Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelpes. Nå åpner først hunden 2 kalendergaver (har 4 totalt idag), så åpner Stina sine 5 stk og skal så la hunden få sine 2 siste, før Per Fredrik får åpne sine 5 og P sine 4. Fikk bare med meg at PF sa at kanskje det var nok for Chloe nå, at hun får de siste til kvelden, så hun ikke spyr. Ungen er forresten utålmodig i bæreselen hele tiden. Stina svarte at hun føler hunden har telling på gavene... Jeeeez

• Liker 9
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig fikk ungen også åpnet. Men etter 3 gaver til han måtte den desperate hunden få sine siste 2.

Men se de skitne sokkene hennes 😬

Screenshot_20251215_145353_Snapchat.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg trodde jeg var litt sprø med hunden min (julegaven hennes ligger i bilen i bagasjerommet sånn at hun ikke skal lukte den 😂), men hun slår mitt crazy med 1000% 😂

• Nyttig 4
Skrevet

Åpner hun ikke kalenderen fordi de har vært syke, og dermed ikke får filmet på snap? Hadde de faktisk gledet seg over gaveåpningen, så hadde de vel åpnet til tross for sykdom? 

• Liker 12
Skrevet
Ellinelli skrev (13 minutter siden):

Åpner hun ikke kalenderen fordi de har vært syke, og dermed ikke får filmet på snap? Hadde de faktisk gledet seg over gaveåpningen, så hadde de vel åpnet til tross for sykdom? 

Blir ikke no content av det vettu… 

Fascinerende hvor mange ganger hun klarte å si «pappaen din» iløpet av ett minutt og 

• Liker 7
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Blir ikke no content av det vettu… 

Fascinerende hvor mange ganger hun klarte å si «pappaen din» iløpet av ett minutt og 

Enig, det la jeg merke til også 🫣!

Men det høres mest ut som om hun har passet et tantebarn eller noe, og nå kom endelig "pappaen din" hjem igjen 😅

• Liker 10
Skrevet

Glory var nok sur når det manglet fire pakker!!

IMG_6287.jpeg

IMG_6287.jpeg

Skrevet

Stina synes dette er veldig stas. At ho har litt hes stemme. Hvor mange ganger har ho egentlig nevnt "Åååh, den stemmen min assa. Tjihiiiiiii"... 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

Skrevet
Mønsterstrikk skrev (38 minutter siden):

Stina synes dette er veldig stas. At ho har litt hes stemme. Hvor mange ganger har ho egentlig nevnt "Åååh, den stemmen min assa. Tjihiiiiiii"... 

Syns hun var mer behagelig å høre på nå jeg 😃

• Liker 3
Skrevet
Mei88 skrev (2 timer siden):

Syns hun var mer behagelig å høre på nå jeg 😃

Jeg også, litt mykere eller hva man skal si. Rett og slett mer behagelig. 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...