Palmemor Skrevet 4 timer siden #20201 Skrevet 4 timer siden Oline5 skrev (1 time siden): Jeg er nakkeoperert og kan heller ikke ha høy hals 🫣, men for min del tror jeg bare det er noe som sitter i hodet mitt 😅 Noe som derimot er absolutt forbudt er å stå på hodet! Bare google hodestående med nakkeskade! Å strikke med tjukke pinner er også helt krise, da det blir veldig mye bevegelse i armer/skuldre i forhold til strikk på tynnere pinner. Puppene er vel ikke vits å nevne engang...det sier seg selv at de er belastende 🥴 Nervene ut til armene springer ut fra nakken, så jeg er imponert over at hun klarer å dra seg opp på pole-stangen uten å kjenne på noe 👏👏👏 Bare av nysgjerrighet; hvorfor kan du ikke ha høy hals?😁
Oline5 Skrevet 4 timer siden #20202 Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (9 minutter siden): Bare av nysgjerrighet; hvorfor kan du ikke ha høy hals?😁 Egentlig har jeg vel aldri likt det 😅, men etter operasjonen føler jeg meg "kvalt" av det...men som sagt, det sitter bare i hodet. Mer problematisk er alt som henger på skuldrene eller rundt halsen, sånn som vesker/bager, tunge smykker, og til og med bunaden min 😥
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå