Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Klink skrev (4 minutter siden):

Jeg stiller ikke deg ansvarlig for noe? Skrev ikke du oss? 

Ser at jeg sikkert misforsto det du skrev. Jeg står likevel for det jeg skriver. Det er dessverre litt vanskelig å holde styr på alle brukere. 

Jeg bruker «noen av oss» når jeg mener meg, og også når jeg f.eks. på jobb snakker for meg og ett par til. Vanskelig å holde styr på, ja! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henrik Troy på Instagram altså!😅🤣

Den " Kl 10.45"- videoen for tre dager siden 🙈... "lage appelsin" 🤣🤣🤣

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina ute på tur i finværet uten hund.  Kunne aldri falt meg inn å etterlate hunden hjemme nesten hver eneste gang hun skal ut. Og ja, jeg har hund og barn.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropsen skrev (31 minutter siden):

Stina ute på tur i finværet uten hund.  Kunne aldri falt meg inn å etterlate hunden hjemme nesten hver eneste gang hun skal ut. Og ja, jeg har hund og barn.

Men Clåvi trenger bare pisse litt på terrassen for og være fornøyd hun vet du

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (8 minutter siden):

😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (22 minutter siden):

clåvviii skrev (13 minutter siden):

😂😂😂

Dette glir mer over til baksnakking og sladring. Og gjør at tråden er som den er. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stv skrev (5 timer siden):

Er briller man bruker i solarium på bildet over, men utenom det skjønner jeg ikke noe? 

Ååå ja da var det vel det det. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stv skrev (5 timer siden):

Er briller man bruker i solarium på bildet over, men utenom det skjønner jeg ikke noe? 

Nei det må da være greit å ha liggende i bilen🤷🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 minutt siden):

Nei det må da være greit å ha liggende i bilen🤷🏼‍♀️

Hvis hun først skader resten av kroppen  sin med å ta solarium så er det bra hun tenker på noe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvaliteten på ammingen har da ingenting med hvor mye tid man bruker! Babyer vil ha forskjellige mengder, alt etter om de er mye eller lite sultne, om de er trøtte mens de spiser, om det er mye som skjer rundt, og tusen andre faktorer. Å si at "denne gangen diet han 5 minutter istedenfor 15, da blir han jo ikke mett" er helt feil. Det viser jo bare nettopp at trackingen overstyrer det å se barnets behov.

Samme gjelder det at de har egen babyvekt. Babyer vokser i rykk og napp, og man har hyppige kontroller på helsestasjonen i starten nettopp for å følge med på vekt. Å veie hjemme og gi nan fordi kurven hopper litt, er faktisk unødvendig, og kan hindre barnet fra å finne sin kurve. Kanskje er barnet på 50percentilen den første måneden, men er ment til å lande på 25 percentilen? Det er naturlige variasjoner i både vekt og lengde.

Skjønner jo at det ikke blir tillatt i en verden hvor alt skal være likt. Søvnmengde endrer seg, humør endrer seg, interesser, ALT. Livet er ikke statisk.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordblomst skrev (12 minutter siden):

Kvaliteten på ammingen har da ingenting med hvor mye tid man bruker! Babyer vil ha forskjellige mengder, alt etter om de er mye eller lite sultne, om de er trøtte mens de spiser, om det er mye som skjer rundt, og tusen andre faktorer. Å si at "denne gangen diet han 5 minutter istedenfor 15, da blir han jo ikke mett" er helt feil. Det viser jo bare nettopp at trackingen overstyrer det å se barnets behov.

Samme gjelder det at de har egen babyvekt. Babyer vokser i rykk og napp, og man har hyppige kontroller på helsestasjonen i starten nettopp for å følge med på vekt. Å veie hjemme og gi nan fordi kurven hopper litt, er faktisk unødvendig, og kan hindre barnet fra å finne sin kurve. Kanskje er barnet på 50percentilen den første måneden, men er ment til å lande på 25 percentilen? Det er naturlige variasjoner i både vekt og lengde.

Skjønner jo at det ikke blir tillatt i en verden hvor alt skal være likt. Søvnmengde endrer seg, humør endrer seg, interesser, ALT. Livet er ikke statisk.

Det er jo dette jeg anser som feilinformasjon fra S. Hun sier jo at hun må pumpe for å tømmes. Men hadde hun gitt han det han trengte når han trengte hadde det jo gått av seg selv. Han er jo sugeforvirra, og hun sier at de har prøvd alt. Bortsett fra å være tilgjengelig 24/7 å tilby bryst da. Det har de ikke forsøkt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (22 minutter siden):

Hvis hun først skader resten av kroppen  sin med å ta solarium så er det bra hun tenker på noe! 

Ja absolutt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Det er jo dette jeg anser som feilinformasjon fra S. Hun sier jo at hun må pumpe for å tømmes. Men hadde hun gitt han det han trengte når han trengte hadde det jo gått av seg selv. Han er jo sugeforvirra, og hun sier at de har prøvd alt. Bortsett fra å være tilgjengelig 24/7 å tilby bryst da. Det har de ikke forsøkt. 

Skal man først komme med informasjon så er det greit at denne infoen er riktig ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...