Spania33 Skrevet 16. januar #19441 Skrevet 16. januar Ina89 skrev (2 timer siden): Det går i store mengder ultraprossesert (overprodusert etter Stinas ordbok) mat og sukkerfritt godteri som skylles ned med brus. Det viktigste er at det er ferdiglaget og kan varmes i mikroen. Hun er også ekstremt allergisk mot hvitløk, om ikke den er fra first price eller når hun er på ferie. 😂👏👏 2
Ellinelli Skrevet 16. januar #19442 Skrevet 16. januar Ina89 skrev (3 timer siden): Det går i store mengder ultraprossesert (overprodusert etter Stinas ordbok) mat og sukkerfritt godteri som skylles ned med brus. Det viktigste er at det er ferdiglaget og kan varmes i mikroen. Hun er også ekstremt allergisk mot hvitløk, om ikke den er fra first price eller når hun er på ferie. Hadde glemt den hvitløksallergien! Men spiser ikke hun hvitløksbrød? Eller blander jeg med noen andre? 7
Vinnanna15 Skrevet 16. januar #19443 Skrevet 16. januar Ellinelli skrev (11 minutter siden): Hadde glemt den hvitløksallergien! Men spiser ikke hun hvitløksbrød? Eller blander jeg med noen Joda,hun spiser hvitløksbrød. Men tåler bare det hvitløksbrødet på meny🙈 7
Ellinelli Skrevet 16. januar #19444 Skrevet 16. januar Vinnanna15 skrev (6 minutter siden): Joda,hun spiser hvitløksbrød. Men tåler bare det hvitløksbrødet på meny🙈 Jøss 😅 4
Silverdust Skrevet 17. januar #19445 Skrevet 17. januar Stina trenger en detox av kunstige søtningsstoffer. Noen som husker når det startet? Det virker så ekstremt med de mengdene at det virker som det sløver henne ned. Husker hun var på ferie med jentene og kunne ikke kjøpe sukkerholdig gelato engang! Dama har ikke diabetes heller. Virker ikke som besøket på legevakta satt noe i perspektiv heller 😂😂 PS: PelleK er ikke noe bedre så ensidig kost han har. 3 8
Silverdust Skrevet 17. januar #19446 Skrevet 17. januar DET ER DET VÆRSTE 🤣🤣 *fjerner fettet fra pannen etter å ha stekt kjøttboller* begrunner det med at magen ikke tåler fettet. Presterer så å tilsette aioli fra Eldorado som inneholder masse rapsolje. Jeg orker ikke 😅 7 25
Faina Skrevet 17. januar #19447 Skrevet 17. januar Det blir bare verre og verre, det her shit showet 🤣 11
AntiBullshit Skrevet 17. januar #19448 Skrevet 17. januar Silverdust skrev (9 timer siden): DET ER DET VÆRSTE 🤣🤣 *fjerner fettet fra pannen etter å ha stekt kjøttboller* begrunner det med at magen ikke tåler fettet. Presterer så å tilsette aioli fra Eldorado som inneholder masse rapsolje. Jeg orker ikke 😅 For ikke å snakke om at aiolien også inneholder hvitløk som hun liksom ikke tåler 18
Manana321 Skrevet 17. januar #19449 Skrevet 17. januar Tror hun hadde hatt nytte av å dra til en ernæringsfysiolog eller ha en ordentlig coach i matveien, fordi dette kan ikke kalles å spise sunt. Sorry Stina, du er langt ifra sunn når det gjelder kosthold. Lurer kanskje en brøkdel av mennesker men de fleste ser sannheten. For å ikke snakke om kosthold til sønnen dems.. Han får stortsett det samme hver dag. Man bør utvide horisonten litt for ungen sin del. La han virkelig spise ALT, ikke bare brødskiver, grøt, fisk og Kjøttdeig med ferdigsaus 🙃 han kommer dessverre til å bli like sær i matveien som foreldre hvis de holder på sånn. Så mye kunnskap man kan tilegne seg av sosiale medier, Google you name it og de bare gjør som de gjør - kjedelig mat hele veien 🥺 veldig trist å se på. 13 3
Katinkalille Skrevet 17. januar #19450 Skrevet 17. januar Den dagen jeg blir misunnelig på en person som er så dum,da er det bare å gratulere🫱🏻🫲🏼 5 7
tausen Skrevet 17. januar #19451 Skrevet 17. januar Lilleiskaffe skrev (19 timer siden): Gidder halvgamle gubber å gå gjennom alt pjatt for å se på hu i undertøy? Lettere å glane på jenter på insta, uten all prating først 😂 Hun passer bedre på only fans🫣 7
Zenhouse Skrevet 17. januar #19452 Skrevet 17. januar Katinkalille skrev (13 minutter siden): Den dagen jeg blir misunnelig på en person som er så dum,da er det bare å gratulere🫱🏻🫲🏼 2016 ringte og etterlyste Stina. 5 5
Cami9 Skrevet 17. januar #19453 Skrevet 17. januar tausen skrev (2 timer siden): Hun passer bedre på only fans🫣 Holder vel å vise seg i undertøy for mannen sin 3
tausen Skrevet 17. januar #19454 Skrevet 17. januar Cami9 skrev (5 minutter siden): Holder vel å vise seg i undertøy for mannen sin Tydeligvis ikke.. 5
Vaiana Skrevet 17. januar #19455 Skrevet 17. januar MajaKristin skrev (15 timer siden): Benkeplate til 40 tusen er for mye, men å handle Ræl på Rusta for flere tusen det er greit? Det handler om å ta vare på tingene sine og det er fanden ikke bare den benke plata som er problemet, men spisebordet også. De må jo la vannet ligge igjen for det svulmer jo opp. Vi har laminert spon og jeg er super fornøyd, men nå vanner ikke jeg benkeplata mi heller 😅 Det tyder på at de vasker med for mye vann ja. Benkeplaten, spisebordet og gulvet er også sånn. Hvis de ikke slutter med det vil jo bare den nye benkeplaten bli helt lik. De burde heller valgt stein som tåler vann eventuelt. Ja det er dyrere, men da slipper de skifte ut benkeplaten hele tiden pga fuktskader. Dyrt å bytte gulv pga fuktskader også 😅 8
Palmemor Skrevet 17. januar #19456 Skrevet 17. januar Blir sykt bilsjuk ja. Men å snappe konstant når hun både kjører og sitter på er greit…? og så glad i å gå fort…? Vel… 5 3
Ina89 Skrevet 17. januar #19457 Skrevet 17. januar Palmemor skrev (1 time siden): Blir sykt bilsjuk ja. Men å snappe konstant når hun både kjører og sitter på er greit…? og så glad i å gå fort…? Vel… Dette er dama som mener hun trente sjukt mye i graviditeten og legger ut om all de ekstremt harde øktene hun har på walkingpaden sin foran tv. Der rusler hun av gårde, mens hun ser serie og strikker og samtidig tar selfies og holder inn magen. Eller da hun var på «topptur» i skjærgården i Sandefjord. Da sto hun på en liten stein mens hun poserte og filmet seg selv med drone. Man blir jo målløs, man blir det. 22 1
Mamma53 Skrevet 17. januar #19458 Skrevet 17. januar Vaiana skrev (2 timer siden): Det tyder på at de vasker med for mye vann ja. Benkeplaten, spisebordet og gulvet er også sånn. Hvis de ikke slutter med det vil jo bare den nye benkeplaten bli helt lik. De burde heller valgt stein som tåler vann eventuelt. Ja det er dyrere, men da slipper de skifte ut benkeplaten hele tiden pga fuktskader. Dyrt å bytte gulv pga fuktskader også 😅 Æ anbefalte stein til ho blant annet da vi har det å det er investering å kvalitet. Å da svarte ho at dem må ha silikonn i endene å synes i hennes hode stein som er dyrt ikke passer til ikea kjøkken som er billig. Ho svart på mitt innlegg om å velge kvalitet dyrere) frammfor ikea(billig) sånn at dem slipper å bytte etter 10 år. 1 1
Sol Rampelyset Skrevet 17. januar #19459 Skrevet 17. januar Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1
Palmemor Skrevet 17. januar #19460 Skrevet 17. januar Ina89 skrev (1 time siden): Dette er dama som mener hun trente sjukt mye i graviditeten og legger ut om all de ekstremt harde øktene hun har på walkingpaden sin foran tv. Der rusler hun av gårde, mens hun ser serie og strikker og samtidig tar selfies og holder inn magen. Eller da hun var på «topptur» i skjærgården i Sandefjord. Da sto hun på en liten stein mens hun poserte og filmet seg selv med drone. Man blir jo målløs, man blir det. Er så glad hun er målestokk sånn at jeg kan føle jeg har trent hard styrke i hvertfall 10 år med alle de ungene jeg har 😆😆 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå