AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #41 Skrevet 31. august 2017 Med det svaret går jeg utifra at du ikke vet hvem hun er. Hun er en meget anerkjent britisk hundetrener og ekspert på hundeoppførsel. Anonymkode: 73a34...cbe 3
Drakan Skrevet 31. august 2017 #42 Skrevet 31. august 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med det svaret går jeg utifra at du ikke vet hvem hun er. Hun er en meget anerkjent britisk hundetrener og ekspert på hundeoppførsel. Anonymkode: 73a34...cbe Jeg gir blanke i om noen er "kjendis", om de ikke innser at hunden er et dyr og ikke menneske er de ikke en hundetrener eller ekspert på hund.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #43 Skrevet 31. august 2017 Tror du må undersøke litt, hun er ikke anerkjent fordi hun er "kjendis", men fordi hun vet hva hun snakker. Hun er også mottatt mange forskjellige priser for jobben hun gjør som hundetrener. Cesar Millian har ikke mottatt noen priser, men mye av kritikk fra fagpersoner. Anonymkode: 73a34...cbe 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #44 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du må undersøke litt, hun er ikke anerkjent fordi hun er "kjendis", men fordi hun vet hva hun snakker om. Hun er også mottatt mange forskjellige priser for jobben hun gjør som hundetrener. Cesar Millian har ikke mottatt noen priser, men mye av kritikk fra fagpersoner. Anonymkode: 73a34...cbe "om Anonymkode: 73a34...cbe
Drakan Skrevet 31. august 2017 #45 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du må undersøke litt, hun er ikke anerkjent fordi hun er "kjendis", men fordi hun vet hva hun snakker. Hun er også mottatt mange forskjellige priser for jobben hun gjør som hundetrener. Cesar Millian har ikke mottatt noen priser, men mye av kritikk fra fagpersoner. Anonymkode: 73a34...cbe Kan du sittere denne kvinnen og linke til hvor hun påstår hunder er mennesker? Ellers er dette en ikke sak, om hun anser hunder som hunder, og jeg ser ikke poenget ditt... Jeg har heler ikke nevnt cesar Millan heler, så jeg ser ikke helt hva du vil frem til...
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #46 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, Drakan skrev: Kan du sittere denne kvinnen og linke til hvor hun påstår hunder er mennesker? Ellers er dette en ikke sak, om hun anser hunder som hunder, og jeg ser ikke poenget ditt... Jeg har heler ikke nevnt cesar Millan heler, så jeg ser ikke helt hva du vil frem til... Du er voksen nok til google selv Anonymkode: 73a34...cbe
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #47 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, Drakan skrev: Kan du sittere denne kvinnen og linke til hvor hun påstår hunder er mennesker? Ellers er dette en ikke sak, om hun anser hunder som hunder, og jeg ser ikke poenget ditt... Jeg har heler ikke nevnt cesar Millan heler, så jeg ser ikke helt hva du vil frem til... Og i tillegg måten du diskutere på blir for dumt. Anonymkode: 73a34...cbe 2
Drakan Skrevet 31. august 2017 #48 Skrevet 31. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og i tillegg måten du diskutere på blir for dumt. Anonymkode: 73a34...cbe Jeg har ikke sagt denne personen ikke er en "hundetrener", men at folk som ikke forstår at hunder er dyr ikke forstår hunder. Videre argumentering eller poster fra deg angående dette er tydeligvis ikke interessert i faktumet, og jeg vil ikke gidde å respondere til deg. -_-
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #49 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, Drakan skrev: Jeg har ikke sagt denne personen ikke er en "hundetrener", men at folk som ikke forstår at hunder er dyr ikke forstår hunder. Videre argumentering eller poster fra deg angående dette er tydeligvis ikke interessert i faktumet, og jeg vil ikke gidde å respondere til deg. -_- Ok Anonymkode: 73a34...cbe
Drakan Skrevet 31. august 2017 #50 Skrevet 31. august 2017 (endret) Ærlig talt synes jeg ingenting om noen som prøver å påstå noen sier noe, f.eks en hundetrener som du forsvarer over noe de sannsynligvis aldri har sagt. Det blir for dumt ærlig talt, og jeg tror ikke hun har sagt at hunder er mennesker, babyer eller noe slikt, da ingen anerkjent hundetrener ville vært til de grader naiv. Faktumet at du også ikke kan sitere eller finne kilder med dette påståtte, insinuerte spekulative innhold, regner jeg dermed som irrelevant for sakens kjerne. Og mildt sagt blir det avsporing fra TS sitt emne. Vennligst slutt å troll. -_- Endret 31. august 2017 av Drakan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå