Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jakkene så nææææsty ut, ja. Å vaske klær før man legger de bort trodde jeg var normalt. Går fint an å henge de ut til lufting når man tar de fram igjen om de ikke lukter freeesht *sagt med Stinastemme mens man draar inn luft gjennom nesen*.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Igår var Stina ute med venninner og hadde kidden med seg, i dag skal hun få besøk av venniner… 

Mon tro om Pelle er med i maskorama? 🤷🏼‍♀️🥦

Endret av Love2017juni
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Love2017juni skrev (4 timer siden):

Igår var Stina ute med venninner og hadde kidden med seg, i dag skal hun få besøk av venniner… 

Mon tro om Pelle er med i maskorama? 🤷🏼‍♀️🥦

Ser på den venninneturen at Stina fortsatt bærer F i bæresele. Er det noe nytt, at man bærer 1 åringer i type babybjörn bæremeis? 

• Liker 1
Skrevet
Zooli skrev (Akkurat nå):

Ser på den venninneturen at Stina fortsatt bærer F i bæresele. Er det noe nytt, at man bærer 1 åringer i type babybjörn bæremeis? 

Nei, det er ikke nytt. Det er mange som praktiserer bæring i stedet for vogn. Bæring er veldig fint, man får en god og naturlig nærhet med barnet. Spør du meg så burde flere båret barna, men det er min mening da. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Zooli skrev (43 minutter siden):

Ikke nytt nei. Helt vanlig. Bar mine sporadisk til 2-3 år (i tilfeller der alternativet var vogn). 

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (13 minutter siden):

Ikke nytt nei. Helt vanlig. Bar mine sporadisk til 2-3 år (i tilfeller der alternativet var vogn). 

Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer. 

Skrevet
Zooli skrev (10 minutter siden):

Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer. 

Jeg bar min første i bæresele og, hun er 21. 

Bar ikke de andre like mye fordi det var enklere å slenge de på hofta når jeg hadde fler 🤣🤣

Skrevet
Zooli skrev (33 minutter siden):

Nå skal ikke dette bli mammaforum, men "man" som du refererer til burde vel være "jeg" eller "jeg og mine venner".

• Liker 1
Skrevet
MissCortado skrev (1 time siden):

Nå skal ikke dette bli mammaforum, men "man" som du refererer til burde vel være "jeg" eller "jeg og mine venner".

Ikke heller de i barselgrupper, de i barnehagen …. 

Er det noe med dere som bærer barn i sjal eller? Ta det med ro. Hvorfor så aggressiv? 

Skrevet
Zooli skrev (2 timer siden):

Jeg har barn som er eldre enn dine og det var helt vanlig med bæring da min var liten 

• Nyttig 1
Skrevet
Zooli skrev (4 timer siden):

Det er din erfaring, min eldste er 10 så endret seg neppe så mye på det ene året.. 😉

Brukte jo vogn også, men mange plasser er bæretøy helt supert. 

Skrevet

Hvordan an de ikke ha rensa ett sluk på alle de årene??? 🤢

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...