AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #121 Skrevet 19. september 2017 Å kalle han "daddy" Anonymkode: c1b5f...86f
Nordjenta Skrevet 25. september 2017 #122 Skrevet 25. september 2017 Jeg drømmer om å ha en dame med på trekant med meg og mannen. En dame som liker at vi er litt dominant. Tenner utrolig mye på den fantasien, så mye at vi vil leve den ut. 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #123 Skrevet 25. september 2017 Å slikke jenta helt til ho kom! Så suger ho meg, så knuller vi som bare faen! Også avsluttes det med en herlig 69 med fingering i rumpa og slikking som bare det. Noen som er gira?? Sitat Anonymkode: 0dd23...b84
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #124 Skrevet 25. september 2017 Jeg har ingen sexfantasier. Anonymkode: 9d42e...756
BerntHulken Skrevet 26. september 2017 #125 Skrevet 26. september 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen sexfantasier. Anonymkode: 9d42e...756 Hvorfor svare i tråden da? 10
cmd Skrevet 27. september 2017 #126 Skrevet 27. september 2017 Jeg drømmer om at ei jente mellom 18-25 dominerer meg i senga (ikke bdsm) og evt. bruke strape-on på meg. 2
Gjest impressa Skrevet 27. september 2017 #127 Skrevet 27. september 2017 Min dypeste er å gjenoppleve de beste stundene med min eks. Dypest, fordi den kommer igjen og igjen og igjen. Den mørkeste er å gjenoppleve en mørk hendelse fra ungdommen (kommer ikke til å være mer spesifikk). Den dypeste og den mørkeste er nok også de mest skjulte... Lever i fortiden mye?
Pizzabakeren Skrevet 27. september 2017 #128 Skrevet 27. september 2017 3 minutes ago, impressa said: Min dypeste er å gjenoppleve de beste stundene med min eks. Dypest, fordi den kommer igjen og igjen og igjen. Den mørkeste er å gjenoppleve en mørk hendelse fra ungdommen (kommer ikke til å være mer spesifikk). Den dypeste og den mørkeste er nok også de mest skjulte... Lever i fortiden mye? Er det siste eksen du hadde eller en tidligere? Det er jo litt forskjell på å fantasere om siste eksen man hadde og å f.eks være godt gift og fortsatt fantasere om en av eksene.
Gjest Josiah Skrevet 27. september 2017 #129 Skrevet 27. september 2017 (endret) Min fantasi handler om en kvinnelig politiker i et stabbur på en bondegård, hvor hun er kledd i nordmørsbunad. Endret 27. september 2017 av Josiah
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #130 Skrevet 27. september 2017 Jeg kjenner en jente som jeg er veldig tiltrukket av. Hun er noe yngre enn det jeg er, 21 år. Hun er ikke spesielt høy, men veldig god og rund, noe jeg liker - jenter som er lave og tykke. Hun ligner på Taylor Swift i ansiktet. Jeg fantaserer om å servere henne et stort og mektig måltid, forrett, middag og dessert. Hun spiser seg mett og trenger å legge seg ned litt. Det er da jeg hjelper henne av med klærne, slik at hun bare har BH og truse på seg. Jeg masserer den store, runde magen hennes, og etterpå legger jeg hodet mellom de store brystene hennes. Selv om hun er stappmett, så klarer hun å reise seg for å ta av seg BH og truse selv. Magen disser, og brystene henger. Rumpa hennes er svær og myk. Vi koser sammen lenge på sofaen. Anonymkode: 603a5...aa5 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #131 Skrevet 4. oktober 2017 For syv år siden flyttet jeg på leilighet for første gang (er mann). Jeg leide av en mann på over 50, og jeg var 24 selv. Mannen bodde alene i toppetasjen, jeg i kjeller`n. Jeg drømte om at han kom til meg og snakket om hva jeg skulle betale i leie, og han sa at jeg kunne få bo gratis på en betingelse. At vi hadde sex et par ganger i uka. Jeg måtte suge og svelge, samt at han skulle knulle meg og tømme seg i meg hver gang. Jeg har alltid tent på begge kjønn, så denne fantasien koser jeg meg med i ny og ne fremdeles! Anonymkode: 0f4ae...cf1 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #132 Skrevet 4. oktober 2017 Det er morsomt hvordan alle som har tilsynelatende "bare normale A4" fantasier skriver med brukernavnet sitt for å bevise noe. Gjennomskuet! "Klart jeg vil fremstå som normal så hvorfor ikke skrive med brukernavnet mitt" Enkle mennesker Anonymkode: e552a...e3d 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #133 Skrevet 8. oktober 2017 Min skitneste sexfantasi er at jeg har en stygg, arrete jævel av en stalker etter meg i skogen. Han klubber meg ned, hiver meg i bilen og voldtar meg i alle hullene mens jeg griner, spyr og trygler for livet mitt. Hadde dette skjedd i virkeligheten, hadde jeg aldri kommet over det. Men det som er så deilig med fantasier er at de er over straks man bestemmer seg for det, og man kan sove trygt og godt med varmeputa og styggepysjen. Så våkne opp kl 10 dagen etter og se bonanza.. Anonymkode: 794d2...a96 15
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #134 Skrevet 8. oktober 2017 Så kan man fantasere litt om å ha gruppesex med brødrene Cartwright i stallen på Ponderosa også.. Anonymkode: 794d2...a96 9 1
SunnivaOslo Skrevet 8. oktober 2017 #135 Skrevet 8. oktober 2017 Å bli bundet fast og tvunget til å få flere orgasmer.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #136 Skrevet 8. oktober 2017 Er mann og hadde likt å blitt forført av to veldig pene damer. Følt meg som en rockestjerne. Anonymkode: 988fa...9f0 1
JanteOgJentene Skrevet 8. oktober 2017 #137 Skrevet 8. oktober 2017 Mer interessant enn hva man fantaserer om er hvorfor de ikke realiseres.. er en fantasi nettopp det, en tanke man egentlig ikke vil eller tør i praksis? Eller er fantasi et ønske om å oppleve?
JanteOgJentene Skrevet 8. oktober 2017 #138 Skrevet 8. oktober 2017 På 8.9.2017 den 11.01, AnonymBruker skrev: Du er en pingle med andre ord? Anonymkode: 25db1...84d Jeg binder, pisker, "voldtar". Jeg bruker min kjæreste, og vi har ofte med andre sub jenter. Dette er ikke for alle men jeg forventer respekt for at der er vår tenning like mye som vi respekterer andres preferanser. Du kaller ikke noen for en pingle 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #139 Skrevet 8. oktober 2017 42 minutter siden, JanteOgJentene skrev: Mer interessant enn hva man fantaserer om er hvorfor de ikke realiseres.. er en fantasi nettopp det, en tanke man egentlig ikke vil eller tør i praksis? Eller er fantasi et ønske om å oppleve? For min del er det begge deler. Nå er mine fantasier rimelige uskyldige, så det skal nok ikke være noe problem å utføre dem. Anonymkode: b1ad2...47a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #140 Skrevet 8. oktober 2017 En av mine fantasier er å være i en stor forsamling med mennesker som alle er nakne og i sex-modus. At jeg får mye oppmerksomhet for min store erigerte penis og at jeg kan ha sex med mange av kvinnene. Kona er også ofte tilstede i denne fantasien min. Anonymkode: 96d8c...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå