elskersommer Skrevet 3. november #18222 Skrevet 3. november adriana32 skrev (3 minutter siden): Ikke sikkert. Ser ut som han har vært med på mye og min erfaring er at det er mer spennende å røre om julepynten plutselig er der fremfor at barnet får være med på selve pyntingen;) Men ja; kan hende du får rett likevel- blir " spennende" å høre etterhvert. Men hvorfor tror og mener alle at dersom den lille rører pynten så takler ikke paret det? Vet ikke hvor mange som lo og kom med dritt når SB var gravid at hvordan skulle det gå når hun måtte stå opp kl 6-7? Hvordan skulle det gå når sønnen skulle ha frokost og middag siden paret ikke spiste ved spisebordet? Hørtes nesten ut som at det bare var å ringe BV før fødsel for det barnet ville ikke overleve 6
Maia3 Skrevet 3. november #18223 Skrevet 3. november (endret) Lorieen skrev (5 timer siden): Jeg får helt spader av alt nipset og rælet PÅ KJØKKENBENKEN. Ikke bare på kjøkkenbenken. Hele huset er jo overlesset med nips . Hadde blitt drittlei om jeg skulle pyntet 1 november. Sikkert nedstøvet og "lekkert "til jul. Hver sin smak heldigvis Endret 3. november av Maia3 6 2
Himmelen_91 Skrevet 3. november #18224 Skrevet 3. november panzerpølsa skrev (2 timer siden): Må være grenser for hva man kritiserer. Hva andre mennesker har på kjøkkenbenken har da vel ingen betydning for dere? Og ingen har vel interesse av hva som befinner seg på kjøkkenbenken deres heller. Kjære vene nå er det ikke oss som viser frem, vi har da vel lov til og kommentere. 3
Katinkalille Skrevet 3. november #18225 Skrevet 3. november elskersommer skrev (1 time siden): Men hvorfor tror og mener alle at dersom den lille rører pynten så takler ikke paret det? Vet ikke hvor mange som lo og kom med dritt når SB var gravid at hvordan skulle det gå når hun måtte stå opp kl 6-7? Hvordan skulle det gå når sønnen skulle ha frokost og middag siden paret ikke spiste ved spisebordet? Hørtes nesten ut som at det bare var å ringe BV før fødsel for det barnet ville ikke overleve Skulle da vel bare mangle om de ikke kom seg opp til kl 7 å,det er tross alt 2 voksne hjemme til enhver tid. Sitter å spiser frokost med brus til drikke,hver.eneste.dag. 3
Pigaloppa Skrevet 3. november #18226 Skrevet 3. november Oline5 skrev (7 timer siden): De barne-tærne nesten oppi grøt-kjelen stresser meg 😳 Kanskje litt mammapoliti fra meg ang fingre under kniven og tær i gryta, men jeg vet at Stina leser her inne og forhåpentligvis tar det til seg 👍 Skummelt at dem to voksne må ha ungen så nær når dem hold på med kniv og matlaging på komfyr. Redd for at han skal kveles av brødskive som ikke er ristet, men fingrer nær kniv og tær nesten i grøtkjelen er ikke skummelt.. 11
Katinkalille Skrevet 3. november #18227 Skrevet 3. november Pigaloppa skrev (6 minutter siden): Skummelt at dem to voksne må ha ungen så nær når dem hold på med kniv og matlaging på komfyr. Redd for at han skal kveles av brødskive som ikke er ristet, men fingrer nær kniv og tær nesten i grøtkjelen er ikke skummelt.. og sa til ungen da han fikk taki en paprika bit: neinei den kan du ikke spise,du kan kvæææles... 🙄 4
Harnoejegvilsi Skrevet 3. november #18228 Skrevet 3. november Himmelen_91 skrev (2 timer siden): Kjære vene nå er det ikke oss som viser frem, vi har da vel lov til og kommentere. Jeg er VELDIG for debatt omkring influencere. Jeg er derimot veldig i mot en mobbekultur, der alt skal under lupen, samtidig som det er åpent for kritikk. Hvordan folk har det hjemme, så lenge de trives, og det ikke er til skade for noen andre, burde ikke vært tema for diskusjon. Vi er ulike, det må det også være rom for. 7 9
Manana321 Skrevet 3. november #18229 Skrevet 3. november Flere som har sett glippet av sønnen deres i dag tidlig? Tror Stina så det og fjernet klippen fordi den finnes ikke lengre. Altså jeg elsker stemningen på snapen hennes nå så jeg er inne flere ganger daglig 😂
elskersommer Skrevet 3. november #18230 Skrevet 3. november Katinkalille skrev (1 time siden): Skulle da vel bare mangle om de ikke kom seg opp til kl 7 å,det er tross alt 2 voksne hjemme til enhver tid. Sitter å spiser frokost med brus til drikke,hver.eneste.dag. Men hvor mange her mente at det IKKE kom til å gå? Ja de gir jo tross alt barnet sitt brus hver dag
elskersommer Skrevet 3. november #18231 Skrevet 3. november Manana321 skrev (5 minutter siden): Flere som har sett glippet av sønnen deres i dag tidlig? Tror Stina så det og fjernet klippen fordi den finnes ikke lengre. Altså jeg elsker stemningen på snapen hennes nå så jeg er inne flere ganger daglig 😂 Glippet?
chsa Skrevet 3. november #18232 Skrevet 3. november Hun har klippet bort mye fra snap igår/idag, for når hun snakker så kuttes klippet brått flere ganger, men teksten henger litt lengre med på noen av snappene.. vet ikke hva hun har klippet bort
Katinkalille Skrevet 3. november #18233 Skrevet 3. november elskersommer skrev (39 minutter siden): Men hvor mange her mente at det IKKE kom til å gå? Ja de gir jo tross alt barnet sitt brus hver dag Det var nok mange. Men,ungen er jo bare 1 år,de er 2 voksne hjemme 24/7,så det burde være plankekjøring. Brusen til frokost kan nok bli interessant om 1 års tid. Men det er klart,når mor sier til ungen at det er farlig å spise paprika fordi han kan kvæles,så er nok brus livsfarlig🫠 4
Manana321 Skrevet 3. november #18234 Skrevet 3. november chsa skrev (39 minutter siden): Hun har klippet bort mye fra snap igår/idag, for når hun snakker så kuttes klippet brått flere ganger, men teksten henger litt lengre med på noen av snappene.. vet ikke hva hun har klippet bort Aner ikke om annet enn at hun klippet bort sønnen sin som krabba i bakrunnen i dag tidlig. Tror hun glemte å snu kamera og oppdaget det ikke før senere når hun gikk over videoer.
Himmelen_91 Skrevet 3. november #18235 Skrevet 3. november adriana32 skrev (4 timer siden): Ikke sikkert. Ser ut som han har vært med på mye og min erfaring er at det er mer spennende å røre om julepynten plutselig er der fremfor at barnet får være med på selve pyntingen;) Men ja; kan hende du får rett likevel- blir " spennende" å høre etterhvert. Som hva da? Vi ser han bare i vogna eller i bæresele, og ja noen ganger i bingen 😛 4
elskersommer Skrevet 3. november #18236 Skrevet 3. november Katinkalille skrev (1 time siden): Det var nok mange. Men,ungen er jo bare 1 år,de er 2 voksne hjemme 24/7,så det burde være plankekjøring. Brusen til frokost kan nok bli interessant om 1 års tid. Men det er klart,når mor sier til ungen at det er farlig å spise paprika fordi han kan kvæles,så er nok brus livsfarlig🫠 Men de står jo opp begge to.. ett barn trenger ikke brus
MzMe Skrevet 3. november #18237 Skrevet 3. november (endret) Sussih skrev (7 timer siden): Barnet kommer til å ødelegge all julepynten snart....huff og huff dette går ikke bra, 1åringer skal jo borti a l t!! Se for deg han og pefeddikk tar karatespark på julepynten 🤭 Endret 3. november av MzMe 7
Katinkalille Skrevet 3. november #18238 Skrevet 3. november elskersommer skrev (1 time siden): Men de står jo opp begge to.. ett barn trenger ikke brus Det trenger vel strengt talt ikke foreldrene til frokost heller😉 7
Harnoejegvilsi Skrevet 3. november #18239 Skrevet 3. november Himmelen_91 skrev (2 timer siden): Som hva da? Vi ser han bare i vogna eller i bæresele, og ja noen ganger i bingen 😛 Men vi vil jo ikke se han. I allefall om man er i mot eksponering av barn. 1 1
elskersommer Skrevet 4. november #18240 Skrevet 4. november Katinkalille skrev (11 timer siden): Det trenger vel strengt talt ikke foreldrene til frokost heller😉 Nei det er jeg enig i. Men hva de drikker og spiser er jo opp til de 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå