Nikoletta Skrevet 19 timer siden #15601 Del Skrevet 19 timer siden Jea10 skrev (51 minutter siden): Jeg må oppriktig si at jeg gir totalt beng i hva og hvordan Stina velger å gjøre ting. Hun vil helst snu dette til at alle dømmer og spekulerer i hva hun gjør fordi man har lite å drive med - at det liksom er alle andre som er rare og ureflekterte. Joda, vi har kanskje andre ting vi kunne bedrevet tiden vår med. Hun, og fansen, velger flatt å ignorere alle som svarer på tiltale at dette handler om noe helt annet enn om hun velger å amme, om hun gjør det, om hun kjøper elektrisk barnevogn, eller om det er smart eller whatever. Det handler om væremåten hennes og en total mangel på selvinnsikt. Hun har en utstråling og formidlingsevne som gjør at folk synes hun fremstår totalt falsk og uintelligent. Hun gjemmer seg bak et filter, noe som vitner om et eksepsjonelt dårlig selvbilde. Jeg tror hun prøver å lure seg selv mer enn andre ved å desperat dyrke dette narrativet i den bobla hun lever i. Er det synd på henne? Kanskje. Skal man la være å adressere det som er problematisk ved henne som en offentlig person og innholdet hennes? Nei, overhodet ikke. Hadde hun droppa utbroderende monologer med et begrenset vokabular, hvor hun kommer påstander, argumentasjoner og forklaringer hun ikke har belegg for å uttale seg om - så hadde ingen løftet på et øyebryn engang. Hadde hun visst når hun burde ha vist mer modenhet, eller vært klar over når hun burde tidd stille eller snudd seg mot å ha en god dose selv-ironi, så hadde man ikke tatt henne på noe som helst. Hun roter seg bort i så mye pjatt fordi hun ikke skjønner når hun burde stoppe. Hun har vokabularet til en jente på 16 år, og sjarmen til en 6 åring, noe som for lengst har sluttet å være sjarmerende når man er 30+ år. Dét er problemet. Ikke hvorvidt hun virkelig ammer eller ikke. That’s it. Hun påstår med nebb og klør at hun er mer enn det hun er og at alle andre er idioter. Man ser helt klart hvem hun er. Hun er tafatt, hun er lat, tåler ikke motgang og hun skal på et spektakulært vis forsøke å legge alt av skyld på publikum fordi hun ikke vet hvordan hun kan te seg litt mer elegant. Personlig synes jeg hun er lite miljøvennlig/miljøbevisst når hun sløser med så mye penger på ting. Hun kjøper masse som hun allerede har mye av, men må ha nytt, hun kjøper nips og småting hele tiden, og hun har reist med fly på ferie relativt ofte for bare noen dager av gangen (kanskje ikke så mye i det siste av åpenbare årsaker), men det er uansett med på å opprettholde et press på miljøet. Hun sløser vanvittig med mat, noe som bidrar til mer konsum/etterspørsel etter råvarer/kjøtt, i tillegg til økt avfall, som også er negativt for klimaet. Hun er virkelig ikke en person som er verdt noe anerkjennelse. Hun fortjener å få tilbakemelding, hvertfall når hun insisterer på å skulle være i offentlighetens lys. Hun er i denne bransjen av overfladiske grunner (sminke, hår, glitz and glamour), og jeg synes at når hun er så gammel som hun er, så burde hun virkelig tenke større og mer meningsfullt. Hvor vil hun med dette? Når så mange mennesker observerer de samme tingene, så burde det være et tegn på noe. Når man ser at fellesnevneren er Stina for så mange mennesker, så må man begynne å tenke at det kanskje er nevnte fellesnevner som er problemet, og ikke nødvendigvis alle andre. Det betyr ikke at det er dermed sagt at all kritikk/harselering er konstruktivt eller berettiget her. Et fåtall her går på usaklige og dårlige fornærmelser og mobbing, men det er faktisk et fåtall. De aller fleste her som er kritiske sier på mange måter det samme som jeg. Mange kunne godt spart seg for kommentarer om utseende, hår og andre ting, karakteristikker/omtale av barnet, familie o.l. Det er totalt irrelevant og usaklig. Folk får stå for seg selv, men jeg tør banne på at for de aller fleste så er problemet Stina hvordan hun fremstår, og narrativet hun dyrker om at hun er et offer for en hel verden av idioter. Hun klarer ikke å være den hun vil at alle skal se at hun er, men da må hun begynne å gå inn i seg selv om det er det hun ønsker. That’s all folks! Applaus! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 18 timer siden #15602 Del Skrevet 18 timer siden Jea10 skrev (1 time siden): Jeg må oppriktig si at jeg gir totalt beng i hva og hvordan Stina velger å gjøre ting som mamma. Hun vil helst snu dette til at alle dømmer og spekulerer i hva hun gjør fordi man har lite å drive med - at det liksom er alle andre som er rare og ureflekterte. Joda, vi har kanskje andre ting vi kunne bedrevet tiden vår med. Hun, og fansen, velger flatt å ignorere alle som svarer på tiltale at dette handler om noe helt annet enn om hun velger å amme, om hun gjør det, om hun kjøper elektrisk barnevogn, eller om det er smart eller whatever. Det handler om væremåten hennes og en total mangel på selvinnsikt. Hun har en utstråling og formidlingsevne som gjør at folk synes hun fremstår totalt falsk og uintelligent. Hun gjemmer seg bak et filter, noe som vitner om et eksepsjonelt dårlig selvbilde. Jeg tror hun prøver å lure seg selv mer enn andre ved å desperat dyrke dette narrativet i den bobla hun lever i. Hadde hun droppa utbroderende monologer med et begrenset vokabular, hvor hun kommer påstander, argumentasjoner og forklaringer hun ikke har belegg for å uttale seg om - så hadde ingen løftet på et øyebryn engang. Hadde hun visst når hun burde ha vist mer modenhet, eller vært klar over når hun burde tidd stille eller snudd seg mot å ha en god dose selv-ironi, så hadde man ikke tatt henne på noe som helst. Hun roter seg bort i så mye pjatt fordi hun ikke skjønner når hun burde stoppe. Hun har vokabularet til en jente på 16 år, og sjarmen til en 6 åring, noe som for lengst har sluttet å være sjarmerende når man er 30+ år. Er det synd på henne? Kanskje. Skal man la være å adressere det som er problematisk ved henne som en offentlig person og innholdet hennes? Nei, overhodet ikke. Hun påstår med nebb og klør at hun er mer enn det hun er og at alle andre er idioter. Man ser helt klart hvem hun er. Hun er tafatt, hun er lat, tåler ikke motgang og hun skal på et spektakulært vis forsøke å legge alt av skyld på publikum fordi hun ikke vet hvordan hun kan snu det. Personlig synes jeg hun er lite miljøvennlig/miljøbevisst når hun sløser med så mye penger på ting. Hun kjøper masse som hun allerede har mye av, men må ha nytt hele tiden. Hun orker ikke finne frem pynt fra loftet så hun kjøper nytt. Hun kjøper nips og småting hele tiden. Hun har reist med fly relativt ofte for å bare være på ferie noen dager av gangen. Dette er kanskje ikke tilfellet i det siste av åpenbare årsaker, men det er uansett med på å opprettholde et press på miljøet/klimaet. Hun sløser vanvittig med mat, noe som bidrar til mer konsum/etterspørsel etter råvarer/kjøtt, i tillegg til økt avfall, som også er negativt for klimaet. Hun fortjener å få tilbakemelding, hvertfall når hun insisterer på å skulle være i offentlighetens lys. I dag er hun i denne bransjen av overfladiske grunner, de samme grunnene som hun hadde i ung alder. Dessverre virker det som at hun er i dette grunnet et hinsides stort bekreftelsesbehov, en interesse for sminke, hår, glitz and glamour. Når hun er så gammel som hun er nå, så burde hun virkelig tenke større og mer meningsfullt. Hvor vil hun med dette? Når så mange mennesker observerer de samme tingene, så burde det være et tegn på noe. Når man ser at fellesnevneren er Stina for så mange mennesker, så må man begynne å tenke at det kanskje er nevnte fellesnevner som er problemet, og ikke nødvendigvis alle andre. Hvorfor bryr vi oss med å sitte å diskutere her? Fordi hun er med på å fronte/dyrke verdier og hvilke holdninger vi ønsker å bevare og videreføre. Når hun er offentlig og uttaler seg om ting, så er hun en offentlig person med makt og et ansvar for hva hun eksponerer yngre jenter for. Hun er også med på å forme hvilket syn man skal ha på kvinner fra menn sitt perspektiv også. Stina, som kvinne, bidrar til å bygge opp under et inntrykk av hvordan kvinner er, og jeg tør vedde på at de aller færreste (både menn og kvinner) synes at Stina er et individ man ønsker seg flere av. Ja, okay, så hun har vært med på veldedighet sammen med PF for å kjøpe julegaver til barn som ikke har mye. Jeg kan ikke tro at hun hadde gjort dette hvis ikke PF hadde vært så opptatt av det. Uansett hvor fint jeg synes det er at fattige familier kan få en fin jul med gaver på grunn av dette initiativet, så slår hun meg ikke som en veldedig person - hun vil bare at ting skal se bra ut. I tillegg så bringer dette meg tilbake til det sinnssyke forbruket hennes og presset på forbruk og etterspørsel. Dét er problemet. Ikke hvorvidt hun virkelig ammer eller ikke. That’s it. Det betyr ikke at det er dermed sagt at all kritikk/harselering er konstruktivt eller berettiget her. Et fåtall her går på usaklige og dårlige fornærmelser og mobbing, men det er faktisk et fåtall. De aller fleste her som er kritiske sier på mange måter det samme som jeg. Mange kunne godt spart seg for kommentarer om utseende, hår og andre ting, karakteristikker/omtale av barnet, familie o.l. Det er totalt irrelevant og usaklig. Folk får stå for seg selv, men jeg tør banne på at for de aller fleste så er problemet Stina hvordan hun fremstår, og narrativet hun dyrker om at hun er et offer for en hel verden av idioter. Hun klarer ikke å være den hun vil at alle skal se at hun er, men da må hun begynne å gå inn i seg selv om det er det hun ønsker. That’s all folks! Det du sier her er 100% sannheten. Dette er grunnen for at folk blir forbanna. Måten hun fremstiller seg selv på! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 18 timer siden #15603 Del Skrevet 18 timer siden Jea10 skrev (2 timer siden): Jeg må oppriktig si at jeg gir totalt beng i hva og hvordan Stina velger å gjøre ting som mamma. Hun vil helst snu dette til at alle dømmer og spekulerer i hva hun gjør fordi man har lite å drive med - at det liksom er alle andre som er rare og ureflekterte. Joda, vi har kanskje andre ting vi kunne bedrevet tiden vår med. Hun, og fansen, velger flatt å ignorere alle som svarer på tiltale at dette handler om noe helt annet enn om hun velger å amme, om hun gjør det, om hun kjøper elektrisk barnevogn, om det er smart eller whatever. Det handler om væremåten hennes og en total mangel på selvinnsikt. Hun har en utstråling og formidlingsevne som gjør at folk synes hun fremstår falsk og uintelligent. Det er hennes problem, ikke vårt. Hun gjemmer seg bak et filter, noe som vitner om et meget dårlig selvbilde. Jeg tror hun prøver å lure seg selv mer enn andre. Hadde hun droppa utbroderende monologer med et begrenset vokabular, hvor hun kommer påstander, argumentasjoner og forklaringer hun ikke har belegg for å uttale seg om - så hadde ingen løftet på et øyebryn engang. Hadde hun visst når hun burde ha vist mer modenhet, eller vært klar over når hun burde tidd stille eller snudd seg mot å ha en god dose selv-ironi, så hadde man ikke tatt henne på noe som helst. Hun roter seg bort i så mye pjatt fordi hun ikke skjønner når hun burde stoppe. Hun har vokabularet til en jente på 16 år, og sjarmen til en 6 åring, noe som for lengst har sluttet å være sjarmerende når man er 30+ år. Er det synd på henne? Kanskje. Skal man la være å adressere det som er problematisk ved henne som en offentlig person og innholdet hennes? Nei, overhodet ikke. Hun påstår med nebb og klør at hun er offeret og at alle andre er idioter. Man ser helt klart hvem hun er. Hun er tafatt, hun er lat, tåler ikke motgang og hun skal på et spektakulært vis forsøke å legge alt av skyld på publikum fordi hun ikke vet hvordan hun kan snu dette. Personlig synes jeg hun er lite miljøvennlig/miljøbevisst når hun sløser med så mye penger på ting. Hun kjøper masse som hun allerede har mye av, men må ha nytt hele tiden. Hun orker ikke finne frem pynt fra loftet så hun kjøper nytt. Hun kjøper nips og småting hele tiden. Hun har reist med fly relativt ofte for å bare være på ferie noen dager av gangen. Dette er kanskje ikke tilfellet i det siste av åpenbare årsaker, men det er uansett med på å opprettholde et press på miljøet/klimaet. Hun sløser vanvittig med mat, noe som bidrar til mer konsum/etterspørsel etter råvarer/kjøtt, i tillegg til økt avfall, som også er negativt for klimaet. Hun fortjener å få tilbakemelding, hvertfall når hun insisterer på å skulle være i offentlighetens lys. I dag er hun i denne bransjen av overfladiske grunner, sannsynligvis de samme grunnene som hun hadde i ung alder. Dette virker for meg som at det kommer av et bekreftelsesbehov, en interesse for sminke, hår, glitz and glamour. Når hun er så gammel som hun er nå, så burde hun virkelig tenke større og mer meningsfullt. Hvor vil hun med dette? Når så mange mennesker observerer de samme tingene, så burde det være et tegn på noe. Når man ser at fellesnevneren er Stina for så mange mennesker, så må man begynne å tenke at det kanskje er nevnte fellesnevner som er problemet, og ikke nødvendigvis alle andre. Hvorfor bryr vi oss med å sitte å diskutere her? Fordi hun er med på å fronte/dyrke verdier og hvilke holdninger vi ønsker å bevare og videreføre. Når hun er offentlig og uttaler seg om ting, så er hun en offentlig person med makt og et ansvar for hva hun eksponerer yngre jenter for. Hun er også med på å forme hvilket syn man skal ha på kvinner fra menn sitt perspektiv også. Stina, som kvinne, bidrar til å bygge opp under et inntrykk av hvordan kvinner er, og jeg tør vedde på at de aller færreste (både menn og kvinner) synes at Stina er et individ man ønsker seg flere av. Ja, okay, så hun har vært med på veldedighet sammen med PF for å kjøpe julegaver til barn som ikke har mye. Jeg kan ikke tro at hun hadde gjort dette hvis ikke PF hadde vært så opptatt av det. Uansett hvor fint jeg synes det er at fattige familier kan få en fin jul med gaver på grunn av dette initiativet, så slår hun meg ikke som en veldedig person - hun vil bare at ting skal se bra ut. I tillegg så bringer dette meg tilbake til det sinnssyke forbruket hennes og presset på forbruk og etterspørsel. Dét er problemet. Ikke hvorvidt hun virkelig ammer eller ikke. De som støtter opp om henne prøver hele tiden å sno denne diskusjonen i retning av at man kun er ute etter å så tvil/latterliggjøre Stina som mor. Fordi enkelte kommer med usaklige kommentarer og synser, så rører enkelte støttespillere rundt i en gryte med bullshit om at det er dét alt sammen handler om. Det er det ikke. Det betyr altså at det ikke er sånn at all kritikk/harselering er berettiget her - det har dere helt rett i. Når det er sagt så må jeg få presisere at det betyr heller ikke at det er alt diskusjonen handler om, eller at Stina er fritatt fra kritikk. Et fåtall her går på usaklige og dårlige fornærmelser og mobbing, men det er faktisk et fåtall. De aller fleste her som er kritiske sier på mange måter det samme som jeg. Mange kunne godt spart seg for kommentarer om utseende, hår og andre ting, karakteristikker/omtale av barnet, familie o.l. Det er totalt irrelevant og usaklig. Folk får stå for seg selv, men jeg tør banne på at for de aller fleste så er problemet hvordan Stina fremstår, og narrativet hun dyrker om at hun er et offer for en hel verden av idioter/mammapolitiet. Hun klarer ikke å være den hun vil at alle skal se at hun er, men da må hun begynne å gå inn i seg selv om det er det hun ønsker. That’s all folks! Dette!! 👏🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet 18 timer siden #15604 Del Skrevet 18 timer siden clåvviii skrev (7 timer siden): Ja.. ser det veldig godt på et par av snappene... Hun har slettet alle snappene🤡🤦🏻♀️ Dummedumme nek!! Er det dette du kaller mennesker rundt deg. Uff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 18 timer siden #15605 Del Skrevet 18 timer siden oss-to skrev (5 timer siden): Litt rart at ein ikkje ser, etter å ha følgd influensaren ei stund, at dette er hennar måte å ordlegge seg på. Nett so feks Fredrik Karlsen. Ein heng seg opp i små detaljar og meinar ein ser heilheita. 1000 kr spm er: Hvem er Fredrik Karlsen?? Mulig jeg har missa noe altså😅 Men forklar gjerne sammenligningen på Stina og denne Fredrik! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 18 timer siden #15606 Del Skrevet 18 timer siden Trulsa skrev (2 minutter siden): Er det dette du kaller mennesker rundt deg. Uff Clåvviii er nok bare tøff når ingen vet hvem hun er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet 18 timer siden #15607 Del Skrevet 18 timer siden Palmemor skrev (På 6.4.2025 den 15.39): Hvorfor er det feil å betale bil kontant? Det er jo aldri en god ide å ha billån. Hun eier bare 1/3 av huset. Med den inntekten hun har kunne hun investert masse. Isteden sløser hun det bort på fjas. Men det er jo fint det. Det huset ramler nok sammen før de bruker penger på å pusse det opp så er ikke akkurat en investering det heller. Men da behøver man kanskje ikke å fremstille seg så innmari økonomisk fornuftig heller De bor i et helt vanlig hus. Skjønner ikke problemet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 18 timer siden #15608 Del Skrevet 18 timer siden (endret) clåvviii skrev (9 minutter siden): Dette!! 👏🏼 Ja, måtte legge til og omstrukturere litt etterpå, da. Men jeg føler virkelig det må bli sagt når diskusjonen alltid sporer av til å handle om det usaklige og hun som mor. Det er hvertfall ikke det det handler om for meg. Når hun er en offentlig person, så er jeg i min fulle rett til å kritisere det jeg mener er en negativ innflytelse i vårt samfunn. Jeg må få si «ikke f*en!», akkurat som at hun enda kan få uttrykke seg som hun vil. Jeg respekterer ytringsfrihet men det betyr ikke at jeg respekterer/er enig i tingene som blir sagt. Jeg respekterer henne som et menneske, men jeg respekterer ikke det hun står for og kommer jaggu ikke til å slutte å si det jeg mener, fordi i motsetning til Stina, så har jeg en uttrykt interesse for fremtidens samfunn. Endret 18 timer siden av Jea10 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 18 timer siden #15609 Del Skrevet 18 timer siden clåvviii skrev (5 minutter siden): 1000 kr spm er: Hvem er Fredrik Karlsen?? Mulig jeg har missa noe altså😅 Men forklar gjerne sammenligningen på Stina og denne Fredrik! He he, minn feil meinte Jan Fredrik Karlsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 18 timer siden #15610 Del Skrevet 18 timer siden Poly skrev (2 timer siden): Fredrik Karlsen? What? Meinte Jan Fredrikk Karlsen. Beklager, har retta no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18 timer siden #15611 Del Skrevet 18 timer siden Trulsa skrev (5 minutter siden): De bor i et helt vanlig hus. Skjønner ikke problemet.. si meg, hva snakker du om? Først spør du om bilen, som jeg svarer på. Så trekker du inn at de bor i ett helt vanlig hus? Hva tenker du med den setningen? Ja de bor i ett vanlig (slitt) hus hvor de har brukt 118.00 på en port fordi det skal se luksuriøst ut, men porten er skitten og hagen trenger ett løft. Så ja. De bor i ett vanlig hus. Hva var poenget? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 17 timer siden #15612 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Leoline skrev (23 minutter siden): Clåvviii er nok bare tøff når ingen vet hvem hun er. Å, please. Jeg tør påstå at det er tilfellet for de aller fleste her og på resten av internettet. Sjansen for at du hadde sagt dette til Clåvvi direkte med fullt navn og bilde er forsvinnende liten. Endret 17 timer siden av Jea10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet 17 timer siden #15613 Del Skrevet 17 timer siden oss-to skrev (10 minutter siden): Meinte Jan Fredrikk Karlsen. Beklager, har retta no. Forstår fremdeles ikke sammenligningen? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 17 timer siden #15614 Del Skrevet 17 timer siden firetoen skrev (1 minutt siden): Forstår fremdeles ikke sammenligningen? Eller sammenhengen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 17 timer siden #15615 Del Skrevet 17 timer siden Jea10 skrev (3 minutter siden): Å, please. Jeg tør påstå at det er tilfellet for de aller fleste her og på resten av internettet. Sjansen for at du hadde sagt dette til Clåvvi direkte med fullt navn og bilde er forsvinnende liten. Jeg kunne gjort det . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 17 timer siden #15616 Del Skrevet 17 timer siden Trulsa skrev (23 minutter siden): Er det dette du kaller mennesker rundt deg. Uff Ja,slike folk så! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 17 timer siden #15617 Del Skrevet 17 timer siden Leoline skrev (Akkurat nå): Jeg kunne gjort det . Enkelt å si når man aldri kommer til å trenge å levere på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 17 timer siden #15618 Del Skrevet 17 timer siden Leoline skrev (21 minutter siden): Clåvviii er nok bare tøff når ingen vet hvem hun er. Tøffere enn toget🚂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 17 timer siden #15619 Del Skrevet 17 timer siden firetoen skrev (5 minutter siden): Forstår fremdeles ikke sammenligningen? Ikke jeg heller... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 17 timer siden #15620 Del Skrevet 17 timer siden Jea10 skrev (12 minutter siden): Å, please. Jeg tør påstå at det er tilfellet for de aller fleste her og på resten av internettet. Sjansen for at du hadde sagt dette til Clåvvi direkte med fullt navn og bilde er forsvinnende liten. Åå 😥, nett når du hadde gjort ein slik god figur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå