Zenhouse Skrevet 7. mai 2025 #16361 Skrevet 7. mai 2025 J.. skrev (1 time siden): Hun er enkelt utkonkurrert av fler deltagere her inne i den konkurransen,gitt. Det er så. Men det er sjeldent å se et så stort følger-frafall som Stina opplever nå. Jeg lurer på om hun reflekterer over hvorfor? Som regel om noen går lei av en man følger, så ser man gjerne mindre på vedkommendes storys. Jeg vil tro at mange bare glemmer bort at de enda «følger» vedkommende da. Men å aktivt trykke «avfølg» , det er et signal om at dette vil en ikke støtte opp om lenger. Og selvfølgelig - noen ser jo på Stina for så å løpe inn på Jodel el her for å diskutere hvor stygt de har det el det siste teite hun sa. Ang diskusjon lenger oppe her i tråden om rause følgere. Jeg tror mange har vært rause mot Stina - men bare enkelt fått nok. De er nok dratt videre- til Ulrikke f.eks. 10
LinaHg Skrevet 7. mai 2025 #16362 Skrevet 7. mai 2025 oss-to skrev (6 timer siden): Litt artig, men poenget mitt var raushet!🤭 Men hvor/for hva mener du at Stina fortjener at folk er mer rause mot henne?Og hva er det Ulrikke gjør likt som Stina og mottar raushet for? Bortsett fra at de begge dessverre eksponerer barnet sitt, så har jeg ikke sett så mange likhetstrekk mellom de. Så nei, ikke et kjempe artig poeng egentlig. 11 1
oss-to Skrevet 7. mai 2025 #16363 Skrevet 7. mai 2025 (endret) LinaHg skrev (46 minutter siden): Men hvor/for hva mener du at Stina fortjener at folk er mer rause mot henne?Og hva er det Ulrikke gjør likt som Stina og mottar raushet for? Bortsett fra at de begge dessverre eksponerer barnet sitt, så har jeg ikke sett så mange likhetstrekk mellom de. Så nei, ikke et kjempe artig poeng egentlig. No kveriulerar du. Det som er artig er jo at poenget mitt vart vist her i fleire innlegg. Som sagt hadde feks Stina og mannen vore på 2 gangar på handletur, med eit barn på 5 dager hadde det vore ramaskrik i tråden her. I Ulrikke sin føljarskare er ein meir raus og ser at både mors og babys behov er dekt. Stina og mannen har ikkje fortjent den massive kritikken av korleis dagen deira er delt opp. Det var andre som drog U inn på sida og eg gav tilsvar på dette. For min del ser eg 2 nybakte førstegangs mødre som på kvar sin måte ,med dei resursane dei har prøvar/prøvde å løyse tida med nyfødt. At du ikkje er einig går heilt fint . Eg berre syntes når ein les U sin tråd og denne er det meire uttalt hets og lite konstruktive tilbakemeldingar på denne sida. Side anntalet på dei to kan vel bekrefte det. Som eg har kommentert tidlegare er mykje å sette fingen på med influensaren. Men det var ikkje det som var oppe no. Endret 7. mai 2025 av oss-to La til ord for å få meining. 2 4
Palmemor Skrevet 7. mai 2025 #16364 Skrevet 7. mai 2025 Bare å få en videresending til fysio der altså. Synd at den smerteterskelen er så selektiv da. «Hadde vondt i ryggen og måtte ta meg av ett barn med en annen voksen, orka ikke jobbe». Hun skal være så glad hun ikke har en ordentlig jobb. Og at mannen hennes jobber hjemmefra. For det hadde faktisk ikke vært gjennomførbart for henne å ta seg av den ungen alene med de ekstreme ryggsmertene…… 16
Eyr Skrevet 7. mai 2025 #16365 Skrevet 7. mai 2025 Palmemor skrev (4 minutter siden): Bare å få en videresending til fysio der altså. Synd at den smerteterskelen er så selektiv da. «Hadde vondt i ryggen og måtte ta meg av ett barn med en annen voksen, orka ikke jobbe». Hun skal være så glad hun ikke har en ordentlig jobb. Og at mannen hennes jobber hjemmefra. For det hadde faktisk ikke vært gjennomførbart for henne å ta seg av den ungen alene med de ekstreme ryggsmertene…… Kan starte med å fjerne litt silikon kanskje?! 18 2
Palmemor Skrevet 7. mai 2025 #16366 Skrevet 7. mai 2025 Eyr skrev (2 minutter siden): Kan starte med å fjerne litt silikon kanskje?! Kommer hu aldri til å gjøre. Jeg syns det dog er fascinerende hvordan hun styrer på rundt hjemme og i hagen og aldri viser tegn til smerte (med mindre hun er ett byttedyr, selvsagt) men påberoper seg å ha slitt med smerter siden fødsel Ja jeg er kronisk smertepasient, og jeg kan ikke bøye meg uten lyd😅😅 21
Katinkalille Skrevet 7. mai 2025 #16367 Skrevet 7. mai 2025 Trulsa skrev (5 timer siden): Har du ikke noe bedre å vise fram burde du finne deg en annen hobby 🫡
Katinkalille Skrevet 7. mai 2025 #16368 Skrevet 7. mai 2025 (endret) Asså er a dum eller er a dum?? Endret 7. mai 2025 av Katinkalille Bilder 13 5
Katinkalille Skrevet 7. mai 2025 #16370 Skrevet 7. mai 2025 Og det er jo først nå,etter brystreduksjon at hennes venninne skjønte hvorfor hu har hatt så mye vondt i ryggen! Hvis Stina fjerner 2 kg pupp så skal du se at alt blir så meget bedre🐒 15
Trulsa Skrevet 7. mai 2025 #16372 Skrevet 7. mai 2025 oss-to skrev (12 timer siden): Men no tar du poenget ut av kontekst. Det er rart U i det heile vart dradd inn i denne tråden. Men når det først var gjort kommenterte eg på det eg finn spesielt. Her må kunne diskutere sak utan å dra inn alt av andre parameter. Her er sagt/vedtatt i tråden at kun mor kan være omsorgspersonen dei fyrste mnd. At far har barnet utan mor har framstått som direkte farlig . Her i tråden vert det leita etter feil menst i den andre tråden framstår dei meir joviale. Hvordan går det så med barn som bare har fedre? Ja jeg tror mange må tenke litt før det ytres på kg. 4 1
Palmemor Skrevet 8. mai 2025 #16373 Skrevet 8. mai 2025 Katinkalille skrev (7 timer siden): Asså er a dum eller er a dum?? Mensasmart!! 12
Margit777 Skrevet 8. mai 2025 #16374 Skrevet 8. mai 2025 (endret) Palmemor skrev (6 minutter siden): Mensasmart!! Tatt test i KK eller Hjemmet? Godt hun forklarer for ikke Mensa medlemmer hva en farmor er, kanskje se og hør er på saken? Endret 8. mai 2025 av Margit777 11
Palmemor Skrevet 8. mai 2025 #16375 Skrevet 8. mai 2025 Margit777 skrev (1 time siden): Tatt test i KK eller Hjemmet? Godt hun forklarer for ikke Mensa medlemmer hva en farmor er, kanskje se og hør er på saken? Må være i KK 😅 6
Palmemor Skrevet 8. mai 2025 #16376 Skrevet 8. mai 2025 Nivået av dumskap fortsetter å overraske meg. Skal ikke la bassengvannet renne ned i kloakken nei. Bedre å la det renne ned i bakken, til jorda... 22
Tessa12 Skrevet 8. mai 2025 #16377 Skrevet 8. mai 2025 Margit777 skrev (5 timer siden): Tatt test i KK eller Hjemmet? Godt hun forklarer for ikke Mensa medlemmer hva en farmor er, kanskje se og hør er på saken? Verste er at hun jo skulle frem til oldefar🙈 15
Palmemor Skrevet 8. mai 2025 #16378 Skrevet 8. mai 2025 Jaja. To voksne mennesker som er hjemme også må de ha vaskehjelp?? Gud hjelpe 13
Poly Skrevet 8. mai 2025 #16379 Skrevet 8. mai 2025 Palmemor skrev (8 timer siden): Nivået av dumskap fortsetter å overraske meg. Skal ikke la bassengvannet renne ned i kloakken nei. Bedre å la det renne ned i bakken, til jorda... skulle ta knekken på ugresset vettu. Likte visst ikke det mer etter og ha lest her inne 6
Palmemor Skrevet 8. mai 2025 #16380 Skrevet 8. mai 2025 Poly skrev (12 minutter siden): skulle ta knekken på ugresset vettu. Likte visst ikke det mer etter og ha lest her inne Jah, utvanna klorvann ispedd ett tonn snø fra snøen som falt i fjord er nok det ultimate ugressmiddelet 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå