Love2017juni Skrevet onsdag kl. 16:04 #20361 Skrevet onsdag kl. 16:04 Guido skrev (2 timer siden): Hinter hun til at hun er gravid der hun snakker om bukser som strammer og at hun er så kvalm? Det vil jeg tro. For da får hun masse spørsmål om det og kan svare om hvorfor hun ikke vil bli gravid nå.. Få ting som engasjerer mer enn graviditet og fødslel på snap devserre.. Mer klikk= mer peng i kassa.. 5 2
Ina89 Skrevet onsdag kl. 16:41 #20362 Skrevet onsdag kl. 16:41 Love2017juni skrev (37 minutter siden): Det vil jeg tro. For da får hun masse spørsmål om det og kan svare om hvorfor hun ikke vil bli gravid nå.. Få ting som engasjerer mer enn graviditet og fødslel på snap devserre.. Mer klikk= mer peng i kassa.. Dette styrker egentlig poenget fra min forrige kommentar. Normalt oppegående mennesker legger ikke opp til spekulasjoner rundt privatlivet sitt for å tjene til livets opphold. Det er litt som om man har videreført oppførselen man hadde på ungdomsskolen videre inn i arbeidslivet. Den tiden da man skrøt av å ha drukket «hvertfall fire (!!) øl assa», «han tok meg sikkert tjue sekunder under BH, jeg lover(!!)», «jeg var så sjuuukt full altså, måtte ta meg skikkelig sammen da mamma kom for å hente meg». Da mange av «de kule» jentene tok graviditetstest hos helsesøster for å skryte av det etterpå, til tross for at de ikke engang har klina med en av det andre kjønn ennå. Det er noe desperat og stakkarslig over hele dette influenseropplegget. Det blir så veldig tydelig hvem som har stagnert på 15-års stadiet og hvem som utviklet seg videre. 13 2
Palmemor Skrevet onsdag kl. 16:44 #20363 Skrevet onsdag kl. 16:44 Jeg har SÅ MYE å adressere til adhd-kommentaren hennes 1) som voksen blir man ikke utreda på bup 2) alle influensere har ikke adhd 3) alle med adhd blir ikke sykmeldt 4) alle med adhd velger ikke yrker hvor de kan frilance 5) de 40.000 hun sier det koster å gå privat er like mye som hun hittil i år har brukt på blomster. 6) det er helt korrekt at hun fungerer bra fordi hun lever i sin egen jævla boble 6 22
Gjest Harubrus Skrevet onsdag kl. 18:01 #20364 Skrevet onsdag kl. 18:01 MajaKristin skrev (6 timer siden): Hva skjer med å hele tiden gjøre seg til foran kamera? Det er bare sånn hun er? Virker som hun elsker å vise seg fram fra alle vinkler og i alle speil. De med narsissistiske trekk elsker å få oppmerksomhet og beundring av andre. De ønsker å fremstå som suksessrike og tåler kritikk veldig dårlig og tror at andre misunner dem. Nå sier jeg ikke at Stina nødvendigvis er narsissist. Mange kjendiser og influensere som er sånn fordi det er «jobben» deres.
Pigaloppa Skrevet onsdag kl. 18:17 #20365 Skrevet onsdag kl. 18:17 Palmemor skrev (1 time siden): Jeg har SÅ MYE å adressere til adhd-kommentaren hennes 1) som voksen blir man ikke utreda på bup 2) alle influensere har ikke adhd 3) alle med adhd blir ikke sykmeldt 4) alle med adhd velger ikke yrker hvor de kan frilance 5) de 40.000 hun sier det koster å gå privat er like mye som hun hittil i år har brukt på blomster. 6) det er helt korrekt at hun fungerer bra fordi hun lever i sin egen jævla boble Blir så lei av at mange influensere hevder dem har adhd uten å ha blitt utredet som en unnskyldning/forklaring på deres "sære" oppførsel. 6 3
Palmemor Skrevet onsdag kl. 18:18 #20366 Skrevet onsdag kl. 18:18 Harubrus skrev (16 minutter siden): Det er bare sånn hun er? Virker som hun elsker å vise seg fram fra alle vinkler og i alle speil. De med narsissistiske trekk elsker å få oppmerksomhet og beundring av andre. De ønsker å fremstå som suksessrike og tåler kritikk veldig dårlig og tror at andre misunner dem. Nå sier jeg ikke at Stina nødvendigvis er narsissist. Mange kjendiser og influensere som er sånn fordi det er «jobben» deres. Elsker hvordan bildene fra Hagelad har ett og annet innslag av henne selv mellom alle bildene av blomster og interiør 5 1
Palmemor Skrevet onsdag kl. 18:32 #20367 Skrevet onsdag kl. 18:32 Pigaloppa skrev (13 minutter siden): Blir så lei av at mange influensere hevder dem har adhd uten å ha blitt utredet som en unnskyldning/forklaring på deres "sære" oppførsel. Ja det er kjemperart. De som er selverklærte på spekteret er jo gjerne de som har nesa så langt oppi egen ræv at de ikke veit hvordan de skal oppføre seg normalt 3 6
Gjest Harubrus Skrevet onsdag kl. 18:51 #20368 Skrevet onsdag kl. 18:51 Palmemor skrev (15 minutter siden): Ja det er kjemperart. De som er selverklærte på spekteret er jo gjerne de som har nesa så langt oppi egen ræv at de ikke veit hvordan de skal oppføre seg normalt Jeg vil påstå at det paret er i en helt egen liga i å være unormal. Det er ikke nødvendigvis bokstavene som er utslagsgivende her😊
Vålull Skrevet onsdag kl. 18:54 #20369 Skrevet onsdag kl. 18:54 Man vet puppa er store, men å se det 360 på pole stanga så burde hun ha roet ned på størrelsen 😂 8
Palmemor Skrevet onsdag kl. 19:05 #20370 Skrevet onsdag kl. 19:05 Harubrus skrev (13 minutter siden): Jeg vil påstå at det paret er i en helt egen liga i å være unormal. Det er ikke nødvendigvis bokstavene som er utslagsgivende her😊 Helt enig 🙈 4
MajaKristin Skrevet onsdag kl. 19:44 #20371 Skrevet onsdag kl. 19:44 Palmemor skrev (2 timer siden): Jeg har SÅ MYE å adressere til adhd-kommentaren hennes 1) som voksen blir man ikke utreda på bup 2) alle influensere har ikke adhd 3) alle med adhd blir ikke sykmeldt 4) alle med adhd velger ikke yrker hvor de kan frilance 5) de 40.000 hun sier det koster å gå privat er like mye som hun hittil i år har brukt på blomster. 6) det er helt korrekt at hun fungerer bra fordi hun lever i sin egen jævla boble 1. Jeg reagerte på akkurat det samme! BUP? Det sier litt om hvor oppegående hun er. Jaja, hun får utrede seg i barn og unge psykiatrien 😅 30 år gammel! 2. Helt enig i alt du sier! Det med å mene at de har ADHD. Nei, du er menneske. 3. Tenk å tro at ADHD er en slik last i livet at en må sykmeldes. Hun er i sin egen lille fjortis boble! 5. Det koster ca 10 tusen med utredning privat. 6. En dag så vil den bobla forhåpentligvis sprekke og hun må ta seg en annen jobb 🤞 Da kommer hun til å få sjokk! 8 2
Janey79 Skrevet onsdag kl. 19:58 #20373 Skrevet onsdag kl. 19:58 Guido skrev (5 timer siden): Hinter hun til at hun er gravid der hun snakker om bukser som strammer og at hun er så kvalm? Jada, og hun må bruke «strikk-trikset» i buksa, sånn som man ofte gjør tidlig i graviditeten. Noe mer åpenbar hinting er det vel vanskelig å få. «Er sikkert noe hormonelt, skal ha mensen om noen dager». 5
Palmemor Skrevet onsdag kl. 20:02 #20374 Skrevet onsdag kl. 20:02 Janey79 skrev (2 minutter siden): Jada, og hun må bruke «strikk-trikset» i buksa, sånn som man ofte gjør tidlig i graviditeten. Noe mer åpenbar hinting er det vel vanskelig å få. «Er sikkert noe hormonelt, skal ha mensen om noen dager». «Det skal godt gjøres at jeg er gravid» sa hun. Fordi hun brukte ett helt liv på å bli gravid sist. Så da er det jo hogd i stein at hu MÅ ha ivf neste gang… det som fascinerer meg noe helt voldsomt, og dette sier jeg ikke for å tråkke noen på tærne og det gjelder ikke bare SB, men når man bruker så mye tid, energi og penger på å få ett barn. Hvordan kan en evt nummer to være ett problem? Altså, hun sier hun ikke kan bli gravid fordi hun skal gifte seg? Er det viktigere enn å få ett barn, om man ønsker seg det? 4 2
enhjørningfis Skrevet onsdag kl. 20:13 #20375 Skrevet onsdag kl. 20:13 MajaKristin skrev (28 minutter siden): 1. Jeg reagerte på akkurat det samme! BUP? Det sier litt om hvor oppegående hun er. Jaja, hun får utrede seg i barn og unge psykiatrien 😅 30 år gammel! 2. Helt enig i alt du sier! Det med å mene at de har ADHD. Nei, du er menneske. 3. Tenk å tro at ADHD er en slik last i livet at en må sykmeldes. Hun er i sin egen lille fjortis boble! 5. Det koster ca 10 tusen med utredning privat. 6. En dag så vil den bobla forhåpentligvis sprekke og hun må ta seg en annen jobb 🤞 Da kommer hun til å få sjokk! Hvor koster det ca 10.000 å bli utredet privat? Alle steder jeg har sjekket koster 30.000 pluss🤔 6 1
Palmemor Skrevet onsdag kl. 20:44 #20376 Skrevet onsdag kl. 20:44 enhjørningfis skrev (30 minutter siden): Hvor koster det ca 10.000 å bli utredet privat? Alle steder jeg har sjekket koster 30.000 pluss🤔 Kosta mannen min 13.000 i Tønsberg for å bli utredet, generelt. 1 1
Orly Skrevet onsdag kl. 20:44 #20377 Skrevet onsdag kl. 20:44 enhjørningfis skrev (30 minutter siden): Hvor koster det ca 10.000 å bli utredet privat? Alle steder jeg har sjekket koster 30.000 pluss🤔 Lurer på det samme, ikke et sted har vi funnet utredning privat til 10.000 2 3
enhjørningfis Skrevet onsdag kl. 20:49 #20378 Skrevet onsdag kl. 20:49 Palmemor skrev (4 minutter siden): Kosta mannen min 13.000 i Tønsberg for å bli utredet, generelt. Når var dette? 1
Palmemor Skrevet onsdag kl. 20:59 #20379 Skrevet onsdag kl. 20:59 enhjørningfis skrev (8 minutter siden): Når var dette? I fjor på denne tida. Skal sies at han hadde vært i Skien/porsgrunn (husker aldri) fordi de har avtale. De gjorde en halvdårlig utredelse som ikke kunne brukes til noe. Glenne ga han avslag 4 ganger. Og han klaga ikke på vedtaket, han bare fikk ny henvisning flere ganger. Klager man på vedtaket må man få en time, så da kan man jo ta det derifra
enhjørningfis Skrevet onsdag kl. 21:01 #20380 Skrevet onsdag kl. 21:01 Palmemor skrev (2 minutter siden): I fjor på denne tida. Skal sies at han hadde vært i Skien/porsgrunn (husker aldri) fordi de har avtale. De gjorde en halvdårlig utredelse som ikke kunne brukes til noe. Glenne ga han avslag 4 ganger. Og han klaga ikke på vedtaket, han bare fikk ny henvisning flere ganger. Klager man på vedtaket må man få en time, så da kan man jo ta det derifra Ikke sant, å da koster det ikke "bare" 13.000 for en utredning, for da har han ikke fått en skikkelig utredning.. 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå