Katinkalille Skrevet 15 timer siden #15581 Del Skrevet 15 timer siden Nikoletta skrev (2 minutter siden): Jeg er et skikkelig sjarmtroll 😉 😂😂🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 14 timer siden #15582 Del Skrevet 14 timer siden oss-to skrev (36 minutter siden): Mange trur av di ein slit med smerter blir Hva betyr dette? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 14 timer siden #15583 Del Skrevet 14 timer siden FruRosa skrev (12 minutter siden): Det er vel ingen som er negative til at hun valgte elektrisk vogn? Det folk reagerer på er at det er «sjuuuukt skummelt» når den elektriske bremsen ikke fungerer som den skal. ALT er så voldsomt. Dette!! Er ikke det med elektrisk brems jeg reagerer på,det driter jeg i,er mer det at det er sjukt skummelt at denne ikke virker🤡 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 14 timer siden #15584 Del Skrevet 14 timer siden Klink skrev (11 minutter siden): En slik operasjon er helt forferdelig. Og veneflon er dritvondt det også syns jeg. Oi, det var rart🤭 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14 timer siden #15585 Del Skrevet 14 timer siden Katinkalille skrev (15 minutter siden): Hva betyr: man skal mimike lydene? Og NEI,det er ikke tekstingen som skriver det,eller jo den gjør det,men hun sier mimike! ScreenRecording_04-07-2025 10-13-19_1.mov Hun blander engelsk og norsk! To mimic på engelsk betyr å etterligne på norsk. Da blir det for henne å si at man skal mimike lydene til baby. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 14 timer siden #15586 Del Skrevet 14 timer siden Er ikke alle operasjoner i ulik grad vonde? Og om veneflon er vondt er vel subjektivt? Ikke en fasit? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 14 timer siden #15587 Del Skrevet 14 timer siden Himmelen_91 skrev (9 timer siden): hvor har han gått uten lue?når hu var i hagen??? Ja barnet er jo fortsatt liten 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 14 timer siden #15588 Del Skrevet 14 timer siden FruRosa skrev (2 minutter siden): Hun blander engelsk og norsk! To mimic på engelsk betyr å etterligne på norsk. Da blir det for henne å si at man skal mimike lydene til baby. Ok,takk😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 14 timer siden #15589 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Katinkalille skrev (5 timer siden): Dette!! Er ikke det med elektrisk brems jeg reagerer på,det driter jeg i,er mer det at det er sjukt skummelt at denne ikke virker🤡 Litt rart at ein ikkje ser, etter å ha følgd influensaren ei stund, at dette er hennar måte å ordlegge seg på. Nett so feks Jan Fredrik Karlsen. Ein heng seg opp i små detaljar og meinar ein ser heilheita. Endret 9 timer siden av oss-to La til jan, då eg i første omgang berre skreiv Fredrikk Karlsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 14 timer siden #15590 Del Skrevet 14 timer siden Katinkalille skrev (29 minutter siden): Hva betyr dette? Tyding og bruk innleier ei leddsetning som uttrykkjer årsak; på grunn av at; fordi Døme han var heime av di det regna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 14 timer siden #15591 Del Skrevet 14 timer siden delias skrev (11 timer siden): akkurat de tekstene der går vel automatisk. Ikke Stina som har skrevet tekstene som kommer når hun snakker. For en gang skyld var vel denne tekstingen rimelig accurate 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 14 timer siden #15592 Del Skrevet 14 timer siden Katinkalille skrev (46 minutter siden): Og bare en bomullsoverall 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13 timer siden #15593 Del Skrevet 13 timer siden Katinkalille skrev (51 minutter siden): Stakkars, han er jo kledd som om det skulle vært sommer 😔 Godt mor har en god jakke på seg som i tillegg er dratt godt opp i halsen. Tommere menneske skal man lete lenge etter. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 13 timer siden #15594 Del Skrevet 13 timer siden clåvviii skrev (3 timer siden): Ja.. ser det veldig godt på et par av snappene... Hun har slettet alle snappene🤡🤦🏻♀️ Dummedumme nek!! Ja, siden jeg ikke fikk opp. Men uff ja noen lastet opp bilde her. 🙂 jaja viktig at mamma er kledd godt på. Er jo ikke akkurat sommervær heller. De minste bør jo ha på seg lue ute ennå. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 13 timer siden #15595 Del Skrevet 13 timer siden Katinkalille skrev (1 time siden): Såpass 😔😔😔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline5 Skrevet 12 timer siden #15596 Del Skrevet 12 timer siden I dag kjenner jeg bare at jeg er sur på meg selv for å bidra til klikk og million-inntekt for Stina og PF. Det er jo bare helt hjernedødt innhold! Deige seg litt foran speilet, kle av baby nattpysj for deretter sette på "dagpysj" 😳, bytte ut garderoben eller plante 50 dahliaer? Bla..bla...bla Jeg skjønner ikke at jeg faktisk klikker meg gjennom alt dette! Nå har jo lille bare vært litt pjusk da, mens hun har så klart vært syk (forskjell på folk, selv om de nok har hatt samme virus)... men altså, å ta med baby for å vanne i hagen UTEN å sette på ham lue??? All den shoppingen av blomster er jo også helt vill! Jeg tipper på at alle dahliaene hun pakket ned i høst er fullt brukbare. Problemet ligger trolig i at hun er redd for rotter. Ble nok litt panikk i leiren etter at PF fikk seg lekekompis i vinter 😅. Der man ser en rotte finnes det jo ganske mange flere, og PF skulle jo lage fin hule til den 🙈 PF er et kapittel for seg selv. Veldig facinerende! Sparer miljø med å hive potetene løse ned i handlevogna, mens han flyr inn fra utlandet alt av kosttilskudd. Han vasker og skrubber kjøkkenet hver natt, men samtidig kaster han maten oppi grytene så det spruter ut overalt. Jeg håper jo at de overdriver en hel haug for å lage content, men tviler egentlig... 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 12 timer siden #15597 Del Skrevet 12 timer siden Oline5 skrev (3 minutter siden): I dag kjenner jeg bare at jeg er sur på meg selv for å bidra til klikk og million-inntekt for Stina og PF. Det er jo bare helt hjernedødt innhold! Deige seg litt foran speilet, kle av baby nattpysj for deretter sette på "dagpysj" 😳, bytte ut garderoben eller plante 50 dahliaer? Bla..bla...bla Jeg skjønner ikke at jeg faktisk klikker meg gjennom alt dette! Nå har jo lille bare vært litt pjusk da, mens hun har så klart vært syk (forskjell på folk, selv om de nok har hatt samme virus)... men altså, å ta med baby for å vanne i hagen UTEN å sette på ham lue??? All den shoppingen av blomster er jo også helt vill! Jeg tipper på at alle dahliaene hun pakket ned i høst er fullt brukbare. Problemet ligger trolig i at hun er redd for rotter. Ble nok litt panikk i leiren etter at PF fikk seg lekekompis i vinter 😅. Der man ser en rotte finnes det jo ganske mange flere, og PF skulle jo lage fin hule til den 🙈 PF er et kapittel for seg selv. Veldig facinerende! Sparer miljø med å hive potetene løse ned i handlevogna, mens han flyr inn fra utlandet alt av kosttilskudd. Han vasker og skrubber kjøkkenet hver natt, men samtidig kaster han maten oppi grytene så det spruter ut overalt. Jeg håper jo at de overdriver en hel haug for å lage content, men tviler egentlig... Det er noko viktig du set på dagsorden her. Dette er saka,Influensarar tjenar store pengar. Innhold , eller kva som blir produsert gjennspegla ikkje inntekta. No meinar eg desse to ikkje ligg i toppen av galskapen influensarar presenterer men alikavel. Folk støttar gladeleg opp om galskapen. I staden blir diskusjonen flisespikkeri om sokkar , huer og appelsinar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m00na Skrevet 12 timer siden #15598 Del Skrevet 12 timer siden Synes man får mer enn nok av Stina og alle andre "influensere" av å lese her inne. Synes det er greit å lese her og bli påminnet om galskapen. Ser ikke på noen influensere og skjønner ikke at folk vil bruke tiden sin på slikt hjernedødt tøv. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 11 timer siden #15599 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Jeg må oppriktig si at jeg gir totalt beng i hva og hvordan Stina velger å gjøre ting som mamma. Hun vil helst snu dette til at alle dømmer og spekulerer i hva hun gjør fordi man har lite å drive med - at det liksom er alle andre som er rare og ureflekterte. Joda, vi har kanskje andre ting vi kunne bedrevet tiden vår med. Hun, og fansen, velger flatt å ignorere alle som svarer på tiltale at dette handler om noe helt annet enn om hun velger å amme, om hun gjør det, om hun kjøper elektrisk barnevogn, om det er smart eller whatever. De som støtter opp om henne prøver hele tiden å sno denne diskusjonen i retning av at man kun er ute etter å så tvil/latterliggjøre Stina som mor. Fordi enkelte kommer med usaklige kommentarer og synser, så rører enkelte støttespillere rundt om i en gryte med bullshit om at det er dét alt sammen handler om. Det er det ikke. Det betyr ikke at det er sånn at all kritikk/harselering er berettiget her - det har dere helt rett i. Når det er sagt så må jeg få presisere at det betyr heller ikke at det er alt diskusjonen handler om, eller at Stina er fritatt fra kritikk. Det handler om væremåten hennes og en total mangel på selvinnsikt. Hun har en utstråling og formidlingsevne som gjør at folk synes hun fremstår falsk og uintelligent. Det er hennes problem, ikke vårt. Hun gjemmer seg bak et filter, noe som vitner om et meget dårlig selvbilde. Jeg tror hun prøver å lure seg selv mer enn andre. Hadde hun droppa utbroderende monologer med et begrenset vokabular, med påstander, argumentasjoner og forklaringer hun ikke har belegg for å uttale seg om - så hadde ingen løftet på et øyebryn engang. Hadde hun visst når hun burde ha vist mer modenhet, vært klar over når hun burde tidd stille, eller hatt litt selv-ironi, så hadde man ikke tatt henne på noe som helst. Hun roter seg bort i så mye pjatt fordi hun ikke skjønner når hun burde stoppe. Hun har vokabularet til en jente på 16 år, og sjarmen til en 6 åring, noe som for lengst har sluttet å være sjarmerende når man er 30+ år. Er det synd på henne? Kanskje. Skal man la være å adressere det som er problematisk ved henne som en offentlig person og innholdet hennes? Nei, overhodet ikke. Hun påstår at hun er offeret og at alle andre er idioter. For mange av oss så ser man helt klart hvem hun er. Hun virker tafatt, hun virker lat, hun tåler ikke motgang og hun skal på et spektakulært vis forsøke å legge alt av skyld på publikum fordi hun ikke vet hvordan hun kan snu dette inntrykket. Personlig synes jeg hun er lite miljøvennlig/miljøbevisst når hun sløser med så mye penger på ting. Hun kjøper masse som hun allerede har mye av, men må ha nytt hele tiden. Hun orker ikke finne frem pynt fra loftet så hun kjøper nytt. Hun kjøper nips og småting hele tiden. Hun har reist med fly relativt ofte for å bare være på ferie noen dager av gangen. Dette er kanskje ikke tilfellet i det siste av åpenbare årsaker, men det er uansett med på å opprettholde et press på miljøet/klimaet. Hun sløser vanvittig med mat, noe som bidrar til mer konsum/etterspørsel etter råvarer/kjøtt, i tillegg til økt avfall, som også er negativt for klimaet. Hun fortjener å få tilbakemelding, hvertfall når hun insisterer på å skulle være i offentlighetens lys. I dag er hun i denne bransjen av overfladiske grunner, sannsynligvis de samme grunnene som hun hadde i ung alder. Dette virker for meg som at det kommer av et bekreftelsesbehov, en interesse for sminke, hår, glitz and glamour. Når hun er så gammel som hun er nå, så burde hun virkelig tenke større og mer meningsfullt. Hvor vil hun med dette? Når så mange mennesker observerer de samme tingene, så burde det være et tegn på noe. Når man ser at fellesnevneren er Stina for så mange mennesker, så må man begynne å tenke at det kanskje er nevnte fellesnevner som er problemet, og ikke nødvendigvis alle andre. Hvorfor bryr vi oss med å sitte å diskutere her? Fordi hun er med på å fronte/dyrke verdier og hvilke holdninger vi ønsker å bevare og videreføre. Når hun er offentlig og uttaler seg om ting, så er hun en offentlig person med makt og et ansvar for hva hun eksponerer yngre jenter for. Hun er også med på å forme hvilket syn man skal ha på kvinner fra menn sitt perspektiv også. Stina, som kvinne, bidrar til å bygge opp under et inntrykk av hvordan kvinner er, og jeg tør vedde på at de aller færreste (både menn og kvinner) synes at Stina er et individ man ønsker seg flere av. Ja, okay, så hun har vært med på veldedighet sammen med PF for å kjøpe julegaver til barn som ikke har mye. Jeg kan ikke tro at hun hadde gjort dette hvis ikke PF hadde vært så opptatt av det. Uansett hvor fint jeg synes det er at fattige familier kan få en fin jul med gaver på grunn av dette initiativet, så slår hun meg ikke som en veldedig person - hun vil bare at ting skal se bra ut. I tillegg så bringer dette meg tilbake til det sinnssyke forbruket hennes og presset på forbruk og etterspørsel. Dét er problemet. Ikke hvorvidt hun virkelig ammer eller ikke. Et fåtall her går på usaklige og dårlige fornærmelser og mobbing, men det er faktisk et fåtall. De aller fleste her som er kritiske sier på mange måter det samme som jeg. Mange kunne godt spart seg for kommentarer om utseende, hår og andre ting, karakteristikker/omtale av barnet, familie o.l. Det er totalt irrelevant og usaklig. Folk får stå for seg selv, men jeg tør banne på at for de aller fleste så er problemet hvordan Stina fremstår, og narrativet hun dyrker om at hun er et offer for en hel verden av idioter/mammapolitiet. Hun klarer ikke å være den hun vil at alle skal se at hun er, men da må hun begynne å gå inn i seg selv om det er det hun ønsker. That’s all folks! Endret 9 timer siden av Jea10 Skrivefeil 5 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 11 timer siden #15600 Del Skrevet 11 timer siden oss-to skrev (3 timer siden): Litt rart at ein ikkje ser, etter å ha følgd influensaren ei stund, at dette er hennar måte å ordlegge seg på. Nett so feks Fredrik Karlsen. Ein heng seg opp i små detaljar og meinar ein ser heilheita. Fredrik Karlsen? What? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå