Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Littelulla skrev (13 minutter siden):

Nå var det heller ikke Stina selv som syns dette var vanskelig. Det er folk her inne aom syns det var problematisk at Stins gjorde det som funket best for dem. 

Tja det får være din mening, man tolker Stina forskjellig 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Orly skrev (52 minutter siden):

Nei nei men er det ikke snakk om deg, men klart vil man finne unnskyldninger for å gjøre livet ekstra vanskelig så finner man nok det, godt man er forskjellig

Jeg snakker om mine erfaringer med barn. Er ikke bare jeg som har barn som sover lett og er ikke den eneste forelderen som helst ikke vil ha trøtte/overtrøtte barn med seg på shopping🙃 Det er snakk om pirking på små,unødvendige ting.

• Nyttig 5
Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Nei nei men er det ikke snakk om deg, men klart vil man finne unnskyldninger for å gjøre livet ekstra vanskelig så finner man nok det, godt man er forskjellig

🙌🏼

Skrevet
Littelulla skrev (5 timer siden):

Jeg sa ikke liten baby. 

Det var Stina selv som omtalte barnet som «liten baby».

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke Stina at det er tilsatt sukker i Tine kremtopp? Hun påstår jo at hun kun spiser sukkerfritt…

IMG_2178.jpeg

IMG_2179.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
FruRosa skrev (3 minutter siden):

Vet ikke Stina at det er tilsatt sukker i Tine kremtopp? Hun påstår jo at hun kun spiser sukkerfritt…

IMG_2178.jpeg

IMG_2179.jpeg

Jo, men den inneholder 2% sukker og Stina holder seg på matvarer under 5% sukker. Så den der er sukkerfri i Stinas verden

• Liker 4
Skrevet
chsa skrev (2 minutter siden):

Jo, men den inneholder 2% sukker og Stina holder seg på matvarer under 5% sukker. Så den der er sukkerfri i Stinas verden

Merkelig måte å regne på! Med den digre toppen med krem hun hadde i koppen sin blir det faktisk en god del sukker 😆

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Poly skrev (23 timer siden):

Og der var julegalskapen i gang…

Det er ikke en gang litt fint, pynt på rad og rekke

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Littelulla skrev (6 timer siden):

Jeg sa ikke liten baby. 

At dere bor som dere gjør har jo også ført til andre rutiner/behov enn for folk som bor mer sentralt. Nå skulle de også bære ned julepynten fra loftet mens han sov, så derfor ville de time det til at de rakk hjem før soving. 

At hun er overdrevent engstelig for kvelning er så sin sak, men det var ikke temaet nå. Ikke til det du svarte meg på i hvertfall. 

Nei,men Stina omtaler han som liten baby.

Han er faktisk ikke det. Han er en 1 åring. (Om en uke ish)

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Katinkalille skrev (31 minutter siden):

Nei,men Stina omtaler han som liten baby.

Han er faktisk ikke det. Han er en 1 åring. (Om en uke ish)

Oki, jeg tar til meg den.

Men... Spiller det noen rolle? Sånn egentlig? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg elsker jul, men å få jul rett i fleisen 1 november er litt for tidlig- julestemning er hardt å ikke få med å se på snappen hennes. Er kjedelig content generelt men litt vanskelig å ikke få med seg siden filmingen hennes til tider er bra🤣

• Liker 3
Skrevet

Joda, den julepyntinga er kanskje litt overkill, men det er SÅ mye koseligere enn de som har helt steril, hvit jul! 

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

De barne-tærne nesten oppi grøt-kjelen stresser meg 😳

Kanskje litt mammapoliti fra meg ang fingre under kniven og tær i gryta, men jeg vet at Stina leser her inne og forhåpentligvis tar det til seg 👍

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg får helt spader av alt nipset og rælet PÅ KJØKKENBENKEN. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Lorieen skrev (3 timer siden):

Jeg får helt spader av alt nipset og rælet PÅ KJØKKENBENKEN. 

Haha du er nok ikke alene om det 🤣🤣 her stresser jeg over om det ligger en ekstra kopp på kjøkkenbenken 😭😭

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (32 minutter siden):

Haha du er nok ikke alene om det 🤣🤣 her stresser jeg over om det ligger en ekstra kopp på kjøkkenbenken 😭😭

Må være grenser for hva man kritiserer. Hva andre mennesker har på kjøkkenbenken har da vel ingen betydning for dere? Og ingen har vel interesse av hva som befinner seg på kjøkkenbenken deres heller. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Barnet kommer til å ødelegge all julepynten snart....huff og huff dette går ikke bra, 1åringer skal jo borti a l t!!

• Liker 4
Skrevet
Sussih skrev (2 minutter siden):

Barnet kommer til å ødelegge all julepynten snart....huff og huff dette går ikke bra, 1åringer skal jo borti a l t!!

Det er da ikke sikkert, min største rørte aldri noe hverken av pynt eller annet 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sussih skrev (36 minutter siden):

Nå har jeg riktignok to barn i starten av 20 årene men de har også vært 1 år. Men ingen av de var noe klåfingra små barn. Jeg hadde alt av julepynt og annet pynte fremme til enhver tid. Å det gikk så fint.

Å klår de eller river ned så tror jeg det går helt fint hos Stina

• Liker 2
Skrevet
Sussih skrev (1 time siden):

Ikke sikkert. Ser ut som han har vært med på mye og min erfaring er at det er mer spennende å røre om julepynten plutselig er der fremfor at barnet får være med på selve pyntingen;) Men ja; kan hende du får rett likevel- blir " spennende" å høre etterhvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...