Faina Skrevet 16 timer siden #18441 Skrevet 16 timer siden De jakkene så nææææsty ut, ja. Å vaske klær før man legger de bort trodde jeg var normalt. Går fint an å henge de ut til lufting når man tar de fram igjen om de ikke lukter freeesht *sagt med Stinastemme mens man draar inn luft gjennom nesen*. 8
Love2017juni Skrevet 14 timer siden #18442 Skrevet 14 timer siden (endret) Igår var Stina ute med venninner og hadde kidden med seg, i dag skal hun få besøk av venniner… Mon tro om Pelle er med i maskorama? 🤷🏼♀️🥦 Endret 14 timer siden av Love2017juni 8 1
Zooli Skrevet 9 timer siden #18443 Skrevet 9 timer siden Love2017juni skrev (4 timer siden): Igår var Stina ute med venninner og hadde kidden med seg, i dag skal hun få besøk av venniner… Mon tro om Pelle er med i maskorama? 🤷🏼♀️🥦 Ser på den venninneturen at Stina fortsatt bærer F i bæresele. Er det noe nytt, at man bærer 1 åringer i type babybjörn bæremeis? 2
MissCortado Skrevet 9 timer siden #18444 Skrevet 9 timer siden Zooli skrev (Akkurat nå): Ser på den venninneturen at Stina fortsatt bærer F i bæresele. Er det noe nytt, at man bærer 1 åringer i type babybjörn bæremeis? Nei, det er ikke nytt. Det er mange som praktiserer bæring i stedet for vogn. Bæring er veldig fint, man får en god og naturlig nærhet med barnet. Spør du meg så burde flere båret barna, men det er min mening da. 1 1
NoaideBiehtar Skrevet 9 timer siden #18445 Skrevet 9 timer siden Zooli skrev (43 minutter siden): Ser på den venninneturen at Stina fortsatt bærer F i bæresele. Er det noe nytt, at man bærer 1 åringer i type babybjörn bæremeis? Ikke nytt nei. Helt vanlig. Bar mine sporadisk til 2-3 år (i tilfeller der alternativet var vogn).
Zooli Skrevet 8 timer siden #18446 Skrevet 8 timer siden NoaideBiehtar skrev (13 minutter siden): Ikke nytt nei. Helt vanlig. Bar mine sporadisk til 2-3 år (i tilfeller der alternativet var vogn). Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer.
Palmemor Skrevet 8 timer siden #18447 Skrevet 8 timer siden Zooli skrev (10 minutter siden): Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer. Jeg bar min første i bæresele og, hun er 21. Bar ikke de andre like mye fordi det var enklere å slenge de på hofta når jeg hadde fler 🤣🤣
MissCortado Skrevet 8 timer siden #18448 Skrevet 8 timer siden Zooli skrev (33 minutter siden): Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer. Nå skal ikke dette bli mammaforum, men "man" som du refererer til burde vel være "jeg" eller "jeg og mine venner". 1
Zooli Skrevet 6 timer siden #18449 Skrevet 6 timer siden MissCortado skrev (1 time siden): Nå skal ikke dette bli mammaforum, men "man" som du refererer til burde vel være "jeg" eller "jeg og mine venner". Ikke heller de i barselgrupper, de i barnehagen …. Er det noe med dere som bærer barn i sjal eller? Ta det med ro. Hvorfor så aggressiv?
Orly Skrevet 6 timer siden #18450 Skrevet 6 timer siden Zooli skrev (2 timer siden): Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer. Jeg har barn som er eldre enn dine og det var helt vanlig med bæring da min var liten 1
NoaideBiehtar Skrevet 4 timer siden #18451 Skrevet 4 timer siden Zooli skrev (4 timer siden): Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer. Det er din erfaring, min eldste er 10 så endret seg neppe så mye på det ene året.. 😉 Brukte jo vogn også, men mange plasser er bæretøy helt supert.
Palmemor Skrevet 4 timer siden #18452 Skrevet 4 timer siden Hvordan an de ikke ha rensa ett sluk på alle de årene??? 🤢 5
Maia3 Skrevet 4 timer siden #18453 Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (5 minutter siden): Hvordan an de ikke ha rensa ett sluk på alle de årene??? 🤢 Fy flate så ekkelt. Bryr seg bare om hvordan hun selv ser ut. Gir tydeligvis blaffen I å vedlikeholde andre ting. Hadde vært flau 1
Palmemor Skrevet 4 timer siden #18454 Skrevet 4 timer siden Maia3 skrev (1 minutt siden): Fy flate så ekkelt. Bryr seg bare om hvordan hun selv ser ut. Gir tydeligvis blaffen I å vedlikeholde andre ting. Hadde vært flau Ja det var ekkelt! Og hun har liksom bakteriefobi? Selektiv isåfall. Og hvordan blir det bedritent på bakveggen bak skuffene? 🤢 6
FruRosa Skrevet 4 timer siden #18455 Skrevet 4 timer siden (endret) Først finner hun frem en gammel kaffemaskin og kommer med denne kommentaren «jeg liker å ha det veldig rent og pent». Så får hun venninnebesøk og viser fram sluk og bakvegg som ikke har blitt vasket siden de flyttet inn! Endret 4 timer siden av FruRosa Tastefeil 5
Faina Skrevet 4 timer siden #18456 Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (9 minutter siden): Ja det var ekkelt! Og hun har liksom bakteriefobi? Selektiv isåfall. Og hvordan blir det bedritent på bakveggen bak skuffene? 🤢 Ja, at hun ikke i det minste har vasket inni skapet er veldig rart, så "renslig" som hun er. 2
FruRosa Skrevet 3 timer siden #18458 Skrevet 3 timer siden (endret) Jeg begriper ikke hvordan de i det hele tatt har klart å få det så møkkete under vasken på badet, og hvorfor det var flere q-tips i nede i røret. Endret 3 timer siden av FruRosa 5
Palmemor Skrevet 3 timer siden #18459 Skrevet 3 timer siden FruRosa skrev (24 minutter siden): Først finner hun frem en gammel kaffemaskin og kommer med denne kommentaren «jeg liker å ha det veldig rent og pent». Så får hun venninnebesøk og viser fram sluk og bakvegg som ikke har blitt vasket siden de flyttet inn! Rent og pent… så står hu å lurer på om hu skal fylle sprekkene i kjøkkenplata med tec7. Er så mye rart der 3
Palmemor Skrevet 3 timer siden #18460 Skrevet 3 timer siden FruRosa skrev (7 minutter siden): Jeg begriper ikke hvordan de i det hele tatt har klart å få det så møkkete under vasken på badet! Nei det er helt utrolig. Hvordan havner det der lissom. Ikke engang vasken under kjøkkenvasken hos oss er så bedriten, og jeg har masse søppeldunker der. Det blir ikke sånn engang på bakveggen som står ubeskyttet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå