Lorieen Skrevet 28. mars #15021 Del Skrevet 28. mars Lilleiskaffe skrev (2 minutter siden): Det stemmer ikke, hun sa på snap at de hadde samleie annenhver dag da de forsøkte å bli gravide før ivf. Om det er sant eller ikke veit jo ingen andre enn de av åpenbare grunner, men det å anta at de ikke veit hvordan man lager barn er bare dumt. Du er ikke så god på sarkasme og sånt du, eller? 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleiskaffe Skrevet 28. mars #15022 Del Skrevet 28. mars Lorieen skrev (22 minutter siden): Du er ikke så god på sarkasme og sånt du, eller? Jo, egentlig, men sarkasme skriftlig på et forum kan være tricky da nyanser som kroppsspråk forsvinner. Men om det var sarkastisk, så er det fint! Det er forøvrig mange her inne som har sagt lignende i ramme alvor, så tenker uansett det er fint å oppklare 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. mars #15023 Del Skrevet 28. mars Synast diskusjonen , som også er reprise av temaet tatt før i tråden, er avsporing og av noko privat karakter. Alikavell merkar eg ei viss spenning for no å få høre/lese folk beskrive korleis dei gjer det. For det er jo vanleg i tråden. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 28. mars #15024 Del Skrevet 28. mars oss-to skrev (1 time siden): Synast diskusjonen , som også er reprise av temaet tatt før i tråden, er avsporing og av noko privat karakter. Alikavell merkar eg ei viss spenning for no å få høre/lese folk beskrive korleis dei gjer det. For det er jo vanleg i tråden. Håper for guds skyld vi slipper å høre om sånt🤣🤣🙈🙈🙈 men skulle ikke forundre meg🙈 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 28. mars #15025 Del Skrevet 28. mars Poly skrev (4 timer siden): Hun takler ikke lukten av treningsklærne til Pefedikk Akkurat den skjønner jeg. Og hvorfor skal han ikke vaske egne klær,han har da god nok tid selv. Sette på en maskin før han drar på kafé f.eks🙂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 28. mars #15026 Del Skrevet 28. mars clåvviii skrev (4 timer siden): Drar for å kjøpe mer påskepynt,fordi det var så sjukt schtuk å lete fram det di hadde?? Asså,rydda ikke Puffen på loftet for ikke lenge siden? Der var det mildt sagt overfylt. Men null stress,vi drar bare på Russsta å kjøper mer.. og det måtte skje på en time,for Puffen hadde igjen en time av barnepasset🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 28. mars #15027 Del Skrevet 28. mars clåvviii skrev (4 timer siden): Drar for å kjøpe mer påskepynt,fordi det var så sjukt schtuk å lete fram det di hadde?? Asså,rydda ikke Puffen på loftet for ikke lenge siden? Der var det mildt sagt overfylt. Men null stress,vi drar bare på Russsta å kjøper mer.. og det måtte skje på en time,for Puffen hadde igjen en time av barnepasset🤡 Nå er det jo PF som bare har lempet ting opp etter jul, men det er vell hennes feil at han er en slørv også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline5 Skrevet 28. mars #15028 Del Skrevet 28. mars (endret) Pigaloppa skrev (16 minutter siden): Nå er det jo PF som bare har lempet ting opp etter jul, men det er vell hennes feil at han er en slørv også? Kanskje de fleste av oss heller hadde ventet den ene timen, jaget gubben opp på loftet og rydda i rotet sitt, sånn at påskepynten ble tilgjengelig? Jeg føler kanskje det er en mer naturlig tanke enn å kjøpe alt nytt? Endret 28. mars av Oline5 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet 28. mars #15029 Del Skrevet 28. mars (endret) Det er ikke mange uker siden S sa at hun gledet seg til å ta ned all påskepynten hun hadde på loftet og begynne å pynte til jul (rettelse: påske skulle det selvfølgelig stå). Men plutselig hadde hun ikke så mye pynt, og det lille hun hadde var umulig å få tak i, så da måtte hun ut og kjøpe ny påskepynt?!! For et opplegg..... Hun kunne vel flytta noen plastkasser selv? Bruk og kast på høyt nivå her..... Og det var vel ikke PF sitt rot? Det var julepynten, men det var PF som bare hadde slengt det opp på loftet, og ikke hadde "tetrisa" det sånn som hun selv pleier å gjøre? Endret 28. mars av Soro123 Retta fra jul til påske..... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. mars #15030 Del Skrevet 28. mars Soro123 skrev (34 minutter siden): Det er ikke mange uker siden S sa at hun gledet seg til å ta ned all påskepynten hun hadde på loftet og begynne å pynte til jul (rettelse: påske skulle det selvfølgelig stå). Men plutselig hadde hun ikke så mye pynt, og det lille hun hadde var umulig å få tak i, så da måtte hun ut og kjøpe ny påskepynt?!! For et opplegg..... Hun kunne vel flytta noen plastkasser selv? Bruk og kast på høyt nivå her..... Og det var vel ikke PF sitt rot? Det var julepynten, men det var PF som bare hadde slengt det opp på loftet, og ikke hadde "tetrisa" det sånn som hun selv pleier å gjøre? Og slik lagar influensarar "kontent"/innhald. Tomt prat og overforbruk fyllar dagane og kontoane. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. mars #15031 Del Skrevet 28. mars oss-to skrev (39 minutter siden): Og slik lagar influensarar "kontent"/innhald. Tomt prat og overforbruk fyllar dagane og kontoane. Stina lager ingenting. Hun gjør bare som hun pleier, svimer rundt uten mål og mening 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. mars #15032 Del Skrevet 28. mars (endret) Palmemor skrev (18 minutter siden): Stina lager ingenting. Hun gjør bare som hun pleier, svimer rundt uten mål og mening Klart ho gjer. Det å filmesnappe kvardagen ,feks eple skjæring, er å lage "kontent"/innhald. Så kan ein selfølgeleg diskutere om det er innhaldsrikt/lærerikt/provoserande eller kva mål du ønsker få fylle når du følgjer ho. Men at ho lagar er udiskutabelt. Endret 28. mars av oss-to 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 28. mars #15033 Del Skrevet 28. mars Pigaloppa skrev (3 timer siden): Akkurat den skjønner jeg. Og hvorfor skal han ikke vaske egne klær,han har da god nok tid selv. Sette på en maskin før han drar på kafé f.eks🙂 Da kan du jo like godt spørre hvorfor han skal rydde kjøkkenet etter henne hver dag? Hun som bare suller rundt hele dagen… 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. mars #15034 Del Skrevet 28. mars Poly skrev (8 minutter siden): Da kan du jo like godt spørre hvorfor han skal rydde kjøkkenet etter henne hver dag? Hun som bare suller rundt hele dagen… Hvorfor skal man i det hele tatt stå opp, driver jo bare å suller hele dagen? Hvorfor spise i det hele tatt, suller jo bare hele dagen. Og så videre….. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 28. mars #15035 Del Skrevet 28. mars Klink skrev (47 minutter siden): Hvorfor skal man i det hele tatt stå opp, driver jo bare å suller hele dagen? Hvorfor spise i det hele tatt, suller jo bare hele dagen. Og så videre….. haha, jeg siterte en som mente det handlet om tid?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. mars #15036 Del Skrevet 28. mars Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkende kommentarer. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 28. mars #15037 Del Skrevet 28. mars Oline5 skrev (5 timer siden): Kanskje de fleste av oss heller hadde ventet den ene timen, jaget gubben opp på loftet og rydda i rotet sitt, sånn at påskepynten ble tilgjengelig? Jeg føler kanskje det er en mer naturlig tanke enn å kjøpe alt nytt? Det er nok en naturlig tanke hos alle,unntatt hos Stina og fansen😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 28. mars #15038 Del Skrevet 28. mars Pigaloppa skrev (6 timer siden): Akkurat den skjønner jeg. Og hvorfor skal han ikke vaske egne klær,han har da god nok tid selv. Sette på en maskin før han drar på kafé f.eks🙂 Hvorfor vasker ikke Stina opp etter seg? Kaster matrester og fjerner brusbokser? Hu har da vel god nok tid til det selv eller?? Feks sette tallerken i oppvaskmaskina før vippetime?? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tsk Skrevet 28. mars #15039 Del Skrevet 28. mars (endret) clåvviii skrev (11 timer siden): Hvorfor vasker ikke Stina opp etter seg? Kaster matrester og fjerner brusbokser? Hu har da vel god nok tid til det selv eller?? Feks sette tallerken i oppvaskmaskina før vippetime?? Sorry jeg bare må.......viss hun skulle ha gjort alt det strevsomme over her, da har ikke hun hatt energi nok til å legge alĺe de lagene i det pretty face🙃 Endret 29. mars av Tsk Skrivefeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psykolillmissy Skrevet 28. mars #15040 Del Skrevet 28. mars Jeg har bare ett spm jeg. Hva skjer med de bryna? De er jo så sinnsykt enorme, de tar jo over ansiktet snart. I dag på snap så måtte jeg bare slutte å se etter noen sek, det ble alt jeg klarte å se på 👀 De stjeler alt fokus, noe egentlig vippene bruker å gjøre 🪭🫣 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå