Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Seroquel skrev (14 timer siden):

Og ikke minst at hun nok en gang bryter vegtrafikkloven, denne gangen med barnet sitt i baksetet, for å snappe. Helt surrealistisk at alt annet i verden er så viktig at hun ofrer sikkerheten til alle rundt i trafikken, til og med sitt eget barn for å snappe. Lurer på om hvordan hun hadde respondert på 48 t uten selvdigge speil, kakle rundstykker, dahliah eller «self love». Absolutt ingen ting. Hun har svært lav påvirkningskraft slik hun holder på nå. Kun «ekstreme» turer. 

Du vet kanskje ikke at man kan lage Snapchat fra flere dager tilbake? Det er bare å hente fram et eller annet å sende det ut til den store følgerskaren. Poff så er det delt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trulsa skrev (8 minutter siden):

Du vet kanskje ikke at man kan lage Snapchat fra flere dager tilbake? Det er bare å hente fram et eller annet å sende det ut til den store følgerskaren. Poff så er det delt🙈

Men det forandrer ikke det faktum at hun sitter å snakker til telefonen, og avslutter filmingen mens hun kjører bil. Altså blir man uoppmerksom 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (8 minutter siden):

Men det forandrer ikke det faktum at hun sitter å snakker til telefonen, og avslutter filmingen mens hun kjører bil. Altså blir man uoppmerksom 

Blir jo ikke noe annerledes enn når man kjører bil som har skjerm , eller snakker med seg selv uten å ha på skjerm. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (13 minutter siden):

Blir jo ikke noe annerledes enn når man kjører bil som har skjerm , eller snakker med seg selv uten å ha på skjerm. 

Jeg vet ikke hva du driver med i en bil med skjerm, men jeg ser ikke på skjerm når jeg kjører bil. Det er snakk om få sekunder før man mister fokus 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (10 minutter siden):

Jeg vet ikke hva du driver med i en bil med skjerm, men jeg ser ikke på skjerm når jeg kjører bil. Det er snakk om få sekunder før man mister fokus 

Nå kan jo ikke du vite om jeg kjører bil med skjerm eller ikke, samme som at du ikke kan være sikker på om Stina trykker på mobilskjermen uten å stoppe først. Jeg er helt enig i at man ikke skal drive på å trykke på skjerm når man kjører. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (4 minutter siden):

Nå kan jo ikke du vite om jeg kjører bil med skjerm eller ikke, samme som at du ikke kan være sikker på om Stina trykker på mobilskjermen uten å stoppe først. Jeg er helt enig i at man ikke skal drive på å trykke på skjerm når man kjører. 

Har jeg sagt noe sted at jeg vet hva du gjør?? 

Stina har mer enn én gang stoppa videoen mens hun kjører bil, og ser masse på skjermen mens hun prater. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (11 minutter siden):

Har jeg sagt noe sted at jeg vet hva du gjør?? 

Stina har mer enn én gang stoppa videoen mens hun kjører bil, og ser masse på skjermen mens hun prater. 

Palmemor skrev (30 minutter siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (41 minutter siden):

Jeg aner ikke hvor mye hun trykker av og på filming mens hun kjører, men jeg vet at hun filmer.

Jeg ser at hun ofte stirrer i kamera fremfor å se på veien...sjekker håret og fikler litt med det blant annet. 

Jeg vet også at hun har kamera på baby, og stadig sjekker den skjermen.

Den tredje skjermen hun blir nødt til å sjekke i ny og ne, er jo bilens egen med tanke på fart og varsler.

Mulig setter hun på noe musikk? Hvem vet?

Skikkelig multitasking, spør du meg i alle fall 🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (14 minutter siden):

Ja? Hva vil du frem til her? Jeg skriver jo at jeg ikke vet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline5 skrev (7 minutter siden):

Jeg aner ikke hvor mye hun trykker av og på filming mens hun kjører, men jeg vet at hun filmer.

Jeg ser at hun ofte stirrer i kamera fremfor å se på veien...sjekker håret og fikler litt med det blant annet. 

Jeg vet også at hun har kamera på baby, og stadig sjekker den skjermen.

Den tredje skjermen hun blir nødt til å sjekke i ny og ne, er jo bilens egen med tanke på fart og varsler.

Mulig setter hun på noe musikk? Hvem vet?

Skikkelig multitasking, spør du meg i alle fall 🙄

Det har vært diskutert her før at hun stopper filmingen mens hun kjører. Men ja. Det skal lite til før oppmerksomheten er borte fra veien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så stor forskjell mellom å trykke en gang for å skru av kanera og å trykke en gang for å legge på? 

IMG_8154.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (12 minutter siden):

Det er vel ikke så stor forskjell mellom å trykke en gang for å skru av kanera og å trykke en gang for å legge på? 

IMG_8154.png

Politiet kan bøteleggje deg for å filme deg sjølv medan du køyrer, sjølv om mobilen står i stativ. Det handlar om om du mister merksemda på trafikken, ikkje berre om kvar mobilen er plassert, eller kva knappar ein trykk på.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (10 minutter siden):

Politiet kan bøteleggje deg for å filme deg sjølv medan du køyrer, sjølv om mobilen står i stativ. Det handlar om om du mister merksemda på trafikken, ikkje berre om kvar mobilen er plassert, eller kva knappar ein trykk på.

Det er jo en selvfølge, men om Stina kun trykker av og på er det ikke så stor forskjell fra det som står der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 minutter siden):

Det er jo en selvfølge, men om Stina kun trykker av og på er det ikke så stor forskjell fra det som står der. 

Med skjerm frå kamera i baksetet, skjerm frå eige kamera ++ Har ho mykje som tek merksemda frå køyringa. Eg tenker det er lite trafikk sikkert. Og med den aldersgruppa ho siktar seg inn på, meinar eg ho ikkje burde ha filma frå bil. Mange er nok nye traffikantar og treng gode førebilde. 

Kan legge til at eg meinar ingen burde filme og køyre.

Endret av oss-to
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
oss-to skrev (3 timer siden):

Med skjerm frå kamera i baksetet, skjerm frå eige kamera ++ Har ho mykje som tek merksemda frå køyringa. Eg tenker det er lite trafikk sikkert. Og med den aldersgruppa ho siktar seg inn på, meinar eg ho ikkje burde ha filma frå bil. Mange er nok nye traffikantar og treng gode førebilde. 

Kan legge til at eg meinar ingen burde filme og køyre.

Dette👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke så mye om blomster, men får litt vondt i hjertet at hun bare dro opp påske blomstene (de gule). Hos oss går dem igjen år etter år. Vi er på 3 generasjon som har dem. Jeg gjør absolutt ingenting med dem og de kommer vært år. Ikke fått med meg at svigermor gjør noe heller. 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter folk seriøst å forsvarer mobilbruk i bil også nå? Hadde dere gitt livet deres for denne dama? Alvorlig talt

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (4 timer siden):

Kan ikke så mye om blomster, men får litt vondt i hjertet at hun bare dro opp påske blomstene (de gule). Hos oss går dem igjen år etter år. Vi er på 3 generasjon som har dem. Jeg gjør absolutt ingenting med dem og de kommer vært år. Ikke fått med meg at svigermor gjør noe heller. 😅

Jeg har prøvd å få sånne påskeliljer som Stina kastet til å komme tilbake, det gjør de ikke, vet om mange som ikke lykkes med det. De løkene du har hatt i 3 generasjoner er det en helt annen kvalitet på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...