FruRosa Skrevet 10 timer siden #18461 Skrevet 10 timer siden Palmemor skrev (3 minutter siden): Rent og pent… så står hu å lurer på om hu skal fylle sprekkene i kjøkkenplata med tec7. Er så mye rart der Ja, det er helt merkelig hva hun fokuserer på! Det er jo ikke sånn at de ikke har råd til en skikkelig benkeplate. 4
Palmemor Skrevet 10 timer siden #18462 Skrevet 10 timer siden FruRosa skrev (1 minutt siden): Ja, det er helt merkelig hva hun fokuserer på! Det er jo ikke sånn at de ikke har råd til en skikkelig benkeplate. Nei det skulle en tru de hadde penger til. Han har svidd av 40K på julegaver og hu bruker 15K i mnd på mat. Pluss alle utgifter til restauranter. Hu kunne cashe ut en bil til en halv mill, men for all del. Kjør på med tec7 7
Maia3 Skrevet 10 timer siden #18463 Skrevet 10 timer siden Palmemor skrev (11 minutter siden): Nei det er helt utrolig. Hvordan havner det der lissom. Ikke engang vasken under kjøkkenvasken hos oss er så bedriten, og jeg har masse søppeldunker der. Det blir ikke sånn engang på bakveggen som står ubeskyttet Motbydelig. Er noe som heter: Fint skal det være, selv om halve raua henger ut ! Passer midt i blinken i dette tilfellet hvertfall 11
FruRosa Skrevet 10 timer siden #18464 Skrevet 10 timer siden De siste par dagene har hun bevist at hun er alt annet enn renslig. Først vinterjakker tilklint med sminke som ikke ble vasket før de ble hengt bort etter forrige vintersesong. Så sluk og bakvegg som ikke har blitt rengjort så lenge de har bodd i huset. 6
Maia3 Skrevet 10 timer siden #18465 Skrevet 10 timer siden (endret) FruRosa skrev (9 minutter siden): De siste par dagene har hun bevist at hun er alt annet enn renslig. Først vinterjakker tilklint med sminke som ikke ble vasket før de ble hengt bort etter forrige vintersesong. Så sluk og bakvegg som ikke har blitt rengjort så lenge de har bodd i huset. Ikke renslig for fem øre. Lurer på hvor støvete og skitten all nipsen er, når jula endelig kommer. Fysj Endret 10 timer siden av Maia3 3
adriana32 Skrevet 9 timer siden #18466 Skrevet 9 timer siden Hva i all verden?? Jentekveld med vasking av badet?? Hun er et merkelig vesen- og fy fader så skittent hun har det. 🤢🤢 5
Palmemor Skrevet 9 timer siden #18467 Skrevet 9 timer siden Gulvet er bedritent og. Selv med vaskehjelp OG robotvasker som vasker hver dag. Sofaen er bedriten hver 2.mnd når hu renser den… skjønner ikke hvordan de lever som klarer å få det så skittent engang 5
Gjokstad Skrevet 9 timer siden #18468 Skrevet 9 timer siden FruRosa skrev (2 timer siden): Først finner hun frem en gammel kaffemaskin og kommer med denne kommentaren «jeg liker å ha det veldig rent og pent». Så får hun venninnebesøk og viser fram sluk og bakvegg som ikke har blitt vasket siden de flyttet inn! Det denne dama liker er at hus og heim og annet dilldall gir illusjonen av at alt er rent og pent tenker jeg🫣 Fy flate så ekkelt!🤢 Har de ikke bodd der i sånn 9 år? Er noe som heter at «bæsj blir ikke konfekt selvom det pakkes i sølvpapir» og det stemmer bra her🤢 6
Katinkalille Skrevet 8 timer siden #18469 Skrevet 8 timer siden Palmemor skrev (2 timer siden): Ja det var ekkelt! Og hun har liksom bakteriefobi? Selektiv isåfall. Og hvordan blir det bedritent på bakveggen bak skuffene? 🤢 Den bakteriefobien er like selektiv som nakkeskaden😂 2 4
FruRosa Skrevet 8 timer siden #18470 Skrevet 8 timer siden Katinkalille skrev (38 minutter siden): Den bakteriefobien er like selektiv som nakkeskaden😂 Og hvitløksallergien. Og sukkerstoppen. 3 4
kjærring Skrevet 7 timer siden #18471 Skrevet 7 timer siden Hu kom tilfeldigvis opp på snap nå i kveld, og nysgjerrigheten ble for stor så jeg bladde gjennom Synes det er utrolig trist å se hvor kald hun virker overfor sønnen sin. Ingen glimt i øyet når hu ser på han eller snakker til han, ingen varme eller engasjement i stemmen. MEN når hu snakker om seg selv, jul, shopping o.l - da glimter det godt 5 2
Maia3 Skrevet 5 timer siden #18472 Skrevet 5 timer siden kjærring skrev (1 time siden): Hu kom tilfeldigvis opp på snap nå i kveld, og nysgjerrigheten ble for stor så jeg bladde gjennom Synes det er utrolig trist å se hvor kald hun virker overfor sønnen sin. Ingen glimt i øyet når hu ser på han eller snakker til han, ingen varme eller engasjement i stemmen. MEN når hu snakker om seg selv, jul, shopping o.l - da glimter det godt Alt hun sier til den stakkars gutten når han prøver iherdig å få kontakt, er : Er du såååå tøff du da! Kommer tydeligere og tydeligere frem at alt mulig fjas er mye viktigere enn ham. Det er gjennomskuet for lenge siden hvem du virkelig er, Stina 3
kjærring Skrevet 5 timer siden #18473 Skrevet 5 timer siden Maia3 skrev (26 minutter siden): Alt hun sier til den stakkars gutten når han prøver iherdig å få kontakt, er : Er du såååå tøff du da! Kommer tydeligere og tydeligere frem at alt mulig fjas er mye viktigere enn ham. Det er gjennomskuet for lenge siden hvem du virkelig er, Stina Av det jeg så , så pratet hu egentlig ikke så mye til han i det hele tatt. Nå er man jo forskjellige som foreldre, men for meg er det naturlig at man snakker med babyen og barna. Selv om det bare er å forklare at nå skal vi smøre på brødskiven, så skal vi gå til bordet og spise. Men her står han ved siden av henne på kjøkkenet, hun snakker til kamera. Veldig lite smil og varme å se i det hele tatt. Nå vet ikke jeg om det kun var for at hu kanskje var trøtt eller om dette er gjentagende, for jrg følger henne ikke..Men etter å ha lest her inne så ser det ut til at det er slik det er. Veldig trist å se 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå