Orly Skrevet 20. mars 2024 #2521 Del Skrevet 20. mars 2024 Tough cookie skrev (1 time siden): Hvorfor spør ikke folk heller klinikken enn å undre seg over om hun har løyet for å komme til tidligere, eller om hun har blitt prioritert fordi hun er kjent? Hun kommer selvsagt ikke foran fordi hun er influencer 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 20. mars 2024 #2522 Del Skrevet 20. mars 2024 Orly skrev (49 minutter siden): Hun kommer selvsagt ikke foran fordi hun er influencer Da må hun være sponset og det skjer nok ikke i Norge.😃 Jeg mener at de som føler de er forbigått i køen, heller tar kontakt og får svar fra klinikken om hvordan systemet fungerer, enn å spekulere her inne om hun har jukset. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. mars 2024 #2523 Del Skrevet 20. mars 2024 Abrahima skrev (På 19.3.2024 den 13.59): Liten tvil om fillers, vipper og filter når dette en gang var utgangspunktet. Så fin hun var med det kortere håret på bildene. Kjente hun ikke igjen med en gang 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. mars 2024 #2524 Del Skrevet 20. mars 2024 Tough cookie skrev (8 minutter siden): Da må hun være sponset og det skjer nok ikke i Norge.😃 Jeg mener at de som føler de er forbigått i køen, heller tar kontakt og får svar fra klinikken om hvordan systemet fungerer, enn å spekulere her inne om hun har jukset. Pilotfruen ble vel sponset av klinikken i Trondheim, men den var selvfølgelig privat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 20. mars 2024 #2525 Del Skrevet 20. mars 2024 Orly skrev (1 time siden): Nei det hr jeg aldri tenkt på, jeg tenker sykehuset har sine kriterier og derfor kommer noen foran Hvilke kriterier tenker du hun har, for å gå foran andre? Frisk, mistet etter exu en gang og ikke så altfor gammel, pluss nok egg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. mars 2024 #2526 Del Skrevet 20. mars 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. mars 2024 #2527 Del Skrevet 20. mars 2024 Lzzy skrev (1 time siden): Hvilke kriterier tenker du hun har, for å gå foran andre? Frisk, mistet etter exu en gang og ikke så altfor gammel, pluss nok egg? Tydeligvis nok kriterier til at hun fikk time da hun fikk time🙄 For noe utrolig patetisk å henge seg oppi, og spekulere om dette her. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 20. mars 2024 #2528 Del Skrevet 20. mars 2024 Birdo skrev (31 minutter siden): Tydeligvis nok kriterier til at hun fikk time da hun fikk time🙄 For noe utrolig patetisk å henge seg oppi, og spekulere om dette her. Jada, du får mene hva du vil da. Jeg bare sa hva jeg mente om det, at man må få lov å undre på hvorfor noen kommer før i køen. Nå har jeg også jobbet lenge nok i helsevesenet til å vite at de som roper høyest og klager mest, får også fortest hjelp. And thats a fact, som Stina ville sagt på engelsk 😇 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 20. mars 2024 #2529 Del Skrevet 20. mars 2024 Lzzy skrev (1 time siden): Hvilke kriterier tenker du hun har, for å gå foran andre? Frisk, mistet etter exu en gang og ikke så altfor gammel, pluss nok egg? Og i tillegg blir gravid på egenhånd 😅 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 20. mars 2024 #2530 Del Skrevet 20. mars 2024 Abrahima skrev (På 19.3.2024 den 13.59): Liten tvil om fillers, vipper og filter når dette en gang var utgangspunktet. Hu så jo bedre ut der inne på Farmen, når var dette? Aldri sett farmen 😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. mars 2024 #2531 Del Skrevet 20. mars 2024 Birdo skrev (41 minutter siden): Tydeligvis nok kriterier til at hun fikk time da hun fikk time🙄 For noe utrolig patetisk å henge seg oppi, og spekulere om dette her. Ikke sant. 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 20. mars 2024 #2532 Del Skrevet 20. mars 2024 Abrahima skrev (På 19.3.2024 den 13.59): Liten tvil om fillers, vipper og filter når dette en gang var utgangspunktet. Minner meg litt om hun i Garbage 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. mars 2024 #2533 Del Skrevet 20. mars 2024 Hadde ikke skjønt det var Stina på de bildene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 20. mars 2024 #2534 Del Skrevet 20. mars 2024 Justlooking skrev (2 timer siden): Så fin hun var med det kortere håret på bildene. Kjente hun ikke igjen med en gang 😊 Enig , veldig pen med lang Bob 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 20. mars 2024 #2535 Del Skrevet 20. mars 2024 NiceOrNothing skrev (4 minutter siden): Enig , veldig pen med lang Bob Smashing! Nå er hun ikke noe fin. For mye lepper og pupper og filter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 20. mars 2024 #2536 Del Skrevet 20. mars 2024 LinnHenrikke skrev (12 timer siden): Ser at det er mange på ulike gravidforum som lurer på hvordan i all verden Stina kom inn i Porsgrunn så fort. Flere skriver at de enten 1) har løyet til Porsgrunn om hvor lenge de har prøvd eller 2) at Stina har løyet om den «sykt bra sæden til Per Fredrik» eller andre prøver. Stina skrev at hun (selvfølgelig) hadde kjempefine prøver, altså AMH, som i teorien betyr at hun ikke er en av de aller høyest prioriterte fordi hun da har bedre tid. Det er mange i samme alder og med samme problemstilling som Stina som søkte lenge før de, og også står på ringeliste og ikke har time for oppstart før etter påske og nærmere sommer. Stina og samboeren hoppet rett inn og hadde uttak og innsett på en måned, mens folk har ventet tålmodig i månedsvis. Ganske merkelig 🙃 Har de andre søkt Porsgrunn da? Porsgrunn er vel de som har kortest ventetid i landet. Jeg og mannen kom inn like raskt som dem, om ikke raskere, like før dem. De fleste jeg snakker med som har søkt Porsgrunn har fått tilsvarende kort ventetid. Andre steder derimot, er det mange mnd ventetid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 20. mars 2024 #2537 Del Skrevet 20. mars 2024 (endret) MariaIsabel skrev (9 minutter siden): Har de andre søkt Porsgrunn da? Porsgrunn er vel de som har kortest ventetid i landet. Jeg og mannen kom inn like raskt som dem, om ikke raskere, like før dem. De fleste jeg snakker med som har søkt Porsgrunn har fått tilsvarende kort ventetid. Andre steder derimot, er det mange mnd ventetid. Det er snakk om Porsgrunn, ja. Endret 20. mars 2024 av LinnHenrikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 20. mars 2024 #2538 Del Skrevet 20. mars 2024 Lzzy skrev (1 time siden): Jada, du får mene hva du vil da. Jeg bare sa hva jeg mente om det, at man må få lov å undre på hvorfor noen kommer før i køen. Nå har jeg også jobbet lenge nok i helsevesenet til å vite at de som roper høyest og klager mest, får også fortest hjelp. And thats a fact, som Stina ville sagt på engelsk 😇 Jeg ropte ikke noe høyere enn å be fastlegen om henvisning, og hadde uttak 1,5 mnd senere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 20. mars 2024 #2539 Del Skrevet 20. mars 2024 LinnHenrikke skrev (Akkurat nå): Det er snakk om Porsgrunn, ja. Vet ikke når du var der, men ventetidene forandrer seg fort - nå er det snakk om dagens ventetider Jeg kom inn en mnd før Stina, og snakker daglig med folk som er på vei inn der og som har kommet inn der i samme periode, på en gruppechat - så jeg snakker om dagens ventetider jeg og altså - og skrev i den kommentaren du svarte på at det var snakk om rett før dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 20. mars 2024 #2540 Del Skrevet 20. mars 2024 Lorieen skrev (2 timer siden): Smashing! Nå er hun ikke noe fin. For mye lepper og pupper og filter. Det er en uting å snakke ned andres utseende. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå