Faina Skrevet 11 timer siden #18441 Skrevet 11 timer siden De jakkene så nææææsty ut, ja. Å vaske klær før man legger de bort trodde jeg var normalt. Går fint an å henge de ut til lufting når man tar de fram igjen om de ikke lukter freeesht *sagt med Stinastemme mens man draar inn luft gjennom nesen*. 6
Love2017juni Skrevet 10 timer siden #18442 Skrevet 10 timer siden (endret) Igår var Stina ute med venninner og hadde kidden med seg, i dag skal hun få besøk av venniner… Mon tro om Pelle er med i maskorama? 🤷🏼♀️🥦 Endret 10 timer siden av Love2017juni 6 1
Zooli Skrevet 5 timer siden #18443 Skrevet 5 timer siden Love2017juni skrev (4 timer siden): Igår var Stina ute med venninner og hadde kidden med seg, i dag skal hun få besøk av venniner… Mon tro om Pelle er med i maskorama? 🤷🏼♀️🥦 Ser på den venninneturen at Stina fortsatt bærer F i bæresele. Er det noe nytt, at man bærer 1 åringer i type babybjörn bæremeis? 1
MissCortado Skrevet 5 timer siden #18444 Skrevet 5 timer siden Zooli skrev (Akkurat nå): Ser på den venninneturen at Stina fortsatt bærer F i bæresele. Er det noe nytt, at man bærer 1 åringer i type babybjörn bæremeis? Nei, det er ikke nytt. Det er mange som praktiserer bæring i stedet for vogn. Bæring er veldig fint, man får en god og naturlig nærhet med barnet. Spør du meg så burde flere båret barna, men det er min mening da. 1 1
NoaideBiehtar Skrevet 4 timer siden #18445 Skrevet 4 timer siden Zooli skrev (43 minutter siden): Ser på den venninneturen at Stina fortsatt bærer F i bæresele. Er det noe nytt, at man bærer 1 åringer i type babybjörn bæremeis? Ikke nytt nei. Helt vanlig. Bar mine sporadisk til 2-3 år (i tilfeller der alternativet var vogn).
Zooli Skrevet 4 timer siden #18446 Skrevet 4 timer siden NoaideBiehtar skrev (13 minutter siden): Ikke nytt nei. Helt vanlig. Bar mine sporadisk til 2-3 år (i tilfeller der alternativet var vogn). Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer.
Palmemor Skrevet 4 timer siden #18447 Skrevet 4 timer siden Zooli skrev (10 minutter siden): Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer. Jeg bar min første i bæresele og, hun er 21. Bar ikke de andre like mye fordi det var enklere å slenge de på hofta når jeg hadde fler 🤣🤣
MissCortado Skrevet 3 timer siden #18448 Skrevet 3 timer siden Zooli skrev (33 minutter siden): Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer. Nå skal ikke dette bli mammaforum, men "man" som du refererer til burde vel være "jeg" eller "jeg og mine venner". 1
Zooli Skrevet 2 timer siden #18449 Skrevet 2 timer siden MissCortado skrev (1 time siden): Nå skal ikke dette bli mammaforum, men "man" som du refererer til burde vel være "jeg" eller "jeg og mine venner". Ikke heller de i barselgrupper, de i barnehagen …. Er det noe med dere som bærer barn i sjal eller? Ta det med ro. Hvorfor så aggressiv?
Orly Skrevet 1 time siden #18450 Skrevet 1 time siden Zooli skrev (2 timer siden): Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer. Jeg har barn som er eldre enn dine og det var helt vanlig med bæring da min var liten 1
NoaideBiehtar Skrevet 18 minutter siden #18451 Skrevet 18 minutter siden Zooli skrev (4 timer siden): Okej, da er det jeg som ikke henger med. Var 10 år siden jeg hadde en 1 åring og da var det vogn man hadde til 1 åringer. Det er din erfaring, min eldste er 10 så endret seg neppe så mye på det ene året.. 😉 Brukte jo vogn også, men mange plasser er bæretøy helt supert.
Palmemor Skrevet 3 minutter siden #18452 Skrevet 3 minutter siden Hvordan an de ikke ha rensa ett sluk på alle de årene??? 🤢 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå