Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg klarte ikke å dy meg idag, så jeg påpekte at hun kanskje kjøpte litt mye unødvendige ting og hva hun evt tenkte om det..ble blokkert tvert gitt 🙈🙈 itillegg til at jeg kommenterte kjemikaliene fra igår, hun var så redd for å gå på verandaen etter å ha behandlet den med noe kjemikalier, så gikk hun å kjøpte seg jordbær som er på topp av kjemikaliebelastede matvarer 🙄

altså seriøst, alt handler om å kjøpe nye ting hver eneste dag..sååå mye klær og stæsj, jeg blir kvalm av overforbruket 🙈

jaja, slipper å irritere meg over henne mer da. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Damen86 skrev (3 minutter siden):

Huff, jeg klarte ikke å dy meg idag, så jeg påpekte at hun kanskje kjøpte litt mye unødvendige ting og hva hun evt tenkte om det..ble blokkert tvert gitt 🙈🙈 itillegg til at jeg kommenterte kjemikaliene fra igår, hun var så redd for å gå på verandaen etter å ha behandlet den med noe kjemikalier, så gikk hun å kjøpte seg jordbær som er på topp av kjemikaliebelastede matvarer 🙄

altså seriøst, alt handler om å kjøpe nye ting hver eneste dag..sååå mye klær og stæsj, jeg blir kvalm av overforbruket 🙈

Skjønner godt hun blokkerte😛 Snakk om å pirke🙈 Synes ikke hun akkurat er den som shopper overdrevent mye i forhold til andre influencere. 

Skrevet
Sunfl0wer skrev (14 minutter siden):

Skjønner godt hun blokkerte😛 Snakk om å pirke🙈 Synes ikke hun akkurat er den som shopper overdrevent mye i forhold til andre influencere. 

Hun handler veldig mye, hele tiden. 

• Liker 12
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymPrøver96 skrev (1 time siden):

Ser ut som en gutt på den 3D-vinkelen , og høy puls på baby. Litt vanskelig å se nub, men syns den også er antydning til lav = gutt. 

Så det samme, blir spennende. Ligner på min ultralyd og jeg får en gutt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymPrøver96 skrev (1 time siden):

Ser ut som en gutt på den 3D-vinkelen , og høy puls på baby. Litt vanskelig å se nub, men syns den også er antydning til lav = gutt. 

Jeg syntes nuben er flat jeg? Tenker jente 🥰🥰

Skrevet
AnonymPrøver96 skrev (2 timer siden):

Hææ, betyr ikke "høy" puls jente heller enn gutt? 😊 Nub har jeg forøvrig aldri spekulert i. 😊

Hva var forresten blodtrykket hennes igjen, da hun måtte på legevakta? Orker ikke bla her. 😆

Skrevet
Kaisamaia skrev (15 minutter siden):

Hææ, betyr ikke "høy" puls jente heller enn gutt? 😊 Nub har jeg forøvrig aldri spekulert i. 😊

Hva var forresten blodtrykket hennes igjen, da hun måtte på legevakta? Orker ikke bla her. 😆

Puls betyr ingenting for kjønn

• Liker 7
Skrevet
hopeful skrev (På 5.5.2024 den 21.31):

Hun sa vell at de har så stor familie på hver side, at de ikke kan gjøre annet enn å fly i selskap om de skal være med på begge sidene begge to? Ja. Hvordan løser de det når baby kommer? Spennende å se 🙈

Jeg synes aldri de er i noen selskap, jeg, så den blir litt tynn.

• Liker 2
Skrevet
Kaisamaia skrev (15 minutter siden):

Jo. Men det er jo en myte da

• Liker 2
Skrevet (endret)
Damen86 skrev (2 timer siden):

Er litt voldsomt å ta noen på at de spiser jordbær og å kommentere at hun kjøper unødvendige ting hvis hun ikke har spurt etter råd… Da ber du om å bli blokkert. 

Endret av Klink
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Damen86 skrev (1 time siden):

Syns hun skal tåle å høre sånn av og til. Hun er veldig ureflektert på hva hun kjøper, og kjøper masse. Null fokus på verken miljø eller etikk. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Er litt voldsomt å ta noen på at de spiser jordbær og å komme Terje at hun kjøper unødvendige ting hvis hun ikke har spurt etter råd… Da ber du om å bli blokkert. 

Syns "influensere" bør tåle dette jeg. Stina sa sin mening om folk som reiste under covidtiden. Selv var hun så forbanna prektig selv. Men klima som det også skrives opp og ned i mente om i disse dager, driter hun en lang marsj i.

At det er mennesker som lever av turisme tenkte hun heller ikke på. Mens mange slet så handlet hun julepynt for 60 000.

Arroganse deluxe. De må tåle å høre. Eller så kan hun holde kjeft selv og ikke snakke om andre hun mener gjør noe feil. 

• Liker 12
Skrevet
Pidla skrev (3 minutter siden):

Syns hun skal tåle å høre sånn av og til. Hun er veldig ureflektert på hva hun kjøper, og kjøper masse. Null fokus på verken miljø eller etikk. 

Ja nettopp. Influensere my ass.

• Liker 4
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden):

Syns "influensere" bør tåle dette jeg. Stina sa sin mening om folk som reiste under covidtiden. Selv var hun så forbanna prektig selv. Men klima som det også skrives opp og ned i mente om i disse dager, driter hun en lang marsj i.

At det er mennesker som lever av turisme tenkte hun heller ikke på. Mens mange slet så handlet hun julepynt for 60 000.

Arroganse deluxe. De må tåle å høre. Eller så kan hun holde kjeft selv og ikke snakke om andre hun mener gjør noe feil. 

Nå syns jeg det er forskjell på å mene noe om å reise i covidtiden og at hun spiser jordbær når hun er gravid. 
Et spørsmål om hva hun tenker om klima og det å kjøpe mye nytt syns jeg også at hun burde tåle. 
Kommer an på hvordan det blir lagt fram. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Klink skrev (8 minutter siden):

Nå syns jeg det er forskjell på å mene noe om å reise i covidtiden og at hun spiser jordbær når hun er gravid. 
Et spørsmål om hva hun tenker om klima og det å kjøpe mye nytt syns jeg også at hun burde tåle. 
Kommer an på hvordan det blir lagt fram. 

Men de nevnte også at hun handler mye. Noe som ikke er bra for klima.

Og når en er en influenserer og skal snakke om "sunn" mat så må de tåle og høre at det er mye kjemikalier i alle de drikkene og alt det sukkerfrie hun spiser og drikker. Det er faktisk ikke sunt i det hele tatt. Det beste er noen ganger å ikke nevne alt man gjør, selv om man er en blogger. 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 5
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (7 minutter siden):

Men de nevnte også at hun handler mye. Noe som ikke er bra for klima.

Og når en er en influenserer og skal snakke om "sunn" mat så må de tåle og høre at det er mye kjemikalier i alle de drikkene og alt det sukkerfrie hun spiser og drikker. Det er faktisk ikke sunt i det hele tatt. Det beste er noen ganger å ikke nevne alt man gjør, selv om man er en blogger. 

Hvis ikke hun gikk i forsvarsposisjon kunne hun jo svart med en snap hvor hun tok opp begge deler. Hva med:

"Jeg visste faktisk ikke at det var så mye kjemikalier i jordbær. Takk for at dere tipset meg om det!"

"Endel av dere har kommentert at jeg shopper litt mye. Ja, jeg gjør kanskje det, og det er noe jeg vil prøve å bli litt mer bevisst på!"

Hadde fremstått mye mer sympatisk da. Men hun er nok fryktelig usikker på seg selv, i bunn og grunn.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

At man blir overrasket over å bli blokkert når man kun sender inn kjipe og kritiske kommentarer er litt rart. Pleier dere å kommentere det samme til andre rundt dere?

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Pidla skrev (6 minutter siden):

Hvis ikke hun gikk i forsvarsposisjon kunne hun jo svart med en snap hvor hun tok opp begge deler. Hva med:

"Jeg visste faktisk ikke at det var så mye kjemikalier i jordbær. Takk for at dere tipset meg om det!"

"Endel av dere har kommentert at jeg shopper litt mye. Ja, jeg gjør kanskje det, og det er noe jeg vil prøve å bli litt mer bevisst på!"

Hadde fremstått mye mer sympatisk da. Men hun er nok fryktelig usikker på seg selv, i bunn og grunn.

Enig. Også bør ordet influenser kuttes helt. Det er kun meg meg meg meg meg. Ikke noe positivt,  bortsett fra de som genuint bryr seg og samfunnet og ønsker å bidra mer positivt.

• Liker 6
Skrevet
Orly skrev (5 minutter siden):

At man blir overrasket over å bli blokkert når man kun sender inn kjipe og kritiske kommentarer er litt rart. Pleier dere å kommentere det samme til andre rundt dere?

Andre rundt pleier ikke dele så mye av livet sitt. Og ja, man diskuterer jo sånne type ting med andre. Virker ikke som om @Damen86 nødvendigvis var så kjip. Jeg har også blitt blokkert når jeg spurte henne om hun har noen tanker rundt miljø knyttet til eget forbruk og flyreiser. Og ja, det kunne jeg spurt mine venner om også.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (4 minutter siden):

Enig. Også bør ordet influenser kuttes helt. Det er kun meg meg meg meg meg. Ikke noe positivt,  bortsett fra de som genuint bryr seg og samfunnet og ønsker å bidra mer positivt.

Influensere er hvertfall ikke veien å gå dersom vi ønsker et bedre samfunn.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...