Margit777 Skrevet lørdag kl. 22:49 #18761 Skrevet lørdag kl. 22:49 Mamma53 skrev (4 timer siden): Ja, LK er bra når man har mye inflammasjon i kroppen å LK er mye rein mat, så mye mindre ultraprosessert enn vanlig mat faktisk. Det der er ikke lavkarbo 4
Blåttvann Skrevet lørdag kl. 23:53 #18762 Skrevet lørdag kl. 23:53 AnnaLovise skrev (1 time siden): Tenk å ha så mye ressurser tilgjengelig, men ikke orke å gjøre bittelitt research... den kvalmen hun kjenner på, er jeg 80 prosent sikker på at hun blir kvitt hvis hun dropper halvparten av den mengden sukkerfri brus med aspartam hun tyller i seg. Inflamasjon kommer hun til å ha til evig tid med den mengden tilsetningsstoffer hun inntar både oralt og i sprøyteform. Spesielt å bo på hver sin planet under samme tak. All den kunnskapen om mat som næring ,som mannen hennes innehar, hvordan unngår hun å ta til seg noe, men istede finne på humbug selv?🤣 Han mannen hennes har ikke så fryktelig mye kunnskap han heller altså. Den shaken hans er et bevis på at han ikke vet at visse tilskudd ikke skal tas sammen. Og han koker brokkoli til grøt slik at flere vitaminer og mineraler ødelegges av varmen eller forsvinner ut i kokevannet. Han drikker også mengder av brus, og han tar ofte bilde av Frus og skriver "husk å drikke vann". Men han vet klart mer enn frua. 5 7
Palmemor Skrevet i går, 06:48 #18763 Skrevet i går, 06:48 Lilleiskaffe skrev (11 timer siden): Det er ikke vår business, er helt supert at foreldrene ikke har delt hvorfor. Det er ingenting vi har noe med. Gud forby at man kan diskutere noe på et diskusjonforum 6
Himmelen_91 Skrevet i går, 06:57 #18764 Skrevet i går, 06:57 Palmemor skrev (20 timer siden): Jeg lurer helt oppriktig på hva hun baserer påstanden om at han ikke var klar for barnehage, på. For det nevner hun ikke. Hun bare sier at han ikke var klar. Basert på hva? Jeg spør av helt oppriktig nysgjerrighet Ble nok for mye for henne, noen barnehager e sikkert litt strenge på når du må levere barnet. Tenkte sikkert at de skal levere kl 11 så hente kl 16:30. blir litt mye for Stina. Hadde hun brydd seg så hadde hun nok ventet til våren eller til at han hadde blitt litt eldre. 6
Himmelen_91 Skrevet i går, 06:58 #18765 Skrevet i går, 06:58 J.. skrev (18 timer siden): Er jo flott hun ikke utleverer slikt,for det er faktisk ikke noe for oss å vite. Hun utleverer jo alt, så samme det vel? Kan utlevere det også 😂 8
Palmemor Skrevet i går, 07:43 #18766 Skrevet i går, 07:43 Himmelen_91 skrev (44 minutter siden): Ble nok for mye for henne, noen barnehager e sikkert litt strenge på når du må levere barnet. Tenkte sikkert at de skal levere kl 11 så hente kl 16:30. blir litt mye for Stina. Hadde hun brydd seg så hadde hun nok ventet til våren eller til at han hadde blitt litt eldre. Ja jeg tror og det. Og de fleste barnehager har vel kjernetid fra 10? Hvertfall her (i nabokommunen) sånn at alle får kommet før de begynner å skal sove.. tror nok at hun hadde ett annet syn på barnehagen før de begynte, og ble litt realitetsorientert etter oppstart 4
Lilleiskaffe Skrevet i går, 08:15 #18767 Skrevet i går, 08:15 Palmemor skrev (1 time siden): Gud forby at man kan diskutere noe på et diskusjonforum Det blir for dumt når diskusjonen stort sett består i at hun utleverer sønnen sin altfor mye, og når hun endelig holder ting privat, så blir det surving over at hun ikke deler??? Så da er egentlig alt hun gjør feil da? da er det ikke lenger en diskusjon, da er det rett og slett mobbing. Skal man få gjort noe med det store problemet til mange influensere, som nettopp er at de utleverer barna sine privatliv, så er det det man må diskutere, den seriøsiteten forsvinner når man klager over en persons kjøkkenbenk og klaging over at de ikke utleverer barna. Kjøkkenbenken er ikke viktig, privatlivet til influensernes barn er ekstremt viktig. 6 6
Palmemor Skrevet i går, 08:26 #18768 Skrevet i går, 08:26 Lilleiskaffe skrev (8 minutter siden): Det blir for dumt når diskusjonen stort sett består i at hun utleverer sønnen sin altfor mye, og når hun endelig holder ting privat, så blir det surving over at hun ikke deler??? Så da er egentlig alt hun gjør feil da? da er det ikke lenger en diskusjon, da er det rett og slett mobbing. Skal man få gjort noe med det store problemet til mange influensere, som nettopp er at de utleverer barna sine privatliv, så er det det man må diskutere, den seriøsiteten forsvinner når man klager over en persons kjøkkenbenk og klaging over at de ikke utleverer barna. Kjøkkenbenken er ikke viktig, privatlivet til influensernes barn er ekstremt viktig. Mine ytringer består ikke i at hun verken utleverer eller ikke utleverer barnet. Jeg lurer bare på hva som fikk henne til å ta en helomvending ihht barnehagestart. Jeg vet ikke, men jeg tror ikke KG oppretter disse sidene for at vi skal diskutere at influensere ikke må utlevere barna sine «Diskusjoner rundt blogger, bloggere, kjente personer, influensere etc» 1
J.. Skrevet i går, 12:35 #18770 Skrevet i går, 12:35 Palmemor skrev (4 timer siden): Mine ytringer består ikke i at hun verken utleverer eller ikke utleverer barnet. Jeg lurer bare på hva som fikk henne til å ta en helomvending ihht barnehagestart. Dette er jo utlevering barnet,noe de fleste i tråden er imot. Vi trenger jo ikke å vite hvorfor han ikke skal starte alikevel. At man personlig er over snittet nysgjerrig rettferdiggjør ikke ønske om å vite slikt om et fremmed barn. 9 1
J.. Skrevet i går, 12:36 #18771 Skrevet i går, 12:36 Lilleiskaffe skrev (4 timer siden): Det blir for dumt når diskusjonen stort sett består i at hun utleverer sønnen sin altfor mye, og når hun endelig holder ting privat, så blir det surving over at hun ikke deler??? Så da er egentlig alt hun gjør feil da? da er det ikke lenger en diskusjon, da er det rett og slett mobbing. Skal man få gjort noe med det store problemet til mange influensere, som nettopp er at de utleverer barna sine privatliv, så er det det man må diskutere, den seriøsiteten forsvinner når man klager over en persons kjøkkenbenk og klaging over at de ikke utleverer barna. Kjøkkenbenken er ikke viktig, privatlivet til influensernes barn er ekstremt viktig. Enig. 1 1
Palmemor Skrevet 23 timer siden #18772 Skrevet 23 timer siden J.. skrev (21 minutter siden): Dette er jo utlevering barnet,noe de fleste i tråden er imot. Vi trenger jo ikke å vite hvorfor han ikke skal starte alikevel. At man personlig er over snittet nysgjerrig rettferdiggjør ikke ønske om å vite slikt om et fremmed barn. Jeg kan jo være nysgjerrig uten å forvente at hun utleverer det. Jeg funderer på mye rart jeg aldri får svar på, jeg. 5
Blomsterjente92 Skrevet 21 timer siden #18773 Skrevet 21 timer siden AnnaLovise skrev (16 timer siden): Tenk å ha så mye ressurser tilgjengelig, men ikke orke å gjøre bittelitt research... den kvalmen hun kjenner på, er jeg 80 prosent sikker på at hun blir kvitt hvis hun dropper halvparten av den mengden sukkerfri brus med aspartam hun tyller i seg. Inflamasjon kommer hun til å ha til evig tid med den mengden tilsetningsstoffer hun inntar både oralt og i sprøyteform. Spesielt å bo på hver sin planet under samme tak. All den kunnskapen om mat som næring ,som mannen hennes innehar, hvordan unngår hun å ta til seg noe, men istede finne på humbug selv?🤣 Enig. Jeg tåler faktisk ikke søtstoffer, får skikkelig hodepine og kvalme av det. Hun har drukket (og spist egentlig) mengder av det lenge og kan da tenkes at hun har begynt å få reaksjon i kroppen på det.. 5 3
Møffins Skrevet 18 timer siden #18774 Skrevet 18 timer siden (endret) Èn ting skal hun ha da, hun behandler ikke hunden sin annerledes etter hun fikk barn. Og det er jeg glad for å se, at den første «babyen» ikke betyr mindre enn den «ekte» babyen. For DET er det mange som gjør, glemmer pelsbarnet sitt når man får barn. Endret 17 timer siden av Møffins Feilskriving 8 7 1
Motelvibes Skrevet 17 timer siden #18775 Skrevet 17 timer siden Møffins skrev (33 minutter siden): Èn ting skal hun ha da, hun behandler ikke hunden sin annerledes etter hun fikk barn. Og det er jeg glad for å se, at den første «babyen» ikke betyr mindre enn den «ekte» babyen. For DET er det mange som gjør, glemmer pelsbarnet sitt når man får barn. Nei her er jo hunden viktigere, hvor den får gå fritt mens ungen settes i «bingen». 3 7
Sol Rampelyset Skrevet 17 timer siden #18776 Skrevet 17 timer siden Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Manana321 Skrevet 17 timer siden #18777 Skrevet 17 timer siden Da var lekebingen tilbake i stua.. Why? 😩 3
Himmelen_91 Skrevet 16 timer siden #18778 Skrevet 16 timer siden Manana321 skrev (35 minutter siden): Da var lekebingen tilbake i stua.. Why? 😩 Har den ikke alltid vært det? 😂 1
Poly Skrevet 16 timer siden #18779 Skrevet 16 timer siden Møffins skrev (1 time siden): Èn ting skal hun ha da, hun behandler ikke hunden sin annerledes etter hun fikk barn. Og det er jeg glad for å se, at den første «babyen» ikke betyr mindre enn den «ekte» babyen. For DET er det mange som gjør, glemmer pelsbarnet sitt når man får barn. Tja. Det er svært viktig at en hund forstår at den er nederst på rangstigen i familien. Under det som faktisk er en ekte baby. Man kan selvsagt behandle hunden fint og kjærlig likevel. 2
Palmemor Skrevet 16 timer siden #18780 Skrevet 16 timer siden Motelvibes skrev (1 time siden): Nei her er jo hunden viktigere, hvor den får gå fritt mens ungen settes i «bingen». Og gleden over å se bikkja er større 🤷🏼♀️ 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå