Palmemor Skrevet 3 timer siden #20121 Skrevet 3 timer siden Cami9 skrev (8 timer siden): Her er hun naturlig Og helt normalt pen! Skjønner ikke at hun (med fler) har lyst å operere seg ihjel 3
Trueout Skrevet 3 timer siden #20122 Skrevet 3 timer siden Palmemor skrev (9 minutter siden): Og helt normalt pen! Skjønner ikke at hun (med fler) har lyst å operere seg ihjel Nei overhode ikke jeg heller..De som har operert og fikset på mye, bruker botox osv ser jo bare mye eldre ut for alderen enn de er. 2 1
Palmemor Skrevet 2 timer siden #20123 Skrevet 2 timer siden Trueout skrev (29 minutter siden): Nei overhode ikke jeg heller..De som har operert og fikset på mye, bruker botox osv ser jo bare mye eldre ut for alderen enn de er. Ja det og. Men hva med å bare eldes naturlig 🤷🏼♀️ jeg har flere venner som fyller på her og der, og spør meg hvorfor jeg ikke bruker botox. «Jammen du kan ta litt der, eller her». Nei. Jeg er ikke misfornøyd med hvordan jeg ser ut så hvorfor?? 2 1
Trueout Skrevet 2 timer siden #20124 Skrevet 2 timer siden Palmemor skrev (22 minutter siden): Ja det og. Men hva med å bare eldes naturlig 🤷🏼♀️ jeg har flere venner som fyller på her og der, og spør meg hvorfor jeg ikke bruker botox. «Jammen du kan ta litt der, eller her». Nei. Jeg er ikke misfornøyd med hvordan jeg ser ut så hvorfor?? Samme her😂 Er veldig tilfreds med eget utseende heldigvis. Kunne aldri tenkt meg å ta botox. Mange som tar det bare for å ta det også, uten at de "trenger" det i d hele tatt😅
Palmemor Skrevet 1 time siden #20125 Skrevet 1 time siden Trueout skrev (54 minutter siden): Samme her😂 Er veldig tilfreds med eget utseende heldigvis. Kunne aldri tenkt meg å ta botox. Mange som tar det bare for å ta det også, uten at de "trenger" det i d hele tatt😅 Synd at de unge (høhø, jeg er jo tross alt 41) ikke er fornøyde og føler de må fylle opp og inn. Håper ikke de oppdrar barnet sitt til å ikke være fornøyd med seg selv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå