Palmemor Skrevet 15. mars #20121 Skrevet 15. mars Cami9 skrev (8 timer siden): Her er hun naturlig Og helt normalt pen! Skjønner ikke at hun (med fler) har lyst å operere seg ihjel 6
Trueout Skrevet 15. mars #20122 Skrevet 15. mars Palmemor skrev (9 minutter siden): Og helt normalt pen! Skjønner ikke at hun (med fler) har lyst å operere seg ihjel Nei overhode ikke jeg heller..De som har operert og fikset på mye, bruker botox osv ser jo bare mye eldre ut for alderen enn de er. 4 1
Palmemor Skrevet 15. mars #20123 Skrevet 15. mars Trueout skrev (29 minutter siden): Nei overhode ikke jeg heller..De som har operert og fikset på mye, bruker botox osv ser jo bare mye eldre ut for alderen enn de er. Ja det og. Men hva med å bare eldes naturlig 🤷🏼♀️ jeg har flere venner som fyller på her og der, og spør meg hvorfor jeg ikke bruker botox. «Jammen du kan ta litt der, eller her». Nei. Jeg er ikke misfornøyd med hvordan jeg ser ut så hvorfor?? 4 1
Trueout Skrevet 15. mars #20124 Skrevet 15. mars Palmemor skrev (22 minutter siden): Ja det og. Men hva med å bare eldes naturlig 🤷🏼♀️ jeg har flere venner som fyller på her og der, og spør meg hvorfor jeg ikke bruker botox. «Jammen du kan ta litt der, eller her». Nei. Jeg er ikke misfornøyd med hvordan jeg ser ut så hvorfor?? Samme her😂 Er veldig tilfreds med eget utseende heldigvis. Kunne aldri tenkt meg å ta botox. Mange som tar det bare for å ta det også, uten at de "trenger" det i d hele tatt😅
Palmemor Skrevet 15. mars #20125 Skrevet 15. mars Trueout skrev (54 minutter siden): Samme her😂 Er veldig tilfreds med eget utseende heldigvis. Kunne aldri tenkt meg å ta botox. Mange som tar det bare for å ta det også, uten at de "trenger" det i d hele tatt😅 Synd at de unge (høhø, jeg er jo tross alt 41) ikke er fornøyde og føler de må fylle opp og inn. Håper ikke de oppdrar barnet sitt til å ikke være fornøyd med seg selv. 4
Faina Skrevet 16. mars #20126 Skrevet 16. mars Justlooking skrev (På 15.3.2026 den 1.05): Har ikke lest kommentarene - men om man velger å bo i hus er det mye vedlikehold. Terrassen bør vel beises annet hvert år. Velger selv å bo i terrassehus uten vedlikehold - men de jeg kjenner med eget hus må fikse terrassen annet hvert år og male hus og vinduskarmer hvert åttende år. Det er faktisk mest jobb med terrassen som stadig må beises Ja, og det er ikke bare å kleise på to lag med ny beis over den gamle heller. Den gamle må fjernes først og så bare ett tynt lag. Da holder den i to år. Vi dreiv med det i flere år før vi gikk over til bare grønnsåpe. Myyye lettere å smøre på grønnsåpe 1-2 ganger pr år. Vi brukte en maling som skulle holde evig, og den er nå enda fin nå 10 år etter. De årene vi bodde i leilighet, selveier, så ble alt sånt fikset. Betalte bare felleskostnader og trengte ikke tenke mer 😅 Det hadde nok passet Stina bedre, men da får hun ikke gå naken rundt i hagen uten at alle ser henne 🙈 4
Faina Skrevet 16. mars #20127 Skrevet 16. mars Vurderte de prøverør allerede fra start?? Eller mange år før de begynte å prøve??
Palmemor Skrevet 16. mars #20129 Skrevet 16. mars Faina skrev (1 time siden): Vurderte de prøverør allerede fra start?? Eller mange år før de begynte å prøve?? Surrogati?? Har hun seriøst vært inne på tanken om det? 2
chsa Skrevet 16. mars #20130 Skrevet 16. mars Palmemor skrev (12 minutter siden): Surrogati?? Har hun seriøst vært inne på tanken om det? https://stina.blogg.no/1499532185_skal_vi_ha_barn__surrogati_og_prverr.html "Å være surrogat for noen er jo noe av det vakreste, minst egoistiske og fine man kan gjøre for et annet menneske" 1
Palmemor Skrevet 16. mars #20131 Skrevet 16. mars chsa skrev (6 minutter siden): https://stina.blogg.no/1499532185_skal_vi_ha_barn__surrogati_og_prverr.html "Å være surrogat for noen er jo noe av det vakreste, minst egoistiske og fine man kan gjøre for et annet menneske" Akkurat 3
Faina Skrevet 16. mars #20132 Skrevet 16. mars chsa skrev (11 timer siden): https://stina.blogg.no/1499532185_skal_vi_ha_barn__surrogati_og_prverr.html "Å være surrogat for noen er jo noe av det vakreste, minst egoistiske og fine man kan gjøre for et annet menneske" Skulle sett henne være surrogat 😅 7 1
Trueout Skrevet 17. mars #20133 Skrevet 17. mars Faina skrev (4 timer siden): Skulle sett henne være surrogat 😅 Ja😂😂😂 2
tausen Skrevet 18. mars #20134 Skrevet 18. mars Har S gått under jorden nå? Det er sikkert sjukt slitsomt med barnehage start🤭 10 1
Love2017juni Skrevet 18. mars #20135 Skrevet 18. mars tausen skrev (14 minutter siden): Har S gått under jorden nå? Det er sikkert sjukt slitsomt med barnehage start🤭 Hun er sikkert blitt SJUKT forkjøla…på grensa til innleggelse typ.. 🤭 12 1
tausen Skrevet 18. mars #20136 Skrevet 18. mars Love2017juni skrev (39 minutter siden): Hun er sikkert blitt SJUKT forkjøla…på grensa til innleggelse typ.. 🤭 Ja, selvfølgelig....barnehage start, syke barn osv.... 4 1
Ina89 Skrevet 18. mars #20137 Skrevet 18. mars Love2017juni skrev (2 timer siden): Hun er sikkert blitt SJUKT forkjøla…på grensa til innleggelse typ.. 🤭 En ting jeg ikke klarer å forstå er hvordan hun klarer å fortsette med alle dumhetene til tross for at majoriteten ler av og ikke med henne. Hvorfor modererer man seg ikke, men fremholder at man er SJUKT PETITE, til tross for at man er normal og alle andre vet det. Eller at man er SJUKT gravid, har SJUKT fint hus, er EKSTREMT godt trent, har hatt SJUKT lange intervaller og har gått EKSTREMT langt, når man i realiteten har gått 400m på halvannen time. Tror hun virkelig selv at alle faktisk er sjalu og misunnelig? Tror hun virkelig selv at hun er så vellykket som hun fremstiller seg? Det er isåfall SJUKT skremmende. 18 1
Palmemor Skrevet 18. mars #20138 Skrevet 18. mars Ina89 skrev (41 minutter siden): En ting jeg ikke klarer å forstå er hvordan hun klarer å fortsette med alle dumhetene til tross for at majoriteten ler av og ikke med henne. Hvorfor modererer man seg ikke, men fremholder at man er SJUKT PETITE, til tross for at man er normal og alle andre vet det. Eller at man er SJUKT gravid, har SJUKT fint hus, er EKSTREMT godt trent, har hatt SJUKT lange intervaller og har gått EKSTREMT langt, når man i realiteten har gått 400m på halvannen time. Tror hun virkelig selv at alle faktisk er sjalu og misunnelig? Tror hun virkelig selv at hun er så vellykket som hun fremstiller seg? Det er isåfall SJUKT skremmende. Kan nok hende realiteten slår henne når hun blir tvunget til å sosialisere med andre vokse i regi av barnehagen. Men foreløpig så virker det ikke til at hun har vokst mentalt ut av tenårene 11 4
Karjolen Skrevet 18. mars #20139 Skrevet 18. mars Love2017juni skrev (2 timer siden): Hun er sikkert blitt SJUKT forkjøla…på grensa til innleggelse typ.. 🤭 Sikkert fått så mye blåmerker og blitt så støl etter all pole-dansinga 😂 8 2
Katinkalille Skrevet 18. mars #20140 Skrevet 18. mars Sikkert fått et sinnsykt schvææært helt schtuka blåmerke etter all den sjuuukt harde treninga hu driver med. Ungen har også starta i bhg,og da sitter brødhue sjøl i et hjørne å strikker. Sikkert strikka på seg en sjuuuukt stor vannblemme som det har gått blodforgiftning i. Nesten på linje med papirkuttet. 7 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå