Katinkalille Skrevet mandag kl. 21:21 #18361 Skrevet mandag kl. 21:21 J.. skrev (9 timer siden): Det ble invitert inn et 20 talls personer,satt frem langbord,bestemoren baket 3 kaker som ble satt fram,samt én kjøpekake. Ingen skade skjedd,mao. Så ut som en hyggelig,vanlig 1årsdag. Bortsett ifra at det var 3 kjøpekaker og én hjemmelaget (sjokoladekake)😊 2
Palmemor Skrevet mandag kl. 21:25 #18362 Skrevet mandag kl. 21:25 Katinkalille skrev (3 minutter siden): Bortsett ifra at det var 3 kjøpekaker og én hjemmelaget (sjokoladekake)😊 Gleder meg til bryllup 😆😆 6 3
Katinkalille Skrevet mandag kl. 21:47 #18363 Skrevet mandag kl. 21:47 Palmemor skrev (22 minutter siden): Gleder meg til bryllup 😆😆 Der sa du noe😂
Himmelen_91 Skrevet mandag kl. 22:37 #18364 Skrevet mandag kl. 22:37 Blir det ikke for mye for barnet med all den julepyntingen??? Blir ikke barnet overstimulert? 😩😩 2
sushi92 Skrevet tirsdag kl. 07:59 #18365 Skrevet tirsdag kl. 07:59 Himmelen_91 skrev (9 timer siden): Blir det ikke for mye for barnet med all den julepyntingen??? Blir ikke barnet overstimulert? 😩😩 Tror fint barn overlever julepynt altså😅 6 3
Faina Skrevet tirsdag kl. 08:31 #18366 Skrevet tirsdag kl. 08:31 Palmemor skrev (11 timer siden): Hennes definisjon av «ikke tid» og en 3-barns mor i full jobb sin definisjon av det samme er jo ikke litt i nærheten av hverandre heller da… Nei, det er sant. Men ut fra hennes definisjon, så var det julepyntingen sin feil 🤪 1 1
MajaKristin Skrevet tirsdag kl. 09:01 #18367 Skrevet tirsdag kl. 09:01 Himmelen_91 skrev (10 timer siden): Blir det ikke for mye for barnet med all den julepyntingen??? Blir ikke barnet overstimulert? 😩😩 Det er bedre med farger enn med beige hjem og beige leker 😉 1 13
Palmemor Skrevet tirsdag kl. 09:24 #18368 Skrevet tirsdag kl. 09:24 Faina skrev (52 minutter siden): Nei, det er sant. Men ut fra hennes definisjon, så var det julepyntingen sin feil 🤪 Dumme jula som må komme så tidlig 1
Himmelen_91 Skrevet tirsdag kl. 10:34 #18369 Skrevet tirsdag kl. 10:34 MajaKristin skrev (1 time siden): Det er bedre med farger enn med beige hjem og beige leker 😉 Jojo, men tenkte på alle de blinkene lysene 🤣 1
Katinkalille Skrevet tirsdag kl. 11:25 #18370 Skrevet tirsdag kl. 11:25 Himmelen_91 skrev (50 minutter siden): Jojo, men tenkte på alle de blinkene lysene 🤣 #epilepsi🤣🤣
Palmemor Skrevet tirsdag kl. 11:26 #18371 Skrevet tirsdag kl. 11:26 Himmelen_91 skrev (50 minutter siden): Jojo, men tenkte på alle de blinkene lysene 🤣 Jeg hadde blitt gæren. Men skal sies, hun er grunnen til at jeg har kjøpt litt julelandsby faktisk! Men ikke så mange, og ikke 28 juletrær. Jeg liker det minimalistisk, som Stina, men helst hele året 🤣 1
Soro123 Skrevet tirsdag kl. 16:30 #18372 Skrevet tirsdag kl. 16:30 1-åringen får bursdagsgave i posten, mamma åpner pakka delvis og tar ut kortet og begynner å lese, 1-åringen strekker seg etter pakka, mamma åpner resten av pakka, gir 1-åringen papiret og tar opp gava. Kunne vel la 1-åringen få åpne egne pakker selv eller? Bare jeg som syns dette var rart å se på? 6 12
Palmemor Skrevet tirsdag kl. 16:43 #18373 Skrevet tirsdag kl. 16:43 Soro123 skrev (12 minutter siden): 1-åringen får bursdagsgave i posten, mamma åpner pakka delvis og tar ut kortet og begynner å lese, 1-åringen strekker seg etter pakka, mamma åpner resten av pakka, gir 1-åringen papiret og tar opp gava. Kunne vel la 1-åringen få åpne egne pakker selv eller? Bare jeg som syns dette var rart å se på? Nei du er ikke alene om det… verre var kommentaren til PK at han ikke syns det var interresant så var bedre å åpne pakka 😆😆 som om han egentlig brydde seg om det 4
Whitesnake69 Skrevet tirsdag kl. 17:13 #18374 Skrevet tirsdag kl. 17:13 Syns det virker så fake når hun liksom blir "rørt". Påtvunget. 6 3
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 19:15 #18375 Skrevet tirsdag kl. 19:15 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1
Møffins Skrevet tirsdag kl. 21:11 #18376 Skrevet tirsdag kl. 21:11 (endret) What the fuck? Hun bare åpner gaven, uten å la barnet prøve å leke litt med papiret osv selv?😂 Greit at et barn på 1 år ikke forstår konseptet med gave og innpakningspapir, men… hallo??? Og FOR en uhorvelig mengde med skinke hun kaster!!! Aldri sett maken😳 Måten hun skjærer av «skorpen» på og bare, lar under halve biten være igjen som hun bruker?! SKAMMELIG! Hun må ha et sykelig overforbruk av mat, og jeg kan ikke tenke meg hvor mye spiselig mat hun kaster. Det er faktisk ganske kvalmt å se på, her sitter det familier som lar barna spise seg mette og kanskje legger seg sulten selv, så har du Stina… fysj! Endret tirsdag kl. 21:16 av Møffins Skrev mer 16 1
adriana32 Skrevet tirsdag kl. 21:30 #18377 Skrevet tirsdag kl. 21:30 Sett noen snapper de siste dagene og reagerer også på denne pakkeåpningen. Tenkte det var et unntak, men ser mer og mer at hun "overser" han og bruker tiden på å snakke til "oss" isteden for han. Han sier ikke så mye- de resignerer raskt om de merker at det ikke har noen hensikt. Sett dårlig samspill disse dagene og klart- er kun øyeblikksbilder en ser, men så er det mange av de. Hver dag det lages frokost f.eks': til sammen blir det mange dårlige samspill som så klart setter spor. 11 1
TR72 Skrevet tirsdag kl. 22:45 #18378 Skrevet tirsdag kl. 22:45 Å den syke stemmen når hun snakker til han!! Rista brød hver dag, og den forklaringen på det!! Syns oppriktig synd på den ungen! Spoiler Sitat 4
J.. Skrevet onsdag kl. 06:32 #18380 Skrevet onsdag kl. 06:32 Møffins skrev (7 timer siden): Dette hadde jeg helt glemt hihi Hvordan kan du glemme noe som postes jevnlig i tråden? Folk elsker å vise til 5-10-15 år gamle hendelser. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå