adriana32 Skrevet onsdag kl. 20:40 #18401 Skrevet onsdag kl. 20:40 J.. skrev (44 minutter siden): Hvorfor skal hun svare på slikt? Er helt helt irrelevant for denne "venninen" din om et fremmed barn spiser skorpe eller ikke.. Hvorfor er det relevant å vise det om ikke folk kan spørre? Om ingen engasjerer seg: hva står hun igjen med da? Nada!! 3 1 1
adriana32 Skrevet onsdag kl. 20:44 #18402 Skrevet onsdag kl. 20:44 Blomsterjente92 skrev (7 timer siden): Undrer egentlig hvorfor Stina som liksom skal være så "beauty queen" (med sine sminkevideoer osv) fortsatt kjører så old school vippeextensions. Det har jo kommet et stykke lenger enn disse "viftene" som dekker halve øyet og ikke akkurat er så veldig flatterende. Jeg bruker det ikke selv (ikke praktisk for meg av mange årsaker), men synes det kan være veldig fint, men de blokkene av noen vifter er virkelig ikke det peneste dessverre og det ser veldig jalla ut.. Var kjapt innom nå og tenkte så fin hun var nå, mye mer "naturlig" (ikke så hardt sminket osv), men så kom det selvfølgelig opp at hun skulle på vippetime rett etterpå 🤭 tror hun er litt stuck i den "mye vil ha mer" ifh til dette med "beauty" og ser seg veldig blind på det.. Man går liksom over den grensa med å kun fremheve til å bli tacky. Til å være så "bestis" med Sophie Elise så er det rart hun ikke har lært litt der. Hun er jo egentlig veldig søt og pen, men det blir gjemt i all dilldall fra vipper og ekstreme lepper, som også mange går bort ifra nå egentlig, men alt henger visst veldig igjen hos Stina. Hun henger liksom veldig etter, bare rart i hodet mitt når man skal liksom være så influenser, men være så langt tilbake "trendmessig". Er egentlig spent på om hun en dag vil gå mer naturlig og begynner da og poste mye om det og alt hun kanskje angret på da, som så mange andre gjør.. Ikke så mye å undre over egentlig. Hun lever i fortiden- som en huleboer som aldri er ute blant andre mennesker og som tror vi enda lever i 2010. Ingen impulser fra andre voksne mennesker og lever som om verden kretser rundt henne. Har faktisk tenkt til tider de siste månedene at hun har vist en positiv utvikling, men de siste dagers hendelser gjør at jeg slakter mine egne vurderinger. Jeg uttalte meg igår om frokostsituasjonen og dagens innlegg fra henne står til stryk! 3 4
Palmemor Skrevet onsdag kl. 20:57 #18403 Skrevet onsdag kl. 20:57 «Postet storier mellom stormrier». Nei Stina!!! Du hadde på ingen måte stormrier der du sto! 8 3
Marlenene Skrevet onsdag kl. 21:11 #18404 Skrevet onsdag kl. 21:11 De riene var sjukt vonde ja (well they all are?)🥴 var dette med tåleevne. Det der er ikke stormrier! Fy jeg blir så sykt provosert. 7
Pigaloppa Skrevet i går, 09:50 #18405 Skrevet i går, 09:50 Tsk skrev (14 timer siden): Dette er min mening, jeg synes de små nette barnefingrene er ALT for nærme kniven når hun bruker den. Og som i bildet når hun skjærer av skorpen av et ristet brød så legger hun litt kraft i skjæringen. Dette synes jeg er litt nifst. Der i gården ser det ut som at dem tror at ungen må være limt inntil en av dem til enhver tid. Synd om dem får en oppvekker i form av at hun kutter han ,eller at pelle dypper de bare føttene hans i grøten når han henger der i bæresele. 2 8
Blomsterjente92 Skrevet i går, 13:57 #18406 Skrevet i går, 13:57 Nei Stina 🤭 "små" tenner betyr ikke at de blir rettere. Minner om strekkmerker uttalelsen det der. Blir spennende om hun ender opp som Ross i friends (if you know..), med "skikkelig skikkelig hvite tenner". Tror ikke hun vet hva stormrier er.. jeg hadde det og jeg klarte så vidt å puste, ikke sjans til å snakke, klarte så vidt holde lystgassen. Mannen min måtte holde meg flere ganger for jeg klarte ikke sitte eller stå for det var så jævlig og med maks 5sek pauser. Måtte til slutt ha hastekeisersnitt for baby taklet ikke riene når de ble til stormrier. Funket heller ikke med riehemmende, var like sterke. Morsomt at hun tror hun hadde det.. det er akkurat som hun prøver å "skryte" på seg det mest ekstreme hun kommer på, spesielt. Husker snappene hennes fra fødselen og det var langt i fra stormrier 🤭 13 3
J.. Skrevet i går, 14:32 #18407 Skrevet i går, 14:32 Blomsterjente92 skrev (34 minutter siden): Nei Stina 🤭 "små" tenner betyr ikke at de blir rettere. Minner om strekkmerker uttalelsen det der. Blir spennende om hun ender opp som Ross i friends (if you know..), med "skikkelig skikkelig hvite tenner". Tror ikke hun vet hva stormrier er.. jeg hadde det og jeg klarte så vidt å puste, ikke sjans til å snakke, klarte så vidt holde lystgassen. Mannen min måtte holde meg flere ganger for jeg klarte ikke sitte eller stå for det var så jævlig og med maks 5sek pauser. Måtte til slutt ha hastekeisersnitt for baby taklet ikke riene når de ble til stormrier. Funket heller ikke med riehemmende, var like sterke. Morsomt at hun tror hun hadde det.. det er akkurat som hun prøver å "skryte" på seg det mest ekstreme hun kommer på, spesielt. Husker snappene hennes fra fødselen og det var langt i fra stormrier 🤭 Ikke start opp igjen 14 sider med fødselshistorier,vær så vennlig.. 7 1 5
Littelulla Skrevet i går, 16:45 #18409 Skrevet i går, 16:45 Faina skrev (44 minutter siden): Ååh, den tekstingen 🙈 Hahaha, ja, den tekstingen har jeg ledd mye av! Blir mye morsomt der. Denne vsr en av de bedre, hehe. Ikke alltid jeg forstår hva det skulle stått, men som regel går det greit. 2
Mippiie123 Skrevet i går, 18:51 #18410 Skrevet i går, 18:51 Manana321 skrev (På 12.11.2025 den 10.54): Problemet er at dette er ikke en næringsrik og variert mat. Hun får daglig kommenterer på det og blir opplyst at man skal variere kostholdet til de små for at de skal spise bedre med forskjellige tekstur og farger fra de er små til de blir større. Det er så mye godt man kan lage til barn.. Samtidig lager hun forskjellig mat til seg selv som er sunt, har allverdens med tid og serverer det samme kjedelige hver dag til sønnen sin. For å ikke nevne at hun gir han ferdigmat fra glass ellers. Orker ikke å tilberede nan heller, men gir ferdigblandet hele dagen lang... Det er det som provoserer folk. Hun er faktisk et forbilde for unge jenter og det er dette de får sett. For å ikke nevne hva kan det gjøre med sønnen deres og hans forhold til mat når han blir eldre. Man kan si mye om Stina, men sunt spiser hun da vel ikke? 😂 Mye UP og all den kunstige søtningen? Har mye cravings på søtt når du må dynke maten din i sukrin og drikker brus til frokost. 11
FruRosa Skrevet i går, 19:06 #18411 Skrevet i går, 19:06 Mippiie123 skrev (14 minutter siden): Man kan si mye om Stina, men sunt spiser hun da vel ikke? 😂 Mye UP og all den kunstige søtningen? Har mye cravings på søtt når du må dynke maten din i sukrin og drikker brus til frokost. Til og med rosenkål dynkes i sukrin gold 🤢 5
Manana321 Skrevet 23 timer siden #18412 Skrevet 23 timer siden Mippiie123 skrev (2 timer siden): Man kan si mye om Stina, men sunt spiser hun da vel ikke? 😂 Mye UP og all den kunstige søtningen? Har mye cravings på søtt når du må dynke maten din i sukrin og drikker brus til frokost. Det er sant 😊 men hun spiser variert og har flere frukt og grønt på tallerken i hverdagen enn sønnen hennes. Det var det som var poenget. 3
FruRosa Skrevet 11 timer siden #18413 Skrevet 11 timer siden Hun har vært på loftet og funnet fram masse vinterjakker. Noen hadde hun faktisk glemt at hun hadde, da har man (for) mye klær! Jeg reagerer på at flere av jakkene er tilklint av sminke i halsen. Ekkelt at hun ikke vasket dem før hun la dem bort etter forrige vinter! 8
kraftwerk Skrevet 8 timer siden #18414 Skrevet 8 timer siden FruRosa skrev (3 timer siden): Hun har vært på loftet og funnet fram masse vinterjakker. Noen hadde hun faktisk glemt at hun hadde, da har man (for) mye klær! Jeg reagerer på at flere av jakkene er tilklint av sminke i halsen. Ekkelt at hun ikke vasket dem før hun la dem bort etter forrige vinter! Noe jeg syntes er merkelig, er når man tjener så bra som henne også fortsetter man å bare kjøpe billig polyester. Hvorfor ikke kjøpe ordentlige klær i litt bedre kvalitet? Men ja, er som det blir skrevet her inne - hun er harry 😅. 1 3
Manana321 Skrevet 8 timer siden #18415 Skrevet 8 timer siden FruRosa skrev (3 timer siden): Hun har vært på loftet og funnet fram masse vinterjakker. Noen hadde hun faktisk glemt at hun hadde, da har man (for) mye klær! Jeg reagerer på at flere av jakkene er tilklint av sminke i halsen. Ekkelt at hun ikke vasket dem før hun la dem bort etter forrige vinter! Jeg hadde heller ikke gjort det før, da de må vaskes etter å ha blitt hentet siden de har sikkert fått seg litt loft lukt😬 ikke alt man må henge seg oppi tenker jeg 😊 1 5
Interiørgla Skrevet 6 timer siden #18416 Skrevet 6 timer siden (endret) kraftwerk skrev (2 timer siden): Noe jeg syntes er merkelig, er når man tjener så bra som henne også fortsetter man å bare kjøpe billig polyester. Hvorfor ikke kjøpe ordentlige klær i litt bedre kvalitet? Men ja, er som det blir skrevet her inne - hun er harry 😅. Hun må få lov til å være harry hvis hun vil mener nå jeg. Vil Stina kjøpe billig polyester så gjør det. Om det er bærekraftig kan jo diskuteres. Har vel egentlig ikke sett att bærekraft er noe hun er opptatt av. Mer bruk og kast. Utifra hennes kjøpe mønster er hun opptatt av kvantitet istedenfor kvalitet. Endret 6 timer siden av Interiørgla 1 3
Littelulla Skrevet 5 timer siden #18417 Skrevet 5 timer siden kraftwerk skrev (2 timer siden): Noe jeg syntes er merkelig, er når man tjener så bra som henne også fortsetter man å bare kjøpe billig polyester. Hvorfor ikke kjøpe ordentlige klær i litt bedre kvalitet? Men ja, er som det blir skrevet her inne - hun er harry 😅. Det er noe av det jeg har likt ved henne. Hun kjøper ting flere kan ha råd til. På den andre siden er jeg helt enig i dere når det kommer til overforbruk og miljøavtrykk. 3
FruRosa Skrevet 4 timer siden #18418 Skrevet 4 timer siden Manana321 skrev (3 timer siden): Jeg hadde heller ikke gjort det før, da de må vaskes etter å ha blitt hentet siden de har sikkert fått seg litt loft lukt😬 ikke alt man må henge seg oppi tenker jeg 😊 Hun har fortalt at det ikke blir lukt i klærne på loftet fordi hun har denne lufttette bokser. Uansett lukt eller ei ville jeg aldri lagt bort vintertøy fullt av sminke! Trodde det var vanlig å vaske sesongtøy før man legger det bort! Det er jo mye vanskeligere å få det rent igjen også når det har ligget og godgjort seg i månedsvis. 2
J.. Skrevet 4 timer siden #18419 Skrevet 4 timer siden FruRosa skrev (11 minutter siden): Hun har fortalt at det ikke blir lukt i klærne på loftet fordi hun har denne lufttette bokser. Uansett lukt eller ei ville jeg aldri lagt bort vintertøy fullt av sminke! Trodde det var vanlig å vaske sesongtøy før man legger det bort! Det er jo mye vanskeligere å få det rent igjen også når det har ligget og godgjort seg i månedsvis. Men så er dette en tråd som Stina og ikke deg,så hvordan er det relevant? 2 3
FruRosa Skrevet 3 timer siden #18420 Skrevet 3 timer siden J.. skrev (35 minutter siden): Men så er dette en tråd som Stina og ikke deg,så hvordan er det relevant? Kommentaren er jo sånn sett om Stina. At hun ikke vasker vintertøyet før hun legger det bort. At man sammenligner med hvordan man selv ville gjort det er vel ikke så uvanlig når man er uenig? 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå