Palmemor Skrevet i går, 16:19 #15421 Del Skrevet i går, 16:19 Klink skrev (4 minutter siden): Jeg stiller ikke deg ansvarlig for noe? Skrev ikke du oss? Ser at jeg sikkert misforsto det du skrev. Jeg står likevel for det jeg skriver. Det er dessverre litt vanskelig å holde styr på alle brukere. Jeg bruker «noen av oss» når jeg mener meg, og også når jeg f.eks. på jobb snakker for meg og ett par til. Vanskelig å holde styr på, ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline5 Skrevet i går, 17:45 #15422 Del Skrevet i går, 17:45 Henrik Troy på Instagram altså!😅🤣 Den " Kl 10.45"- videoen for tre dager siden 🙈... "lage appelsin" 🤣🤣🤣 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet 22 timer siden #15423 Del Skrevet 22 timer siden Bibbi_ skrev (14 timer siden): Vil bare anbefale deg å vite hva det snakkes om før du kommenterer. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropsen Skrevet 22 timer siden #15424 Del Skrevet 22 timer siden Stina ute på tur i finværet uten hund. Kunne aldri falt meg inn å etterlate hunden hjemme nesten hver eneste gang hun skal ut. Og ja, jeg har hund og barn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 21 timer siden #15425 Del Skrevet 21 timer siden Dropsen skrev (31 minutter siden): Stina ute på tur i finværet uten hund. Kunne aldri falt meg inn å etterlate hunden hjemme nesten hver eneste gang hun skal ut. Og ja, jeg har hund og barn. Men Clåvi trenger bare pisse litt på terrassen for og være fornøyd hun vet du 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 21 timer siden #15426 Del Skrevet 21 timer siden Poly skrev (8 minutter siden): Men Clåvi trenger bare pisse litt på terrassen for og være fornøyd hun vet du 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21 timer siden #15427 Del Skrevet 21 timer siden Poly skrev (22 minutter siden): Men Clåvi trenger bare pisse litt på terrassen for og være fornøyd hun vet du clåvviii skrev (13 minutter siden): 😂😂😂 Dette glir mer over til baksnakking og sladring. Og gjør at tråden er som den er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 20 timer siden #15428 Del Skrevet 20 timer siden Oi,hun snakker ikke dritt om andre på nett nei.. har kanskje slutta med det da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 20 timer siden #15429 Del Skrevet 20 timer siden "Æ grille mæ i solaaaarium" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 20 timer siden #15430 Del Skrevet 20 timer siden clåvviii skrev (10 minutter siden): "Æ grille mæ i solaaaarium" Hahaha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20 timer siden #15431 Del Skrevet 20 timer siden clåvviii skrev (10 minutter siden): "Æ grille mæ i solaaaarium" Hæ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 19 timer siden #15432 Del Skrevet 19 timer siden Klink skrev (1 time siden): Hæ? Jeg tok den heller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stv Skrevet 19 timer siden #15433 Del Skrevet 19 timer siden Er briller man bruker i solarium på bildet over, men utenom det skjønner jeg ikke noe? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14 timer siden #15434 Del Skrevet 14 timer siden Stv skrev (5 timer siden): Er briller man bruker i solarium på bildet over, men utenom det skjønner jeg ikke noe? Ååå ja da var det vel det det. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 14 timer siden #15435 Del Skrevet 14 timer siden Stv skrev (5 timer siden): Er briller man bruker i solarium på bildet over, men utenom det skjønner jeg ikke noe? Nei det må da være greit å ha liggende i bilen🤷🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14 timer siden #15436 Del Skrevet 14 timer siden Palmemor skrev (1 minutt siden): Nei det må da være greit å ha liggende i bilen🤷🏼♀️ Hvis hun først skader resten av kroppen sin med å ta solarium så er det bra hun tenker på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordblomst Skrevet 14 timer siden #15437 Del Skrevet 14 timer siden Kvaliteten på ammingen har da ingenting med hvor mye tid man bruker! Babyer vil ha forskjellige mengder, alt etter om de er mye eller lite sultne, om de er trøtte mens de spiser, om det er mye som skjer rundt, og tusen andre faktorer. Å si at "denne gangen diet han 5 minutter istedenfor 15, da blir han jo ikke mett" er helt feil. Det viser jo bare nettopp at trackingen overstyrer det å se barnets behov. Samme gjelder det at de har egen babyvekt. Babyer vokser i rykk og napp, og man har hyppige kontroller på helsestasjonen i starten nettopp for å følge med på vekt. Å veie hjemme og gi nan fordi kurven hopper litt, er faktisk unødvendig, og kan hindre barnet fra å finne sin kurve. Kanskje er barnet på 50percentilen den første måneden, men er ment til å lande på 25 percentilen? Det er naturlige variasjoner i både vekt og lengde. Skjønner jo at det ikke blir tillatt i en verden hvor alt skal være likt. Søvnmengde endrer seg, humør endrer seg, interesser, ALT. Livet er ikke statisk. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 13 timer siden #15438 Del Skrevet 13 timer siden Nordblomst skrev (12 minutter siden): Kvaliteten på ammingen har da ingenting med hvor mye tid man bruker! Babyer vil ha forskjellige mengder, alt etter om de er mye eller lite sultne, om de er trøtte mens de spiser, om det er mye som skjer rundt, og tusen andre faktorer. Å si at "denne gangen diet han 5 minutter istedenfor 15, da blir han jo ikke mett" er helt feil. Det viser jo bare nettopp at trackingen overstyrer det å se barnets behov. Samme gjelder det at de har egen babyvekt. Babyer vokser i rykk og napp, og man har hyppige kontroller på helsestasjonen i starten nettopp for å følge med på vekt. Å veie hjemme og gi nan fordi kurven hopper litt, er faktisk unødvendig, og kan hindre barnet fra å finne sin kurve. Kanskje er barnet på 50percentilen den første måneden, men er ment til å lande på 25 percentilen? Det er naturlige variasjoner i både vekt og lengde. Skjønner jo at det ikke blir tillatt i en verden hvor alt skal være likt. Søvnmengde endrer seg, humør endrer seg, interesser, ALT. Livet er ikke statisk. Det er jo dette jeg anser som feilinformasjon fra S. Hun sier jo at hun må pumpe for å tømmes. Men hadde hun gitt han det han trengte når han trengte hadde det jo gått av seg selv. Han er jo sugeforvirra, og hun sier at de har prøvd alt. Bortsett fra å være tilgjengelig 24/7 å tilby bryst da. Det har de ikke forsøkt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 13 timer siden #15439 Del Skrevet 13 timer siden Klink skrev (22 minutter siden): Hvis hun først skader resten av kroppen sin med å ta solarium så er det bra hun tenker på noe! Ja absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 12 timer siden #15440 Del Skrevet 12 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Det er jo dette jeg anser som feilinformasjon fra S. Hun sier jo at hun må pumpe for å tømmes. Men hadde hun gitt han det han trengte når han trengte hadde det jo gått av seg selv. Han er jo sugeforvirra, og hun sier at de har prøvd alt. Bortsett fra å være tilgjengelig 24/7 å tilby bryst da. Det har de ikke forsøkt. Skal man først komme med informasjon så er det greit at denne infoen er riktig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå