Birdo Skrevet 5. mai #3561 Del Skrevet 5. mai hopeful skrev (19 minutter siden): Hun sa vell at de har så stor familie på hver side, at de ikke kan gjøre annet enn å fly i selskap om de skal være med på begge sidene begge to? Ja. Hvordan løser de det når baby kommer? Spennende å se 🙈 Den som reiser i selskap/besøk, tar med seg ungen? Oj oj, det var vanskelig å tenke seg frem til altså.. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 6. mai #3562 Del Skrevet 6. mai Birdo skrev (2 timer siden): Den som reiser i selskap/besøk, tar med seg ungen? Oj oj, det var vanskelig å tenke seg frem til altså.. Joda, skjønner jo det som en mulighet, men spennende å se hvordan de løser det. Her kunne ikke pappan tatt med baby bort sånn i starten. Ikke fikk jeg pumpet, ikke tok baby flaske, og jeg hadde ikke klart å vært borte fra baby så lenge iallefall. Det jeg mente med at blir spennende å se 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 6. mai #3563 Del Skrevet 6. mai hopeful skrev (3 timer siden): Joda, skjønner jo det som en mulighet, men spennende å se hvordan de løser det. Her kunne ikke pappan tatt med baby bort sånn i starten. Ikke fikk jeg pumpet, ikke tok baby flaske, og jeg hadde ikke klart å vært borte fra baby så lenge iallefall. Det jeg mente med at blir spennende å se 😅 Folk kan vel besøke de hjemme i begynnelsen. Alle oppegående mennesker forstår at familiebesøk for noen utgår den første tiden. Hvis PF vil besøke familien sin kan han gjøre det uten babyen også, så kan familien hans se babyen når de besøker de hjemme. Det er ikke vanskelig. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.k Skrevet 6. mai #3564 Del Skrevet 6. mai Melus skrev (1 time siden): Folk kan vel besøke de hjemme i begynnelsen. Alle oppegående mennesker forstår at familiebesøk for noen utgår den første tiden. Hvis PF vil besøke familien sin kan han gjøre det uten babyen også, så kan familien hans se babyen når de besøker de hjemme. Det er ikke vanskelig. Familie er vel aldri på besøk hos de ? Ihvertfall ikke Per Fredrik sin ? Derfor eg lurte hvordan de skulle løse det 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 6. mai #3565 Del Skrevet 6. mai J.k skrev (14 minutter siden): Familie er vel aldri på besøk hos de ? Ihvertfall ikke Per Fredrik sin ? Derfor eg lurte hvordan de skulle løse det 😅 Kanskje de kommer på besøk for å se babyen, da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. mai #3566 Del Skrevet 6. mai J.k skrev (17 minutter siden): Familie er vel aldri på besøk hos de ? Ihvertfall ikke Per Fredrik sin ? Derfor eg lurte hvordan de skulle løse det 😅 Det er veldig mange timer i løpet av uke de ikke deler livet sitt, så det skal godt gjøres å vite hvem som er på besøk når. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 6. mai #3567 Del Skrevet 6. mai Spennende med ultralyd da! Håper alt står bra til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 6. mai #3568 Del Skrevet 6. mai Sunfl0wer skrev (På 5.5.2024 den 17.58): Men det ER jo ett walk in closet😛 Nei. Det er EN GARDEROBE for helvete. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 6. mai #3569 Del Skrevet 6. mai Ebbeliten skrev (6 minutter siden): Nei. Det er EN GARDEROBE for helvete. Så hissig🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 6. mai #3570 Del Skrevet 6. mai Sunfl0wer skrev (2 timer siden): Så hissig🙈 Ja. Faen heller. Vi MÅ jo ikke late som vi er amerikanske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 6. mai #3571 Del Skrevet 6. mai Liker ikke at det ble så stille etter ultralyd, men håper og krysser fingrer for at de bare koser seg med gode nyheter for seg selv før de deler. 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 7. mai #3572 Del Skrevet 7. mai introvert_ skrev (6 timer siden): Liker ikke at det ble så stille etter ultralyd, men håper og krysser fingrer for at de bare koser seg med gode nyheter for seg selv før de deler. Enig, håper de så både frisk baby og kjønnet de ønsker seg😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7. mai #3573 Del Skrevet 7. mai introvert_ skrev (7 timer siden): Liker ikke at det ble så stille etter ultralyd, men håper og krysser fingrer for at de bare koser seg med gode nyheter for seg selv før de deler. Tenkte det samme.. men siden det var kveld ? Så tenker jeg de kanskje sparer det til idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet 7. mai #3574 Del Skrevet 7. mai Jeg skjønner ikke at hun kan ha i seg så mye søtningsstoffer av alle slag jeg, hun som liksom er så nøye på hva hun har i seg! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 7. mai #3575 Del Skrevet 7. mai Flowerina skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke at hun kan ha i seg så mye søtningsstoffer av alle slag jeg, hun som liksom er så nøye på hva hun har i seg! Det er litt rart det der ja. Man ville vel ikke stappa neon-blå zerosaft i en baby om den var utenfor magen? For selv om myndighetene ikke direkte advarer gravide mot alt av kunstig framstilt søtningsmidler, fargestoffer og konserveringsmidler så handler det i stor grad om at man ikke har nok forskning på plass til å kunne gå hardt ut å si «ikke konsumer for mye neon-blå saft og ‘mat’ med ingrediensliste fulle av ting dere knapt klarer å uttale». Det er med andre ord ingen som kan fastslå konsekvensene av cocktail-effekten ved et kosthold som i stor grad består av kunstig framstilte mat- og drikkevarer, men rent intuitivt tenker jeg at det man ikke ville matet babyen med utenfor magen bør man begrense å spise/drikke som gravid. Men både Stina og mannen har jo mye rart for seg så de får nå bare styre på, så får valgene deres være høyst ulogiske og absurde for seerne 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. mai #3576 Del Skrevet 7. mai Flowerina skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke at hun kan ha i seg så mye søtningsstoffer av alle slag jeg, hun som liksom er så nøye på hva hun har i seg! Er det ikke bare sukker hun unngår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 7. mai #3577 Del Skrevet 7. mai Melus skrev (6 minutter siden): Er det ikke bare sukker hun unngår? Hun spiser tilsynelatende mye sukkerfritt godteri, blant annet. Her er ingredienselisten til Pandy, som hun har lagt ut at hun kjøper mye av: "Ingredienser: Polydextrose (fiber), isomalto-oligosakkarider*, vann, gelatin(storfe), surhetsregulator (E296),farger (E120, E160a, E150b),aroma, søtningsmidler (erytritol,acesulfam-K, sukralose),glaseringsmiddel (E903). *En kilde til glukose." Jeg har ikke greie på hva som er hva her, og akkurat av den grunn unngikk jeg stort sett sånt i mine svangerskap. Selv om det ikke er direkte advart mot. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 7. mai #3578 Del Skrevet 7. mai Dojakitty skrev (2 timer siden): Tenkte det samme.. men siden det var kveld ? Så tenker jeg de kanskje sparer det til idag Ja, men de har brukt å dele ganske direkte før… uten redigering osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 7. mai #3579 Del Skrevet 7. mai Dojakitty skrev (4 timer siden): Tenkte det samme.. men siden det var kveld ? Så tenker jeg de kanskje sparer det til idag Hun har oppdatert nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymPrøver96 Skrevet 7. mai #3580 Del Skrevet 7. mai Ser ut som en gutt på den 3D-vinkelen , og høy puls på baby. Litt vanskelig å se nub, men syns den også er antydning til lav = gutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå