Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Kanskje de leier inn nanny de også, slik som frøken Steen Isachsen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lzzy skrev (57 minutter siden):

Men hun må jo strengt tatt bære den selv i 9 måneder og er allerede nå omtrent invalid av både det ene og det andre. Blir fint etterhvert det, når alt vokser! Inkludert boobs så store at Dolly Parton hadde blitt grønn av misunnelse. Men skifte på senga pga nakkeskade, deeet er fy fy. Sånn helt seriøst 🤷‍♀️ 

Skjønner litt kritikken på sillikonbryst da det kan gjøre ryggsmerter og sikkert nakkeskader verre.

Syns ikke hun skal kritiseres for å bli gravid. Hun har en mann til å hjelpe henne , hun kan bruke bæresele, vogn inne, og så videre. Eller så må mannen hennes ta over og eller gjøre de tingene hun ikke klarer. Det ordner seg og er stygt å kritisere henne for akkurat det. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (På 5.4.2024 den 8.09):

Jeg så reklamen for podkasten til SE med Stina. Og hjelp så ugjenkjennelige hun var der. Nå forstår jeg virkelig hva andre her inne mener med overdrevent filterbruk.

SE virket også ubekvem av SB sin "ikke" tilstedeværelse 🙃

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I foruold til å ikke kunne skifte på senga, så håper jeg at hun ikke havner i samme situasjon som hos oss, der barnet (rundt 1-2 års alderen) spydde ned pappa og halve senga midt natta.

Han og barnet rett i dusjen, jeg måtte ta skifte på hele senga - så de kunne legge seg igjen etter dusjen.

Eller må PF først dusje seg selv og barnet, så skifte på senga. Så spy'et får trekt seg godt nedi sengklærne 🤢🤷‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

strawberry88 skrev (6 minutter siden):

I foruold til å ikke kunne skifte på senga, så håper jeg at hun ikke havner i samme situasjon som hos oss, der barnet (rundt 1-2 års alderen) spydde ned pappa og halve senga midt natta.

Han og barnet rett i dusjen, jeg måtte ta skifte på hele senga - så de kunne legge seg igjen etter dusjen.

Eller må PF først dusje seg selv og barnet, så skifte på senga. Så spy'et får trekt seg godt nedi sengklærne 🤢🤷‍♀️

Det er ganske vanlig å bli spydd på dersom man deler seng med barnet - noe man kanskje ofte gjør hvis de er pjuske. Hilsen nedspydd tre ganger! (Og selvvalgt alenemor som fint klarte å både dusje og legge på seng igjen selv!)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på om hun/de kommer til å snakke likt til babyen som hun/de gjør til bikkja 🥴🤣 Har sett tendenser hos henne der hun snakker slik til PF også, så….. 🫠

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke Stina lagt ut noe på en stund? Eller er jeg blokkert? Er ikke på snapstoryen min lenger🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (2 timer siden):

Asså... Kan ikke skifte på senga pga nakkeskade?!😂 neihei... men silikonpupper,deet går fint😂🤦🏻‍♀️

Puppene tynger på nakken ved bøying,eks skifting av sengetøy......Utrolig den dama ,må si de er et merkelig par. De blir nok gode foreldre men har jo ingen peiling på hva som møter de som foreldre

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (42 minutter siden):

Skjønner litt kritikken på sillikonbryst da det kan gjøre ryggsmerter og sikkert nakkeskader verre.

Syns ikke hun skal kritiseres for å bli gravid. Hun har en mann til å hjelpe henne , hun kan bruke bæresele, vogn inne, og så videre. Eller så må mannen hennes ta over og eller gjøre de tingene hun ikke klarer. Det ordner seg og er stygt å kritisere henne for akkurat det. 

🙏🙏🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen som vet hvordan hun fikk rett på Ivf?

vet hun mistet en eggeleder( gravid utenfor livmor eller hva det var. Og det var vell veldig liten sannsynlighet kunne skje igjen ifølge henne.

så mistet hun vell en gang tidlig? Men er det så unormalt? Føler nesten alle jeg hørrer om mister en gang veldig tidlig nesten før gravidtet merkes. 
 

eller jeg kan og ta feil, bare føler jeg har hørt mange ganger at hun sier ( jeg har mistet flere ganger) Er det sånn gravidtet utenfor livmor anes som lik en spontan abort ? 
 

skal ikke utale meg om noe jeg ikke vet😅 så spør bare av ren nyskjerrighet. Men er hun egentli i noe risiko på noen måte da siden hun så ofte har ultralyd for og sjekke at alt er normalt liksom? 
trudde ikke mann så tidlig kunne se om alt var normalt, men såklart hjerte da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbus skrev (9 minutter siden):

🙏🙏🙏🙏🙏

Jeg føler meg litt usikker på hva du mente med dette ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn 1234 skrev (1 minutt siden):

Men noen som vet hvordan hun fikk rett på Ivf?

vet hun mistet en eggeleder( gravid utenfor livmor eller hva det var. Og det var vell veldig liten sannsynlighet kunne skje igjen ifølge henne.

så mistet hun vell en gang tidlig? Men er det så unormalt? Føler nesten alle jeg hørrer om mister en gang veldig tidlig nesten før gravidtet merkes. 
 

eller jeg kan og ta feil, bare føler jeg har hørt mange ganger at hun sier ( jeg har mistet flere ganger) Er det sånn gravidtet utenfor livmor anes som lik en spontan abort ? 
 

skal ikke utale meg om noe jeg ikke vet😅 så spør bare av ren nyskjerrighet. Men er hun egentli i noe risiko på noen måte da siden hun så ofte har ultralyd for og sjekke at alt er normalt liksom? 
trudde ikke mann så tidlig kunne se om alt var normalt, men såklart hjerte da.

Fordi de har prøvd ett år og fordi hun mangler en eggleder så kan man bli henvist til IVF. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (31 minutter siden):

Er spent på om hun/de kommer til å snakke likt til babyen som hun/de gjør til bikkja 🥴🤣 Har sett tendenser hos henne der hun snakker slik til PF også, så….. 🫠

Gleder meg til kidden skal få lender!

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Labbus skrev (32 minutter siden):

Puppene tynger på nakken ved bøying,eks skifting av sengetøy......Utrolig den dama ,må si de er et merkelig par. De blir nok gode foreldre men har jo ingen peiling på hva som møter de som foreldre

Og hvor mange førstegangs foreldre har egentlig så fryktelig mye peiling på hva som venter dem som foreldre? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (2 timer siden):

Selvsagt ikke! Må begynne å lure på om mannen ikke er helt riktig nagla, som tror på alt det syke greine der. Attpåtil legge det ut på egen story.. orker ikke! 

Han minner meg om Sheldon Cooper. Han bare godtar alt han hører som en sannhet. Så når hun sier hun ikke kan skifte på senga, så tror han faktisk at hun ikke kan det. Eller helle tortillachips på en tallerken. 

Hun burde jo søke om BPA 😂😂😂

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (12 minutter siden):

Han minner meg om Sheldon Cooper. Han bare godtar alt han hører som en sannhet. Så når hun sier hun ikke kan skifte på senga, så tror han faktisk at hun ikke kan det. Eller helle tortillachips på en tallerken. 

Hun burde jo søke om BPA 😂😂😂

Tja, kan jo tenkes at han bare kjenner dama si og hennes begrensninger bedre enn en gjeng på internett...

Synes forøvrig han virker som en veldig fin og snill kar jeg. 

  • Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Roe skrev (18 minutter siden):

Tja, kan jo tenkes at han bare kjenner dama si og hennes begrensninger bedre enn en gjeng på internett...

Synes forøvrig han virker som en veldig fin og snill kar jeg. 

Joa, på grensa til dumsnill vil jeg si. Men med det de legger ut på internett da, så kan man jo trekke visse konklusjoner vil jeg påstå. Og akkurat det kan de jo takke seg selv for.. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (2 timer siden):

Og med en gang man har baby, går det ikke en dag uten bæring.

Bæring av baby, bæring av matvarer, bæring av bilstoler og utstyr, stellevesker osv.

Har aldri bært så mye i mitt liv som barnas tre første leveår. Ja, en treåring må også av og til løftes og bæres. Og all av- og påkledning.  Og en treåring er tyngre enn en baby. Hvordan blir det med nakkeskaden og alt da? Går hun til fysio da?

Tenker at det er galskap å sette et barn til verden hvis man ikke kan bære noe som helst . En baby evnt lite barn blir jo båret hit og dit døgnet  rundt . Opp og utav seng , opp og utav stol , stellebord . Bære bilstol , vogn og utstyr . Men han er jo fullstendig klar over hennes begrensninger , å vet vel at det blir han som må ta seg av barnet . 

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Tenker at det er galskap å sette et barn til verden hvis man ikke kan bære noe som helst . En baby evnt lite barn blir jo båret hit og dit døgnet  rundt . Opp og utav seng , opp og utav stol , stellebord . Bære bilstol , vogn og utstyr . Men han er jo fullstendig klar over hennes begrensninger , å vet vel at det blir han som må ta seg av barnet . 

Ja altså hver dag er som en treningsøkt. Å trille vogn i oppoverbakker er heller ikke få kg, regn med 20kg å dytte på. Og det må gjøres, daglig. 
 

Nå er det lenge siden mine var små. Men jeg husker fortsatt hvor mye bæring det var, og hvor sliten i armene man blir. Man har jo ikke ledige armer på over et år. Om noen holdt barnet litt, kjente man jo i armene hvor deilig det var å endelig kunne hvile de bittelitt ☺️ da er det å skifte på seng og «bare» husarbeid bare blåbær. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies hun ble uføretrygdet av den heavy depresjonen hun hadde for noen år siden. Men kanskje det heller var nakkeskadene? Hun skrev en del om depresjonene på bloggen men det gikk også mange måneder hun ikke orket skrive noe .. Gikk vel litt i bølger på bloggen på den tiden. Men så kom hun sterkt tilbake på hageprosjektene sine 😊

 

Endret av Justlooking
Svært hvitt område 😅
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...