AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #21 Del Skrevet 29. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd både det ene og det andre, til og med utro partner da ble jeg ikke sint, bare veldig såret. Jeg går jo ikke rundt med mye sinne i meg sånn generelt og uansett hvor vanskelig det er å tro utifra det jeg har skrevet her, så er jeg en ganske mild person jeg også. Går rundt og er stort sett blid og fornøyd, men det skal ikke mer til enn å høre navnet hennes før det svartner i hodet mitt. Uansett hvor irritert jeg blir på meg selv av det, så er mesteparten av sinnet forbeholdt denne jenta. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å kaste bort tid på å være sint på henne heller, men jeg klarer rett og slett ikke å la være. Anonymkode: 9d78a...4e4 Folk er ikke like. Ikke alle har lært å takle vanskelige følelsen i oppveksten Anonymkode: 693c8...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #22 Del Skrevet 29. august 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk er ikke like. Ikke alle har lært å takle vanskelige følelsen i oppveksten Anonymkode: 693c8...4d6 Jeg synes jeg er ganske flink til det til vanlig, jeg. Men det er ett eller annet med hun der som vrenger hodet på meg. Anonymkode: 9d78a...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #23 Del Skrevet 29. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes jeg er ganske flink til det til vanlig, jeg. Men det er ett eller annet med hun der som vrenger hodet på meg. Anonymkode: 9d78a...4e4 Og hun forrige. Og etter alkohol 😉 Anonymkode: 693c8...4d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #24 Del Skrevet 30. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hun forrige. Og etter alkohol 😉 Anonymkode: 693c8...4d6 Det har skjedd en gang etter jeg har drukket alkohol, du må ha misforstått Anonymkode: 9d78a...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #25 Del Skrevet 30. august 2017 På 28.8.2017 den 21.43, AnonymBruker skrev: Det er ei jente jeg virkelig, virkelig ikke liker av diverse årsaker. Når jeg ser henne føles det som om blodet koker, og kan se for meg hvor rød jeg er i fjeset mens det siver damp ut av ørene mine. Om blikk kunne drept, hadde hun vært dau for lenge siden. Jeg er egentlig veldig rolig av meg, gidder aldri å skape drama, er så vidt jeg gidder å konfrontere folk som virkelig fortjener å høre det, og jeg er veldig konfliktsky. Men det jeg er redd for, er om jeg er ute på byen kveld og ser henne. Har gått på en smell i fylla før og smekka til en annen jente, og fikk en på tygga tilbake senere som endte opp med at jeg måtte på legevakten. Det er jo så dumt som det går an å bli, og egentlig bare barnslig fjortisdrama, men jeg og hun jenta ordnet opp senere. Uansett er jeg redd jeg ikke klarer å holde meg i en sånn situasjon igjen. Jeg har jo gått på en smell før og klarer ikke å utelukke at det skjer igjen. Jeg ligger jo med disse tankene i edru tilstand her, og kan ikke se for meg at det blir bedre av alkohol. Forsåvidt drikker jeg veldig sjeldent, og med unntak av den ene gangen, så pleier det ikke å være noe styr. Tror ikke jeg kommer til å møte henne på byen sånn egentlig, men om det skjer så får hun seg nok et smekk over øret hun også. Jeg bare lurer på om det er vanlig å gå rundt med sånne følelser? Gjør dere det, og har dere gått på samme smell som meg før? Anonymkode: 9d78a...4e4 Dette er virkelig ikke normalt. Hvor gammel er du og får du hjelp med å håndtere det? Man sloss selvsakt ikke med andre med mindre man er 3 år gammel. Tilogmed da får man ikke sloss. Anonymkode: 154b9...c7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #26 Del Skrevet 30. august 2017 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes jeg er ganske flink til det til vanlig, jeg. Men det er ett eller annet med hun der som vrenger hodet på meg. Anonymkode: 9d78a...4e4 Når du sier at det er "noe med henne" som gjør at du koker, så legger du skylden og ansvaret på henne for din reaksjon. Hvis du tror at du ikke klarer å la være å angripe henne, og delvis tenker at å klappe til henne er en løsning på det du føler, så er det ditt problem. Det er du som må ordne opp i det. Du kan ikke skylde på at det er "noe med henne". Det er noe med deg. Anonymkode: 672ca...268 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #27 Del Skrevet 30. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har skjedd en gang etter jeg har drukket alkohol, du må ha misforstått Anonymkode: 9d78a...4e4 Enten har alle her misforstått eller så får du det til å virke ille for å så ro deg unna senere 😊 Anonymkode: 693c8...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #28 Del Skrevet 30. august 2017 Jenter som blir voldelige i fylle er bare søte og sjarmerende. Anonymkode: c6fc4...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #29 Del Skrevet 30. august 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enten har alle her misforstått eller så får du det til å virke ille for å så ro deg unna senere 😊 Anonymkode: 693c8...4d6 Er det noen som ror her er det du. Hun har angrepet en jente En gang, i fylla. Du får det til å høres ut som det har skjedd flere ganger. Anonymkode: b6bcb...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #30 Del Skrevet 30. august 2017 Ett slag kan drepe hvis man er uheldig, da ødelegger livet til mange mennesker. Dessuten er vold lavmål. Snakk med en psykolog. Anonymkode: 50356...a66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #31 Del Skrevet 30. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som ror her er det du. Hun har angrepet en jente En gang, i fylla. Du får det til å høres ut som det har skjedd flere ganger. Anonymkode: b6bcb...cb7 Hun angrep ei på fylla. Hun er nå usikker på om hun vil kontrollere seg fordihun misliker ei annen. Hvordan overdriver jeg dette? Be sier bare at man ikke skal drikke før man kan kontrollere seg. En blir til to og to blir til tre. Dette sier jeg fordi jeg har vært der selv. Det er lett å unnskylde seg med at noen andre begynte etc. Anonymkode: 693c8...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #32 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg forstår deg veldig godt. Jeg husker jeg var på Mæccærn en gang etter byen, og en helt ukjent fyr kom bort til meg og sa han hadde pult mora mi for 50kr og at hun var det styggeste mennesket han hadde sett. Husker jeg ble så sint at jeg kylte burgeren i trynet hans og kastet brus over hele han. Jeg er forresten jente. Securitas så alt, men kastet likevel ut fyren fordi han hadde hørt hva han sa. Han ropte ut at jeg var en stor bæsj... Anonymkode: 9d90c...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxy Skrevet 31. august 2017 #33 Del Skrevet 31. august 2017 På 28. august 2017 den 21.43, AnonymBruker skrev: Det er ei jente jeg virkelig, virkelig ikke liker av diverse årsaker. Når jeg ser henne føles det som om blodet koker, og kan se for meg hvor rød jeg er i fjeset mens det siver damp ut av ørene mine. Om blikk kunne drept, hadde hun vært dau for lenge siden. Jeg er egentlig veldig rolig av meg, gidder aldri å skape drama, er så vidt jeg gidder å konfrontere folk som virkelig fortjener å høre det, og jeg er veldig konfliktsky. Men det jeg er redd for, er om jeg er ute på byen kveld og ser henne. Har gått på en smell i fylla før og smekka til en annen jente, og fikk en på tygga tilbake senere som endte opp med at jeg måtte på legevakten. Det er jo så dumt som det går an å bli, og egentlig bare barnslig fjortisdrama, men jeg og hun jenta ordnet opp senere. Uansett er jeg redd jeg ikke klarer å holde meg i en sånn situasjon igjen. Jeg har jo gått på en smell før og klarer ikke å utelukke at det skjer igjen. Jeg ligger jo med disse tankene i edru tilstand her, og kan ikke se for meg at det blir bedre av alkohol. Forsåvidt drikker jeg veldig sjeldent, og med unntak av den ene gangen, så pleier det ikke å være noe styr. Tror ikke jeg kommer til å møte henne på byen sånn egentlig, men om det skjer så får hun seg nok et smekk over øret hun også. Jeg bare lurer på om det er vanlig å gå rundt med sånne følelser? Gjør dere det, og har dere gått på samme smell som meg før? Anonymkode: 9d78a...4e4 Så la være å drikk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #34 Del Skrevet 31. august 2017 På 28.8.2017 den 21.43, AnonymBruker skrev: Det er ei jente jeg virkelig, virkelig ikke liker av diverse årsaker. Når jeg ser henne føles det som om blodet koker, og kan se for meg hvor rød jeg er i fjeset mens det siver damp ut av ørene mine. Om blikk kunne drept, hadde hun vært dau for lenge siden. Jeg er egentlig veldig rolig av meg, gidder aldri å skape drama, er så vidt jeg gidder å konfrontere folk som virkelig fortjener å høre det, og jeg er veldig konfliktsky. Men det jeg er redd for, er om jeg er ute på byen kveld og ser henne. Har gått på en smell i fylla før og smekka til en annen jente, og fikk en på tygga tilbake senere som endte opp med at jeg måtte på legevakten. Det er jo så dumt som det går an å bli, og egentlig bare barnslig fjortisdrama, men jeg og hun jenta ordnet opp senere. Uansett er jeg redd jeg ikke klarer å holde meg i en sånn situasjon igjen. Jeg har jo gått på en smell før og klarer ikke å utelukke at det skjer igjen. Jeg ligger jo med disse tankene i edru tilstand her, og kan ikke se for meg at det blir bedre av alkohol. Forsåvidt drikker jeg veldig sjeldent, og med unntak av den ene gangen, så pleier det ikke å være noe styr. Tror ikke jeg kommer til å møte henne på byen sånn egentlig, men om det skjer så får hun seg nok et smekk over øret hun også. Jeg bare lurer på om det er vanlig å gå rundt med sånne følelser? Gjør dere det, og har dere gått på samme smell som meg før? Anonymkode: 9d78a...4e4 Fyfaen som jeg kjenner meg igjen! Å det gjør nok veldig mange under her også.... Har det akkurat på samme måte selv for tiden, og bare med å skrive om det kjenner jeg blodet mitt koker!! det er som etsende syre som går som en vulkan inni meg. Vet ikke hvordan jeg kan takle slike ting selv heller da jeg har et sinne som ikke ligner grisen til tider, ref ; les "klarer ikke tryne på damas bestevenninne" her inne. Sleng deg på der du Har også tenkt hvordan det skal gå om jeg støter på henne uoppfordra noen gang, selv i edru tilstand tror jeg nok jeg kan gi henne i hverfall en liten "skjennepreken" Anonymkode: c46ab...312 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #35 Del Skrevet 31. august 2017 Dette sitter i deg. Antakeligvis har du noen komplekser og noe selvtillitsproblemer som manifesterer seg i hat. Ofte er det også noe hos andre som vi kjenner oss igjen i selv, som resulterer i hat. Hvis du ikke har selvinnsikt nok til å se hvorfor du har så mye sinne, så få hjelp av en profesjonell. Anonymkode: ef1a0...ab4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #36 Del Skrevet 31. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette sitter i deg. Antakeligvis har du noen komplekser og noe selvtillitsproblemer som manifesterer seg i hat. Ofte er det også noe hos andre som vi kjenner oss igjen i selv, som resulterer i hat. Hvis du ikke har selvinnsikt nok til å se hvorfor du har så mye sinne, så få hjelp av en profesjonell. Anonymkode: ef1a0...ab4 Jeg sliter verken med komplekser eller selvtilliten. Jeg er ikke sint fordi hun er sånn hun er, jeg er sint på grunn av ting hun har gjort(forsåvidt holder hun på ennå), og de tingene er noe jeg selv aldri i livet ville funnet på å gjøre. Det er ihvertfall ingenting jeg kjenner meg igjen i hos henne. Anonymkode: 9d78a...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #37 Del Skrevet 1. september 2017 Hvorfor gidder du bruke så mye energi på henne? Hvorfor gidder du ha mer med henne å gjøre? Det aller beste du kan gjøre nå for å ikke fortsette med kriminelle handlinger som det å bruke fysisk vold mot et annet menneske jo er, er å slutte å gi henne og situasjonen mer makt. Kutt henne ut av livet ditt og tankene dine, og ignorer henne når du ser henne. For hennes del og for din egen psyke. Anonymkode: a73d3...f25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #38 Del Skrevet 1. september 2017 På 28.8.2017 den 21.43, AnonymBruker skrev: Jeg er egentlig veldig rolig av meg, gidder aldri å skape drama, er så vidt jeg gidder å konfrontere folk som virkelig fortjener å høre det, og jeg er veldig konfliktsky. Anonymkode: 9d78a...4e4 Der har du problemet ditt. Fiks det! Anonymkode: c8636...429 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #39 Del Skrevet 1. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du bruke så mye energi på henne? Hvorfor gidder du ha mer med henne å gjøre? Det aller beste du kan gjøre nå for å ikke fortsette med kriminelle handlinger som det å bruke fysisk vold mot et annet menneske jo er, er å slutte å gi henne og situasjonen mer makt. Kutt henne ut av livet ditt og tankene dine, og ignorer henne når du ser henne. For hennes del og for din egen psyke. Anonymkode: a73d3...f25 Vet ikke, det er bortkastet energi som jeg ikke vil kaste bort på hun der, men det klarer jeg ikke. Jeg har ikke kontakt med henne til vanlig. Problemet er at hun har prøvd å stikke kjepper i hjulene for meg og kjæresten min i et år nå. Jeg har konfrontert henne, men fikk aldri noe svar. Hun klenger seg til kjæresten min som en blodigle, selv om han har gjort det klart og tydelig at han ikke vil ha kontakt med henne og blokkert henne på alle sosiale medier. Likevel gir hun seg ikke, og det nye nå er å kjøre etter han OVER ALT, hvor som helst, om hun treffer på han i bil. Jeg mistenker også litt at hun får vite hvor han befinner seg fra vennene sine via kartet på snap, fordi hun ALLTID dukker opp der han er. Jeg ser helt svart bare av å skrive dette, og jeg klarer ikke å fatte hva i helsike det er som feiler det mennesket? Folk med litt mellom ørene gjør jo bare ikke sånn?? Anonymkode: 9d78a...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #40 Del Skrevet 2. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke, det er bortkastet energi som jeg ikke vil kaste bort på hun der, men det klarer jeg ikke. Jeg har ikke kontakt med henne til vanlig. Problemet er at hun har prøvd å stikke kjepper i hjulene for meg og kjæresten min i et år nå. Jeg har konfrontert henne, men fikk aldri noe svar. Hun klenger seg til kjæresten min som en blodigle, selv om han har gjort det klart og tydelig at han ikke vil ha kontakt med henne og blokkert henne på alle sosiale medier. Likevel gir hun seg ikke, og det nye nå er å kjøre etter han OVER ALT, hvor som helst, om hun treffer på han i bil. Jeg mistenker også litt at hun får vite hvor han befinner seg fra vennene sine via kartet på snap, fordi hun ALLTID dukker opp der han er. Jeg ser helt svart bare av å skrive dette, og jeg klarer ikke å fatte hva i helsike det er som feiler det mennesket? Folk med litt mellom ørene gjør jo bare ikke sånn?? Anonymkode: 9d78a...4e4 Opplevd det der. Hva slags signaler har typen din tidligere sendt ut siden hun nå er blokket overalt? Og hvilke bekjentskap hadde hun til han før? Anonymkode: 693c8...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå