J.. Skrevet 15 timer siden #18861 Skrevet 15 timer siden Katinkalille skrev (48 minutter siden): Og hu skjønner fortsatt ikke at nakkevondtene hennes kan komme av flere kilo jur? I tillegg holdes magen inne så hu blir jo snart like blå som en smurf! Nakkeskaden er fortsatt pga en blind vold episode flere år før silikon puppene kom.. 3
Katinkalille Skrevet 15 timer siden #18862 Skrevet 15 timer siden (endret) J.. skrev (4 minutter siden): Nakkeskaden er fortsatt pga en blind vold episode flere år før silikon puppene kom.. Jaja,men det gjør neppe nakkeskadene bedre.. Jeg tørr ihvertfall å påstå det,at 99/100 som hadde blitt utsatt for blind vold,hadde ikke tatt bilder og dokumentert det for å legge ut på bloggen. Da tror jeg fokuset hadde vært et annet sted. Men det er klart,alt for kåååntent vettu🫠 Endret 15 timer siden av Katinkalille Bilde 1
MajaKristin Skrevet 15 timer siden #18863 Skrevet 15 timer siden J.. skrev (4 minutter siden): Nakkeskaden er fortsatt pga en blind vold episode flere år før silikon puppene kom.. Fikk hun ikke puppene av p pillene? 😅
elskersommer Skrevet 15 timer siden #18864 Skrevet 15 timer siden Katinkalille skrev (2 minutter siden): Jaja,men det gjør neppe nakkeskadene bedre.. Jeg tørr ihvertfall å påstå det,at 99/100 som hadde blitt utsatt for blind vold,hadde ikke tatt bilder og dokumentert det for å legge ut på bloggen. Da tror jeg fokuset hadde vært et annet sted. Du mener at alle med store"jur" har automatisk vondt i nakken? 1
Palmemor Skrevet 15 timer siden #18865 Skrevet 15 timer siden Katinkalille skrev (4 minutter siden): Jaja,men det gjør neppe nakkeskadene bedre.. Jeg tørr ihvertfall å påstå det,at 99/100 som hadde blitt utsatt for blind vold,hadde ikke tatt bilder og dokumentert det for å legge ut på bloggen. Da tror jeg fokuset hadde vært et annet sted. Men det er klart,alt for kåååntent vettu🫠 Ville kanskje droppa å operert inn svære silikonimplantater om jeg hadde nakkeproblemer. Men det er meg da og beklager, men hennes smerteterskel er så lav at mannen kunne dulta borti henne for den overskriften der 13 1
Katinkalille Skrevet 15 timer siden #18866 Skrevet 15 timer siden MajaKristin skrev (5 minutter siden): Fikk hun ikke puppene av p pillene? 😅 😂😂😂😂
Katinkalille Skrevet 15 timer siden #18867 Skrevet 15 timer siden (endret) elskersommer skrev (10 minutter siden): Du mener at alle med store"jur" har automatisk vondt i nakken? Har jeg skrevet det? Men de aller fleste oppegående mennesker hadde neppe operert inn silikon,om de er plaget med flere nakkeskader. Og det er jo en kjent sak at store bryster kan gi smerter/problemer i/med nakke og rygg. Det er vel noe de aller fleste vet! Et liiiite kjapt googlesøk. Endret 15 timer siden av Katinkalille Bilde 1 4
elskersommer Skrevet 15 timer siden #18868 Skrevet 15 timer siden Katinkalille skrev (21 minutter siden): Har jeg skrevet det? Men de aller fleste oppegående mennesker hadde neppe operert inn silikon,om de er plaget med flere nakkeskader. Og det er jo en kjent sak at store bryster kan gi smerter/problemer i/med nakke og rygg. Det er vel noe de aller fleste vet! Et liiiite kjapt googlesøk. Ja.. men ikke alle får vondt pga store pupper. 1
Katinkalille Skrevet 14 timer siden #18869 Skrevet 14 timer siden elskersommer skrev (13 minutter siden): Ja.. men ikke alle får vondt pga store pupper. Nei,og det har jeg da heller aldri sagt? Men med opptil flere nakkeskader,hadde vel de fleste gjort alt for å unngå ting som kan trigge det mer. 1 9
Måne Rampelyset Skrevet 13 timer siden #18870 Skrevet 13 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser. Måne, admin. 1 2
Himmelen_91 Skrevet 11 timer siden #18871 Skrevet 11 timer siden J.. skrev (3 timer siden): Nakkeskaden er fortsatt pga en blind vold episode flere år før silikon puppene kom.. Hva har a gjort med magen sin ? 😭 redigert så heftig 6
lillelily Skrevet 11 timer siden #18872 Skrevet 11 timer siden Himmelen_91 skrev (16 minutter siden): Hva har a gjort med magen sin ? 😭 redigert så heftig Ja, det bildet her ble rart. La ikke merke til det selv før det lå her.
Ellinelli Skrevet 10 timer siden #18873 Skrevet 10 timer siden Åpnet tredje luke i kalenderen i dag ja. Første fikk hunden en gave, deretter åpnet Stina sin gave. Plutselig finner hun ut at under bordet hadde hun glemte to skrapekalendere. Samtidig som hun er opptatt av å studere kalenderen prøver PF å gjøre henne oppmerksom på at barnet begynner å kjede seg og snart bør få åpnet sin. Stina svarer så vidt "ja" og fortsetter å lese på skrapeloddene, for så å gi hunden en ny pakke fra kalenderen.. Er det mulig? Det ser heldigvis ut som at barnet fikk åpne sin gave før far! 1 5
Love2017juni Skrevet 10 timer siden #18874 Skrevet 10 timer siden Ellinelli skrev (23 minutter siden): Åpnet tredje luke i kalenderen i dag ja. Første fikk hunden en gave, deretter åpnet Stina sin gave. Plutselig finner hun ut at under bordet hadde hun glemte to skrapekalendere. Samtidig som hun er opptatt av å studere kalenderen prøver PF å gjøre henne oppmerksom på at barnet begynner å kjede seg og snart bør få åpnet sin. Stina svarer så vidt "ja" og fortsetter å lese på skrapeloddene, for så å gi hunden en ny pakke fra kalenderen.. Er det mulig? Det ser heldigvis ut som at barnet fikk åpne sin gave før far! Jeg kikka nettopp på de snappene; far fikk åpne før barnet han også.. 🙄 1 2
Anonym Frøken Skrevet 10 timer siden #18875 Skrevet 10 timer siden De må ha et voldsomt forbruk på alle disse kalenderne 👀 skal bikkja få leke og bein i hver luke? Nå har ikke jeg sett hva den har fått den 1 og 2 1
Ellinelli Skrevet 10 timer siden #18876 Skrevet 10 timer siden Love2017juni skrev (6 minutter siden): Jeg kikka nettopp på de snappene; far fikk åpne før barnet han også.. 🙄 Ja, enig.. det ser faktisk ut som om at han fikk sist. Rar prioritering! 1
Himmelen_91 Skrevet 3 timer siden #18877 Skrevet 3 timer siden Love2017juni skrev (7 timer siden): Jeg kikka nettopp på de snappene; far fikk åpne før barnet han også.. 🙄 Du må huske at begge foreldrene e fortsatt små 👶 3
Poly Skrevet 2 timer siden #18878 Skrevet 2 timer siden Himmelen_91 skrev (13 minutter siden): Du må huske at begge foreldrene e fortsatt små 👶 Såå stas og åpne lender at de kan ikke vente. Panda, ansiktsmasker og «keto» på repeat. 1 1
Palmemor Skrevet 11 minutter siden #18879 Skrevet 11 minutter siden Veldig opptatt av tid? Hun har jo all verdens med tid? "5 sekker med tøy, lurer på hvor lang tid DET tar". Har du ikke tid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå