YNWA_1 Skrevet søndag kl 11:38 #14781 Del Skrevet søndag kl 11:38 Har ikke fulgt så veldig mye med dette paret, men har fått med meg at lille babyen tvinges til å sove for at mamma'n skal få nok søvn. Helt sjokkerende. Hvorfor deler ikke foreldrene soverom? Noen som vet? 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet søndag kl 11:39 #14782 Del Skrevet søndag kl 11:39 J.. skrev (22 timer siden): Finnes ingen regler for hva slags festdekor man kan bruke.. Glemte du å svare på det andre spm eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet søndag kl 11:41 #14783 Del Skrevet søndag kl 11:41 kittykaat skrev (13 timer siden): Det er ikke mulig å ta med babyen til butikken? eller at de drar alle sammen? Nei det virker ikke som det er mulig å få til.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet søndag kl 11:47 #14784 Del Skrevet søndag kl 11:47 Deilig vaskemaskin dronninga av 💫rengjøring💫 har. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet søndag kl 11:53 #14785 Del Skrevet søndag kl 11:53 Hvem han ligner på? Med eller uten fillers og botox? Med eller uten farga hår? Med eller uten filter på bilder? Hva han trenger å bli minnet på? Ikke sparke av seg sokkene. Sjuuukt schtuk å ta di på hele tiden. Og for all del,ikke glem å drikk av mamsen,ei heller vekk mutter og fatter før de har passert 98 i sleepscore! 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet søndag kl 11:59 #14786 Del Skrevet søndag kl 11:59 clåvviii skrev (På 20.3.2025 den 22.03): Kan ikke ha bilder på veggene,og ei heller gardiner,for det blir så rotete.... jommen sa jeg rot.... er jo ræl alle steder!! Topper seg med alle lysene fra Rusta på rekke og rad,er jo rene kapellet som er gjort klart for likskue! Rekviem for Stina😂😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet søndag kl 12:15 #14787 Del Skrevet søndag kl 12:15 YNWA_1 skrev (36 minutter siden): Har ikke fulgt så veldig mye med dette paret, men har fått med meg at lille babyen tvinges til å sove for at mamma'n skal få nok søvn. Helt sjokkerende. Hvorfor deler ikke foreldrene soverom? Noen som vet? Fordi far får dårlig sleepscore når hun ammer på natta. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YNWA_1 Skrevet søndag kl 12:33 #14788 Del Skrevet søndag kl 12:33 chsa skrev (17 minutter siden): Fordi far får dårlig sleepscore når hun ammer på natta. Jøss.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbellee Skrevet søndag kl 12:53 #14789 Del Skrevet søndag kl 12:53 Ironien i at flertallet av norske damer klager på at mannen aldri bidrar hjemme, men når man først ser en mann som bidrar med ting så er det synd på han😅 13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet søndag kl 12:54 #14790 Del Skrevet søndag kl 12:54 Tinkerbellee skrev (Akkurat nå): Ironien i at flertallet av norske damer klager på at mannen aldri bidrar hjemme, men når man først ser en mann som bidrar med ting så er det synd på han😅 Rart det der. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cami9 Skrevet søndag kl 18:27 #14791 Del Skrevet søndag kl 18:27 MariaIsabel skrev (11 timer siden): Nei, dette blir for pirkete altså. Det er da mange som gjør det på den måten, og PF er langt ifra den eneste mannen som må ringe fruen for å spørre hva han skal gjøre om de ikke har ting på butikken. Dette er til navnefest til deres felles barn, og det er en helt grei måte å fordele ansvaret på. Siden det er navnefest er det selvsagt også viktig at det blir riktig, og da er det helt naturlig å ta en tlf. Hver gang vi skal arrangere noe her, er det jeg som står for mesteparten (regner med det gjelder hos dem også siden det er hun har skrevet handleliste), og da handler mannen min så han får bidratt med noe og ikke alt ligger på meg. Pirkete? Dette skjer jo ikke akkurat sjeldent, er jo heeeele tiden 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet søndag kl 18:39 #14792 Del Skrevet søndag kl 18:39 (endret) Skulle nesten tru hun synes det var koselig i dag😅 Ordforrådet hennes er ikke veldig utvikla... Nesten så jeg har lyst til å telle hvor mange ganger hun klarte å si det😂 Blir vel sånn når hun nesten ikke omgås andre mennesker og bare er hjemme. Endret søndag kl 18:47 av Vinnanna15 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet søndag kl 21:19 #14793 Del Skrevet søndag kl 21:19 Vinnanna15 skrev (2 timer siden): Skulle nesten tru hun synes det var koselig i dag😅 Ordforrådet hennes er ikke veldig utvikla... Nesten så jeg har lyst til å telle hvor mange ganger hun klarte å si det😂 Blir vel sånn når hun nesten ikke omgås andre mennesker og bare er hjemme. Var sykt koselig! skjønner ikke hva hun stresser med og mener er så sykt mye jobb å ha selskap. Og plastglass?? Brus smaker søppel av plastglass. Jeg er ikke nøye på det altså, men akkurat glass og bestikk må jo kunne gå an å vaske eller? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet søndag kl 21:40 #14794 Del Skrevet søndag kl 21:40 (endret) kittykaat skrev (På 22.3.2025 den 16.17): bare et enkelt spørsmål, hvorfor kan ikke Stina gå og handle selv i stedet for å be pf kjøpe 139 varer til henne? som han også må ringe og få godkjent hvis ikke akkurat det hun ønsket var tilgjengelig.. han virker helt oppgitt, stakkars.. Det er vanlig å handle for hverandre når man bor sammen. Hos oss skjer det relativt ofte at min bedre halvdel må ringe meg når han handler. Har ofte handleliste fra hælvete... Endret søndag kl 21:45 av Trulsa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet søndag kl 21:42 #14795 Del Skrevet søndag kl 21:42 Palmemor skrev (22 minutter siden): Var sykt koselig! skjønner ikke hva hun stresser med og mener er så sykt mye jobb å ha selskap. Og plastglass?? Brus smaker søppel av plastglass. Jeg er ikke nøye på det altså, men akkurat glass og bestikk må jo kunne gå an å vaske eller? Skal man virkelig bruke tid på et forum for å diskutere GLASS OG BESTIKK?? 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet søndag kl 21:47 #14796 Del Skrevet søndag kl 21:47 chsa skrev (9 timer siden): Fordi far får dårlig sleepscore når hun ammer på natta. clåvviii skrev (9 timer siden): Hvem han ligner på? Med eller uten fillers og botox? Med eller uten farga hår? Med eller uten filter på bilder? Hva han trenger å bli minnet på? Ikke sparke av seg sokkene. Sjuuukt schtuk å ta di på hele tiden. Og for all del,ikke glem å drikk av mamsen,ei heller vekk mutter og fatter før de har passert 98 i sleepscore! Hva i all verden er dette for en slags kommentar? Fint hvis man tenker litt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet søndag kl 21:50 #14797 Del Skrevet søndag kl 21:50 clåvviii skrev (10 timer siden): Deilig vaskemaskin dronninga av 💫rengjøring💫 har. Hvorfor henger du deg opp i alt? Bare idioter som oppfører seg slik. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet søndag kl 21:52 #14798 Del Skrevet søndag kl 21:52 lillebamsemums skrev (På 22.3.2025 den 11.43): Er ikke sånn baby bokser også mer baby shower? Ikke navn fest? Vær sin smak altså, men ikke sett det før i dåp/navnfest sammenheng. Og PF var ute og kjøpte dåps attest holder? Skulle ikke dem ikke døpe barnet? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Følger ikke med vær dag, kun når jeg har tid 😅 Barn døpes ikke i humanistisk seremoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet søndag kl 22:00 #14799 Del Skrevet søndag kl 22:00 Marlii skrev (På 21.3.2025 den 19.50): Det er sikkert mye annet som er kritikkverdig også, men jeg reagerer på hvordan babyen blir som en kasteball mellom de, eller nå følger jeg ikke PF, men syntes fokuset til Stina er veldig mye på pappatid. Og at de lever to ganske separate liv slik det fremstår, de spiser vel ikke samme middag en gang. Hvordan blir det når den lille også skal være en del av måltidet? Sikkert ikke direkte skadelig, men litt søkt spør du meg. Jeg skjønner at trening og mat er mye av hans hverdag, men likevel. Vet ikke hvordan andre gjør det, men jeg har inntrykk av at de jeg kjenner spiser samme middag, noen få som lager egen middag til kresne barn, men de voksne spiser da det samme. Jeg husker veldig godt tilbake til førstemann, og syntes absolutt det var den mest slitsomme barseltiden, sikkert fordi alt er så nytt. Og det hendte jeg sto klar til at far skulle ta over da han kom fra jobb, men da var jeg jo med dem, noe annet føltes unaturlig. Det er nok bedre å vokse opp med foreldre som er venner under samme tak, enn skilte foreldre som ikke er på talefot. Men ja, litt spesielt er det jo, ikke helt A4 i hvert fall. Syntes likevel det verste er hvordan jeg opplever han nærmest blir snakket om som et objekt og en byrde. Jeg er sikker på at de elsker han som de fleste foreldre elsker sine barn, men kan nok være enig i at de trenger litt hjelp på veien. og ja, jeg har også bemerket at barnet har på seg litt lite i forskjellige situasjoner, det er litt overraskende at hun som er så glad i å strikke ikke strikker noe til han, men hver sin lyst. Det finnes noe som heter å jobbe skift. Da spiser man nesten aldri samtidig. Til spm om strikking. Stina har familie som strikker. Det er faktiskt begrenset hvor mange ullplagg en baby kan trenge de første månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet søndag kl 22:01 #14800 Del Skrevet søndag kl 22:01 (endret) Palmemor skrev (2 timer siden): Var sykt koselig! skjønner ikke hva hun stresser med og mener er så sykt mye jobb å ha selskap. Og plastglass?? Brus smaker søppel av plastglass. Jeg er ikke nøye på det altså, men akkurat glass og bestikk må jo kunne gå an å vaske eller? Jeg trur du er spik spenna gæærn jeg! Pefeddik er jo i Oslo,da måtte hun jo tatt ut glass OG bestikk selv av oppvaskmaskinen til TRÆDVE gjester. Det hadde vært mer stuuck enn sinnsykt koselig når hun er alene med baby for å si det sånn! Endret søndag kl 23:45 av Vinnanna15 11 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå