Melus Skrevet 19. mai #3781 Del Skrevet 19. mai panzerpølsa skrev (2 timer siden): Det er mye snakk om andre influensere som fremmer thinspo og proana. PelleK burde ha triggerwarning på sin snap kanal, for maken til forstyrra opplegg er det lenge siden jeg har sett. Det presses frem kjeve og halmuskler, poseres i vinkler og lys, enorme mengder filter og det fremmes ett merkelig kosthold med tydelige restriksjoner. For oss som har vært i en aktiv spiseforstyrrelse, er alt dette han driver med gjenkjennbart. 100% enig. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 19. mai #3782 Del Skrevet 19. mai Linn 1234 skrev (På 15.5.2024 den 20.03): Ja, hadde en i nær familie som fylte rommene med poser🙈 Og hamstret opp flere rom og garasjer… Sier ikke Stina er sånn, men syns det minner om henne når jeg ser snappen…. OG Blir oppriktig litt beskymra på hvordan person hun er. Noen kan sikkert meine at stakkar hun er gravid osv, mannen kan hjelpe og han bærer ikke barnet osv. Syns det er tynt. Syns når hun velger og hamstre så mye så bør hun ta ansvar🙈 Men det værste er at manne virker jo helt fjern som ikke ser noe ting… Håper han ser engang at det ikke er normalt i det hele tatt. Men ikke noe og bruke tiden på og se på såklart, er bare litt komisk til tider😅 Blir nesten mere sjokkert hvordan hun roter med sine klær som flyter på gulvet.....Hundehår å dritt . Ho har jo kleshengere i bøtter og spann,men der er det altså skippertak 😄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 19. mai #3783 Del Skrevet 19. mai Labbus skrev (13 minutter siden): Blir nesten mere sjokkert hvordan hun roter med sine klær som flyter på gulvet.....Hundehår å dritt . Ho har jo kleshengere i bøtter og spann,men der er det altså skippertak 😄 Rydde hus gir mange innlegg på Snapchat 🤑🤑 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 20. mai #3784 Del Skrevet 20. mai panzerpølsa skrev (10 timer siden): Det er mye snakk om andre influensere som fremmer thinspo og proana. PelleK burde ha triggerwarning på sin snap kanal, for maken til forstyrra opplegg er det lenge siden jeg har sett. Det presses frem kjeve og halmuskler, poseres i vinkler og lys, enorme mengder filter og det fremmes ett merkelig kosthold med tydelige restriksjoner. For oss som har vært i en aktiv spiseforstyrrelse, er alt dette han driver med gjenkjennbart. AMEN 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet 21. mai #3785 Del Skrevet 21. mai PK gjør jo alt for alle rundt han. Sier ikke måten han gjør ting er riktig, men kanskje en av grunnene til at han er så opphengt og ensformig kan være dette presset med å være snill og hjelpende. Var ikke faren sånn og? Hannes måte å være tilnærmet lik den ene personen han så mest opp til. Og kanskje han føler han må være sånn og sånn for å oppnå en 'sunn' kropp for å ikke få helseproblemer. Jeg føler begge to er jo nære å møte veggen og det passer jo dårlig nå. Men å komme til dette punktet krevde jo mye fysisk og psykisk. Håper de innser dette og begynner å gjøre noe med det FØR 'den' kommer. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 21. mai #3786 Del Skrevet 21. mai (endret) Sitron10 skrev (4 timer siden): PK gjør jo alt for alle rundt han. Sier ikke måten han gjør ting er riktig, men kanskje en av grunnene til at han er så opphengt og ensformig kan være dette presset med å være snill og hjelpende. Var ikke faren sånn og? Hannes måte å være tilnærmet lik den ene personen han så mest opp til. Og kanskje han føler han må være sånn og sånn for å oppnå en 'sunn' kropp for å ikke få helseproblemer. Jeg føler begge to er jo nære å møte veggen og det passer jo dårlig nå. Men å komme til dette punktet krevde jo mye fysisk og psykisk. Håper de innser dette og begynner å gjøre noe med det FØR 'den' kommer. Nå spekulerer jeg . Kan ta feil. Men helt ærlig så tror jeg stina er besatt av fasade. Alt skal være strøkent. Alle skal se at hun er lykkelig og at de lever et liv med masse velstand. Hun ble vel mobbet litt i yngre dager husker jeg ikke feil. Fikk ihvertfall en del stygge slengbemerkninger. Det tok ikke lange tiden da den unge jenta vokste stort på seg selv. Sikkert usikker på innsiden. For ikke å nevne den overdrevne styret når det nærmer seg jul. Helt besatt. Huset ser ut som en tivoli. Han må ta i en del tak for at dama skal bli glad. Kan hende han gjør det med glede. Men syns han ser litt nevrotisk ut. Lurer på hvordan han egentlig har det. Joda, hun har jo vokst litt siden den tid, men man ser nykker. Du sier ikke Stina i mot. Men en ting er sikkert. Alle viser andre kun det beste i SoMe. Endret 21. mai av Sannhetsøkende 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 21. mai #3787 Del Skrevet 21. mai (endret) panzerpølsa skrev (På 19.5.2024 den 20.15): Det er mye snakk om andre influensere som fremmer thinspo og proana. PelleK burde ha triggerwarning på sin snap kanal, for maken til forstyrra opplegg er det lenge siden jeg har sett. Det presses frem kjeve og halmuskler, poseres i vinkler og lys, enorme mengder filter og det fremmes ett merkelig kosthold med tydelige restriksjoner. For oss som har vært i en aktiv spiseforstyrrelse, er alt dette han driver med gjenkjennbart. Ja, tenkte akkurat det samme da jeg fikk opp hans snap på utforsker. Greit nok å være opptatt av kosthold og trening, men dette virker litt voldsomt Endret 22. mai av Milla29 skrivefeil 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 21. mai #3788 Del Skrevet 21. mai Og han sa i forbindelse med den tradisjonelle og rutinepregede laksemiddagen sin at han tidligere brukte chilisaus til, men dette hadde han droppet da det ikke ga optimal sleepscore. Altså, hæ?! Videre kunne han tipse om chilikrydder på retten de dagene som var tunge, da dette fikk han til å føle noe. Mulig jeg husker feil eller misforsto noe, men mener at dette var noe han faktisk sa 😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 21. mai #3789 Del Skrevet 21. mai Alvea skrev (43 minutter siden): Og han sa i forbindelse med den tradisjonelle og rutinepregede laksemiddagen sin at han tidligere brukte chilisaus til, men dette hadde han droppet da det ikke ga optimal sleepscore. Altså, hæ?! Videre kunne han tipse om chilikrydder på retten de dagene som var tunge, da dette fikk han til å føle noe. Mulig jeg husker feil eller misforsto noe, men mener at dette var noe han faktisk sa 😅 Herregud😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spretteberta Skrevet 21. mai #3790 Del Skrevet 21. mai Ønsker ikke å gi noen klikk på snappen hennes, men fikk opp i utforsk bilde med teksten hjemme fra operasjon. Er det chloe som er operert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 21. mai #3791 Del Skrevet 21. mai Spretteberta skrev (4 minutter siden): Ønsker ikke å gi noen klikk på snappen hennes, men fikk opp i utforsk bilde med teksten hjemme fra operasjon. Er det chloe som er operert? Ja for svulst i/ved juret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 23. mai #3792 Del Skrevet 23. mai Alvea skrev (På 21.5.2024 den 13.54): Og han sa i forbindelse med den tradisjonelle og rutinepregede laksemiddagen sin at han tidligere brukte chilisaus til, men dette hadde han droppet da det ikke ga optimal sleepscore. Altså, hæ?! Videre kunne han tipse om chilikrydder på retten de dagene som var tunge, da dette fikk han til å føle noe. Mulig jeg husker feil eller misforsto noe, men mener at dette var noe han faktisk sa 😅 Jeg hørte det samme og syntes også dette var noe spesielt 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 23. mai #3793 Del Skrevet 23. mai Isola2 skrev (På 19.5.2024 den 23.05): Rydde hus gir mange innlegg på Snapchat 🤑🤑 Ser den 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 23. mai #3794 Del Skrevet 23. mai Aragon skrev (2 timer siden): Jeg hørte det samme og syntes også dette var noe spesielt 😅 Han forklarte det med at han fikk mye luft i magen. Derfor sov han dårlig etter å ha spist det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 23. mai #3795 Del Skrevet 23. mai Dette blir kanskje slettet som spekulasjoner men min oppfatning er at han vel er på spekteret et sted, uten at det er noe negativt i det hele tatt, heller enn SF? Men generelt er det mye mindre kritikk mot menn som både lever etter og fronter i SoMe helt ekstreme trenings- og spiseregimer versus mot kvinner.. Ser det også i hverdagen blant folk jeg kjenner. Kjenner mange fler menn som virker til å ha et mer tvangspreget forhold til mat og kropp faktisk. De blir kanskje påvirket? 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 23. mai #3796 Del Skrevet 23. mai 17 minutter siden, SoftKitty said: Dette blir kanskje slettet som spekulasjoner men min oppfatning er at han vel er på spekteret et sted, uten at det er noe negativt i det hele tatt, heller enn SF? Men generelt er det mye mindre kritikk mot menn som både lever etter og fronter i SoMe helt ekstreme trenings- og spiseregimer versus mot kvinner.. Ser det også i hverdagen blant folk jeg kjenner. Kjenner mange fler menn som virker til å ha et mer tvangspreget forhold til mat og kropp faktisk. De blir kanskje påvirket? Ortoreksi eksisterer også. Vet ikke med han. Muligens han bare er veldig perfeksjonistisk når det kommer til kropp og mat. Virker som han har hjertet på riktig plass iallefall 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litleMeg Skrevet 23. mai #3797 Del Skrevet 23. mai Men at det er bedre å farge håret svart, fordi brunt hår ikke passer til alle farger av klær. 😂 jeg har gjort feil i mange år. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 23. mai #3798 Del Skrevet 23. mai SoftKitty skrev (1 time siden): Dette blir kanskje slettet som spekulasjoner men min oppfatning er at han vel er på spekteret et sted, uten at det er noe negativt i det hele tatt, heller enn SF? Men generelt er det mye mindre kritikk mot menn som både lever etter og fronter i SoMe helt ekstreme trenings- og spiseregimer versus mot kvinner.. Ser det også i hverdagen blant folk jeg kjenner. Kjenner mange fler menn som virker til å ha et mer tvangspreget forhold til mat og kropp faktisk. De blir kanskje påvirket? Enig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 24. mai #3799 Del Skrevet 24. mai litleMeg skrev (2 timer siden): Men at det er bedre å farge håret svart, fordi brunt hår ikke passer til alle farger av klær. 😂 jeg har gjort feil i mange år. Hæh, hvem har sagt dette? Alle hårfarger er flotte på den rette person og hårfarge har lite å si med hva slags farger på klærne man kler. Hudtonen har litt å si derimot. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 24. mai #3800 Del Skrevet 24. mai Sannhetsøkende skrev (4 timer siden): Hæh, hvem har sagt dette? Alle hårfarger er flotte på den rette person og hårfarge har lite å si med hva slags farger på klærne man kler. Hudtonen har litt å si derimot. Hun sa jo det i går 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå