oss-to Skrevet onsdag kl 10:05 #14941 Del Skrevet onsdag kl 10:05 Dojakitty skrev (1 minutt siden): Det stemmer jo om de er såpass skjødesløse med å vise hvor de bor med betydelige summer og verdier i huset. Men du har vel en forklaring på det også? Den hang eg ikkje med på? Kva meinar du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet onsdag kl 10:10 #14942 Del Skrevet onsdag kl 10:10 cassio skrev (1 time siden): Det riktige ordet her er ikke amme. Babyer dier, det er kun mødre som er fysisk i stand til å amme. Ok,fulldie da! For han fulldier absolutt ikke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet onsdag kl 10:12 #14943 Del Skrevet onsdag kl 10:12 Måten noen av brukerne her inne snakker om et annet menneske, uavhengig av hva man syns om offentlige personer, er ganske skremmende. Jeg forstår jo hvorfor unger er så stygge i kjeften når det er slike folk som oppdrar de. Man kan være så uenig i hvordan Stina er som offentlig person - men trenger man virkelig å snakke sånn om andre mennesker? 2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet onsdag kl 10:13 #14944 Del Skrevet onsdag kl 10:13 (endret) Annah skrev (55 minutter siden): Jeg undres over hvorfor hun alltid skal filme innkjørselen deres? Jeg følger henne ikke, men titter av og til på snapene fordi de dukker opp med rare overskrifter. Jeg kjører av og til forbi der og huset er lett gjenkjennelig fra "hovedveien". Selv ville jeg ikke ha kringkasta så hardt om hvor jeg bodde hvis jeg hadde hatt så mye verdier i huset. Hun er så stolt av den «herskapelige» porten de brukte 100 000 kr på. Hun har sagt hun føler seg trygg bak den også. Endret onsdag kl 10:14 av Poly 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet onsdag kl 10:15 #14945 Del Skrevet onsdag kl 10:15 Dojakitty skrev (47 minutter siden): Hva verdier har de i huset? Lurer jeg på også. Er vel ikke så mye mer av verdi der enn i et vanlig hjem. Mummikoppene kanskje. Men 582705 lys fra Rusta er det lite verdi i. Det med mest verdi der i huset er nok appelsiner og ost! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet onsdag kl 10:32 #14946 Del Skrevet onsdag kl 10:32 clåvviii skrev (13 minutter siden): Lurer jeg på også. Er vel ikke så mye mer av verdi der enn i et vanlig hjem. Mummikoppene kanskje. Men 582705 lys fra Rusta er det lite verdi i. Det med mest verdi der i huset er nok appelsiner og ost! Nå har pf delt at han har en del verdier i safen da. Blant annet mynter, malerier, smykker, mummi kopp samlingen er også verdt en hel del. Sist kopp han kjøpte kostet rundt en 30 lapper om jeg ikke husker feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 11:15 #14947 Del Skrevet onsdag kl 11:15 Cami9 skrev (1 time siden): Klart han kan kjøpe hva han ønsker. Bare dumt å flashe det på nett samtidig med at de viser hvor de bor. Er vel det som er cluet her.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet onsdag kl 11:17 #14948 Del Skrevet onsdag kl 11:17 clåvviii skrev (1 time siden): Ok,fulldie da! For han fulldier absolutt ikke! Amme er helt riktig ord om Stina, hun ammer/delammer/fullammer. Mente bare at hun bruker helt feil ord om babyen. Det er die han «ikke gidder» 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet onsdag kl 12:23 #14949 Del Skrevet onsdag kl 12:23 Poly skrev (4 timer siden): Han må jo ha ungen 4 timer i strekk så prinsessa kan dyrke seg selv uten forstyrrelser vet du Han må ha ungen 4 timer i strekk så han kan kjøre egoløpet sitt resten av døgnet. Han er en lite tilstedeværende pappa, og når han gjør noe skal det skrytes av hvor flink han er. En halvtimes husarbeid, ha ungen 4 timer. resten går til å lage egen mat,sitte på kafé og spise sushi,trene noen timer, sove og jobbe. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet onsdag kl 12:24 #14950 Del Skrevet onsdag kl 12:24 Jeg skjønner ikke hvorfor Stina er på toppen her på kg alltid? Hvorfor snakke om henne, hun har jo NULL å komme med?? Jeg sluttet å følge henne fordi jeg kjeda meg ihjel med å se snappene hennes, men tenkte at jeg skulle stikke innom der en tur nå for å se.....AKKURAT det samme fortsatt! SÅ kjedelig, tenk at hun tjener millionbeløp i året på å dele INGENTING? Jeg vil ikke bidra til det iallefall😂 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet onsdag kl 12:43 #14951 Del Skrevet onsdag kl 12:43 Pigaloppa skrev (19 minutter siden): Han må ha ungen 4 timer i strekk så han kan kjøre egoløpet sitt resten av døgnet. Han er en lite tilstedeværende pappa, og når han gjør noe skal det skrytes av hvor flink han er. En halvtimes husarbeid, ha ungen 4 timer. resten går til å lage egen mat,sitte på kafé og spise sushi,trene noen timer, sove og jobbe. Ja, enig i det. Det er jo også SÅ mye lettere og være SAMMEN som familie med barnet fremfor at de skal være alene med det på tur. De er rare. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet onsdag kl 12:51 #14952 Del Skrevet onsdag kl 12:51 Flowerina skrev (25 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor Stina er på toppen her på kg alltid? Hvorfor snakke om henne, hun har jo NULL å komme med?? Jeg sluttet å følge henne fordi jeg kjeda meg ihjel med å se snappene hennes, men tenkte at jeg skulle stikke innom der en tur nå for å se.....AKKURAT det samme fortsatt! SÅ kjedelig, tenk at hun tjener millionbeløp i året på å dele INGENTING? Jeg vil ikke bidra til det iallefall😂 Det er vel akkurat derfor hun er på toppen. Liten innsats, tjener vanvittige summer på det og lever et vanvittig rigid og sært liv som provoserer 😅 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet onsdag kl 12:56 #14953 Del Skrevet onsdag kl 12:56 Pigaloppa skrev (32 minutter siden): Han må ha ungen 4 timer i strekk så han kan kjøre egoløpet sitt resten av døgnet. Han er en lite tilstedeværende pappa, og når han gjør noe skal det skrytes av hvor flink han er. En halvtimes husarbeid, ha ungen 4 timer. resten går til å lage egen mat,sitte på kafé og spise sushi,trene noen timer, sove og jobbe. "Alle" i tråden her synes jo så synd på Pelle som gjør alt husarbeidet,nå er det plutselig bare 30 min? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 13:03 #14954 Del Skrevet onsdag kl 13:03 JegErIkkeMeg skrev (11 minutter siden): Det er vel akkurat derfor hun er på toppen. Liten innsats, tjener vanvittige summer på det og lever et vanvittig rigid og sært liv som provoserer 😅 Men tror vi er mange her som ikke følger henne så er jo ikke oss hun tjener penger på 🙈😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet onsdag kl 13:14 #14955 Del Skrevet onsdag kl 13:14 J.. skrev (14 minutter siden): "Alle" i tråden her synes jo så synd på Pelle som gjør alt husarbeidet,nå er det plutselig bare 30 min? Er vel heller hva han må gjøre. Er litt synd i han når han må rydde opp den halvspiste maten og søppelet hennes hver dag fordi hun bare setter ting rett fra seg på benken. Hun klarer jo ikke skylle av tallerken en gang. Setter tomflasker rett på disken osv. Men hun kan ikke vaske klærne hans fordi det ødelegger gnisten i forholdet 😅 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet onsdag kl 13:21 #14956 Del Skrevet onsdag kl 13:21 Poly skrev (37 minutter siden): Ja, enig i det. Det er jo også SÅ mye lettere og være SAMMEN som familie med barnet fremfor at de skal være alene med det på tur. De er rare. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet onsdag kl 13:28 #14957 Del Skrevet onsdag kl 13:28 J.. skrev (3 timer siden): Betalte han ikke nettopp nærmere 100K for én mummikopp også? Så hele den totale samlingen er jo en lite formue der også.. Hvorfor ikke heller bruke penger på huset , terassen ... Merkelig prio 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 13:38 #14958 Del Skrevet onsdag kl 13:38 Dere som følger eller er innom ! Hvor mange følgere har hun nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet onsdag kl 13:56 #14959 Del Skrevet onsdag kl 13:56 JojoMoyes skrev (17 minutter siden): Dere som følger eller er innom ! Hvor mange følgere har hun nå da ? Hvorfor være så opptatt av noen du ikke engang følger selv?😅 Veldig merkelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet onsdag kl 14:35 #14960 Del Skrevet onsdag kl 14:35 JojoMoyes skrev (1 time siden): Men tror vi er mange her som ikke følger henne så er jo ikke oss hun tjener penger på 🙈😂 Ja, jeg er en av de 😂 Men tror det er mange som ser på kun fordi det, som så mange har sagt før, er som å se et togkræsj i saktefilm 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå