Palmemor Skrevet onsdag kl. 15:05 #20221 Skrevet onsdag kl. 15:05 Ina89 skrev (30 minutter siden): Selvsagt viktigst at man er fornøyd selv, så om hun mener hun bor i en herskapelig villa med attraktive sjøområder tilgrensende egen eiendom så må hun jo gjerne mene det. Definisjonen til de fleste andre derimot … 🥹🌸 Det er jeg ikke uenig i 🤭 1
tausen Skrevet onsdag kl. 15:25 #20222 Skrevet onsdag kl. 15:25 Ina89 skrev (50 minutter siden): Selvsagt viktigst at man er fornøyd selv, så om hun mener hun bor i en herskapelig villa med attraktive sjøområder tilgrensende egen eiendom så må hun jo gjerne mene det. Definisjonen til de fleste andre derimot … 🥹🌸 Kommer frem under evnt salg🤔
Ina89 Skrevet onsdag kl. 17:01 #20223 Skrevet onsdag kl. 17:01 (endret) tausen skrev (1 time siden): Kommer frem under evnt salg🤔 Det er ikke nødvendig å vente til et evt. salg 🤷🏼♀️ 1. Ingen attraktive sjøområder grenser til deres eiendom. 2. Sumpen/bukta nedenfor huset, på bildet, er myr og ikke egnet for annet enn mygg og annet plante-/dyreliv. 3. Det er ikke som at folk ikke er kjent i sfj., eller at de ikke har naboer. Det er godt dokumentert at de har utsikt til havet, men det er ingen strandeiendom/grenser til fine sjø-/strandområder. De har altså ikke noe de fleste i Sandefjordsområdet ikke har. Det er derimot uendelig mange med nærhet til strand og sjø - om ikke egen brygge/strand. Stina kan vri og vende på ting hun bare vil, men fakta kommer hun ikke unna 🥳 Endret onsdag kl. 17:01 av Ina89 1 1
Melus Skrevet onsdag kl. 20:49 #20224 Skrevet onsdag kl. 20:49 Ina89 skrev (6 timer siden): Selvsagt viktigst at man er fornøyd selv, så om hun mener hun bor i en herskapelig villa med attraktive sjøområder tilgrensende egen eiendom så må hun jo gjerne mene det. Definisjonen til de fleste andre derimot … 🥹🌸 Har hun sagt dette da, at hun bor i en attraktiv villa osv? 1
Palmemor Skrevet onsdag kl. 21:28 #20225 Skrevet onsdag kl. 21:28 Melus skrev (37 minutter siden): Har hun sagt dette da, at hun bor i en attraktiv villa osv? Hun har flere ganger sagt at de bor i ett sjukt svært hus, hun har også sagt at de bor i en villa, samt at «nå koster huset vårt xxx» (husker ikke hva summen var, men essensen var at huset hadde økt 2 millioner i verdi». Det hun ikke har tatt høyde for er skyhøye renter og dalende priser i boligmarkedet. Spesielt på boliger som ikke engang er vedlikeholdt… 2
Trueout Skrevet onsdag kl. 21:28 #20226 Skrevet onsdag kl. 21:28 Melus skrev (38 minutter siden): Har hun sagt dette da, at hun bor i en attraktiv villa osv? Da er hun blind isåfall😂 Hun bor i et helt vanlig hus som skulle vært oppgradert for lengst..... 1 2
Lillenn Skrevet 10 timer siden #20227 Skrevet 10 timer siden Jeg liker ikke høye halser, men det er bare fordi jeg føler meg kvalt av det, det er ukonfertabelt, jeg har ikke nakkeskader eller diagnoser 😂
Palmemor Skrevet 10 timer siden #20228 Skrevet 10 timer siden Lillenn skrev (18 minutter siden): Jeg liker ikke høye halser, men det er bare fordi jeg føler meg kvalt av det, det er ukonfertabelt, jeg har ikke nakkeskader eller diagnoser 😂 Stina kan ikke bruke høy hals for da får hun ikke frem girlsa... det er kun det det går i. Hadde hun følt seg kvalt av det (som er naturlig for mange) så hadde hun sagt det 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå