Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
sushi92 skrev (6 timer siden):

Herregud,er det ikke noen andre plasser på KG man kan diskutere dette?? Flere sider snart om årstider😵‍💫😵‍💫

Vi kan ikke la folk som mener at barn som er født i november er vinterbarn eller julebarn 😅 Det er vranglære 😉

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MajaKristin skrev (6 minutter siden):

Vi kan ikke la folk som mener at barn som er født i november er vinterbarn eller julebarn 😅 Det er vranglære 😉

For all del,men så handler ikke denne tråden om hvilke måneder som er vinter,vår,sommer eller høst og er avsporing..

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Nå veit vi hvem som kommer til å tilbringe mest tid i hundeburet 😛👍 

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (9 timer siden):

For all del,men så handler ikke denne tråden om hvilke måneder som er vinter,vår,sommer eller høst og er avsporing..

Nei, men det hele startet med at Stina mener barnet er julebarn, noe som er feil. Han er heller ikke vinterbarn som noen mente - han er er høstbarn født i november. Dette var grunnen til at tråden ble slik og det var flere som ville rette opp i vranglæren. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Helt utrolig hva for mye leppefillers gjør😂 Hva skjeer i område mellom nese og munn

IMG_1499.thumb.png.9649b4509f64d7af109f6ed072ae3432.png

• Liker 8
Skrevet
Cami9 skrev (33 minutter siden):

Helt utrolig hva for mye leppefillers gjør😂 Hva skjeer i område mellom nese og munn

IMG_1499.thumb.png.9649b4509f64d7af109f6ed072ae3432.png

🤣🤣🤣🤣 sorry as men dette var morsomt 🤣🤣🤣

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Dette er ikke ment for å shame Stina på noen som helst måte, men heller ment for å poengtere hvor falskt sosiale medier er - og ikke minst for alle som føler seg dårlig når de ser andre "bounce tilbake" etter fødsel. Stina har flere ganger lagt ut bilder av seg selv hvor målet har vært å vise frem en flat mage. Flere har påpekt at det er svært synlig at hun både poserer og trekker inn magen så godt hun kan. Stina ser helt normal ut, men hva er  grunnen for at hun ønsker å fremstille det som at magen hennes er helt flat når den åpenbart ikke er det?? 

Screenshot_20251107_231542_Gallery.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 18
Skrevet
snurk skrev (11 minutter siden):

Dette er ikke ment for å shame Stina på noen som helst måte, men heller ment for å poengtere hvor falskt sosiale medier er - og ikke minst for alle som føler seg dårlig når de ser andre "bounce tilbake" etter fødsel. Stina har flere ganger lagt ut bilder av seg selv hvor målet har vært å vise frem en flat mage. Flere har påpekt at det er svært synlig at hun både poserer og trekker inn magen så godt hun kan. Stina ser helt normal ut, men hva er  grunnen for at hun ønsker å fremstille det som at magen hennes er helt flat når den åpenbart ikke er det?? 

Hun virker egentlig ganske usikker på seg selv og har behov for å fremstille seg som petite og perfekt 😅

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (1 time siden):

Hun virker egentlig ganske usikker på seg selv og har behov for å fremstille seg som petite og perfekt 😅

Denne kommentaren kunne vært helt grei, men shamer når du klarte å slenge med en latter emoji. Ja hun vil fremstille seg som slankere, retusjere ansiktet osv pga usikkerhet og nei det er ikke bra. Hvorfor kan ikke kvinner heie på hverandre i stedet for å rakke ned hele tiden. Må vi trykke de usikre ned pga at de er usikre, ser ikke helt hva godt som kommer ut av det 😔

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
snurk skrev (6 timer siden):

Tenk å normalisere at denne kroppen også er helt normal! Istedenfor å supe inn magen og skyte frem puppa i speilet i bare undertøyet. Tenk om all influensere var dønn ærlig. Stina har jo en flott kropp! Omfavn den som den er, og vis usikre unge jenter der ute at dette er en helt normal kropp!

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Interiørgla skrev (7 timer siden):

Denne kommentaren kunne vært helt grei, men shamer når du klarte å slenge med en latter emoji. Ja hun vil fremstille seg som slankere, retusjere ansiktet osv pga usikkerhet og nei det er ikke bra. Hvorfor kan ikke kvinner heie på hverandre i stedet for å rakke ned hele tiden. Må vi trykke de usikre ned pga at de er usikre, ser ikke helt hva godt som kommer ut av det 😔

Latteremoji? Hæ?

😅 er en svett emoji, som, i alle fall jeg og de jeg kjenner, bruker når jeg faktisk blir litt svett av ting – fordi jeg ikke skjønner hvorfor hun må fremstille seg som minst mulig når hun faktisk ser helt normal ut.

Endret av JegErIkkeMeg
  • Liker 4
  • Nyttig 17
Skrevet
Himmelen_91 skrev (13 timer siden):

🤣🤣🤣🤣 sorry as men dette var morsomt 🤣🤣🤣

Hehe ja, og ingen mimikk i resten av fjeset… Det har man normalt sett når man gjør en sånn grimase. Trist dem skal se seg så blinde på fillers og botox

• Liker 3
Skrevet

Jeg har født på julaften. Julebarn! 😂👀😂

• Liker 2
Skrevet

Meget spesiell familie…… man kan ikke se bort 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Himmelen_91 skrev (10 timer siden):

Meget spesiell familie…… man kan ikke se bort 

Tenk når barnet skal spise frokost hos andre, han kommer til å lure på hva som er galt der siden de som lager mat og filmer seg selv mens de gjør det, ikke gjør det… 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Lilleiskaffe skrev (På 31.10.2025 den 23.37):

Har jeg gjort mange ganger med mine hunder også 😂 vi spiste til og med julemiddag sammen der hundene satt pent og pyntelig på hver sin stol og vi spiste sammen. Så koselig! Men klart dette er helt krise for folk som feks ikke liker hunder eller har andre regler for hundene sine. 
personlig ser ikke jeg noe problem med at Stina gjør det der. 

Æsj. Det er et greit skille mellom dyr og mennesker. Ingenting som er spesielt "søtt" med at dyr sitter ved matbordet og spiser, eller slafser i seg fra servise man spiser av. Altså hvis dette er normalen så begynner jeg å bli skeptisk til å spise hos folk med dyr heretter... Æsj.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Faina skrev (På 1.11.2025 den 19.25):

Det er ikke vanlig å late som hunden er et menneske.

💯

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Mitral skrev (34 minutter siden):

Æsj. Det er et greit skille mellom dyr og mennesker. Ingenting som er spesielt "søtt" med at dyr sitter ved matbordet og spiser, eller slafser i seg fra servise man spiser av. Altså hvis dette er normalen så begynner jeg å bli skeptisk til å spise hos folk med dyr heretter... Æsj.

Synes du , andre har null problemer med at dyrene sitter ved matbordet, godt man er forskjellig 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Orly skrev (31 minutter siden):

Synes du , andre har null problemer med at dyrene sitter ved matbordet, godt man er forskjellig 

Samme som å si at de som ikke vasker hendene ikke har noen problemer med det og synes det er helt normalt. Like lite renslig.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Mitral skrev (1 time siden):

Det går helt fint, du skal få slippe å komme hit på middag 😂 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...