Pigaloppa Skrevet 1. juli #17021 Skrevet 1. juli Palmemor skrev (2 timer siden): Nettopp derfor trenger hun ikke presisere det. Hun står jo å smiler og sier "er du så tøff? Tester du stemmen? Er du tøff du??" til de små føttene som sparker. Alle skjønner at det er ungen. Ingen tror det er PF? Alle gangene hun har sagt det som jeg har fått med meg er PF som holder på. Har ikke vært inne der i dag da🙂
Margit777 Skrevet 1. juli #17022 Skrevet 1. juli Faina skrev (6 timer siden): Her ligger det ingen kirke i nærheten av der toget går. Starter fra skolen og går til gamlehjemmet. Så aldri gått i gudstjeneste på 17.mai. Men har ingen problemer med å se at det skjer der kirka naturlig ligger midt i ruta. Hadde det vært sånn her, så hadde vi nok gått i kirka da, og ungene måtte bare innfunnet seg med det 🤪 Da er du heldig, husker fortsatt at jeg måtte sitte og fryse i kirka hver 17. Mai i 6 år 😆 2
Littelulla Skrevet 1. juli #17023 Skrevet 1. juli Palmemor skrev (3 timer siden): Det er måten hun ordlegger seg på. Hun får det til å høres ut som at de som f.eks er homofobe er kristne. Hun definerer galskapen inn i kristendommen. Hun har en fryktelig klønete måte å formulere seg på Å, sånn å forstå. Jeg har stikk motsatt opplevelse, og syns hun får det tydelig fram. At hun kan rote med/mangle noen ord er greit nok, men selve budskapet syns jeg var veldig klart og tydelig.
Zenhouse Skrevet 1. juli #17024 Skrevet 1. juli FruRosa skrev (5 timer siden): Uansett om gudstjeneste kanskje var en del av 17.maiprogrammet der Stina vokste opp tviler jeg sterkt på at den varte i 2 timer! Jeg har aldri opplevd at en gudstjeneste er så lang! Den varer i 30 min, i hvertfall nå for tiden. I den kirka som Stina nevner. 1
Illusen Skrevet 1. juli #17025 Skrevet 1. juli Littelulla skrev (57 minutter siden): Å, sånn å forstå. Jeg har stikk motsatt opplevelse, og syns hun får det tydelig fram. At hun kan rote med/mangle noen ord er greit nok, men selve budskapet syns jeg var veldig klart og tydelig. Virkelig? Jeg syns hun er alt annet enn tydelig i hva hun mener det meste av tiden. Hun har dessuten et snevert ordforråd, gjentar seg selv flere ganger, klarer ikke å finne riktig norsk ord for hva hun ønsker å si og bruker feil ord rett som det er. (For eks. Gravidtest istedet for graviditetstest, eller å konsekvent si at bunaden hennes var fra sogn og fjordland.) Jeg tror helt sikkert hun kunne framstått bedre og mer opplyst om hun hadde tatt seg tid til å planlegge og tenke gjennom hva hun vil formidle, men slik det er nå syns jeg hun virker slurvete og likegyldig til hva hun slenger ut på kanalen sin. 7 3
AnonymMamma99 Skrevet 1. juli #17026 Skrevet 1. juli For en stund siden var det noe greier med Stina, og flere (tror jeg?) Influensere pratet om det. Blandt annet Kristjana Vera sluttet å følge henne. Jeg fikk aldri med meg hva styret rundt det var?? Mulig jeg er veldig dårlig til å finne ting på nett, men tenker jeg spør her jeg- for dere har vel peiling?😆 Hva skjedde som gjorde at Kristjana Vera sluttet å følge henne?? 2
Klump Skrevet 1. juli #17027 Skrevet 1. juli Palmemor skrev (6 timer siden): Det jeg ikke forstår er hvorfor Stina, og andre influensere, lyver så mye? Alle vet at man ikke får oppblåste lepper av lipliner. Alle vet også at hvis man er hoven pga vann i kroppen (noe hun IKKE er plaget av) så går det tilbake. Det forblir ikke i leppene. Hvorfor tror hun helt oppriktig på sin egen løgn? Kanskje hun har sett Villanden. Ja, det kan du tro😂😂😂 Hun er så skrudd den dama der. Blir jo verre og verre 5
Palmemor Skrevet 1. juli #17028 Skrevet 1. juli Klump skrev (1 time siden): Ja, det kan du tro😂😂😂 Hun er så skrudd den dama der. Blir jo verre og verre He he😅 ja det er helt villt. Klarer ikke formidle ord på norsk engang. «Eh, hva heter det på norsk igjen da…» for hu ser jo så mange amerikanere filmer… 7
Pigaloppa Skrevet 1. juli #17029 Skrevet 1. juli Faina skrev (1 time siden): Da har du gått glipp av mange ganger. Det er både når hun lager frokost, spiser frokost/mater P, sminker seg, laget lunsj... uten at PF er der. Har nok det ja, er sjelden innom der nå for tiden. Ble litt kjedelig i lengden. Hører selvsagt forskjell på et barn kontra en voksen, og det er helt normalt at et barn tester ut lyder og volum på stemmen. Ikke like normalt at en voksen mann uttrykke seg slik 2
Faina Skrevet 1. juli #17030 Skrevet 1. juli Pigaloppa skrev (6 minutter siden): Har nok det ja, er sjelden innom der nå for tiden. Ble litt kjedelig i lengden. Hører selvsagt forskjell på et barn kontra en voksen, og det er helt normalt at et barn tester ut lyder og volum på stemmen. Ikke like normalt at en voksen mann uttrykke seg slik Nei, det er jo helt normalt, så skjønner ikke behovet hennes for å påpeke det hver eneste gang 1
Palmemor Skrevet 1. juli #17031 Skrevet 1. juli Faina skrev (2 minutter siden): Nei, det er jo helt normalt, så skjønner ikke behovet hennes for å påpeke det hver eneste gang Var det jeg prøvde å formidle. Hun trenger ikke påpeke det. Som at vi er dumme og ikke skjønner det 😆 2
vesp Skrevet 1. juli #17032 Skrevet 1. juli Faina skrev (1 time siden): Nei, det er jo helt normalt, så skjønner ikke behovet hennes for å påpeke det hver eneste gang Jeg føler hun må gjenta så mye fordi hun til syvende og sist ikke har et innholdsrikt liv. Misforstå meg rett, det er innholdsrikt å ha mann og barn, men for å leve av det som influenser så strekker ikke hverdagen hennes helt til når hun ikke engang gidder å forberede det hun skal levere, se igjennom det hun skal dele eller tekste skikkelig. Jeg føler at man enten må leve et liv utenom det vanlige, ha et slags prosjekt gående eller virkelig tenke igjennom hva man vil formidle via kanalen sin hvis man skal holde seg aktuell. Eller litt av alt. Stina lever et hjemmeværende liv hvor alt går på repeat, hvor en tur til Stavern med familien var et ork. Og jeg har full forståelse for tilstander som kan gjøre ting vanskelig, men det er ikke dette hun har bygget opp kanalen sin med. Hun ønsker å fremstå som velstående, rik, kanskje måle seg med de største influenserne, men livet hennes samsvarer ikke med disse. Så hun må gjenta alt for å skape innhold, er mitt inntrykk. 14 4
Himmelen_91 Skrevet 1. juli #17033 Skrevet 1. juli Hvorfor varmer hun grøten i mikrobølgeovnen? Er det ikke vanlig å dekke over når man skal varme? Kjøper a ferdig grøt? 2
refill Skrevet 1. juli #17034 Skrevet 1. juli AnonymMamma99 skrev (6 timer siden): For en stund siden var det noe greier med Stina, og flere (tror jeg?) Influensere pratet om det. Blandt annet Kristjana Vera sluttet å følge henne. Jeg fikk aldri med meg hva styret rundt det var?? Mulig jeg er veldig dårlig til å finne ting på nett, men tenker jeg spør her jeg- for dere har vel peiling?😆 Hva skjedde som gjorde at Kristjana Vera sluttet å følge henne?? Det var vel noe prat om strekkmerker og postpartum kroppen. At hun ikke hadde fått strekkmerker fordi hun trente og spiste sunt, eller noe i den duren. Ta det med en klype salt. Det var den tematikken, men jeg husker ikke hvilke ord som ble brukt. 8 1
FruRosa Skrevet 2. juli #17035 Skrevet 2. juli refill skrev (7 timer siden): Det var vel noe prat om strekkmerker og postpartum kroppen. At hun ikke hadde fått strekkmerker fordi hun trente og spiste sunt, eller noe i den duren. Ta det med en klype salt. Det var den tematikken, men jeg husker ikke hvilke ord som ble brukt. Hun hadde ikke fått strekkmerker fordi hun la på seg lite under svangerskapet. Påsto hun trente sjukt mye og spiste sunt🤣 9 2
Palmemor Skrevet 2. juli #17036 Skrevet 2. juli Himmelen_91 skrev (9 timer siden): Hvorfor varmer hun grøten i mikrobølgeovnen? Er det ikke vanlig å dekke over når man skal varme? Kjøper a ferdig grøt? Det er ferdiggrøt ja. Hun har jo ikke tid til å lage selv 11
Lillemor1982 Skrevet 2. juli #17037 Skrevet 2. juli FruRosa skrev (5 timer siden): Hun hadde ikke fått strekkmerker fordi hun la på seg lite under svangerskapet. Påsto hun trente sjukt mye og spiste sunt🤣 Hun hadde ikke blitt 'schwæær' i svangerskapet var ordene hun brukte😂 Så dum vettu🆘️ 7 2
kittykaat Skrevet 2. juli #17038 Skrevet 2. juli Kjøpte hun seg virkelig en leke til seg selv i lekebutikken? En rosa og glitrende smoothie leke? I can't 😂😂 5 4
refill Skrevet 2. juli #17039 Skrevet 2. juli kittykaat skrev (3 timer siden): Kjøpte hun seg virkelig en leke til seg selv i lekebutikken? En rosa og glitrende smoothie leke? I can't 😂😂 Det gjør jeg og. Fidgets og bamser. Autist og don't give a shit 💁♀️ 3 6
Littelulla Skrevet 2. juli #17040 Skrevet 2. juli kittykaat skrev (4 timer siden): Kjøpte hun seg virkelig en leke til seg selv i lekebutikken? En rosa og glitrende smoothie leke? I can't 😂😂 Var det ikke en kopp? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå