Gå til innhold

Din dypeste sexfantasi

Anbefalte innlegg

Skrevet

^Er mann forresten.

Anonymkode: 1054d...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 7.9.2017 den 14.49, Esperanza98 skrev:

Wow! Flere av disse tingene høres fryktelige ut. Bli fastbundet, playrape, kveling, spanking, og bli tvunget til å kle av seg for å stå som en utstillingsdukke.

Når jeg skal ha sex kommer jeg til å ønske å skape en trygg atmosfære, med tillit, kjærlighet, trygghet og stabilitet for begge to. Jeg ønsker å bli kost med og kose kjæresten. Bli tatt på forsiktig- alt i mitt eget tempo. Jeg er veldig redd og sårbar for slike type ting, så det hadde ikke falt meg inn å gjøre noe av det jeg nevnte i det første avsnittet. Jeg vil at det skal være en god og behagelig opplevelse der begge føler seg beskyttet og trygge, og ikke redde og sårbare.  

LOL. Dette er fantasi, ikke nødvendigvis noe man ser for seg at skal skje. "Trygg og beskyttet" nører ikke oppunder andres skitne fantasier. 

Anonymkode: 67630...f3f

• Liker 4
Skrevet

Prøvde for en tid tilbake "playrape" med en kvinne som hadde dette som hennes mest innbitte seksuelle fantasi. Det var en ganske så heftig opplevelse. Har aldri opplevd at blodet bruste så mye gjennom kropp og sinn. Det begynte innomhus før vi tok hele opplevelsen utendørs og iscenesatt det hele som mest mulig reelt. Er fullstendig innforstått med at jeg aldri kommer til å oppleve noe lignende igjen og har ingen ønske om det heller, men at det var en rå opplevelse legger jeg ikke skjul på.

Anonymkode: a8664...ed2

• Liker 3
Skrevet

Har lyst til å ta kontrollen en gang og bare sitte oppå ansiktet til en mann og ri og gnikke fitta i ansiktet hans. Fantaserer også om å bli rimmet.

Anonymkode: c6aa0...4b4

• Liker 1
Skrevet

Har vel ikke noen spesielle fantasier, utenom utesex.

Anonymkode: 26a9a...885

Skrevet
On 08/09/2017 at 2:18 PM, AnonymBruker said:

Har veeeeeldig lyst til å ta en mann med strapon. :rodmer: 

Anonymkode: ce99c...bd1

Tror ikke du bør ha noen problemer med å få til det! Sikkert mange som er gira, i alle fall hvis du ikke prøver deg på de yngste

• Liker 1
Skrevet
På 8.9.2017 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Har veeeeeldig lyst til å ta en mann med strapon. :rodmer: 

Anonymkode: ce99c...bd1

Wow, dette er min lille dirty fantasi.  Å bli tatt hardt av en kvinne med strapon☺️

Skrevet
20 minutter siden, Tom_45 skrev:

Wow, dette er min lille dirty fantasi.  Å bli tatt hardt av en kvinne med strapon☺️

Hva er strapon? ;)

Anonymkode: bab01...20e

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er strapon? ;)

Det er en dildo som jenta fester på seg med belte☺️

Skrevet
6 minutter siden, Tom_45 skrev:

Det er en dildo som jenta fester på seg med belte☺️

Ok, skjønner, takk for svar :) Men får ikke menn assosiasjoner til det å ha sex med menn da? Er det heterofile som fantaserer om dette altså?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, skjønner, takk for svar :) Men får ikke menn assosiasjoner til det å ha sex med menn da? Er det heterofile som fantaserer om dette altså?

Jeg kan ikke skjønne annet enn det er menn som er tilbøyelige til å prøve pikk i rompa, som tenner på dette.. Men jeg tenner på dette selv, og er riktignok binysgjerrig og tenner mer på ekte pikk enn enn en dame med strapon, akkurat når det gjelder analsex.

Anonymkode: 0f4ae...cf1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så klart kan heterofile fantasere om dette, menn har tross alt prostata som kan gi dem ganske heftige orgasmer.
Så lenge de tenner på at det er KVINNER som knuller dem, er de altså heterofile. 

• Liker 9
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lyst til å ta kontrollen en gang og bare sitte oppå ansiktet til en mann og ri og gnikke fitta i ansiktet hans. Fantaserer også om å bli rimmet.

Anonymkode: c6aa0...4b4

Innertier! Bare si fra på pm så skal du få full uttelling :)

Skrevet
37 minutter siden, SlemUlv skrev:

Så klart kan heterofile fantasere om dette, menn har tross alt prostata som kan gi dem ganske heftige orgasmer.
Så lenge de tenner på at det er KVINNER som knuller dem, er de altså heterofile. 

Om du hadde fått 10 kroner for hver gang du skulle klargjøre dette.....  :svett:

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Om du hadde fått 10 kroner for hver gang du skulle klargjøre dette.....  :svett:

Kanskje jeg kunne kjøpt meg pizza snart? :P Lol 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, _Mayhem_ skrev:

Herregud så kjedelig jeg er...

Da er vi to om det ihvertfall. High five!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...