er det Petter og Vendela.  Driter i om TV2 har kontaktet dem. De må vel ikke dokumentere alt, eller? Skal også innrømme at jeg ikke bryr meg så mye om kjendiser generelt, og privatlivet deres følger jeg ikke med på. Så får folket kose seg med Petter og Vendela. Jeg syns det hele er flaut. 

Til å drite i ting og ikke bry deg, så syns jeg du virker veldig engasjert! :) Flaut? Ok. Ditt problem. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emonialisa skrev:

Til å drite i ting og ikke bry deg, så syns jeg du virker veldig engasjert! :) Flaut? Ok. Ditt problem. :) 

Jeg svarte bare på denne tråden. Ærlig talt, menneske.  Jeg har tv og ser ufrivillig reklamer for andre tv program midt i de seriene jeg følger med på, men å se på Petter og Vendela programmet, nei det gjør jeg ikke! Like flaut nå?! :P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl

Hvorfor de skal fake? PR? Penger? Oppmerksomhet?

Jeg syns det hele virker veldig påtatt. Men det har kanskje mest med at jeg ikke kan skjønne at man orker å utlevere seg selv så mye på den måten.

Har bare sett fem minutter av den første episoden. Det var nok. Tror de sa *schærster* 10 ganger i løpet av de minuttene. Kleine greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Nå har jeg omsider begynt å se Vendela og Petter, og jeg er ikke itvil om at dette "forholdet" er konstruert på en eller annen måte. De fikk mye fokus under og etter Farmen, og dette blir utnyttet. Vendela får reklamere for: genser, bok, parfyme og kremer samt seg selv som produkt. Petter får reklamere for: genser, glass og seg selv som produkt. I tillegg er det i en av episodene brukt en leiebil med tydelig logo på siden, hotellopphold og sikkert mye mer. Jeg ble overbevist om at dette var fake da Vendela tydeligvis fikk et hint om det ble "noe action i senga i går kveld", og hun svarer lattermildt at det husker hun rett og slett ikke. Mener ikke at hun skulle svare ja eller nei, men det var et veldig rart svar. Søsteren hadde også redd opp senger på hvert sitt rom til dem da de kom på besøk, noe som indikerer at familien vet at de egentlig bare er gode venner. Til tross for masse smasking på munnen, og "elsker deg" er det tydelig at noe mangler. Nemlig gløden som forelskede par får, enten de vil eller ikke.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare kommet til episode 5, men jeg må innrømme at jeg stusser litt på dette forholdet. Jeg kjenner dem ikke fra TV fra før, har ikke sett hverken Kjendis-Farmen eller Paradise Hotel. Det som er litt "off" her for min del, er at hun virker som en veldig flott og jordnær dame. Han er sikkert grei han og, men han er jo på mange måter bare en liten gutt. Til nå har han hele tiden gjort et nummer ut av hvor lite han kan, hvor lite han har gjort før, hvor lite orden han har i livet sitt, og hvor mye han liker å feste. Synes det er rart at "snill og morsom" holder for en dame på 50 år. Det hadde definitivt ikke holdt for min del, og jeg er på hans alder. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uuuuæ, så ufattelig klamt! 

Moren til Vendela: "Hun er alltid så omtenksom." 

Petter: "Hun er det. Det tror jeg hun har fra moren sin." 

Moren: "Det vet du ingenting om." 

Petter: "Jeg føler det."

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daisy_B skrev:

Her prøver Petter hardt å sjarmere mora til Vendela, men det faller på steingrunn. Synes ikke det virket som hun ble overbegeistret akkurat:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Daisy_B said:

Jeg synes det der bare er søtt... men så synes jeg Petter er en trivelig fyr, da. Er heller moren sitt tilsvar jeg synes er litt snodig ("det vet du ingenting om"). 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Miah skrev:

Jeg synes det der bare er søtt... men så synes jeg Petter er en trivelig fyr, da. Er heller moren sitt tilsvar jeg synes er litt snodig ("det vet du ingenting om"). 

Hehe, jeg synes det tilsvaret er helt på sin plass. Hun er vel gammel nok til å gjennomskue BS når hun ser det. 

Tror også at Petter er en veldig trivelig fyr, og snill og morsom. Han virker bare så utrolig umoden for alderen, sånn kjærestematerialemessig. Han snakker om drikking i annenhver scene, tror at superklisjeer er sjarmerende, behersker ikke ting som er helt basic for voksne mennesker, og har faktisk ikke møbler..? (Kanskje det er midlertidig da, at han har flyttet dem ut for å få malt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, formula skrev:

Nå har jeg omsider begynt å se Vendela og Petter, og jeg er ikke itvil om at dette "forholdet" er konstruert på en eller annen måte. De fikk mye fokus under og etter Farmen, og dette blir utnyttet. Vendela får reklamere for: genser, bok, parfyme og kremer samt seg selv som produkt. Petter får reklamere for: genser, glass og seg selv som produkt. I tillegg er det i en av episodene brukt en leiebil med tydelig logo på siden, hotellopphold og sikkert mye mer. Jeg ble overbevist om at dette var fake da Vendela tydeligvis fikk et hint om det ble "noe action i senga i går kveld", og hun svarer lattermildt at det husker hun rett og slett ikke. Mener ikke at hun skulle svare ja eller nei, men det var et veldig rart svar. Søsteren hadde også redd opp senger på hvert sitt rom til dem da de kom på besøk, noe som indikerer at familien vet at de egentlig bare er gode venner. Til tross for masse smasking på munnen, og "elsker deg" er det tydelig at noe mangler. Nemlig gløden som forelskede par får, enten de vil eller ikke.

Jeg har vært på flere private sammenkomster (uten presse) der dette paret har vært, og de er uten tvil forelsket! Klarer knapt å holde hendene fra hverandre,- hvorfor skulle de "spille" i en setting som de ikke "tjener" noe på?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det serien sendes? Så en episode for en stund siden og det var da helt grei underholdning. De virker egentlig ganske laid back og troverdige mener jeg, ikke overdrevent forelska akkurat. Vendela syns tydeligvis Petter er råklein når han prøver å snakke svensk fikk jeg med meg i hvert fall. Hun er jo mye mer verdensvant og cool enn han, og det er de enige om begge to tror jeg.:fnise:

Endret av palamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner også tenke dette bare er tull. De fikk jo masse oppmerksomhet pga Farmen, så hvorfor ikke få enda mer oppmerksomhet? Late som vi er kjærester og få en realityserie. Reklamere litt for seg selv 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RaraAvis78 skrev:

Jeg har vært på flere private sammenkomster (uten presse) der dette paret har vært, og de er uten tvil forelsket! Klarer knapt å holde hendene fra hverandre,- hvorfor skulle de "spille" i en setting som de ikke "tjener" noe på?

Jeg har også sett paret i en privat setting, og er ikke enig med deg, synes de framstår som gode venner. Ikke tjener noe på? ?Vendela får reklamere for: genser, bok, parfyme og kremer samt seg selv. Petter får reklamere for: genser, glass og seg selv. Det er dessuten produktplassering så det holder her. Så det er nok mange som tjener penger her. Tror ikke de er kjærester, men synes det er ganske underholdende å se på likevel :) søte begge to.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, formula skrev:

Jeg har også sett paret i en privat setting, og er ikke enig med deg, synes de framstår som gode venner. Ikke tjener noe på? ?Vendela får reklamere for: genser, bok, parfyme og kremer samt seg selv. Petter får reklamere for: genser, glass og seg selv. Det er dessuten produktplassering så det holder her. Så det er nok mange som tjener penger her. Tror ikke de er kjærester, men synes det er ganske underholdende å se på likevel :) søte begge to.

Jeg tror reklame for egen genser og bok mm er det siste Vendela tenker på under en hyggelig  vennemiddag 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaktuspotte

For meg er det ufattelig at noen i det hele tatt ser på det jeg antar er bare møl. Jeg synes Petter er så usjarmerende, og Vendela har jeg også mistet sansen for etter at hun ble sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre enn meg som tenker at Petter "spiller" litt på andre laget.... det er grunnen til at jeg ikke helt har troen på dette "forholdet" som noe annet enn PR... Vendela er jo glad for å kunne være litt kjendis igjen... og Petter er vel Petter, stiller opp på det meste 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, marthes skrev:

Ingen andre enn meg som tenker at Petter "spiller" litt på andre laget....

JO!! Det har jeg tenkt lenge.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte akkurat det samme! Men da jeg så sesongen ble jeg faktisk overbevist. Petter er jo helt på tuppa etter Vendela. Kjenner han ikke igjen fra hvordan han var tidligere, og sammen med andre kvinner :fnise: Mulig det er veldig bra SKUESPILL, men da skal de få ros for det - Jeg biter på. Haha

- Går knapt 1 time før Petter savner Vendela og motsatt. De er nok stormforelsket da begge er veldig fnisete, og "rare" om hverandre. Ja det er aldersforskjell, så mulig dette kan bli et problem. Men tror Petter fant en perfekt partner. Pluss Vendela har barn og ønsker absolutt ikke flere. Og petter ønsker heller ikke barn. Men forelskelse er ofte slik at alt er perfekt i begynnelsen før den store forelskelsen går over. Så vi får se hva som skjer da, men dette gjelder alle mennesker i denne verden :P 

- Jeg har ikke sansen for Vendela, men Petter har jeg alltid siden Paradise Days likt veldig godt. Tror han er en genuin kar. Men er nok enig at de bruker forholdet sitt for å få oppmerksomhet, men det betyr ikke dermed at dem ikke er forelsket! All reklame er god reklame uansett situasjon.

Endret av Sool
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...